Najciekawsze materiały do: Dark Messiah of Might and Magic
Dark Messiah of Might and Magic - Goblin Range Fix
modrozmiar pliku: 259,6 KB
Goblin Range Fix to modyfikacja do gry Dark Messiah of Might & Magic, której autorem jest Ryan.
Dark Messiah of Might and Magic
demo gryrozmiar pliku: 1415,1 MB
Gra akcji z widokiem FPP, w którą wpleciono elementy cRPG. Jest to pierwszy tytuł z serii Might and Magic, stworzony po upadku firmy 3DO i przejęciu praw do serii przez UbiSoft. Fabuła opowiada o młodym bohaterze o imieniu Sareth, który został...
Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
poradnik do gry11 kwietnia 2007
Poradnik do gry „Dark Messiah of Might & Magic” to obszerny opis przejścia wszystkich lokacji, w którym znalazły się informacje o ważniejszych przedmiotach, napotkanych wrogach i NPC-tach, a także sekretnych miejscach.
Dark Messiah of Might and Magic - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2006
Światowa premiera 24 października 2006. Pewne jest jedno, Dark Messiah of Might and Magic wart jest wydanej każdej na niego złotówki, pod warunkiem rzecz jasna posiadania odpowiedniego „kombajnu”.
Moderzy dają nowe życie Dark Messiah, w tym wsparcie RTX, co-op; wszystko przy aprobacie Ubisoftu
wiadomość29 sierpnia 2023
Ubisoft dał zielone światło grupie moderów, którzy postawili sobie za cel ulepszenie 17-letniego hitu Arcane: Dark Messiah of Might and Magic.
Czy Dark Messiah przetrwał próbę czasu?
wiadomość4 września 2015
Dark Messiah of Might and Magic to gra, która kiedyś bawiła mnie zdecydowanie bardziej niż inne gry fantasy FPP. Po latach wracam sprawdzić, czy "to coś" znajduje się w tej produkcji, czy też jest to tylko "wspomnienie z dzeciństwa".
Ubisoft zapowiada nadejście nowej ery Might & Magic
wiadomość11 sierpnia 2010
Na facebookowej stronie polskiego oddziału firmy Ubisoft pojawił się tajemniczy plakat zwiastujący nadejście nowej ery Might & Magic. Znane uniwersum było tematem wielu produkcji RPG, kilku gier akcji (Dark Messiah of Might and Magic) oraz oczywiście strategii (Heroes of Might & Magic). Co tym razem szykuje francuski wydawca, który przejął prawa do marki w 2003 roku?
- Ubisoft zapowiada nową odsłonę marki Might & Magic 2009.05.14
- Kolejne promocje Ubisoftu na Steam 2009.03.28
- Ubisoft opóźnia premierę kolejnych produkcji, w tym pecetowej edycji Assassin's Creed 2008.01.30
- Znamy datę premiery gry Dark Messiah of Might and Magic: Elements w Europie 2008.01.09
- Demo Dark Messiah of Might and Magic: Elements pojawiło się na Xbox Live Marketplace 2007.12.21
- Kolejne opóźnienie w premierze gry Dark Messiah of Might and Magic: Elements 2007.09.18
- Cztery produkty firmy Ubisoft zaliczają opóźnienie 2007.09.11
Dark Messiah of Might and Magic - v.1.02 International
patchrozmiar pliku: 19,1 MB
wersja: v.1.02 International Poprawka systemowa przeznaczona do gry Dark Messiah of Might and Magic. Pełen jej opis znajduje się poniżej (w j. angielskim):
UbiDays 2007 - Paryż 22-23 maja
artykuł29 maja 2007
Ubisoft to fajna firma. Bo fajne gry i wydaje, i robi. Nie dziwi więc, że na zorganizowane w Paryżu w dniach 22 i 23 czerwca UbiDays 2007 przybył tłum dziennikarzy ze świata.
Podziwiam tych ludzi co potrafią robić takie wywijasy w tej grze. Akcje typu zabicie 5 orków w 4 sekundy i wszystko tak zajebiście stylowo że Dante z Devil May Cry przybiłby Ci piątkę. Ja tak super nie umiem ale gra jest dobra. Wolałem grać jako skrytobójca i w miarę możliwości omijałem wrogów lub zabijałem z ukrycia. Naprawdę polecam, przeszedłem chyba 3 razy a gra dalej sie nie zestarzała.
