Najciekawsze materiały do: Medieval Dynasty
Medieval Dynasty - Cheat Table (CT for Cheat Engine) v.25062023
modrozmiar pliku: 1,8 KB
Cheat Table to skrypt do programu Cheat Engine do wykorzystania w Medieval Dynasty. Autorem moda jest cfemen.
Medieval Dynasty - poradnik do gry
poradnik do gry21 grudnia 2020
Poradnik i solucja Medieval Dynasty to questy, porady jak zbudować dom i własną osadę oraz jak uprawiać ziemię. Przedstawiamy wymagania sprzętowe, sterowanie. Wyjaśniamy, jak polować, jak działa crafting, jak zarabiać pieniądze.
Recenzja Medieval Dynasty - survival RPG dla cierpliwych
recenzja gry22 września 2021
Światowa premiera 23 września 2021. Kiedyś gry były uważane za rozrywkę dla (dużych) chłopców. Dziś się to trochę zmieniło, ale Medieval Dynasty wraca do korzeni. To tytuł dla prawdziwych mężczyzn: posadzą oni tu drzewo, zbudują dom i spłodzą syna. Niekoniecznie w tej kolejności.
Gracze popularnego średniowiecznego survivalu wreszcie przestaną smalić cholewki nadaremno. Polskie Medieval Dynasty otrzyma bardzo pożądaną funkcję
wiadomość11 października 2024
Polskie studio Render Cube zapowiedziało nową aktualizację do gry Medieval Dynasty. Jesienny update wprowadzi do średniowiecznego symulatora świeże elementy dekoracyjne oraz funkcję, o którą prosili gracze.
Medieval Dynasty w końcu otrzyma crossplay. Aktualizacja zbiegnie się z wyprzedażą na Steamie
wiadomość25 czerwca 2024
Polskie studio Render Cube podało dokładną godzinę udostępnienia aktualizacji Medieval Dynasty, która wprowadzi konsolową kooperację oraz crossplay.
Łodzianie mają duży hit. Średniowieczny survival Medieval Dynasty osiągnął ważny kamień milowy
wiadomość5 czerwca 2024
Polskie Medieval Dynasty wciąż się sprzedaje, a twórcy z łódzkiego studia zapewniają, że dalej będą wspierać swój średniowieczny survival.
- Średniowieczny survival rodem z Łodzi przyciągnął tysiące graczy, coop w Medieval Dynasty to strzał w dziesiątkę 2023.12.11
- Łodzianie dodali do Medieval Dynasty tryb kooperacji i nową mapę [Aktualizacja #2] 2023.10.20
- Polski hit Medieval Dynasty zaprasza na testy trybu co-op [Aktualizacja: start zapisów] 2023.06.24
- Polski hit Medieval Dynasty trafi też na starsze konsole [Aktualizacja: data premiery] 2023.03.15
- Twórcy zabezpieczyli prawa do Medieval Dynasty przed niemieckim wydawcą 2022.11.06
- Wiemy, kiedy polski hit Medieval Dynasty uraduje też konsolowców 2022.08.22
- Polskie Medieval Dynasty dostało wielki Heir Update z toną zawartości 2022.08.16
5 mitów o średniowieczu, które utrwalają gry komputerowe
artykuł8 kwietnia 2021
W poznawaniu historii możemy liczyć jedynie na źródła, ale korzystanie z nich bywa trudne. Często więc wiedzę czerpiemy z gier i filmów. A tam często roi się od mitów i nieścisłości. Oto te najbardziej powszechne o czasach średniowiecza.
Fajny pomysł, jednak na dłuższą mete gra się robi nudna. Ile można budować domki, orać pole itp. To powinno trwać max 5h (jako 1 rozdział) a potem wchodzimy w jakąś epicką fabułę oraz open explore + bronienie osad przed bandytami itp.
Zapowiada się fajnie ale jeżeli w czasach średniowiecznych nie ma koni to coś tu jest nie tak. Dam twórcom szansę i zaczekam z kupnem aż będą konie :)
wyglada ciekawie chyba poczekam do premiery jednak bo na ebay ponad 100 zlociwszy cholera
Witam Wszystkich jak można jeździć na koniu odblokowałem umiejętność?
Nie no nie wiem czym się jaracie, póki co gra jest nudna i drewniana.
