Najciekawsze materiały do: Clive Barker's Undying
Clive Barker's Undying - Hidef Textures v.3.1
modrozmiar pliku: 1849,2 MB
Hidef Textures to mod do gry Clive Barker's Undying, którego autorem jest y2keeth
- Clive Barker's Undying - mod Undying-Renewal v.1.4 - 16,3 MB
- Clive Barker's Undying - mod ESRGAN Pack (Better Textures) v.0.9 - 916 MB
- Clive Barker's Undying - mod DirectX11 Renderer v.1.6.2 - 859,9 KB
- Clive Barker's Undying - mod Widescreen + High Resolutions v.1.2 - 39,1 MB
- Clive Barker's Undying - mod Normal and height maps for Clive Barker's Undying v.5102020 - 71 MB
Clive Barker's Undying
demo gryrozmiar pliku: 96,9 MB
Undying to gra akcji FPP oparta na zmodyfikowanym engine Unreal Tournament, do której scenariusz napisał sam mistrz horroru, Clive Barker. Akcja gry, należącej do gatunku "horror survival", rozgrywa się w 1920 roku w Irlandii. Gracz wciela się w...
Clive Barker's Undying - poradnik do gry
poradnik do gry25 lipca 2001
W poradniku tym znajdziecie wiele cennych informacji, niezmiernie przydatnych podczas zabawy: szczegółową solucję, opis światów, listę broni, czarów, przedmiotów oraz osób które napotkamy podczas swojej wędrówki, itd.
Clive Barker's Undying - recenzja gry
recenzja gry19 lutego 2001
Światowa premiera 21 lutego 2001. Clive Barker – angielski autor powieści grozy – postanowił swoją wizję horroru zaprezentować w postaci gry „Undying”. Konwencja gry akcji jest tylko pretekstem do wciągnięcia gracza w mroczny i przerażający świat rodziny Covenantów. Jaki dało to efekt?
Fani kultowego horroru Clive Barker’s Undying zrealizowali porzucone plany autorów
wiadomość13 października 2024
Ukazała się wersja 1.4 Undying-Renewal, czyli najważniejszego projektu ulepszającego klasycznego FPS-a Cliver Barker's Undying. Nowa edycja moda wprowadziła do gry multiplayer, który początkowo był w planach twórców gry.
Najciekawsze modyfikacje (25/07/11)
wiadomość25 lipca 2011
„Najciekawsze modyfikacje” to regularnie publikowany wybór najbardziej wartościowych modów i wieści z nimi związanych. Kompletnie nowe gry, dodatkowe misje i przygody, usprawnienia grywalności i grafiki - każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Jeśli uważacie, że coś pominięto, nie krępujcie się i dajcie znać w komentarzach.
Codemasters rozważa grę opartą o horror Clive'a Barkera
wiadomość2 września 2005
W maju bieżącego roku dowiedzieliśmy, że powstanie kolejna po Undying gra, której nazwiska użyczy uznany pisarz, scenarzysta, a także reżyser filmów horror/gore – Clive Barker. Program zatytułowany Demonik ukaże się w styczniu nakładem firmy Majesco. Wczoraj okazało się, że do własnego produktu firmowanego nazwiskiem kończącego słynnego Brytyjczyka przymierzają się również panowie z Codemasters.
- Clive Barker ponownie użyczy nazwiska grze video 2005.05.10
- Poradnik do Clive Barker's Undying 2001.07.25
- Konkurs Clive Barker’s Undying zakończony 2001.04.20
- Nowy, jednodniowy konkurs! 2001.04.18
- Clive Barker’s Undying - Demo 2001.04.06
- Czas na zakupy, nowe gry z IM Group 2001.04.04
- Clive Barker’s Undying - wkrótce demo 2001.03.18
Clive Barker's Undying - v.1.0 Texture Patch
patchrozmiar pliku: 3,6 MB
Wersja 1.0 Texture Patch Patch ten usuwa błędy związane z niewłaściwym wyświetlaniem tekstur. Dokładny opis znajduje się w dołączonym do łatki pliku Undying_Patch_1_0_Readme.txt
Dosc stara ale i tak BARDZO fajna gra.
STARA... PIKSELE... Ale ma swój klimat. Gierka jest dobra bo ją polecam i jest dobra ;]
Fajna gierka
Grałem w nią ładnych pare lat temu, ale pamiętam dobrze. Ocena za niska o jakieś 15-20 punktów. Zgadzam się z Zodiac-iem --> za szybko o niej zapomniano. A nowy twór Cliff-a Jerycho to niestety niewypał.
