Najciekawsze materiały do: Darksiders
Darksiders - Ultimate New Game Save
modrozmiar pliku: 226 KB
Save do Darksiders przygotowany przez użytkownika AeroShok999.
Darksiders - poradnik do gry
poradnik do gry1 kwietnia 2010
Poradnik do gry Darksiders zawiera przede wszystkim kompletny opis przejścia wszystkich etapów. Znalazły się tu także wskazówki dotyczące walki z większością przeciwników, a także szczegółowe taktyki wykorzystywane w potyczkach z bossami.
Darksiders - recenzja gry na PC
recenzja gry12 października 2010
Światowa premiera 5 stycznia 2010. W dziewięć miesięcy po premierze na konsolach Darksiders wreszcie zawitało na PC. Czy warto było tak długo czekać?
recenzja gry
Darksiders - recenzja gry 2010.01.26
Darksiders - zobacz półtoragodzinny dokument na temat serii
wiadomość27 marca 2018
W serwisie YouTube opublikowano długi film dokumentalny autorstwa ekipy Gameumentary. Ucieszą się z niego fani serii Darksiders, gdyż obraz traktuje właśnie o tym cyklu.
Darksiders Warmastered Edition - premiera wersji na PC. Gra za darmo dla posiadaczy pierwowzoru
wiadomość30 listopada 2016
Ukazało się pecetowe wydanie Darksiders Warmastered Edition. Remaster został udostępniony za darmo posiadaczom pierwowzoru, a dla pozostałych graczy przygotowano promocję, w której cena odświeżonej wersji została czasowo obniżona o 80% z okazji premiery.
Darksiders: Warmastered Edition - zapowiedziano remaster pierwszej części cyklu
wiadomość28 lipca 2016
Firma Nordic Games zapowiedziała Darksiders: Warmastered Edition, czyli odświeżoną wersję popularnej przygodowej gry akcji z 2010 roku. Nowa edycja powstaje z myślą o pecetach oraz konsolach Xbox One, PlayStation 4 i Wii U.
- Darksiders II - gra pochłonęła 50 mln dolarów. Dla Nordic Games to "niedorzeczna" kwota 2014.09.22
- Sega kupiła autorów Company of Heroes 2, Koch Media przejęło deweloperów Saints Row, koniec twórców Darksiders - wyniki aukcji aktywów THQ 2013.01.24
- THQ ujawnia informacje na temat premiery Darksiders II 2011.12.12
- Darksiders na Steam za 30 złotych 2011.03.18
- Pierwsze informacje o fabule i nowym bohaterze Darksiders 2 2010.11.09
- Premiery gier w Polsce (20-26 września) 2010.09.27
- Pecetowe Darksiders debiutuje na rynku 2010.09.24
Ponura paczka gier postapo – bo koniec świata to dopiero początek
artykuł23 lipca 2017
Obok wielkich nurtów fantasy i science-fiction dumnym krokiem podąża od jakiegoś czasu trzeci zawodnik – postapokalipsa. Jej wpływy są silne zwłaszcza na polu gier wideo, więc postanowiliśmy wyłonić ciekawe tytuły osadzone w świecie po zagładzie.
ta gra to sandbox czy jest liniowa?
Zacząłem zabawę z tym tytułem kilka dni temu. Grało się całkiem przyjemnie do momentu pierwszego kontaktu z Tiamat:(. Jako, że cierpliwością nie grzeszę pewnie trochę potrwa zanim poradzę sobie z tym bossem. W moim wypadku często się zdarza, że gra nie widzi sejwów (nie wiem czym to jest spowodowane).
Jestem po napisach końcowych. Etap Czarny tron nieco mnie irytował (zaburzony balans pomiędzy "zagadkami" a walką tzn za dużo zagadek). Finalny boss rozczarowuje, zwłaszcza jeśli gracz chociaż trochę rozglądał się po lokacjach (na Tiamat potrzebowałem znacznie więcej niż jedno podejście). Cała reszta to w sumie sama przyjemność. Jak dla mnie mocna ósemka. Darksiders 2 (obok Batmana pierwszego) to chyba 2 moje najbliższe zakupy.
