Najciekawsze materiały do: Disciples II: Słudzy Ciemności
Disciples 2 było najgroźniejszym konkurentem Heroes 3. Mroczniejszym, surowszym i niemal równie grywalnym
wiadomość1 listopada 2024
Dziś pozycja serii osłabła, ale w czasach, gdy Disciples 2 wychodziło, uważano tę markę za jednego z najgroźniejszych konkurentów Heroes 3. Było podobne, a jednocześnie na tyle różne, by miłośnicy strategii turowych z produkcją się liczyli.
Disciples III: Odrodzenie debiutuje na polskim rynku
wiadomość25 czerwca 2010
Od premiery w naszym kraju Buntu Elfów, czyli ostatniego rozszerzenia do Disciples II minęło już sześć lat. Teraz wreszcie nadszedł koniec oczekiwania na kolejną odsłonę tej sagi, gdyż część trzecia od dzisiaj dostępna jest w polskich sklepach.
Strategy First i Akella wspólnie wprowadzą Disciples III: Renaissance na rynek
wiadomość18 kwietnia 2006
Gracze, których podłamała wiadomość o braku developera trzeciej odsłony całkiem przyzwoitej serii strategii, Disciples, mogą odetchnąć z ulgą i odstawić nerwosol. Tworzeniem gry zajęły się rosyjskie firmy .dat oraz Akella, a umowę o współpracy z tą drugą podpisali właśnie przedstawiciele Strategy First.
- Akella przejmie prawa do marki Disciples 2008.09.05
- Disciples II i Jagged Alliance 2 dostępne przez Steam 2006.07.13
- Disciples III zmienia developera 2006.01.12
- Złota edycja Disciples II w "złocie" 2005.01.11
- Jagged Alliance 3D, Disciples III i Jagged Alliance 3 znajdują się w procesie developingu! 2004.06.05
- Nowy samodzielny dodatek do Disciples II 2003.09.18
- Dwa dodatki do Disciples II w drodze 2003.03.12
Disciples II: Słudzy Ciemności - v.3.01
patchrozmiar pliku: 1,4 MB
wersja: v.3.01 Poprawka systemowa dedykowana grze Disciples II Rise of the Elves. Listę zmian jakie zawiera patch znajdziecie tutaj.
disciples 2 to super gra
cześć łukaszu też tak myśle o tej grze
ogólnie disciplesy są fajne, fajnie się gra we dwójke na jednym kompie
Witam,
potrzebuje info, jak jest max. rozdzielczość w Disciples II
Rozgrywka praktycznie identyczna jak w podstawce, jedynie armie NPC rozstawione po mapie z absurdalnie wysokimi poziomami, a niektórzy obrońcy neutralnych miast mogliby spokojnie najeżdżać stolicę, bo siłą armii przewyższają strażnika. W celu zorientowania się w jakich przedziałach poziomu znajdują się przeciwnicy wprowadzono system "kolorowych mieczy" nad wizerunkiem jednostki.
Pod względem fabuły dość przeciętnie, mamy tylko 3 misje w porównaniu do bodajże 7 w podstawce - jednak ze względu na wspomniany poziom jednostek na mapie, misje mogą się ciągnąć dłużej ( przynajmniej na początku misji przed wyszkoleniem jednostek ). Potem już tylko korzysta się z opcji "szybkiego rozstrzygnięcia walki", także sama rozgrywka staje się bardzo monotonna.