Ten któremu ta gra się nie podoba musi miec coś z głową. Najlepsza gra w jaką dotychczas grałem.
Gra jest dobra ale stara r.2001.
Ma fajną grafikę,ciekawy ekwipunek no i klimat.
miałem ją wersji Ukraińskiej.
SPASIBA
PO ZA TYM GRA BEST!!!!
Fajny FPS, nie najlepszy horror. Jeśli ktoś chce się naprawdę pobać, polecam grę Amnesia The Dark Descent. Mocne wrażenia gwarantowane.
Witajcie
Kupiłem sobie tą grę na allegro.pl, ale mam instrukcję po angielsku.
A wiem, że było wydanie z polską instrukcją gry (w której, jak przypuszczam
było przetłumaczony album rodziny Covenantów). Więc mam do Was gorącą
prośbę (do tych, co mają polską instrukcję) czy moglibyście mi ją podesłać
(wystarczy czytelne fotki ze stron)?
Pozdrawiam
Na początek napiszę, że nie lubię gier tego typu... Wymęczyłem tą grę w 2004 roku i stwierdzam, że mi się nie podobała. Wcale się w sumie nie bałem ale nie podobała mi się ta cała mroczna otoczka, te potwory, wizje itp. W zasadzie gra jest z 2001 roku ale w 2004 roku grafika wydawała mi się okropna. napiszę jeszcze, że grałem w to w wyniku braku innych gier;) 4/10.
Gra z najlepszą fabułą jeśli chodzi o horror ;) 10/10!!! Dlaczego nikt nie potrafi zrobić w tych czasach tak dobrej gry z współczesną grafiką...
Proponuję zastosować Detail Texture Updater który znacznie poprawia jakość tekstur.
Jako survival horror gra wypada przeciętnie. Jako FPS - rewelacyjnie. Oryginalne bronie, ciekawe czary i przeciwnicy a miejscówki niezwykle klimatyczne. Opactwo to jedno z najlepszych wykreowanych w grach miejsc. Ogólnie opadu szczęki gra nie powoduje, ale bawiłem się przy niej porządnie. Jedynym minusem jest częste wczytywanie (szczególnie w rezydencji Covenantów). Dla fanów strzelanek polecam - dla fanów horrorów też, ale nie tych, którzy lubią się bać.
Dawno temu przeszedłem całą grę , a parę miesięcy temu miałem okazję znowu rzucić okiem na Undying. Jest tutaj dużo magii i mistycyzmu, rodem z samych koszmarów autora Clive`a Barkera. Dziwię się, że taka dobra gra otrzymała słabą ocenę, można tu nieźle "dostać za swoje"... Mnóstwo przeciwników, czary ofensywne jak również defensywne, tajne skrytki oraz broń. Takie bonusy rozwijają nasze pole działania. Z dodatków warto zwrócić uwagę na spolszczenie do Undying, które krąży po internecie i każdy może sobie pobrać za darmo. Niezła jak na tamten czas szata graficzna, umożliwiała korzystanie z wielu sterowników. Fajnie, że wykonanie od strony technicznej było takie rewelacyjne.
Dobra gierka z niezłą mroczną atmosferą horroru,ale jak TOFMAN słusznie zauważył zbyt kolorowa jak na grę utrzymaną w konwencji horroru.
Przeszedłem w 2001 i 2010 roku. Gra udana, bo pod względem grywalności i klimatu było bardzo dobrze. Projekt lokacji gry, zwłaszcza rezydencji także oceniam wysoko.
Szkoda, że do dziś nie powstały żadne tekstury HD do tej gry jakie powstały do wielu innych fajnych starszych gier jak Tomb raider 1,2,3, Shadow man, Thief 1,2,3, System Shock 2, Deus Ex, Resident evil 4, Quake 1,2 czy
przeniesienie na inny silnik Half Life 1 - Black Mesa.
Marzyłoby się mocne odświeżenie Duke Nukem 3d 1996, Blood 1997, Unreal 1998, Clive Barker's Undying 2001 fanowskie lub oficjalne.
Duke Nukem 3d - 20th Anniversary World Tour z 2016 oraz Blood - Fresh Supply z 2019 to były słabiutkie odświeżenia, bo pod względem graficznym prawie nic nie zmieniły na plus gier, a jedynie dały wsparcie, ze gry odpalamy na nowszych systemach.