Myślę, że niespełnione oczekiwania osób krytykujących tą grę wynikają z dwóch rzeczy: po pierwsze - z braku zrozumienia, czym jest gra wydana we wczesnym dostępie (co bardzo dobrze i z anielską cierpliwością wytłumaczył
Gra wyszła w EA 17 września, niecałe 2 miesiące temu, jest dopiero po jednej większej aktualizacji. Spędziłem w niej już ponad 20 godzin i bawię się świetnie. Zauważam pewne braki, oczywiście, ale daję czas twórcom gry na jej rozwój i trzymam kciuki za sukces; udzielam się też na forum gry, dzieląc swoimi spostrzeżeniami itp. To chyba trochę bardziej konstruktywne podejście niż bezproduktywne marudzenie na forum, prawda?
gram teraz mam juz zone w grze jeszcze bez dziedzica i gierka jest super do tego z mojego miasta Łodzi, teraz byle jeszcze sie rozbudowac i wiecej ludzi bo na razie 6/10, dolozyli w ostatnim pachu padajacy snieg zima i deszcz od wiosny do jesieni (troche pada za czesto), polecam kazdemu 0 bugow czy zaciec gra bryka na wczesny dostep wrecz celujaco na gtx 980m 8gb, 16gb ram, intel i7 4710hq
Gra jeszcze dłuższy czas pozostanie we wczesnym dostępie, ale to co nam udostępniono, spokojnie starcza na nawet kilkadziesiąt godzin dobrej zabawy. Do tego, praktycznie co miesiąc, dochodzą nowe elementy. Ostatecznie ciężko więc ocenić całą grę na podstawie ułamka tego, co powinno znaleźć się w wersji ostatecznej. Biorąc jednak pod uwagę to co już mamy i kierunek w którym się rozwija daję jej mocne 9/10. I oczywiście trzymam kciuki
Tutaj moja recenzja gry w wersji 0.2.0.3:
https://youtu.be/GK7E_CXUr3E
Nabyłem. Co tam, nie majątek. Ale to naprawdę takie małe? Pobrało mi się w dwie, może trzy minuty. Raptem 2 GB z kawałkiem. Pewnie tak w weekenda zobaczę co te 2 GB z kawałkiem są warte ;)
Jak dla mnie słaba gra liczyłem na epicka gre po tym jak streamerzy w to grają i opiniach ale się zawiodłem mimo ze lubie sredniowiecze to gra jest slaba. I pewnie ze nawet jak wyjdzie to ta gra nie bedzie dla mnie. Na razie gierka jest bardziej drewniana od starego klasycznego gothica 1 a oferuje tyle co nic plus mase glitchy xd
Gram jakoś niecały tydzień. Muszę pochwalić kolejną inicjatywę Polskich twórców. 15 os, a projekt cholernie ambitny i spory. Graficznie prezentuje się naprawdę dobrze, chylę czoła Unreal Engine ;) Optymalizacja na dobrym poziomie. Na RTX 2070 gra śmiga na ULTRA w 4k w 35 FPSach. Sprawdzałem historię aktualizacji, poziom zmian jaki wprowadzają oraz balanas jest naprawdę zacny. Czekamy na pełną wersję, warto :)
PS: Tytuł nie jest dla każdego. Nim obsmarujesz te grę po zakupie, zastanów się czy w ogóle takie rzeczy są dla Ciebie drogi graczu AAA. Pozdro
Dlaczego z sarny / jelenia są tylko 4 sztuki mięsa co daje jednej osobie 24% nasycenia żołądka? Królik powinien wystarczać na 1 dzień pełnego nasycenia a jeleń / sarna na co najmniej tydzień. Przez te nierealne parametry trzeba cały czas uganiać się za zwierzętami zamiast zająć się innymi czynnościami.
Nie grałem we wczesny dostęp. Po jednym dniu z M.D. jestem pewien - to kolejny klon dziesiątek takich samych gier, czyli gier tanich w produkcji, które polegają na niesamowicie czasochłonnej zabawie w zbieracza. Siedzisz 100 godzin w jednej wsi i strugasz kijek. Taka gra. Coś jak 'My time at Portia' tylko jeszcze grubiej ciosany.
