Najciekawsze materiały do: Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion
Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion - Cheat Table (CT) v.1.0.1 (22122022)
modrozmiar pliku: 22,6 KB
Cheat Table to skrypt do programu Cheat Engine do wykorzystania w Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion. Autorem moda jest jest Raynard
Doświadczone studio, które przez lata wspierało twórców Final Fantasy, Resident Evil i Sekiro, mierzy się z problemami
wiadomość5 lipca 2024
Japońskie studio Tose Software mierzy się z kłopotami finansowymi, spowodowanymi anulowaniem gier przez klientów przedsiębiorstwa. Należą do nich m.in. Square Enix, Nintendo, FromSoftware czy Capcom.
Square Enix nie mówi „nie” wskrzeszaniu kolejnych starych RPG-ów
wiadomość10 lipca 2023
Square Enix prawdopodobnie szykuje dla graczy następne odświeżenia swoich klasycznych tytułów. Ten temat został poruszony na dorocznym spotkaniu akcjonariuszy firmy.
Zabawna wpadka w nowym Final Fantasy, grafik się nie popisał
wiadomość14 grudnia 2022
Premiera Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion odbywa się w cieniu pewnej zabawnej wpadki. Jeden z grafików z pewnością nie przemyślał swojej decyzji.
- Nie macie wymówki, ta gra nigdy nie była lepsza 2022.12.13
- Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion na nowym, emocjonalnym trailerze 2022.11.29
- Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion też ratuje ten rok; data premiery 2022.09.13
- Takich remasterów pragniemy. Crisis Core: FFVII Reunion wygląda znakomicie 2022.06.20
- Final Fantasy VII Rebirth z odległą premierą, pierwsza część remake'u już na Steam 2022.06.17
Na dzień dzisiejszy, wersja PC bez Denuvo Malware DRM.
Mogą jeszcze zrobić taki myk jak 2K z Marvel Midnight Suns, gdzie nie było Denuvo i potem pyk chwilę po premierze jak ludzie już grali patch z Denuvo.
Pamiętam jak jakieś 3 lata temu napisalam komentarz do filmiku FFCC z psp .Jak by było fajnie jakby zrobili chociaż remaster .No i mamy to??Posiadam psp I FFCC Ale teraz pośmigania na playstation ????
Gra jak to FF, bardzo dobra. Jedyne do czego można się przyczepić to balans. Jest jedna taka żółta materia, po której rozwinięciu możemy odnawiać sobie HP, MP i AP jednocześnie, przy dodatkowym zadawaniu obrażeń obszarowych - mało który przeciwnik się temu oprze. Nie wiem czy w oryginalnej wersji z PSP było tak samo, czy to efekt uboczny "poprawy" systemu walki - przez to wychodzi również, że część bossów w grze nie została do końca przemyślana pod kątem używania na nich bardziej zawiłych taktyk walki, na szczęście mniejszość.
Niedawno skończyłem, grało się przyjemnie, ale... No właśnie. Wszystkie "Finale" (poza sieciowymi) zazwyczaj miały dobrą i długą fabułę, rozgrywka była zbilansowana. W "Crisis Core" fabuła jest króciutka i gdyby skupić się tylko na niej przejście gry zajęło by poniżej 10 godzin. Mi całość zajęła ponad 40, a reszta to misje, które zupełnie nie wpasowują się w grę, odrywają od fabuły na długi czas i po pewnym czasie staja się zwyczajne nudne. Wszystkie rozgrywają się na kilku arenach, trochę modyfikowanych do danej misji (niektóre obszary są odcięte), a kiedy zdobędziemy zacny ekwipunek gra sprowadza się do walnięcia danym skillem lub czarem do kilku razy i po wrogach. Przy końcu gry, w części fabularnej mamy fajny obszar bonusowy z więzieniem, do którego nie łatwo się dostać, trzeba rozwiązać kilka zagadek, ale co z tego, jak fanty tam zdobyte to szmelc w porównaniu z tym co wcześniej się zgarnęło w misjach. W sumie robi się to dla achievmentu...IMO, zmarnowany potencjał, gra sztucznie wydłużona, jeden ze słabszych "Finali".
Premiera spolszczenia 10 czerwca.
Spolszczenie gotowe: https://www.balamb.pl/nasze-projekty/crisis-core-reunion-pl/878-spolszczenie-crisis-core-final-fantasy-vii-reunion-po-polsku-gotowe