Witajcie, nazywam się Preston i przez ostatnie 3 lata grałem w Dark Messiah Multiplayer. Jestem dość na bieżąco z obecną sytuacją trybu sieciowego.
- Otóż po pierwsze ukochany Ubisoft, który przejął licencje co do tytułu wyłączył główną wyszukiwarkę serwerów, więc nawet nie starajcie się szukać jakichkolwiek serwerów do tej gry. Natomiast mam dla Was dobrą wiadomość. Napisałem poradnik na steamie, który zawiera adresy IP do wszystkich serwerów ( w liczbie pięciu ) w "Darku"
- W lutym 2013 utworzyłem petycję w związku z aktualizacją do gry i uzbierało się ok. 140 podpisów. Może się to zdawać nierealne, ale gra nie była aktualizowana od 2007 roku. Po uzbieraniu podpisów wysłałem cały dokument do głównych producentów gry, czyli: Arkane Studios, Kuju Entertainment oraz Ubisoftu. Z tych trzech odpowiedział jedynie Ubisoft. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że próbowałem się kontaktować z nimi poprzez polski support i na początku dawali nadzieję na jakieś zmiany, pisali, że wysłali na "further processing to centre", jednakże po 2 miesiącach milczenia żadnych wieści od nich nie było i sam postanowiłem do nich napisać. Odpowiedź była jedna i jednoznaczna, iż developer nie ma w planach przygotowywania jakiejkolwiek łatki do trybu sieciowego... Cóż i właśnie w ten sposób spartolili szanse na odrodzenie się tej gry, a ja mogę im życzyć jedynie powodzenia w tworzeniu dwudziestego DLC do Far Cry 3.
- Czytam i czytam te wasze posty i się dopytywaliście jak się ma multiplayer. Powiem wam krótko nijak się ma. Mnóstwo ruskich, częste crashe serwerów, nadużywanie bugów przez ruskich oraz ruskie, ruskie i jeszcze raz. ruskie.
- Starałem się na własną rękę zachęcić polskich graczy do powtórnego sięgnięcia po tą grę. Utworzyłem grupę na steamie oraz wykupiłem serwer, specjalnie dla polskiej grupy, by podobnie jak kiedyś spotkać się i pograć. Liczył on 16 slotów, posiadał ranking graczy, customowe mapy i sądziłem, że chętnie będziecie wpadać ( ponieważ warunkiem dojścia do grupy była chęć gry), mimo to się zawiodłem. Jednakże, jeśli nie wy to cudzoziemcy często odwiedzali serwer Last Hope i prawie ciągle był pełny, mimo że wszyscy uznali, że gra jest już martwa. I wtedy właśnie w tym okresie świetności pojawiły się crashe. Wiadomo było kto był sprawcą tych idiotycznych poczynań.... ruskie. Były na tyle chciwe, na tyle zazdrosne by crashować mój serwer prawie, że codziennie. Wg moich wstępnych ustaleń byli to zleceni przez właścicieli innych serwerów crasherzy, którzy mieli przejąć graczy z mego serwera. I niestety tak się stało. Musiałem zamknąć interes, gdyż nie było sensu dalej tego serwera utrzymywać.
- Szczerze mówiać kończę z tym gównem, bo dla tej gry już nie ma ratunku. Starałem się na ile mogłem, by przywołać dawny blask tej grze, jednakże warunki są jakie są. Jedynie co mogę powiedzieć to, to że był to zmarnowany czas.
- Łapcie linki, gdyby ktoś jednak mimo to, chciał jeszcze sobie pograć na multi, natomiast ja daje sobie z tym całkowity spokój.
[ [link] ] PORADNIK Z IP
[ [link] ] PETYCJA
Pozdrawiam,
*LH* Preston
Grało mi się bardzo przyjemnie. Głównym atutem Dark Messiah jest system walki, dzięki czemu walczy się tutaj przyjemnie. Są trzy ścieżki rozwoju: wojownik, mag, skrytobójca, więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Oprócz klasycznej walki możemy też nabijać wrogów na ostrza czy zrzucać ich w przepaść za pomocą kopnięcia, co jest całkiem satysfakcjonujące i robiłem to przy każdej nadarzającej się okazji.
