Najciekawsze materiały do: Turok
Turok - HDR ReShade
modrozmiar pliku: 8,1 MB
HDR ReShade to modyfikacja do gry Turok, której autorem jest MayheM7. Jeśli mod przypadnie Ci do gustu to warto rozważyć wsparcie jego twórcy za pośrednictwem Patreona.
Turok - poradnik do gry
poradnik do gry13 czerwca 2008
Poradnik do gry "Turok" jest zasadniczo przeznaczony dla początkujących graczy i skupia się wokół opisu trybu dla pojedynczego gracza, broni oraz osiągnięć.
Recenzja gry Turok - Indianin na PC nie wybija się ponad przeciętność
recenzja gry26 czerwca 2008
Światowa premiera 5 lutego 2008. Turok, tak samo jak na konsolach, w świecie pecetów jest typowym średniakiem. Nie można mu zbyt wiele zarzucić, ale też i nie wybija się niczym ponad poziom.
recenzja gry
Turok - recenzja gry 2008.03.13
Twórcy Turoka pracują nad nowymi grami
wiadomość21 kwietnia 2009
Propaganda Games, studio związane z koncernem Disneya, potwierdziło wczoraj prace nad dwoma niezapowiedzianymi jeszcze tytułami. Ekipę programistów, która przygotowała jakiś czas temu grę Turok, zasilił również Dan Tudge.
Zwolnienia w Propaganda Games – co z kontynuacją Turoka?
wiadomość30 stycznia 2009
Wydawca Disney Interactive poinformował o zwolnieniach w swoich szeregach. Podobno z pracą pożegnało się około 30 osób zatrudnionych dotychczas w studiu Propaganda Games. Firma jest odpowiedzialna za ciekawą nową wersję Turoka. Według niektórych źródeł, wraz ze zwolnieniami anulowano kontynuację przygód zmagającego się z dinozaurami Indianina.
Turok stanie się bohaterem filmowym?
wiadomość11 czerwca 2008
Jest duża szansa, że pogromca dinozaurów znany jako Turok doczeka się wysokobudżetowego, hollywoodzkiego filmu akcji.
- Twórcy Tron Evolution i Turoka kończą działalność 2011.01.20
- Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (11 marca 2009) 2009.03.11
- Premiery gier w Polsce (9-15 czerwca) 2008.06.16
- Bardzo dobra sprzedaż najnowszego Turoka 2008.03.27
- Turok bez kontrowersyjnego Osiągnięcia 2008.01.29
- Turok wylądował na Xbox Live Marketplace 2008.01.15
- Demo gry Turok dla wybranych 2007.12.07
coz juz nowy rok dawno i dalej nikt mi nie odpowiedzial no trudno w takim razie usuwam turoka bezpowrotnie.
prosze przywróccie serwery na multi w turoku bo byla mega rozwalka ,kto sie na to tez pisze?
wie ktoś czy przez lana da sie polaczyc z kolegą bez tworzenia w turoku konta online w profilu i przez polaczenie hamachi?
Grafika w tej grze faktycznie jest tragiczna, momentami Far Cry 1 jest ładniejszy, a przecież ten Turok był robiony pod nowe konsole.. Wcale nie chodzi tutaj o to, że UE3 nie nadaje się do otwartych przestrzeni, bo się nadaje, po prostu programiści nie wykorzystali nawet 20% mocy tego silnika.
A sama gra jest przeciętna, zwykły shooter, który nie ma nic ciekawego do zaoferowania. Z braku laku dobry kit.
Witam mam pytanie czy pójdzie mi ta gra bez ścinki na najniższych wymaganiach??? Parametry mojego komputera:
Intel Pentium 4CPU 2.8 GHz, Windows XP SP 3, 2GB Ram, GeForce 7800???
Hm ! Wymagania masz na opakowaniu, chyba, że... go nie masz (?!) Gra z przed 5 lat.
XP - SP2, Intel Pentium 2,4 GHz, GeForce 6600 lub lepsza, ATI Radeon x1300 lub lepsza, 18 GB miejsca na HD
Coś nie odpowiedzialeś na moje pytanie wiem dobrze jakie są standardowe bo czytałem ale czy powinno mi pójść bez ściny... Mam Turoka i mi się ścina chciał bym wiedzieć dlaczego. Podejrzewam że przez to bo mam SP 3 a nie win
SP 2. Jak myślicie?
nie grałem wprawdzie w tą grę, ale dlaczego ci goście mają takie zjeeebane ryje? Aż się nie przyjemnie gra takim spedałowanym spinającym się na twardziela ulomem
Grałem w nią jeszcze na XP SP 2 z kartą GF 8400 GS /już archaiczna/ i szła mi płynnie więc z 3. nie powinno być różnicy. Tak mniemam
Grał w nią ktoś może na Win 7 ?
Gra ktoś jeszcze na multi???
wiedzmin559 serwy padły wszystkie bo firma splajtowała, jeden koleś na facebooku próbował to jakoś przywrócić ale ni dało się
uuuuuuuuuuuu no to wielka LIPAAA!!!
