Najciekawsze materiały do: Shadow Ops: Red Mercury
Shadow Ops: Red Mercury - Widescreen Fix v.27062023
modrozmiar pliku: 7,3 MB
Widescreen Fix to modyfikacja do gry Shadow Ops: Red Mercury, której autorem jest AlphaYellow.
Shadow Ops: Red Mercury
demo gryrozmiar pliku: 292 MB
Shadow Ops: Red Mercury to gra akcji typu first-person shooter (FPS) rozgrywająca się na Ziemi w niedalekiej przyszłości. Gracz ma okazję stać się członkiem elitarnych oddziałów specjalnych Delta Force. Kiedy rosyjska podwójna agentka odkrywa...
Atari wprowadza nowe ceny swoich produktów na polskim rynku
wiadomość27 lutego 2006
Wszelkie obniżki cen oryginalnych programów na naszym rynku cieszą się zrozumiałym zainteresowaniem graczy, z tym większą przyjemnością pragniemy Was poinformować, że na taki miły krok zdecydowała się firma Atari.
Soundtrack z Shadow Ops: Red Mercury trafi na europejskie półki sklepowe
wiadomość9 października 2004
Korporacja Atari poinformowała, że znakomita ścieżka dźwiękowa autorstwa dobrze znanego kompozytora Inona Zura będzie dodatkiem do specjalnej edycji gry.
Shadow Ops: Red Mercury w 64-bitach
wiadomość20 września 2004
ATARI jest kolejną (po THQ) firmą, która weszła w porozumienie z czołowym producentem procesorów, tj. Advanced Micro Devices (AMD). Rzecz dotyczy opracowania specjalnej, 64-bitowej wersji nadchodzącej strzelanki pierwszoosobowej (akcji/FPS), zatytułowanej Shadow Ops: Red Mercury, dostosowanej do najnowszej linii procesorów powyższej korporacji.
Shadow Ops: Red Mercury - patch #1
patchrozmiar pliku: 12,9 MB
wersja: patch #1 Pierwsza łatka do gry Shadow Ops: Red Mercury pracującej na 32-bitowych systemach operacyjnych. Jej celem jest poprawienie kompatybilności amerykańskiej i europejskiej edycji gry. Ponadto poprawia niewielki błąd - „minor fix for VIP”.
Grałem około 21 miesięcy temu Gra jest wypasiona, gra jak film, po prostu wyrąbista
SZuKaM cHeTnYcH dO KlAnu gRy SHADOW OPS RED MERCURY gRAMY PRZECIWKO iNNyM kLaNoM Z pOlSkI i nie tyLkO CzEkAm na WaSZE zGlOsZeNIA oTo WWW:http://republika.pl/shadowops/
Kurcze mam wersję pracującą w 32bitach i nie chce się uruchomić na moim Athlonie XP. Jest jakiś patch który rozwiązuje ten problem?
Zajebista strzelanka chętnie bym z kimś na multi przycioł
Shadow Ops Red Mercury to kolejny stary FPS w ktorego postanowilem zagrac.
Jest to gra z segmentu raczej srednio budzetowego ktora miala aspiracje byc gra AAA kopiujac wiele pmyslow z serii Call of Duty.
Niestety nie wyszlo tak rozowo jak tworcy pewnie sobie tego zyczyli. Gra jest do bolu filmowa i liniowa i jesli na chwile gdzies utkniemy to akcja dalej sie nie posunie, przeciwnicy sie nie pojawia.
Dopiero akcje posuniemy do przodu jesli przekroczymy jakas niewidzialna linie i wtedy pojawi sie tez mieso armatnie w postaci przeciwnikow.
Co do samych przeciwnikow to raczej inteligencja nie grzesza ale potrafia sie chowac i strzelac zza oslon.
Przeciwnicy potrafia byc bardzo irytujacy, poniewaz strzelaja do nas niezwykle celnie i nawet jesli wystawimy sie im tylko na chwile to ich celna seria z karabinu na normalnym poziomie trudnosci potrafi zabrac polowe punktow zycia.
Irytacja zaczyna byc bardzo odczuwalna w ostatnich poziomach gry, poniewaz przeciwnikow jest bardzo duzo i sa wyposazeni w dobra bron.
Graficznie gra nie wyglada zle poniewaz korzysta z silnika Unreal Engine w wersji 2 ale potencjal silkina tez nie zostal do konca wykorzystany i pomimo ze gra wyszla pozniej niz Unreal 2 wyglada od niego troche gorzej.
Fabula nie jest jakas wymagajaca. Ot kolejny raz musimy uratowac swiat przed zaglada.
Cutscenki sa bardzo filmowe a powiedzialbym nawet ze troche w stylu Matrixa. Bardzo efektowne.
Na poczatku wartka akcja cieszy oko ale pozniej przychodzi znuzenie, bo w tej grze strzelamy, czasami podlozymy ladunek wybuchowy, znowu strzelamy i dalej strzelamy i nic wiecej innego nie robimy. Zadnych elementow skradankowych ktore by troche urozmaicily rozgrywke.
Gra posiada 25 misji ale sa one dosc krotkie wiec ukonczenie gry to nieco ponad 4 godziny grania.
Jak dla mnie Shadow Ops Red Mercury zasluguje na ocene 5/10.
Jako ze jestem juz posiadaczem monitora 4K to gre po edycji jednego z plikow ini mozna uruchomic w tej rozdzielczosci. W menu gry obslugiwane rozdzielczosci sa do 2048x1536.
Widescreen jest obslugiwany dosc poprawnie i tylko HUD jest znieksztalcony.