Najciekawsze materiały do: Farming Simulator 25
Farming Simulator 25 - poradnik do gry
poradnik do gry18 listopada 2024
Farming Simulator 25 poradnik to najlepsze porady na start, do prowadzenia gospodarstwa, zarabiania pieniędzy. Tłumaczymy jak uprawiać pole, hodować zwierzęta i zarządzać lasem. Opisujemy łańcuchy dostaw, wymagania sprzętowe, wersje językowe.
Recenzja gry Farming Simulator 25 - Giants Software, nie można tak było od razu?
recenzja gry12 listopada 2024
Światowa premiera 12 listopada 2024. Choć Farming Simulator 25 nie przynosi wszystkich zmian, o jakie prosili fani, to dzięki takim funkcjom jak deformacja terenu i GPS jawi się jako najlepsza dotychczas odsłona cyklu. Odsłona, która daje mnóstwo frajdy - a z modami będzie jeszcze lepiej!
Farming Simulator 25 znalazł 2 miliony nabywców w 7 dni od premiery. Rekord aktywności na Steamie i coraz lepszy odbiór graczy
wiadomość18 listopada 2024
FS25 jest na rynku od tygodnia i w tym czasie sprzedał się w dwóch milionach egzemplarzy. Gra miała udany weekend na Steamie – ustanowiła nowy rekord aktywności, a jej oceny wyraźnie się poprawiły.
Farming Simulator 25 już prześcignął Dragon Age: The Veilguard na Steam. FS 25 mierzy się jednak ze sporą krytyką
wiadomość12 listopada 2024
Farming Simulator 25 zgromadził na Steamie już ponad 100 tysięcy osób jednocześnie. Część graczy jest jednak zawiedziona premierową wersją tytułu i wypomina jej błędy.
Premiera Farming Simulator 25 wieńczy 3 lata oczekiwania na nową odsłonę serii rolniczych symulatorów. Cieniem kładzie się cena w złotówkach
wiadomość12 listopada 2024
Doczekaliśmy dnia premiery Farming Simulator 25, czyli wyczekiwanej nowej odsłony szalenie popularnej serii studia Giants Software. Szkoda tylko, że cena w PLN na Steamie jest drugą najwyższą na świecie.
- Nowości na Steam. Powrót rolniczej potęgi i nowe wersje dwóch legend XX wieku 2024.11.12
- W Farming Simulator 25 będziemy nie tylko rolnikami, ale i biznesmenami. Okazji do zarobku będzie co niemiara 2024.11.11
- Mapa Zielonka w odświeżonej wersji w Farming Simulator 25. Weterani serii poczują się jak w domu 2024.11.06
- Farming Simulator 25 odda w nasze ręce setki maszyn i narzędzi rolniczych. Twórcy zademonstrowali część z nich 2024.11.05
- „Na szczęście mam tytuł magistra matematyki”. Deformacja gleby w FS 25 sprawiła twórcom masę problemów 2024.10.31
- Jedna z najbardziej wyczekiwanych nowości w Farming Sumulator 25 zaprezentowana w pełnej krasie. Deformacja terenu robi spore wrażenie 2024.10.30
- Gothic Remake po polsku to nie jedyna atrakcja PGA 2024. Uczestnicy targów zagrają też m.in. w Kingdom Come 2 i Farming Simulator 25 2024.10.24
Gry listopada 2024 - polatamy, pouprawiamy rolę, a nawet w końcu wrócimy do Zony
artykuł30 października 2024
Koniec roku tuż, tuż, więc pora na spokojniejszy okres, jeśli chodzi o premiery gier. W listopadzie może i nie zadebiutuje zbyt wiele głośnych tytułów, ale zdecydowanie każdy powinien znaleźć w tym miesiącu coś dla siebie. A jak nie, to Zona czeka!
