Najciekawsze materiały do: Warlords: Battlecry III
Warlords: Battlecry III - Warlords Battlecry III Widescreen Patch v.beta2
modrozmiar pliku: 2,5 MB
Warlords Battlecry III Widescreen Patch to modyfikacja do gry Warlords Battlecry III, której autorem jest Haekb.
Warlords: Battlecry III
demo gryrozmiar pliku: 266,3 MB
Trzecia już część serii gier strategicznych z elementami cRPG rozgrywających się w przepełnionym magią świecie fantasy Etheria. Tym razem gracze mogą wziąć udział w wielkiej wojnie, jaka toczy się pomiędzy zjednoczonymi rasami północy i południowym...
Warlords: Battlecry III - poradnik do gry
poradnik do gry6 czerwca 2005
Poradnik do gry Warlords Battlecry 3 zawiera opis przejścia wszystkich misji związanych fabularnie z Gorgonem, piątym Mrocznym Jeźdźcem, opis wszystkich występujących w grze ras oraz informacje dotyczące kreacji oraz prowadzenia głównej postaci.
Warlords: Battlecry III - recenzja gry
recenzja gry1 października 2004
Światowa premiera 17 maja 2004. „Warlords Battlecry 3” to bogaty w treść i ubogi w efekty słuchowo-wzrokowe RTS, który może przypaść do gustu fanom serii „Warlords” oraz starszym graczom, którzy przedkładają grywalność i wielość możliwości nad graficznymi fajerwerkami.
- Infinite uruchomił online'ową wersję Warlords 2008.02.08
- Seria Warlords na telefonach komórkowych 2007.01.09
- Poradnik: Warlords Battlecry III 2005.05.04
- Ozłocono Warlords BattleCry III 2004.05.10
- Warlords Battlecry III oficjalna strona otwiera swoje podwoje 2003.11.26
Warlords: Battlecry III - v.1.00 - v.1.03
patchrozmiar pliku: 22,3 MB
wersja: v.1.00 – v.1.03 Patch uaktualnia grę Warlords Battlecry 3 z wersji v.1.00 do wersji v.1.03. Szczegóły znajdują się poniżej (j. angielski):
siema zagram warlords batllecry 3 wbijajcie na sieć wbc3pl jeśli bd pełna to wbc3+ i forum na temat serii tej serri gier tam jeśli kto chce a nie wie jak grać to wystarczy napisać na forum a po za tym jest tam instrukcja :) zapraszam codziennie odbywają się pojedynki więc każdy bd mógł zagrać :) forum : www.wb4.pun.pl
oczywiście zagrać w trybie multi ;)
Przedstawiam:
1) forum o Warlords BattleCry 3: http://warlordsbattlecry.pdg.pl/phpBB2/
2) aktywną sieć hamachi: wbcfan3 (hasło takie same)
Serdecznie zapraszam
Jeśli ktoś chcę zagrać w multi to zapraszam na sieć hamachi wbcfan3 hasło wbcfan3. Gdyby powyższa była pełna proszę wbić na wbcfan03 ( to samo hasło ) :). Zapraszam na forum : http://warlordsbattlecry.pdg.pl/phpBB2/index.php
Zapraszam na forum : http://wa rlordsbattlecry pdg.pl/phpBB2/ index.php. Usunąć spacje.
Mam prożbe powie mi ktoś jak wejść na internet w grze Warlords battlect III
Bende o 15
czekam na odpowieć
ale bo apiszcie na mój adres e-mail [email protected]
thx
witam jak nazywa się artefakt dzięki któremu moge mieć smoki w swojej świcie dzięki za pomoc
Forum : warlordsbattlecry.pdg.pl/phpBB2/index.php
Dzięki za wskazówke ale nie moge tam znależdż zakładki żebym mógł zadać pytanie albo jestem ślepy pomooooooooooooooooooocy
Jak ktoś chce grać w Multi prosze pisać na moje gg 3506549 moje ip to 89.230.50.171
Mogę pocieszyć fanów, że Infinite Interactive po kilku latach wróciło i będzie pracować nad Warlords Battlecry IV i Warlords V
dowody :
http://www.infinite-interactive.com/
http://www.infinite-interactive.com/forum/showthread.php?216-If-we-were-making-Warlords-Battlecry-4...
Ile trzeba zabić przeciwników aby w tytułach mieć 10 gwiazdek?
Może mi ktoś powiedzieć, jak edytować plik ini w folderze od muzyki, by dało się wrzucić własne utwory? Chciałbym sobie wrzucić parę kawałków w drugiej części, ale za wuja nie pamiętam, jak to zrobić.