Kupiłem i co zainstalowałem i dupa nie działa ta gra tylko wchodzi na windows XP
Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Ja sobie właśnie w nią gram na win7 64bit i wszystko śmiga tak jak powinno.
Mi owszem też chodzi,tylko mam jeden problem,postacie mam czarne jak smoła,jaki może być w tym problem i jakie jest może rozwiązanie tego??.Moja Specyfikacja Sprzętu to AMD FX 6300 Sex-Core Processor,Karta Graficzna GTX 750 i 10 GB Ramów
Wczoraj skończyłem. Gra przyjemna choć już nie jest to ten sam Turok w którego grałem 15 lat temu. Nie mniej jednak strzelanie z łuku nadal jest mega przyjemne. Podobały mi się również pojedynki z T-Rexem i tym... węgorzem? smokiem? Graficznie i dzwiękowo jest dobrze. Jedyne czego mogę się przyczepić to jak zwykle spieprzone spolszczenie. Napisy są ok, ale po co polacy zabierają się za podkładanie głosów?
Jak ktoś ma czarne postacie to mi się tak dzieje w 1 misji a potem już nie a jeśli nasza postać jest czarna to zmieńcie filtrowanie tekstur na trójliniowe
Gra zdecydowanie nie idealna ale jest w niej coś co sprawia że przyjemnie się w nią gra.
Pamiętam te czasy jak się grało w Turoka , było to jakieś 15 lat temu
Gra na jeden raz, bo jest strasznie liniowa i jedyna rzecz, która w niej przyciąga to dinozaury. Kosztuje grosze więc pograć można. Lepiej zaopatrzyć się w angielską wersję gdzie głos podkłada np. Ron Perlman. Denerwujący jest całkowity brak napisów w dialogach.
Turok to bardzo dobry staroszkolny FPS choc liniowy do bolu. Ten Turok nie ma nic wspolnego z poprzednimi Turokami ktore byly bardziej zrecznosciowo - przygodowe i tu tworcy na fali popularnosci Gears of War, postanowili zrestartowac serie i zrobic rasowego FPSa i wyszlo to calkiem niezle chociaz za bardzo filmowo i liniowo.
A do Gears of War porownanie nie jest przypadkowe, poniewaz mamy tu umiesnionych twardych komandosow i nasz Turok jest jednym z nich.
Ogolnie bylo kilka FPSow w tamtym czasie ktore czerpaly z Gears of War pewne schematy, tak jak np BlackSite: Area 51 ale graczom nie przypadlo to do gustu wiec sprzedaly sie slabo i nie bylo kontynuacji.
Tak tez stalo sie z Turokiem i po klesce komercyjnej nie bylo mowy o nastepnej czesci a szkoda bo mozna byloby ulepszyc rozgrywke i wydac nawet trylogie.
Graficznie jak na rok 2007 jest dobrze i jest to jedna z lepiej wygladajacych multiplatformowych gier na Unreal 3 Engine. Tworcy zaimpletowali system gestej roslinnosci ale jednak dzungla, nie jest tak impnujaca jak w Crysisie. Ogolnie w takiej grze Cry Engine sprawdzilby sie duzo lepiej ale wtedy wersje na konsole odstawalyby zbyt mocno od wersji PC, a wtedy to Xbox 360 i PS3 byly dla tworcow wazniejsze i zdecydowali sie na gorszy Unreal Engine 3, ktory dzialal na ograniczonych mozliwosciach konsol duzo lepiej.
Jako ze to juz dosc stara gra to dzisiaj spokojnie w Turoka mozna grac w 4K na budzetowych kartach graficznych, wiec warto chocby dlatego sobie odpalic gre jeszcze raz.
Gra ma tez jeden dosc powazny problem. Bardzo niskie pole widzenia czyli FOV, ktory u mnie juz po 15 minutach powodowal uczucie wymiotow ale na szczecie mozna edytowac FOV w ini (trzeba dodac linie z opcjami FOV i podczas gry nacisnac tab i wpisac np fov 90) gry ale wtedy przestaje dzialac zoom broni ale wole to niz pozniej czyscic obrzygany monitor.
Jedyna upierdliwoscia jest to ze po kazdym wczytanym save i nowym poziomie FOV sie resetuje i trzeba go na nowo ustawiac.
Dziwne jest to ze Turok zostal calkowicie porzucony i nie mozna go juz kupic w serwisach typu Steam czy GOG, wiec jest to juz produkt typu Abandonware, wiec mozna go sciagnac zupelnie za darmo i nie miec z tym problemow moralnych, wiec polecam tak zrobic.
Jest super, fajna grafika, średnio można zniżać graficznie, ale konkretne ustawienia, bardzo mi przypomina w mechanice bulletstorma ale turok jest troszke lepszy, dubbing zaskoczył mnie że w ogóle jest, w bulletstormie napisy, gdzie musimy czytać co dekoncentruje jak sie coś dzieje żal, 15,5 giga na dysku sporo jak na 2008, gdzie gry podobne zajmowały do 8,9 giga lol, fajne bronie, akcje fajne xd