Nie spodziewam się rewolucji względem FS22. Screeny które wyciekły nie napawają wygórowanym optymizmem, właściwie to nie widać na nich tego co znajduje się w wyciekach (może to fake?). Ale z czasem zobaczymy.
Też się nie spodziewam jakiś większych zmian, 2019 niewiele się różniło od 2022 i tak pewnie będzie między 2022 a 2025.
Gleby 3D dalej nie ma. Płaci się w zasadzie za inną mapę, rośliny i kilka maszyn. Gra i tak się zwróci
Zgadzam się. Screeny wyglądają jak z FS22. Mogliby to wydać jako dlc a nie gra za 250zł. W tej chwili też jest ponad 20 upraw i około 400 maszyn 160 producentów. Więc nic nowego. Na tym silniku deformacja terenu to pewnie jak świnia niebo. Pogoda pewnie dynamiczna jak w FS22. Deszcz leje a maszyny suche, droga sucha, ubrania suche i ani jednej kałuży. Tryb budowy farmy to jeden wielki koszmar. Zbudować można co najwyżej tor motocrossowy dla kombajnów. Oświetlenie na poziomie 2013 roku Ruch drogowy i fizyka jazdy bez komentarza, brak konkurencji na mapie. I nie ważne czy kupisz piłę za 1000 ojro czy sprzęt za 500k pewnych drzew nie da się wyciąć bo…. nie. Poza tym ta cała wycinka drzew to też jeden wielki koszmar. Więc pewnie znowu dostaniemy 400 pięknych błyszczących maszyn plus ryż i bawoły, a cała reszta to kopiuj wklej.
Ty jesteś ślepy czy tylko takiego udajesz bo nie chce mi się wierzyć, że nie zauważyłeś kropel wody na maszynach i to na paru ujęciach. Czytając treść komentarza odnoszę wrażenie, że nie miałeś zbyt dobrego dnia i wyżywasz się na grze jakby miało to odmienić twoje życie
Znowu kopiuj wklej z kilkoma mało znaczącymi szczegółami a grafika i fizyka leży od 10 lat :D
Znowu kopiuj wklej z kilkoma mało znaczącymi szczegółami a grafika i fizyka leży od 10 lat :D
Lecz się chłopie “krople wody na maszynach” Śmiechu warte!!! Ile ty masz lat 12-14? Takimi rzeczami to się można było jarać w 2014 roku. Gry sprzed 8 lat wyglądają lepiej. Trzeba czasem z domu wyjść jak pada deszcz a potem pisać.
Begum
Sam napisałeś "Deszcz leje a maszyny suche, droga sucha, ubrania suche i ani jednej kałuży."
Ok, może źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, że mega słabo to wygląda w grze. Opady deszczu wyglądają o niebo lepiej w takim 11-letnim Gta5. Może i są jakieś krople deszczu na maszynach, ale na oponach to już chyba nie. Drogi też suche, ani jednej kałuży czy jakiegoś błota na polnych drogach. Problemem nie jest brak możliwości tylko lenistwo deweloperów lub ograniczenia silnika graficznego. Albo jedno i drugie.
Myślę, że głównie ograniczenia silnika Giants, bo nie da się niestety na nim osiągnąć takich efektów jak np. na Unreal Engine
No tak zobacz na budzet gta 5 a fs25
Ile ludzi i czasu pracowalo w Rockstars a ile w Giants nie ma co porownywac takich rzeczy.
Zmiana silnika gry to tworzenie gry od podstaw a tu jest tylko aktualizacja co przyklada sie na czas i koszta.
Owszem gra ma ogromny potencjal jako symulator z takim unteal engine szczyt marzen juz nie wspomne o wsparciu VR gdzie mozna bylo by siedziec za sterami maszyn rolniczych.