Genialne... Gram w to od tylu lat, a jeszcze i się nie znudziło, co jest dziwne, bo mi gry dość szybko się nudzą (zazwyczaj po ok 2 miesiącach), jestem dziewczyną, co penie może zdziwić co poniektóre osoby, że dziewczyny też grają w takie gry :p
Jeden z najlepszych RTS na świecie ze znakomitą kampanią dostaje ocenę 7.5 w recenzji ? hahahah
Generalnie gra miodzio, grafika mimo że wiekowa to nie zestarzała się aż tak bardzo a do multi dalej można znaleźć sporo osób.
Zapomniałem... to chyba ze starości.
WBC III i min. Age of Wonders II to stary dobry typ gier które się robiło dla graczy a nie dla casuali i żeby zarobić jak najwięcej dając 5 ras i 10 map.
Patrząc na to co zrobiono z Age of Wonders III może nawet lepiej że nikt nie wpadł na pomysł żeby reaktywować WBC.
Szukam ludzi do grania w WBC 3 przez hamachi tylko niewiem jak XD Moje GG :43488945 :)
Jeśli ktoś ma ochotę zagrać w tą grę, jest nadal aktywna sieć hamachi 160-127-061 (bez hasła), ponadto są na niej twórcy moda działającego bez oryginalnej gry - The protectors, poprawiającego WBC III, więc nawet jeśli nie masz gry, można ściągnąć moda i cieszyć się nim, grać na multi z innymi i jest to legalne (:
Super Gra !!! Ale dla mnie dwójka jeszcze lepsza!!! Grafika ??? Dla mnie się wgl nie zestarzała !!! 2 RŻĄDZI!
Przydałaby się kolejna część.
Liczba ras jest już wprost powalająca, ale za mało zmian w samej mechanice i zepsuli rozwój bohatera. Do tego zdecydowanie słabsze mapy na jakich przychodzi grać.
Wszystkich chętnych do gry wieloosobowej zapraszam na serwer discord, na którym zrzeszają się gracze tej znakomitej gry(codziennie rozgrywki 1vs1, 2vs2, 3vs3 )
htt ps:/ /discord.g g/frqgqVA
Oczywiście należy usunąć spacje
Kupcy Selentyńscy wyruszają na nieznane południowe lądy. Tam natrafiają na pokojowo nastawioną wężopodobną rasę Ssrathii. Ląd ów okazał się niezwykle bogaty w srebro i złoto, awanturnicy, kupcy i poszukiwacze przygód rozpoczęli jego kolonizację i rzeź miejscowej ludności. Jeden ze statków kupieckich przepływający w pobliżu Podzielonych Wysp natrafia na olbrzymi sztorm. Na Wyspach znajduje się dziwny portal, którego strzegą wysokie elfy...
Nie jest to majstersztyk fabularny, ale to w końcu bardziej RTS, niż cRPG. Właśnie na Podzielonych Wyspach gracz zaczyna swą przygodę i z tego miejsca może się udać w dowolnym kierunku. Ale zanim to zrobi musi sobie stworzyć bohatera. Bohater może należeć do jednej z 16 ras (!) (w tym dwie ludzkie - tj. Rycerze i Imperium; nie są to podrasy ludzi tylko raczej państwa, a różnią się rzecz jasna jednostkami) oraz do jednej z 28 (!!) klas. Taki duży wybór zadowoli każdego fana cRPG. Co prawda w przypadku tak wielu ras nie dało się stworzyć idealnie równych w sile stron konfliktu, ale żadna nie ma jakiejś znaczącej przewagi nad pozostałymi. Bohater podczas walk zdobywa doświadczenie, a awansując na następne poziomy zwiększa swe atrybuty (Siła, Inteligencja, itd.) oraz umiejętności (Magia Uzdrawiania, Mistrz Broni itp.). Co ciekawe, jednostki także zdobywają doświadczenie w walce, ale ono nie przechodzi z misji na misję. No, z drobnymi wyjątkami. Po każdej zwycięskiej bitwie dostajemy ofertę od rekrutów wywodzących się z różnych ras i klas. Owi rekruci (a tak naprawdę Generałowie) są o wiele silniejsi od zwykłych jednostek, siłą prawie dorównują bohaterowi, awansują na poziomy, większość posiada specjalne umiejętności, no i co najważniejsze - przechodzą z misji na misję. Nie różnią się wyglądem od innych jednostek, ale w przeciwieństwie do nich mają imiona. Niestety, bohater tak jak w rasowych cRPG zdobywa przedmioty (zbroje, bronie, buty, itd.), a Generałowie nie mogą używać przedmiotów.