Fabularnie jest przyzwoicie, chociaż nie do końca zżyłem się z bohaterem, mimo, iż można tutaj podjąć kilka decyzji. Poza tym trochę było za dużo tych orków, ghuli, goblinów oraz podziemi. Zabrakło kilku nowych plansz i przeciwników by bardziej urozmaicić grę. Zdarzają się też bugi, chociaż nie przeszkadzają one zbytnio.
Grę mogę polecić wszystkim tym, którzy lubią klimaty fantasy.
Moja ulubiona gra wszechczasów. Tak wiem, że jest wiele lepszych technicznie, fabularnie itp. tytułów ale po prostu URZEKŁA MNIE. Mogę ją przechodzić nieskończoną ilość razy. 5 razy przeszedłem pełną wersję od czasu jej premiery, a demo tyrałem chyba ze 30 razy. :D
Można to jeszcze gdzieś kupić?
Ostatnia prośba o odrodzenie się multiplayera [Dark Messiah of Might & Magic]
Po pierwsze wybaczcie, że bałaganię Wasze forum takimi prośbami, ale jestem naprawdę zdesperowany. Wiem, że martwe tryby sieciowe zdarzają się bardzo często, głównie wśród tych mniej popularnych tytułów, a to za sprawką zaniedbań ze strony deweloperów w kwestii kampanii promocyjnych or braku generalnego braku wsparcia.
Chciałbym nadmienić, iż Dark Messiah napotkał na wiele z tych zjawisk, a powiedziałbym że nawet gorsze ze strony Ubisoftu. Brak aktualizacji, buggerzy, błędy silnika, cziterzy oraz aktywna grupa kraszująca serwery za pomocą dosa/ddosa/ floodowania. Ponadto, Ubisoft schrzanił sprawę wyłączając główną przeglądarkę serwerów w samej grze i nic się nie pojawia w wynikach wyszukiwania, jednakże serwery ciągle działają! (więcej info poniżej). Nawet nasze prośby o aktualizacje zostały wysłane bezpośrednio do Ubisoftu w formie petycji, ale oni to olali.
Wiem, że większości to wisi co ja tutaj piszę, ale mam nadzieję, że znajdę tutaj jakiś dawnych graczy z Dark Messiaha; starych ,nowych tak by przywrócić dawny blask świetnej grze. Moja prośba została stworzona tutaj, gdyż oficjalne forum jest martwe.
Zróbmy coś pozytywnego and przywróćmy dawne czasy multiplayer!
Sorry za auto-promocję, ale ten poradnik został stworzony z myślą, że ktoś byłby jednak zainteresowany znalezieniem serwerów do "Darka".
[url]http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=292091847[/url]'
Pozdrawiam.
GRIM
Uwaga, uwaga! Jest nadzieja na drugą część!!! Informacja z wikipedii: "In an interview with Dutch gamesite Gamer.nl, M&M Creative Director Erwan le Breton mentioned they are discussing a possible sequel to Dark Messiah. However Arkane Studios has left Ubisoft and the Might & Magic team is still searching for a new studio to take over the sequel." Cieszyłbym się jak dziecko gdyby zapowiedzieli sequel!
Witam :) Chciałbym was zaprosić do mojej grupy Dark Messiah Might and Magic. Grupa stworzona w celu ożywienia starego dobrego multiplayer także wszystkich posiadaczy gry na Steam zapraszam do rozgrywki ;) [link]
Niewiarygodne. Kupiłem dawno temu z CD Action. Właśnie odkrywam grę, a dokładniej jestem już w akcie 7. Gra ma mrok Morrowinda ze współczesną uproszczoną fabułą i efektownie brutalnymi walkami. Niewiarygodnym plusem gry są lokacje, niby proste, ale miodnie zagmatwane. Będąc po 6 aktach bez wątpienia mogę powiedzieć, że im dalej tym lepiej. Genialny system walki, zwłaszcza niekiedy konieczność uciekania i używania obiektów otoczenia by w ogóle móc wygrać walkę. Mimo wszystko gra jest męcząca. Z jednej strony zmusza by ją ukończyć, z drugiej by zrobić sobie przerwę, chyba nie da się jej przejść ciurkiem. Jestem strasznie wybredny jeśli chodzi o gry, lubię sandboksy, ale Dark Messiah of Might and Magic nie będąc grą w ogóle w moim typie bez cienia wątpliwości dodaję do swoich ulubionych. Oczywiście graficznie gra nie powala, w końcu to już prawie dekada, jednak nie zapominajmy że był wówczas DirectX 9. Jestem zachwycony :)
9,5/10.