Gierka naprawdę świetna. Ładna grafika i bardzo grywalna. Polecam! 9/10
Chociaż gra istniała na moim steamie od jakiegoś pamiętnego humble bundle sprzed roku, dopiero wczoraj ją po raz pierwszy zainstalowałem. Niesamowicie grywalna i wciągająca :) 4 godziny minęły w przyspieszonym tempie :D Jeszcze nawet nie przeszedłem połowy gierki a już myślę o zakupie Darksiders II jeśli nadarzy się ku temu jakaś dobra okazja :D
Uwielbiam Darksiders i polecam każdemu tą grę 10/10
geeeez co Praca :o Fan Art brak słów!
[link]
Strasznie irytująca ta gra. Początek jest zbyt łatwy, a potem robi się zbyt ciężko.
proszę o pomoc nie wiem jak uruchomić wężowy tunel czy ktoś mi pomoże
@AGUNIO
Podchodzisz do Vulgrima i klikasz bodaj prawy przycisk myszy [dawno już nie grałem :D]. Wszystko.
A teraz moje zdanie - kilka lat temu widziałem ją u kolegi i zrobiła na mnie wrażenie. Grafika faktycznie jakby wzięta żywcem z amerykańskich komiksów, muzyka nawiązująca do postapokalipstycznego świata i charakterystyczne postacie (np. Vulgrim czy Samael). Historia dobrze opowiedziana, ale Wojna wydaje się być (za przeproszeniem) pusty. Nie w sensie, ze taki durnowaty, a tylko taki "beznamiętny" (czyli nie wyraża żadnych emocji; no może gniew, ale nic więcej poza tym, acz z drugiej strony nie ma się co dziwić). Wszystkim grającym polecam zebrać w grze wszystkie kawałki Zbroi Otchłani (Abyssal Armor), bo jest naprawdę dobra i chroni naszego bohatera bardzo porządnie przed niemal wszystkimi typami ataków.
Gra jak dla mnie jest po prostu świetna! Klimatyczna, oryginalna... pierwsze skojarzenie (i myślę, że nawet dość trafne) - połączenie Prince of Persia (akrobacje) i Devil May Cry'a (czyli klasycznego slashera, gdzie gra polega na przechodzeniu z mapki do mapki i nawalaniu w klawkę), a jako, że i Księciunia i Diabełka uwielbiam, to mi się baardzo spodobała. Dodatkowo mamy rozmaite przełączniki których trza szukać, by odblokować drogę do następnej mapki itp., co "usuwa" tą klasyczną, slasherową monotonię. Trochę za mało kombinacji ciosów, w Darksidersach II jest ich więcej, aczkolwiek bardziej (póki co) przykuwa mnie jedynka. Świetne są też takie elementy jak np. interaktywne otoczenie, duży świat, w którym rzadko mamy jakieś loadingi, grafika bombowa (przynajmniej jak dla mnie :)), świetne wplątanie elementów biblijnych (jak np. postać Wojny, Dzień Sądu) do gry komputerowej. Jak dla mnie 10/10
W opisie gry brakuje informacji, że jest to przede wszystkim hack n slash. Odinstalowałem po pół godzinie, bo nie przepadam za slasherami.
Darksiders jest wybitną! grą tylko, do dotarciu do Czarnego Tronu! potem jest grą tylko dobrą, według mojej oceny grywalności ! Pomimo tego Polecam tą bardzo dobrą, grę. Moja ocena to 9,5 / 10
Wszystko fajnie,tylko że utknąłem przy „Silithia" nie mam pojęcia jak ją załatwić tzn.po podciągnięciu się do tej pomarańczowej (lampy,bomby) próbowałem już z 200 razy i nie mogę przyciągnąć się to tego stworka.Niby na YT wygląda to prosto,ale nie mogę sobie z tym poradzić.Nie wiem co robię nie tak,może ktoś podpowie jak po kolei użyć klawiszy,no chyba że jakiś BUG :(
@Piter488 Jak dochodzisz do końcowej fazy walki z Silithą (wtedy pojawiają się te pomarańczowe "zaczepki"), to wtedy przyczepiasz się do jednej z nich, a potem kierujesz jakoś kamerę na pajęczycę i klikasz rolkę myszy/przycisk na padzie od Xboxa.
Witam
Może ktoś pomóc, kolega kupił Darksiders i gra na padzie i ma problem z kamerą.. Czy może ktoś wie jak to naprawić?
Na google szukałem ale jakoś nie mogłem znaleźć rozwiązania.