Sama fabuła jest nieliniowa, gracz płynie gdzie mu się podoba i walczy z kim chce. Jeśli jakaś bitwa okaże się zbyt trudna, może ją opuścić, wykonać prostsze zadania i wrócić, gdy jego bohater będzie silniejszy. Niestety, chociaż fabuła jest nieliniowa, nie różni się ona dla poszczególnych stron konfliktu. Same misje także po pewnym czasie zaczynają nudzić, bo zdecydowana większość z nich nie wykracza poza schemat Zniszcz wszystko co się rusza. SI komputerowego przeciwnika także nie stoi na wysokim poziomie, gracze zaprawieni w bojach powinni ustawić sobie poziom trudności na Trudny, bo Normalny... może okazać się za łatwy. To nie jest Total Annihilation, gdzie linia frontu, kolejka rozkazów, ukształtowanie terenu i odpowiednie zarządzanie surowcami miało kolosalne znaczenie dla rozgrywki. Porównując dalej na TA - w Warlords: Battlecry 3 twoja armia będzie składać się z góra czterech (na siłę pięciu) rodzajów oddziałów (podczas gdy każda strona może powołać ich około 14); to nie TA, gdzie słaby, ale szybki Peewee był tak samo ważny podczas bitwy jak ciężki i powolny pojazd artyleryjski Lurger.
Bitwy o surowce też raczej nie uświadczymy... Wystarczy wysłać kilka oddziałów w miejsce kopalni z rozkazem Patrol i zazwyczaj nie musimy się martwić o dostawę surowców (cztery rodzaje: złoto, kamień, kryształy, żelazo; każda rasa wykorzystuje je w różnym stopniu).
Oprawa graficzna nie uległa zmianie od czasu drugiego Warlords: Battlecry i dla większości graczy będzie ona wręcz archaiczna. Na całe szczęście dźwięk jest niezły, a muzyka jest świetna. Ta gra ma klimat tworzony nie tylko przez muzykę. Grafika choć prymitywna jest wykonana ładnie. Mi ona nie przeszkadza, ba! Dla mnie 2D zawsze było lepsze od 3D w tym gatunku.
Jak więc można podsumować Warlords: Battlecry 3? Z jednej strony to dosyć ciekawy RTS z elementami RPG, którego akcja rozgrywa się w świecie fantasy. Ma znakomity klimat, mnóstwo ras i klas do wyboru, ładną (dla jednych) grafikę, nieliniową fabułę i świetną muzykę. Z drugiej strony grafika jest już mimo wszystko przestarzała, fabuła banalna, SI komputera mizerne, gra na dłuższą metę nuży, a do gatunku nie wprowadza nic oryginalnego. Wybór pozostawiam potencjalnym nabywcom.
Kurde, chciałbym czwórkę...a na screenach tutaj zamiast WB3 jest WB1.
Oj grało sie godzinami grało. Dalej się gra z kuzynem na lanie w sumie ;D
Świetna gra. Pamiętam że jak wyszła to ludzie ją hejtowali i każdy był zakochany w drugiej części, która też jest w sumie dobra, ale to jednak trójka przetrwała próbę czasu i teraz trójka ma więcej graczy niż dwójka, ale i tak niestety nadal mało, bo seria jest w sumie zapomniana. Mnie jednak trójka już w 2004 roku się podobała bardziej od dwójki i nadal po 17 latach uważam ją za najlepszą część z serii. Świetna nieliniowa kampania, genialny rozwój bohatera, 16 ras gdzie każdą gra się totalnie inaczej (to nie jest AoE 2 gdzie frakcje różnią się jedynie kilkoma rzeczami). W WBC 3 grając np elfami 20 rozgrywek cały czas, potem się zagrało pierwszy raz nieumarłymi i człowiek uczył się gry od nowa, bo każda rasa to faktycznie unikat a nie copy-paste z kilkoma zmianami tak jak w większości strategii. WBC 3 to klejnot w koronie. Jedyne do czego można się przyczepić to kiepski balans, ale tak bogata w content gra jak WBC 3 nawet po 100 patchach i 20 latach supportu nie byłaby dobrze zbalansowana. 16 odmiennych ras, 28 klas bohaterów i ponad 130 zaklęć to po prostu liczby niemożliwe do zbalansowania. Trójka w sumie i tak jest lepiej zbalansowana od dwójki i to pomimo większego contentu ;)
Przydałby się jakiś porządny remaster dostosowujący grę do dzisiejszych standardów. WBC 4 też bym nie pogardził :P
Ubolewam nad tym że gra jak i cała seria jest zapomniana, bo na to nie zasłużyła. Podobnie z Seven Kingdoms II, również bardzo miodna produkcja w którą zagrywałem się za dzieciaka i która również utonęła gdzieś w mrokach dziejów...