Najciekawsze materiały do: Shadowgrounds
Shadowgrounds - Shadowgrounds: Beast v.1
modrozmiar pliku: 2,5 MB
Shadowgrounds: Beast to modyfikacja do gry Shadowgrounds, której autorem jest feillyne.
Shadowgrounds - updated
demo gryrozmiar pliku: 370,7 MB
2030 roku eksploracja kosmosu stała się koniecznością. Ogromne zanieczyszczenie Ziemi, widmo przeludnienia oraz wyczerpania surowców naturalnych sprawiły, że ludzie coraz częściej myśleli o szukaniu szczęścia poza niebieską planetą. Doszło nawet do...
Shadowgrounds - recenzja gry
recenzja gry11 maja 2006
Światowa premiera 4 listopada 2005. Wydawałoby się, że ten gatunek gier zmarł śmiercią naturalną lata temu. Są jeszcze jednak firmy, które nie boją się tworzyć strzelanin z widokiem z góry. I całe szczęście, bo Shadowgrounds to zadziwiająco dobry produkt.
Humble Frozen Synapse Bundle zarobił ponad milion dolarów
wiadomość12 października 2011
Najnowsza odsłona akcji charytatywnej Humble Indie Bundle radzi sobie całkiem dobrze. Zestaw Humble Frozen Synapse Bundle w ciągu niecałych dwóch tygodni zdołał zarobić ponad milion dolarów.
Shadowgrounds dostępne w kolejnych systemach elektronicznej dystrybucji
wiadomość7 lutego 2007
Przedstawiciele fińskiej grupy deweloperskiej Frozenbyte oświadczyli, że stworzona przez nich gra akcji o nazwie Shadowgrounds jest już dostępna w trzech kolejnych systemach sprzedaży elektronicznej.
Soundtrack z gry Shadowgrounds zadebiutował na rynku
wiadomość15 grudnia 2006
Po długim okresie przygotowań, przedstawiciele niezależnej firmy Frozenbyte opublikowali wreszcie płytę zawierającą ścieżkę dźwiękową z gry Shadowgrounds.
- Sukces trzeciej edycji akcji Humble Indie Bundle 2011.04.29
- Humble Indie Bundle - płać ile chcesz za m.in. Shadowgrounds i Trine 2011.04.13
- Trine – nowy projekt twórców Shadowgrounds 2008.12.06
- Twórcy serii Shadowgrounds pracują nad nowymi grami 2008.05.14
- Dwa prezenty na święta dla miłośników gry Shadowgrounds 2006.12.27
- Gra Shadowgrounds tańsza o 25% w systemie elektronicznej dystybucji Steam 2006.12.11
- Shadowgrounds 2 w produkcji 2006.12.04
Shadowgrounds - v.1.05 ENG
patchrozmiar pliku: 7,2 MB
wersja: v.1.05 ENG Poprawka systemowa przeznaczona do angielskiej edycji gry Shadowgrounds. Poniżej opis aktualizacji w języku angielskim:
mial ktos problem z "wieszaniem" sie gry przy loading czy tez w trakcie gry, czasami wiele razy pod rzad, co bywa dosyc uciazliwe. Mam to zarowno w demo wersji jak i pelnej :/
"wieszanie" objawia sie zacieciem dzwieku i samej gry na kilka-kilkanascie sek po czym gra idzie dalej. Niby na low det zdaza sie to rzadziej, jednak chyba takie sytuacje nie powinny miec miejsca na A64 3000+ 512 ram? W innych grach raczej nie zauwazylem tego problemu. Moze w najnowszej fifie demo na sek ale tylko raz podczas gry a i tak nie zawsze.
Czestitliwosc wystepowania tego problemu w tytulowej grze uniemozliwia niestety przyjemna rozgrywke, a niestety nie wiem jak uporac sie z tym problemem.
Gra straszliwie grywalna. Szkoda, że nie miałem (jeszcze) styczności z polską wersją. Grafika świetna - efekty świetlne nie gorsze, niż w Doom 3. Polecam!