M.D. to pożeracz czasu, w którym będziesz spędzał godziny na tym, co w każdej innej strategii ekonomicznej zajmuje jedno kliknięcie (zbuduj budynek). Tu najpierw będziesz biegał po lesie za setkami patyków i kamyków, a potem będziesz stał i machał młotkiem w powietrzu, przy każdej ścianie i kawałku osobno, chociaż wiadomo że nic to nie zmieni i mogło by się to dziać za jednym kliknięciem. To gra, w której przez dziesiątki godzin będziesz wykonywał te same czynności w tym samym miejscu, tylko po to, by to co na początku gry zajmowało ci godzinę, działo się w pół godziny. I będziesz patrzy na drewniane domki jak sobie stoją. Jak cię to kręci, to jest gra dla ciebie:)
Chociaż wysunę śmiałą tezę, że spacer po parku chyba jest jednak sensowniejszy.
Jak na tego typu grę to jest OK. Tylko trzeba wiedzieć co się kupuje. Bo jak na grę zbieracką jest dobrze. Zależności są, jakoś to działa.
P.S. Sama idea takich gier jest ciekawa, ale taniość tych wszystkich produkcji jest przy tak nudnym gameplayu po prostu nie do zniesienia. Idea siedzenia kilkadziesiąt godzin w jednej wsi, strugając patyki byłaby może fajna, gdyby poziom dopracowania detali i 'imersji' był wysoki. Tu jest bieda, powtarzalność i umowność. Ale kto zainwestuje setki milionów w (KOLEJNĄ) grę o struganiu patyków i zbieraniu kamieni?
Czy może ktoś wie czy ta gra będzie kiedyś dostępna na Xbox One? Bo mam zamiar w nią zagrać, fajnie się zapowiada. A osobiście wolę konsolę niż PC
Ukończyłem wątek główny zaledwie w 13h (7 dni w grze przy ustawieniu 30 na porę roku). Gra bardzo fajna ale w statystykach bohatera oprócz głodu i pragnienia powinno być też zmęczenie fizyczne czyli wskaźnik snu. Każda wykonywana akcja powinna nie tylko wyczerpywać stamine ale też męczyć bohatera, a tak wystarczy tylko zaspokajać głód i pragnienie i jedziesz z budowaniem i zbieraniem kilka dni\nocy. Przecież nawet Henryk z Kingdome Come ma potrzebę snu, a biorąc pod uwagę ze graficznie i mechanicznie gry są podobnie (nie mówię tu o walce czy o npc bo ci wyglądają tragicznie) to powinno coś takiego być. Samo budowanie też jest trochę za proste... chodzi mi głównie o ciężar niektórych obiektów. Jeżeli ktoś grał w Life Is Feudal to wie o co chodzi a Ci co nie wiedzą to chodzi o kłody po ścięciu drzewa. Brak narzędzia takiego jak piła trochę dziwi przy (niby) grze typu base builder. Co więcej teren pod budowę wioski powinien być płaski... gdzie opcja wyrównania terenu i mozolne kopanie w ziemi? Ja rozumiem że nie każda gra może być taka sama jeżeli chodzi o base buldery ale jak robić grę która skupia się na budowie i zarządzaniu wioską to trochę gra jest uboga.
Podsumowując tytuł fajnie ale za mało kontentu i brak realizmu jeżeli chodzi o potrzeby gracza
Wszystko fajnie , gra od polskich twórców , ale nie wiem dlaczego oficjalna strona nie posiada polskiego języka :/
Może byłoby więcej niż 7/10 jednak jest za dużo alternatyw gdzie budynki buduje się od podstaw, a nie z kilku dostępnych. Jakoś poza tym preferuję szybszą dynamikę jak np w Rimworld czy Subnautica. Tutaj mam wrażenie, że od początku jest wleczenie się bez sensu - trochę nie pasuje mi tego typu wstęp, gdzie trzeba dużo chodzić. Może jeszcze jakby był jakiś system RPG do biegania gdzie po wyspaniu, bez głupich perków na drugi dzień biegasz 4% szybciej i dalej. Nie ma tego typu też elementów immersji tylko jakieś udziwnione.
Życzyłbym połączenia Medival Dynasty i Valheim'a. Valheim nie ma praktycznie populacji, ale ma lepszy rozwój postaci i budowanie.
Dobra gra. Jak miałbym wypisać swoje minusy to najbardziej przeszkadzają mi ceny w początkowej fazie gry, gdy nic nie posiadasz i nic nie wiesz o świecie gry.
Gdy chcesz kupić bochenek chleba , który starczyłby ci na dłużej to musisz dużo na niego robić xD
W naszym realnym świecie chleb nie kosztuje 10x tyle co młotek (cena sprzedaży młotka faktyczna, początkowa to np 40 ale u sprzedawcy juz tylko 20, w tej grze NPCe wiedzą jak oskubać cię z kasy.