Mówcie co chcecie, ale osobiście w lepszą grę nie grałem. Grafika jak na tamte czasy była naprawdę dobra, przy zachowaniu niskich wymogów dot. komputera. Tryb jednoosobowy bajka, mp troszkę gorzej, dlatego nie grałem z innymi. Historia powiązana z HOMM 5, tylko ileś tam lat później, co też z pewnością zachęciło mnie do gry jako fan tejże serii. Co do grafiki, porównajcie choćby fizykę, która była okropna w GTA SAN ANDREAS i teraz tę, która jest w DMOAM. Wiadomo, premiera rok później, ale nawet. To samo z teksturami itd. Ragdoll był przepiękny, kocham go! Generalnie bardzo polecam grę, jeżeli ktoś ma słabszy komputer a nie ma w co grać, bo na aukcjach są one taniutkie. Do tego liczne easter eggi, jakieś znajdźki, które dają ogromną satysfakcję. Na koniec dodam, że jest to liniowa fabuła, jednakże do tej gry naprawdę to pasuje i lepiej można się wczuć w wspaniałą fabułę z krainy Ashan.
Z minusów to właśnie ta jedna lokacja końcowa, gdzie jak za każdym razem grałem (4/5 razy przechodziłem grę) to mnie tam zawsze całkiem nudziło, to było w siedzibie nekromantów. Fajnie też, że wszystko się ładnie scala i można sobie wyobrazić, jak od początku przemierzało się każdy etap i gdzie, dlaczego aktualnie znajdujemy się w danym miejscu. Tak naprawdę ciężko wychwycić minusy, dlatego więcej nie podam, bo NIE MA.
P.S. Niby gra stara, dużo ludzi na nią narzeka, a pamiętacie gre, w której można było tak fajnie odcinać kończyny, ręce, przez którą faktycznie gra powinna być od 18 lat. Tego mi brakuję w nowoczesnych grach, ale niestety, DMOMAM kontynuacji raczej nie będzie, choć cień szansy zawsze zostaje.
Przez tę lokację, gdzie robiło się już troszeczkę nudno i trzeba było bardziej wytężyć umysł, bo było dużo chodzenia po jakichś zboczach czy "rynnach" daję ocenę:
9,5/10
gdyby nie ten system walki... to dałoby sie pograć sporo akcji i ładnie wygląda
Tak jak Dark Messiah na PC bardzo miło i ciepło wspominam, tak od ELEMENTS się odbiłem. UBISOFT miało wszystko podane na tacy, to nawet poprawiając oprawę graficzną Dark Messiah'a skopali optymalizację na takim silniku jak SOURCE (Half-Life 2) no zgroza.
No szkoda strzępić ryja na to wszystko, bo mimo nowych miejscówek i lepszej oprawy to gra mocno się cofa do tyłu względem wersji PCtowej.
Byłem pozytywnie nastawiony, bo myślałem "Co tutaj może się nie udać !!". A jednak mogło, dziś grę można mieć za grosze, ale odwalili siekę.
Z początku też myślałem że wojownik nie może używać łuku, ale może. Choć nie obeszło się bez skutków ubocznych, zresztą sami zobaczcie.
https://www.youtube.com/watch?v=C32l6z9nNWM
Zajebista gra, przeszedłem kilka razy.
Genialna fizyka. Uwielbiałem cicho podejść do orka, kopnąć go w... plecy, i patrzeć jak spada w przepaść i odbija się od skał!
Jedna z najfajniejszych gier w jakie kiedykolwiek grałem... i nie wiem, czy nie najlepsza jako całość!
Plusy: Fabuła, możliwość wpływania na fabułę, lokacje, wrogowie, sposoby eliminacji wrogów, postacie (fabularne), głosy postaci i dialogi (zwłaszcza uwielbiałem jak przemawiała Xana... głos żywcem zaczerpnięty od jednej z moich byłych, jak i jej seksowna sukowatość;) Podobał mi się także epizod z tym duchem, którego duszę trzeba było uwolnić i to jak klimatycznie do nas przemawiał, gdy jego donośny, męczeński głos rozchodził się echem wśród ruin starożytnego miasta:) Świetny klimat... jak zresztą przez całą grę! Dla mnie ta gra to arcydzieło. Zawsze marzyła mi się druga część, ale jak widać, niektórych rzeczy chyba nie dane jest nam dożyć. Zobaczcie tymczasem ile badziewia wychodzi w coraz to nowych odsłonach.