90 % gier trafia do sieci ,Stać cię kupujesz gry i grasz ,nie stać cię pobierasz z torrentów i też grasz ,sprawiedliwie dla wszystkich
Cebulstwo pobierać grę z torrentów sam sie nauczyłem , 120zł koszt gry , chciałem przyoszczedzić i list z wezwaniem do sądu podany numer ip imie nazwisko godzina i dana gra i czas pobierania efekt koncowy sprawa trwala pol roku 4600zl razem z kosztami adwokackimi , tak ze no..
" zawsze mialem leb do interesow "
Na wstępie. Szkoda pieniędzy na ten moment. Gra działa jak zwykle słabo. Zacinki w losowym momencie. Mała ilość pojazdów i maszyn (nie pamiętam jak było na premierę fs22).
Z nowości:
- Można pogadać z postaciami,
- Nowy system pracownika (raz użyłem z ciekawości niczego nie zmieniając w tych ustawieniach. Pracownik przejechał po skosie i wyskoczyła informacja że skończył prace) Więc jest zmiana...
- Auta wyprzedzają Ciebie na drogach. Piękna sprawa. Naprawdę. Przykładowo jak skręcasz w drogę a oni wjeżdżają ci w bok i są nie do przepchania...
- Nowa gorsza optymalizacja.
Naciągane 3.5. To powinien być dlc do fs22 za 60 zł.
Zacinki w losowym momencie.
Za krótko grałeś. Gra bardzo długo kompiluje shadery nie informując o tym. U mnie były ciągłe spadki do 10-15 fps nawet, ale trzeba było ją przeczekać, nie wyłączać, pograć trochę i potem się uspokaja i zaczyna śmigać normalnie
Tak samo bylo z fs22 pamietam mala ilosc maszyn pod wzglecem fs19 gdzie bylo pelno modow map ale to przyszlo z czasem tylko ze byl potencjal aby to rozbudowac bo byla graficznie przepasc miedzy dwoma grami w tym przypadku mamy odgrzany kotlet pozbyty wszelkich modow i pojazdow... " po co to kumu, a dlaczego " ?? Wydaje mi sie ze to wina albo studia albo juz silnik Giants nie da z siebie wiecej , dlatego sf idzie w strone fifa a zapewne nikt tego nie chce.
Skusiłem się wczoraj i kupiłem, pograłem trochę na razie jest dobrze, ale jednak wielkich zmian nie ma co się spodziewać, no jest nowa mapa, nowe maszyny, nowe rośliny, gleba zachowuje się teraz trochę inaczej (lepiej), fajna mgła jest po deszczu, jak w Silent Hill :D i tak jak pisali koledzy powyżej, jak się grę uruchomi i wejdziemy na mapę to trzeba chwilę odczekać, rzeczywiście się wszystko doczytuje.
Na razie jedyne do czego się doczepie, to wzrost roślin, wyłączyłem całkiem sezon, zasiałem pszenice, przespałem się w domu z 5 razy (24h x5) i pszenica dalej nie gotowa, w takim razie znowu trzeba czekać na mod ze wzrostem roślin, gdzie się coś zasiało, 3 kliki i miałeś od razu gotowe, bo tutaj to przesada z tym czekaniem, rozumiem ze to symulator, ktoś napisze ze mozna w tym czasie robić inne aktywności, jakbym nie pracował to może bym i siedział w grze 24/7 xd
na jakich ustawieniach bym nie grał to laguje strasznie nie idzie grac a komputer w miare swierzy i inne gry dzialaja bez problemu. szajs jak niewiem
Ja po męczarni z ustawieniami z ciekawości ustawiłem najniższe ustawienia z najniższych. Przy tych ustawieniach gra wyglądała jak z jakiegoś pegasusa. Tym sposobem doszedłem do wniosku że to nie problem z ustawieniami a z samą grą bo też potrafiło z 240kl/s spaść do 80. Ja dałem sobie spokój, poczekam na aktualizację. Uprzedzam pytania, nie to nie wina sprzętu ani niczego co w tle działa.