No, gdyby nie ceny to gra była by znów zbyt prosta na poczatku, ale tez mniej stresująca, a o to chodzi czasem w tego typu grach by sobie pobudowac i się odstresować.
Dla poczatkującego gracza praktycznie każda pora roku może być korzystna, no może najmniej zima , wiadomo.
Dużo by tu pisać, gra warta zagrania, pamiętać należy że nawet jeśli komuś się nie uda na początku i wszystko straci to i tak najważniejsze jest doświadczenie dzięki któremu możemy zaczać budowę w innym miejscu bez zaczynania gry od samego początku.
Wymienił bym tu swoje rady jak zacząć, ale myślę że właśnie o to chodzi by popełniać w takiej grze błędy by szukać własnych rozwiązań. Gra ma dobry poradnik.
Przypadkiem trafilem na Steam info o dwoch nowych grach z serii Dynasty. Jedna o Dzikim Zachodzie, druga o piratach z Karaibow.
Niegrywalne kupsko, zrobione niechlujnie, na odczepnego i po łebkach.
Interfejs totalnie nieprzyjazny i nieintuicyjne, rozmieszczenie zasobów nierealistyczne i bezsensowne, przykładowo cały las zawalony patykami, ale ani jednego kamienia. W innej części lasu same kamienie, ale żadnego patyka.
Od świata bije ordynarna sztuczność. Niby są NPC, niby da się z nimi "rozmawiać" (czyli czytać teksty, bo są niemowami), ale opcje "rozmowy" dla każdego NPC są takie same i każdy odpowiada to samo.
Główny bohater i wszyscy NPC to niemowy, bo twórcom się nie chciało aktorów głosowych zatrudnić. Niektóre postacie mówią najwyżej jedno słowo na przywitanie. Jak mają robić grę na pół gwizdka, to niech lepiej nie robią wcale.
W logikę craftingu zwątpiłem, gdy zobaczyłem, że do zrobienia drewnianego młotka potrzebna jest kłoda drzewa, a konkretnie to cały, wielki, kilkumetrowy pień. Drzewo to należy ściąć siekierą, którą wykonuje się z patyka i kamienia. Czyli mały patyczek i kamyk by wykonać siekierę, którą to siekierą zetniemy potężne drzewo, by z jego ogromnego pnia (w całości) wykonać mały, drewniany młoteczek. Twórcy są idiotami, czy graczy mają za debili? Po tym zwątpiłem i odinstalowałem tego gniota.
Dobrze, że nie grałem dłużej niż dwie godziny (musiałbym być masochistą żeby tyle wytrzymać) i mogłem zwrócić tego kupsztala, bo inaczej byłoby to najgorzej wydane 80 zł w moim życiu.
Fabuła jest dość słaba, gra ma mnóstwo wad, trzeba przymknąć oko na pewne niedoróbki, irytują drętwe postacie, a na początku gry sporo się nabiegać. Paradoksalnie jednak ta gra ma swój urok i naprawdę wciąga jeśli chodzi o samo budowanie i rozwój osady, po prostu wciągnąłem się na wiele godzin. Jest tu potencjał na coś lepszego.
Gdyby ta gra połączyła się z Kingdom Come: Deliverance... a nie, czekaj, to nie ta historia, a bohaterem nie jest Henryk ze Skalicy.
Widać, że gra ma potencjał, widać że grze jeszcze nieco brakuje rzeczy (w końcu przecież tarcze i pancerze były przekładane wiele razy razem z co-opem). Zamieszanie z cenami produktów sprawiło, że sprzedawanie drewnianych chochli czy kamiennych noży przestało być opłacalne, zamiast tego przerzuciłem się (przynajmniej w Starorzeczu) na sprzedaż miedzianych noży, pochodni i suszonych mięs. Ale nie narzekam, chociaż wiem, że jeszcze można dołożyć nieco rzeczy np. związanych z bandytami albo budowami nowych budynków.
Czy zawartość na ps4 jest tak bardzo okrojona czy czegoś nie kumam?
Mogę postawić max 70 budynków i nie mam możliwości zagrania na mapie starorzecza
Dziwie się, że ta gra ma tak niską ocenę w stosunku do zawartości i możliwości jakie ona przedstawia. Wręcz wstyd, że rodacy tak oceniają dobrze zrobioną grę. Ale nie dziwota skoro Mr Prepper spotkało to samo. Szacunek dla studia za tak rozbudowaną i ładną grę.