Prosiłbym o pomoc kto spotkał się z tym problemem i rozwiązał go.
Pozdrawiam serdecznie.
Niewątpliwie gra b.dobra lecz nie pozbawiona błędów, pomijam tu takie zgrzyty jak złe ustawienie kamery po namierzeniu przeciwnika bo to na szczęście zdarza się bardzo rzadko, ale kilka dupereli jednak irytuje - balans między zagadkami a walką na niektórych poziomach (chociażby Czarny Tron o czym wspomina Emodziad kilka postów wyżej), niepotrzebne przedłużanie gry (zbieranie kawałków Miecza Armagedonu -- no po co to ?? po co ?) czy zbyt długie animacje "finisherów" przez które nie raz można głupio zginąć. Co do poziomu trudności gry to chyba nie jest źle, ogólnie mam dwie lewe ręce ale i mi udało się ukończyć grę na "normalu" zatrzymując się dłużej tylko na jednej walce w Czarnym Tronie, i to nie na bosie bo ci akurat są dość łatwi do ubicia.
spoiler start
Ostatni boss , Niszczyciel/Abaddon to już w ogóle żart - najprostszy z całej menażerii
spoiler stop
Nie udało mi się ukończyć tej gry z prostej przyczyny.
NUDA i powtarzalność.
Gdzieś tak do połowy była niesamowita zabawa, a potem to już totalna sieka i ciągłe powtarzanie tego samego.
Fabuła też niezbyt powalająca. Po tak wysokiej ocenie spodziewałam się czegoś lepszego.
Nie przepadam za slasherami, ale Dante's Inferno pochłonęło mnie bez reszty, natomiast tutaj całą rozgrywkę zabiła konieczność powtarzania tego samego.
Nareszcie! Pierwszy raz udało mi się ukończyć grę do napisów końcowych. Jak dla mnie gra jest naprawdę udaną grą.
Gra się wyśmienicie. Podoba mi się to, że są momenty, gdzie trzeba trochę pomyśleć, pokombinować. Podoba mi się Wojna. Podoba mi się Pożoga. Fabuła jest wciągająca, a grafika ładna. No i sama walka to czysta przyjemność. Dałbym grze nawet i 10, gdyby nie fakt, że ostatni boss (tak samo zresztą jak w "dwójce") był słaby. Zdecydowanie polecam wszystkim zagrania w ten tytuł. :)
Świetna gra. Szkoda tylko, że finalny Boss słaby jak w "dwójce". ;/
Może spróbuję kiedyś zebrać wszystkie fragmenty Zbroi Otchłani. ;d
Rewelacja. Przechodzę już po raz trzeci. W tej grze nie ma elementu, który by mi nie pasował - mechanika, klimat, muzyka, grafika (nawet dzisiaj robi bardzo dobre wrażenie, szczególnie w wersji warmastered). To wszystko jest połączone w tak genialny sposób, że nie potrafiłbym wyobrazić sobie lepszego miksu. Polecam !
Gra dostarcza interesującej fabuły oraz ciekawych postaci, ponadto fajna opcja skillowania naszego bohatera oraz duża ilość znajdziek.
Na minus końcowe poziomy z elementami gry logicznej, które są po prostu nudne, no i mechanika jazdy konno - trochę uciążliwa.
Nie jestem fanem gier hack 'n' slash, ale w tym przypadku produkcja bardzo mi się spodobała. Gra godna polecenia.
Świetna gra, fajne zagadki, ciekawa fabuła, przyjemny system walki, ładna oprawa graficzna, genialny voice acting. Na minus muszę zaliczyć, toporną reakcję na skok nad przepaścią, ileż to razy zginąłem, bo ten kołek nie potrafi się wybić, kiedy naciskam przyciski, tylko z opóźnieniem, masakra. Czasami pojawiały się również problemy z kamerą. Ogólnie gra warta ogrania.
Całość ukończyłem na Apokalipsie przy użyciu pada do Xbox'a 360 i zajęło mi to 27h. Gra zakupiona na Steam.
Debiutancka gra nieistniejącego już Virgil Games to przyjemne połączenie slashera, platformówki i gry logicznej, choć nie doskonała.
Gra jest za łatwa. Prolog i pierwsze epizody z grą zdecydowanie pokazują, że wybór poziomu trudności Apokalipsa to mógł być marny pomysł, ale im dalej w las tym gra staje się łatwiejsza. Można by bez cienia przesady rzec, że w tej grze poziom trudności zamiast rosnąć, maleje.