Pomęczcie się chwilę z klatkowaniem i gra zacznie działać normalnie. Po prostu na początku gra coś mieli sobie w tle długo - potem zaskakuje i śmiga. Ja miałem spadki do 15 klatek nawet na LOW detalach, teraz jest stałe 60 praktycznie zawsze
Prawdopodobnie się shadery kompilują za każdy razem gdy się grę ładuje na mapę na początku stąd te dropy FPS przez pierwsze minuty.
Możecie zobaczyć Farming Simulator 25 przed kupnem. Sami zobaczcie czy warto....
[link]
Witam mam problem z fs25 ponieważ jak gram to co jakiś czas gra mi się wyłącza proszę o pomoc gra już była raz odinstalowana i nie zadziałało proszę o pomoc. Przesyłam mój log.txt i moje specyfikacje kompa będę wdzięczny za pomoc.
Procesor AMD Ryzen 5 1500X Quad-Core
Karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 1660
Log.txt.
GIANTS Engine Runtime 10.0.0 (37530) 64bit (Build Date: Nov 6 2024)
Copyright (c) 2008-2024, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright (c) 2003-2024, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2025
PID: 14180
Main System
CPU: AMD Ryzen 5 1500X Quad-Core Processor
Virtual Cores: 8
Memory: 16318 MB
OS: Windows NT 10.0 64-bit
[DirectStorage] Configured for base game on a HDD drive
[DirectStorage] No GPU decompression for GDeflate
[DirectStorage] No GPU decompression for GDeflate
[DirectStorage] GDeflate Compression Support for 'FileQueueHigh' : DSTORAGE_COMPRESSION_SUPPORT_CPU_FALLBACK
[DirectStorage] GDeflate Compression Support for 'FileQueueNormal' : DSTORAGE_COMPRESSION_SUPPORT_CPU_FALLBACK
[DirectStorage] GDeflate Compression Support for 'MemoryQueueRealtime' : DSTORAGE_COMPRESSION_SUPPORT_CPU_FALLBACK
[DirectStorage] Init success
Physics System
Version: 6.3.7
Thread(s): 2
Audio System
Driver: SoftMixer WASAPI Stereo
Version: 2018.11
Frequency: 48000
Max. active sources: 256
Render System
Driver: Direct 3D 12
Card Vendor: NVIDIA Corporation
Renderer: NVIDIA GeForce GTX 1660 5.8GB
Revision: 161
Driver version: 32.0.15.6081
Driver version is up to date.
Hardware Feature Level : 12_1
DirectX 12 AgilitySDK : 610
Windowed Mode : off
V-Sync : on
Allow Tearing : off
HDR : off
Validation Layer : off
Effective Window Size : 1920 x 1080px
Effective Swap Chain Size : 1680 x 1050px
Started 3 threads for threadpool 'GIANTS Render threadpool'
Hardware Profile
Level: Custom Medium
Recommended Window Size: 1920 x 1080px
UI Scaling Factor: 1.000000
3D Scaling Factor: 1.000000
View Distance Factor: 1.000000
LOD Distance Factor: 1.000000
Terrain LOD Distance Factor: 1.000000
Foliage View Distance Factor: 1.000000
Displacement View Distance Factor: 1.200000
Foliage Shadows: false
Volume Mesh Tesselation Factor: 1.000000
Tyre Track Segments Factor: 1.000000
Shadow Quality: 1.000000
Shadow Distance Quality: Medium
Allow Shadow Focus Box: false
Shadowmap Size: 1024
Shadowmap Filter Size: 4
Max. Number of Shadow Lights: 1
Shader Quality: Medium
Skip Mipmaps: 0
Use Trilinear Filtering: false
Max. Anisotropy: 0
Reflection Map Ratio: 1.000000
Terrain Quality: Medium
MSAA: 1
Post-process AA: TAA