Jest PL w CDA. Może jutro albo w sylwestra dostane. Nie lubie gier z taką kamerą ale może sie skusze :P
Hej
Może mi ktoś poradzić co mam zrobić w "misji" gdzie trzeba przejść przez kantynę?
Przechodzę przez nią kilka razy a zadanie jest dalej nie wykonane,cały czas widnieje na mapce punkt pokazujący miejsce w kantynie i nic sie tam nie dzieję.
Co robić?
E....
Sorki za posta,już sobie poradziłem.
Mam problem...
4 misja - ISERCom
Dochodzę do Bazy, w której mam znaleźć dr. Trevora.
Wchodzę do hali, zadyma. Po rozwaleniu główne wrota są zamknięte. Drzwi po bokach, w pokojach po pbu stronach wrót także są zamknięte. Nic sie nie otwiera, przejścia znaleźć nie mogę. Nic nie ma do naciśnięcia, żadnego terminala, wajchy, klucza... nic...
O co biega??? Bug...???]
Gierka ma tylko checkpionty, co mnie w takich sytuacjach doprowadza do białej gorączki. :-/
Nie chcę mi się znów przelazić z połowę misji i utknąć przez jakąś popierdółkę... :-/
Moze coś, ktoś jednak. ;-)
Właśnie przeszedłem, więc czas na podsumowanie:)
Świetna strzelanka, ciekawa fabuła, lecz jeśli nastawiasz się na długie granie to możesz się zawieźc. Gra wystarcza na około 5h. Warto zwrócic uwagę na świetną ścieżkę dźwiękową, idealnie pasuje do gry, genialnie buduje klimat!
Grafika - 7
Audio - 10 (!)
Grywalnośc - 9
Ogółem - 9
Na prawdę warto zainteresowac sie tą grą, tym bardziej że można ja nabyc za grosze
Slasher11 ---> Przypomnij sobie tę misję. Myślę, że dośc dokładnie opisalem.
Tak, czy inaczej, dzięki. :-)
Kurczę na prawde nie pamiętam co tam trzeba było zrobic, ale na pewno nic specjalnego gdyż w żadnym momencie się nie zaciąłem :D
Anyway, znalazłem Ci opis przejścia, mam nadzieje że pomoże
http:// [ link zabroniony przez regulamin forum ] /1404216,1,Darmowy_poradnik_Shadowgrounds,readme_detal.html
Widzę że podawanie linków jest zabronione:/
Wpisz po prostu w google Shadowgrounds poradnik i wybierz pierwsze stronkę - gry onet ;)
Slasher ---> Spróbowałem jeszcze raz, jakoś sie przemogłem, choć bałem się tracić czas znowu, gdyż ryzyko istaniało. :-)
Poszło. Tym razem zero problemów. Cholerna babka tym razem włączyła światło i otworzyła drzwi. :-)
Thx!
Przeszlem i bardzo mi sie podobało, ale ta koncowka zostawia niedosyd
Jeśli czujesz niedosyt, sięgnij po sequela w postaci Shadowgrounds: Survivor
https://www.gry-online.pl/gry/shadowgrounds-survivor/z52568#pc
W sklepie kosztuje 3 dychy.
witam.jestem początkującym graczem,i mam pytanie,czy w czasi gry mozna savewowac czy czy tylko po ukonczeniu misji
Super gierka lepsza od alien shootera
Alien Shooter do tego to się chowa xD
W ilu graczy można grać maksymalnie???
Ostatnio takie gry, sterowane od góry bardzo mnie kręcą, ale mimo wszystko przydałby się co-op, bo bez niego gra traci taki sens, mimo wszystko kiedyś chyba w CDA była, więc jak dobrze poszukam to może zagram.
Tak w ogóle grał ktoś i co o niej sądzi?