Dopiero bossowie i walki z grupami wrogów pod koniec mogą przypomnieć, że gramy na Apokalipsie. Niestety bossowie choć silniejsi od przeciętnego mobka również są łatwymi przeciwnikami. Styks i Abbadon to przykład, że boss to nie tylko badassowy wygląd, ale również trudności jego pokonania.
Gra wygląda bardzo ładnie i kompletnie nie czuć, że mamy doczynienia z ośmioletnim produktem. Postacie i wrogowie mają fajny komiksowy styl i tylko ząbkowatość otoczenia psuje ten "ładny" świat.
A skąd ta ząbkowatość? A stąd, że opcje graficzne gry są równie mnogie co na konsoli. Można jedynie zmienić rozdzielczość i jasność. Bieeeeda.
Dubbing jest rewelacyjny. Każda postać brzmi lepiej niż należy i jest to jeden z najlepszych aspektów Darksiders.
Ścieżka dźwiękowa jest zaś wyjątkowo miałka. Żaden z utworów nie wpadł mi w ucho. Tylko utwory z menu oraz z Wężowych tuneli zdołały przedostać się do mojej świadomości. Niestety nie ma tu nic czego chciałbym słuchać więcej niż raz.
Fabularnie gra potrafi zaskoczyć. Jest nawet kilka zwrotów akcji. Choć fabuła występuje głw. na początku i pod koniec. Środek to zdecydowanie należy do eksterminacji potworów.
Bohaterowie mają wiarygodne motywacje, a oni sami zostali dobrze przedstawieni podczas przyjemnych w oglądaniu przerywników.
Zgodzę się, że grę tę można ukończyć maszując tylko jeden przycisk-sam tak robiłem. Tylko etapy logiczne i platformowe sprawiają, że będziemy potrzebować czegoś więcej niż przycisku kierunku i ataku. Gra ma znacznie więcej do zaoferowanie w kwestii walki, ale osobiście zadowoliłem się bronią podstawową i umiejętnością wzmocnienia pancerza.
Świat gry to zlepek lokacji mniej lub bardziej korytarzowych. Metroidvania w czystej postaci. Będą powody do cofania się do odwiedzonych wcześniej lokacji, ale fabularnie tylko raz. Drugi raz to przedmioty schowane za przeszkodamy, których wcześniej nie mogliśmy pokonać. Ale na szczęście gra jest różnorodna stylistycznie więc backtraking nie jest boleśnie odczuwalny.
Optymalizacja jest dobra i gra tylko kilka razy złapał u mnie zwiechę, choć zdarzyło jej się dwukrotnie przestać działać.
Ale żadnych problemów nie odczułem podczas walki oraz fragmentów zręcznościowych, więc te "wpadki" można wybaczyć.
Nie wiem jednak czy gra nie posiada problemu z systemem trofeów. Nie dostałem trofeum za zakupienie kosy, pokonanie ostatniego bossa, zabicie 10 wrogów 1 użyciem pewnego zaklęcia itp. Nawet za ukończenie gry nic!
Gra ma swoje problemy, ale najgorszym z nich jest poczucie nudy, które wkrada się w połowie. Fabuła traci na prędkości, a gra sama w sobie jest dokładnie tym samym. Tu dochodzę do wniosku, że system walki choć prosty i przyjemny to jednak zbyt mało ciekawy i nie stwarza odpowiedniej ilości frajdy.
Są jeszcze etapy logiczne i platformowe. Zagadki nie są trudne, bo to nie Portal, ale nie są też prostackie. Z etapami platformowymi jest dokładnie tak samo.
Reasumując:Darksiders to udana produkcja o wyjątkowym świecie i wyrazistych bohaterach. Z prostym i niestety mało satysfakcjonującym systemem walki, ale z lepszymi zagadkami.
Ponoć jest to zlepek pomysłów z różnych gier, ale ja nie odczuwałem tego jako minus. Bo ten zlepek to naprawdę dobry kawał kodu, który wart jest sprawdzenia.
Grałem i polecam.
Dlaczego w tej grze grając na sprzęcie który przewyższa wymagania rekomendowane klatki skaczą między 30-60 fps,to wku**ia nieludzko