Rewelacja. Klimat, muzyka, dialogi, intryga...
Choć potem staje się banalną grą bo czar Haste zwiększa regenerację many. Do tego Shield i można się bawić.
Nawet w starych dobrych czasach dobre gry jak ta się nie sprzedawały. Paradoksalnie dzisiaj mogłyby się sprzedać lepiej bo EA przykładałaby się do promowania?
Ale by w to pograł w nowej odsłonie. Da sie jakos grac padem?
O nie! To mój idealny klimat FPP z rodem horroru!
Tylko gram wieczorem i słuchawki-trochę głośniej!
Przyznaję kilka razy wystraszyłem.
Pisarz i artysta Clive Barker to SZACUN!
Jak znajdę czas to pogram Jericho.
Widać od początku że ktoś włożył w Undying dużo pracy i wcielił w życie wiele świetnych pomysłów. Jedyną bolączką jest grafika. W 2001 roku w którym została wydana było bardzo dobrze. Wtedy był to szczyt możliwości graficznych. Obecnie może odrzucić i nie zachwycić.
Co do pomysłów to są dwa kółeczka (menu) wyboru broni miotających i czarów. Broń standardowa pistolet, shogun, koktajl mołotowa oraz niestandardowa: średniowieczny rodzaj kuszy, tybetański miotacz zimna, kosa - artefakt, ognisty ptak, kamień ochronny. Innowacja robiła wtedy wrażenie. Czary są standardowe ale można je ulepszać. Jest 5 poziomów każdego czaru. Aby czar wszedł na wyższy poziom musimy użyć specjalny kamień który musimy znaleźć. Te kamienie to "sekrety" w grze. Czary na ostatnim poziomie są naprawdę mocne.
Rozwój postaci też obecny w grze ale tylko zwiększamy poziom many naszego bohatera zbierając specjalne kamienie. Kamienie akurat łatwo znaleźć (wydają specyficzny dźwięk). Bronie odblokowujemy w miarę postępów w grze. Przełomowy monet gry to zdobycie kosy - specjalnego artefaktu. To jest mniej więcej płowa gry.
Co zachwyca.
1. Gra nawiązuje do starszych produkcji. Autorzy chcieli aby gra nie przypominała korytarzówki. Rezydencja będzie tak jakby bazą do dalszych wypadów. Oznacza to że korytarze pierwszego poziomu będą wielokrotnie używane. Będziemy zdobywać klucze do drzwi. Dzięki temu zdobędziemy dostęp do nowych i niezbadanych części rezydencji.
2. To nie jest typowa strzelanka i tym podobna produkcja. Nie nastawiać się na coś w postaci Dooma bo się odbijecie od razu od gry. To jest raczej przygodowa gra akcji w 3D z rozbudowaną fabuła gdzie szukamy kluczy, artefaktów, nowych czarów i wpisów do dziennika. Walka oczywiście jest na pierwszym miejscu ale na równi z elementami przygodowymi. Wyjątkiem są ostatnie etapy gdzie mamy dopaść Bethany - w tym przypadku gra to korytarz i zwykła naparzanka z przeciwnikami.
3. Fabuła gry oraz opisy w dzienniku (zbieramy notatki, księgi oraz wpisy do dziennika misji). Przeglądamy w sposób logiczny od najnowszego do najstarszego. Widać że tu się starano - trochę do poczytania będzie.
4. Słyszysz głosy "see" lub "turn around" - to są podpowiedzi w pomieszczeniach gdzie masz użyć odpowiedniego przedmiotu lub czaru. Specjalny dźwięk oznajmia nam również sekret do zebrania i warto się rozejrzeć. Jeden kamień many dodaje nam +10 punktów many.
5. Teraz tego nikt nie zauważy ale zadbano również o dźwięki. Jeżeli idziemy po dywanie czy podłodze wydajemy różne odgłosy (w 2001 roku na takie szczegóły zwracano uwagę)
Przed chwilą ją sobie ukończyłem ponieważ dawno temu ogrywałem i chciałem sobie przypomnieć fajną gierkę - obecnie klasyk. Dla nowych graczy może być ciężko nawet na niskim poziomie trudności. Nie ma strzałki gdzie trzeba iść oraz trzeba czytać trochę dziennik zadań. Zadania w znajdywaniu drogi i otwieraniu przejść są raczej średnio trudne dla graczy którzy pamiętają gry z tych lat. Dla nowych raczej klasyk którego nigdy nie ukończą. Pozdrawiam Fanów.