– ciekawe lokacje
– duża ilość interakcji z otoczeniem: są wspinaczki, skoki, ukryte skarby, pułapki do wykorzystania przeciw wrogowi, przedmioty do rzucania, butle z oliwą, którą można podpalać, łańcuchy się chuśtają, beczki turlają...
– wiele możliwości rozprawienia się z wrogiem, można wpędzać w pułapki, nacierać z zaskoczenia
– niezła fabuła i ciekawe postaci
– rozsądna siła oraz ilość przedmiotów
– dobre animacje
– kilka zakończeń gry
– muzyka jest dobra, nie jest nachalna, akcentuje odpowiednie momenty rozgrywki
Minusów nie umiem znaleźć. Sterowanie jest poprawne, błędy rzadko występują. Nie nudzi się. Gra jest odpowiednio długa. Można ją przechodzić na wiele sposobów.
Uwaga, gra może crashować na mocnych komputerach z włączonymi wszystkimi bajerami graficznymi i full hd. Na forach jest pełno różnych porad, żeby zmieniać ustawienia graficzne itp. Ale jest prostsze rozwiązanie.
W plikach lokalnych gry wchodzimy na właściwości pliku mm.exe i zaznaczamy opcje:
- uruchamiaj jako administrator
oraz
zmień ustawienia wysokiej rozdzielczości DPI - zaznaczamy obie opcje
Wszystko jest na rysunku.
Gra juz nie będzie weyrzucac do pulpitu. Pozdrawiam i miłego rąbania.
Jedna z najlepszych gier jeśli chodzi o fizykę i interakcje z otoczeniem, a do tego dochodzi ciekawy i różnorodny system walki, który gra ma lepszy niż nie jeden nowy tytuł. Z minusów to bardzo liniowa fabula, gra podzielona na strefy, cały czas idziemy w przód, i bardzo duża rozbieżność jeśli chodzi o poziom trudności, na łatwym gra jest za łatwa, a na trudnym bardzo ciężka, ginie się co parę sekund, muzyka bez szału. Ciekawe postacie drugoplanowe, lecz znowu jest ich mało.
Wiele dobrego już padło pod adresem Dark Messiah i nie zaszkodzi aby padło jeszcze więcej, bo ta gra zwyczajnie na to zasługuje.
Zaczynając od najmocniejszej strony, czyli to co robi kapitalną robotę sprawiając że jest to gra niesamowicie grywalna i przyjemna - różnorodny i satysfakcjonujący system walki. O ile można narzekać na niespecjalną fabułę(która nabiera barw i staje się bardziej zrozumiała jeśli ogrywaliśmy HoMM5, której wydarzeń jest to kontynuacja) to gameplay jest czystym złotem i to on całkowicie przysłania nieliczne wady które można wytknąć tejże produkcji. Bo eliminować wrogów można na wiele sposobów: od dobrze zaprojektowanych walk bronią, przez magię i skrytobójstwo do wykorzystywania licznych interakcji z otoczeniem.
Rozwój postaci, podobnie jak interfejs, prezentuje się jasno oraz przejrzyście i choć całkowicie swobodny(nie ma tutaj sztywno przypisanych klas), to najbardziej efektywny gdy zostanie ukierunkowany na konkretny zestaw umiejętności. Historia podzielona jest na etapy które - z wyjątkiem szukania sekretnych miejsc i kilkoma dodatkowymi zadaniami - prowadzą nas jak po sznurku. Liniowość jednak nie jest tutaj wadą, nie każda gra musi być sandboxem, a akurat w takim trybie rozgrywki sprawdza się ona dobrze.
Jeśli chodzi o oprawę audiowizualną to graficznie jak na swoje czasy wygląda bardzo dobrze, natomiast ścieżka dźwiękowa jest poprawna, choć odnoszę wrażenie że część dobrych utworów została zbyt rzadko wykorzystana - chociażby soundtrack towarzyszący przywołaniu Xany przez Phenriga.
W przypadku Dark Messiah ciężko doszukiwać się poważnych wad, natomiast z tych mniejszych, poza wyżej wspomnianą kwestią fabuły, można by wymienić ułatwienie w walkach z cyklopami tj. możliwość szycia do nich z bezpiecznego miejsca oraz momentami bugująca się lina.