Ta gra jest świetna. Jest bardzo prosta i potrafić wciągnąć na długi czas i zapewnić świetna zabawę. Polecam Ci koleszko do nade mną :)
Miałem ją z CD-A. bardzo przypominała mi Alien Breed z czasów Amigi 500
Shadowgrounds to niekiepski przedstawiciel strzelanek z widokiem z góry. Plusy... Uwagę przykuwa trójwymiarowe środowisko z bardzo ładną warstwą graficzną. Wrażenie to potęgują wyborne efekty specjalne. Szczególnie soczyście prezentują się wybuchy. Pochwalić muszę silnik fizyczny, bo oferuje wiele dobrego. Obiekty są podatne za zniszczenie, a strzał w korpus powoduje odpowiedni odrzut kreatur. Interesujące są zachowania potworów. Szczególnie spodobał mi się pomysł na wykorzystanie światła latarki do odganiania pająków. Każda poczwara wymaga indywidualnego podejścia, gdyż każda giwera jest skuteczna na co innego. Arsenał jest bogaty i różnorodny, a plus należy się za ulepszenia pukawek. Przypadła mi do gustu rozgrywka - powolna podczas eksploracji, a kiedy trzeba - szybka i emocjonująca. Zadania są angażujące, długość gry całkiem w porządku, a poziom trudności doskonale wyważony. Mechanika nie jest skomplikowana, toteż grywalność tytułu jest wysoka. Uważam, że przygotowane przez level designerów poziomy są bardzo ciekawe i klimatyczne. Autorom udało się oddać atmosferę zmagań na obcej planecie. Pozytywnie zaskoczyła mnie ścieżka dźwiękowa, gdyż obok podkręcających tempo mocnych brzmień znalazło się tu miejsce dla pięknych spokojnych melodii. Do dźwięku nie mam najmniejszych zastrzeżeń, wszystko zrobione zostało jak należy. Minusy... W oczy rzuciły się paskudne przerywniki filmowe. Dobrego słowa nie mogę powiedzieć o postaciach, które są po prostu nieciekawe. Na dialogi patrzyłem z przymrużeniem oka, gdyż wieje od nich sztampowością. Historyjka nie jest odkrywcza i nie rzuca na kolana. Sama gra zyskałaby dużo, gdyby była trochę bardziej urozmaicona. Nie mogę nie wygarnąć twórcom braku możliwości zapisania stanu gry, bo zmusza to do powtarzania całego etapu od nowa. Na domiar złego sterowanie sprawia, iż postać zatnie się o jakiś element otoczenia, co w ferworze walki może być bezpośrednią przyczyną zgonu. Zdarzają się też przycięcia stworków oraz glitche. Jeden z nich polegał na tym, że mój bohater jakby zniknął, a otoczenie stało się półprzezroczyste. Miałem tak dwa razy, pomogło tylko ponowne uruchomienie gry. Co by nie mówić, gierka jest w sam raz jeśli chodzi o niezobowiązującą eksterminację obcych, zwłaszcza w kooperacji. Moja ocena – 7.0/10
Niezła muzyka: to tyle jeśli chodzi o plusy.
Wkurwiające checkpointy, bug z shotgunem (po przeładowaniu często nie mogłem użyć tej broni), bug w poziomie The Emicron Research Base: po znalezieniu klucza magnetycznego moja postać zginęła, przeniosła się do checkpointa i ni cholery nie można było otworzyć drzwi, musiałem zrestartować cały poziom. Kompletnie nijakie postacie i słaby voice acting. Sama rozgrywka średnio przypadła mi do gustu - Alien Shooter pod tym względem o wiele lepszy był. No i oczywiście wkurwiające zacinanie, zawieszanie się postaci na elementach otoczenia przez co nie raz bohater został uśmiercony. Przeciętna gra, może Survivor będzie lepszy.
Bardzo przyjemny relaksator. Ilość wrogów jest spora, ale nie przytłacza. Możliwość modyfikowania uzbrojena zawsze na propsie, niemniej w większości wypadków do każdej broni tzw. strzał alternatywny to strata części zbieranych do ulepszeń. Również grafika po tylu latach nie jest najgorsza, może poza animacjami, zwłaszcza w cutscenkach. Wrogowie są zaprojektowani typowo dla sci-fi, ale tylko jeden ich typ wygląda kretyńsko (roboty-pająki z wyrzutniami?). Ponadto wszyscy bossowie poza pierwszym i ostatnim to zwykłe gąbki na pociski, niczym się nie wyróżniające. Gierka na 30 minut dziennie jak znalazł.