DLSS Quality: Off
AMD FidelityFx SR Quality: Off
AMD FidelityFx SR 3.0 Quality: Off
AMD FidelityFx SR 3.0 Frame Interpolation Mode: false
Intel XeSS Quality: Off
DRS Quality: Off
DRS Target FPS: 60
Sharpness: 1.000000
Max. Number of Lights: 128
Max. Number of Dir Lights: 4
Max. Number of Lights Per Cluster: 32
SSAO Quality: Medium
Bloom Quality: Medium
Lensflare Quality: Off
Enable Depth-of-Field: true
Enable Texture Streaming: true
Enable Envmap Blending: true
Enable Dynamic Specular Envmap: false
Atmosphere Quality: Medium
Volumetric Fog Quality: Medium
Max. Number of Volumetric Lights: 0
Half-resolution Depth-of-Field: false
Shading Rate Quality: Medium
Texture Streaming Memory Budget: 3221225472
Texture Streaming Downgrade Delay: 2000.000000
Texture Streaming Target Texel-to-Pixel Ratio: 1.000000
Shadow Filter Quality: PCF
Shadow Denoising Quality: Off
Intel VALAR Quality: Off
Intel VALAR Power Mode: Low
Screenspace Shadows Quality: Off
Cloud Shadows Quality: Off
Rain Amount Factor: 0.500000
Shadow Buffer Pixel Quality: 8 Bit
Screenspace Reflections Quality: Off
Screenspace Reflections Upsampling Quality: Off
Input System
Keyboard enabled
Mouse enabled
Gamepad/Joystick enabled
Force Feedback disabled
Devices:
Ignition Lock (VID: 340D PID: 1731 VER: 0100 Cat: UNKNOWN)
[ImageDescIndexer] Loaded 23107 imageDescs from database
Used Start Parameters:
name FarmingSimulator2025
exe x64/FarmingSimulator2025Game.exe
Platform: loading defaults
Setting 'Master Volume': 0.800
Setting 'Is Train Tabbable': true
Setting 'Radio Vehicle Only': true
Setting 'Radio Active': false
Setting 'Use Colorblind Mode': false
Setting 'Easy Arm Control': true
Setting 'Show Trigger Marker': true
Setting 'Show Help Trigger': true
Setting 'Show Field-Info': true
Setting 'Invert Y-Look': false
Setting 'Show Help Icons': true
Setting 'Radio Volume': 0.600
Setting 'Vehicle Volume': 1.000
Setting 'Environment Volume': 0.700
Setting 'Character Volume': 0.700
Setting 'GUI Volume': 0.500
Setting 'Game Volume While Not In Focus': 0.000
Setting 'Master Volume': 0.800
Setting 'Music Volume': 0.400
Farming Simulator 25
Version: 1.2.1.0 b31289
Available Languages: en de jp pl cz fr es ru it pt hu nl cs ct br tr ro kr ea da fi no sv fc uk vi id
Language: pl
Time: 2024-11-15 21:27:00
ModDesc Version: 92
Mod Directory: C:/Users/abc/Documents/My Games/FarmingSimulator2025/mods/
Available dlc: (Hash: 2b9007b344aa278849cd5c98c9dd136c) (Version: 1.0.0.0) pdlc_extraContentNewHollandCR11
ExtraContent: Unlocked 'CR11GOLD'
dataS/character/playerAnimations/animations.i3d (209.62 ms)
dataS/character/playerAnimations/animationsVehicleCharacter.i3d (1.75 ms)
dataS/character/playerAnimations/animationsPedestrians.i3d (38.82 ms)
2024-11-15 21:27 Application quit
Masz za słaby sprzęt. Ryzen 4 rdzeniowy i stara karta, która nie należy do demonów szybkości... . W dodatku ustawiłeś ustawienia średnie. Zmień na niskie, ustaw skalowanie 3d na 100%, spróbuj wlaczyc opcje DLSS ( Performance) zmniejsz zasieg wyświetlania tekstur.