Reasumując, w przypadku tejże produkcji mamy do czynienia ze świetnym slasherem, którego esencją jest diabelnie grywalny i przyjemny gameplay, a to w połączeniu z niezłym zestarzeniem się czyni ją grą wartą zapoznania po dziś dzień.
Cudowna gra osadzona w świetnie wykreowanym świecie i co za tym idzie fabuła tutaj stoi na bardzo wysokim poziomie. Muszę przyznać, że z dużą przyjemnością ją poznawałem. Jednak główną zaletą tej gry jest świetny gameplay oraz ta niesamowita fizyka. Wykopywanie przeciwników w przepaść czy ich podpalanie to sama przyjemność tutaj. Do tego gra pozwala na całkiem ciekawy rozwój. Można skupić się wyłącznie na magi albo walce mieczem. Nic też nie stoi na przeszkodzie aby to połączyć.
Team Xana tak btw. ;)
Gra crashuje mi na win 10...Jakieś rady ?
Iselor - Na Win10 Pro u mnie gra stawała po początkowym filmiku i nie miałem nawet menu.
Obszedłem to sposobem znanym dopisując do skrótu gry "-novid" co pomija początkowe intro.
Wtedy bez problemowo udało się mi ukończyć grę na Win 10 :)
Gra która zdecydowanie wyprzedziła swoje czasy pod względem technicznym/technologicznym, a zwłaszcza fizyką gry. Na największy plus zasługuje zdecydowanie walka która jest bardzo przyjemna i różnorodna gdzie można w przeciwników rzucać przedmiotami, podpalać, rzucać w przepaść, ustawiać pułapki itp+ dochodzi świetna fabuła i klimat i mamy grę IDEALNĄ.
Bardzo dobra gra, która osobiście najbardziej stoi dla mnie klimatem. Co do walki, hmm, powiem, a raczej napiszę tak, teoretycznie świetna, ale czy nie mieliście wrażenia, że jest troszkę chaotyczna? Fakt, fizyka bardzo dobra, sporo możliwości zabaw z przeciwnikami. Ewentualnie z tą chaotycznością jest tak, że to zależy od naszych umiejętności, sam nie wiem. Jeszcze jedna sprawa, może trochę dziwna. Grając w Dark Messiah of Might and Magic przyglądając się otoczeniu, lokacjom i ich fragmentom miałem poczucie, że przydałby się otwarty świat, tak, jakby otoczenie chciało mi powiedzieć, pokazać, co jest dalej, wyżej, głębiej. Wiem dziwnie to wygląda, ale cóż ;)
Might and Magic jest z całą pewnością jednym z najbardziej rozpoznawalnych światów w historii komputerowych gier. Bardzo bogate uniwersum zapoczątkowane w 1986 roku liczące bardzo wiele świetnych produkcji.
W tym uniwersum najlepsze pięć gier to moim zdaniem znakomite strategie HoM&M II 1996 i HoM&M III 1999, genialne RPG Might and Magic VI 1998 i Might and Magic VII 1999 oraz świetne action RPG Dark Messiah of Might and Magic 2006.
Dark Messiah of Might and Magic przechodziłem w sumie trzy razy i zawsze świetnie bawiłem się, dlatego bardzo polecam, bo gierka ma mega grywalność.
Plusy:
-Przyjemny i satysfakcjonujący system walki oraz cała jej mechanika.
-Grywalność, kreatywność i założenia gry.
-Interakcja i fizyka.
-Klimat.
-Level design.
-Znakomita immersja. Widok FPP to był strzał w 10-tkę.
-Oprawa audiowizualna na 2006 rok ładna, a już zwłaszcza oświetlenie. Do dziś daje radę.
-Nie pozwala się nudzić nawet przez chwilę.
-Muzyka i udźwiękowienie.
-Uniwersalna. Dobrze wraca się do niej.
Minusy:
-Liniowa fabuła oraz krótki czas gry jak na RPG (ok 8-10 godz).
-Dość prosty i ubogi system rozwoju bohatera.
Moje ulubione rozdziały to piąty, gdy trafiamy na wyspę orków i siódmy, gdy walczymy z nimi wysoko w górach.
Obecnie idzie dograć lepsze tekstury do gry z Nexus.
https://www.nexusmods.com/darkmessiahofmightandmagic/mods/60?tab=files