

Najciekawsze materiały do: The Elder Scrolls V: Skyrim VR

The Elder Scrolls V: Skyrim VR - Call of Duty - Skyrim VR v.2
modrozmiar pliku: 292,2 MB
Call of Duty - Skyrim VR to mod do gry The Elder Scrolls V: Skyrim VR, której autorem jest MixedMartialArtist.

Call of Duty: Skyrim - fanowski projekt zaskakuje zwariowanym pomysłem
wiadomość7 czerwca 2023
Pomysłowy fan opracował modyfikację, która dodaje do Skyrima broń i żołnierzy z Call of Duty.

Skyrim sprzedał się w 60 milionach egzemplarzy, świetny wynik RPG-a Bethesdy
wiadomość12 czerwca 2023
Todd Howard ze studia Bethesda poinformował, że The Elder Scrolls V: Skyrim sprzedało się ponad 60 mln sztuk.

Przyszłość gier RPG zmaterializowana w Skyrimie, fanowski projekt wzbudził wielkie emocje
wiadomość29 kwietnia 2023
Powstaje fascynujący mod o Skyrima, który dzięki AI pozwoli prowadzić swobodne rozmowy z NPC-ami.
- Skyrim sterowany mózgiem już działa 2021.11.16
- Skyrim nadal się sprzedaje – „jeśli chcecie, byśmy przestali go wydawać, to go nie kupujcie” 2018.07.10
- Premiera The Elder Scrolls V: Skyrim VR na PC 2018.04.03
- The Elder Scrolls V: Skyrim VR trafi na PC 3 kwietnia 2018.03.15
- Skyrim VR debiutuje na rynku 2017.11.17
- Zobacz rozgrywkę z The Elder Scrolls V: Skyrim VR i Doom VFR 2017.11.01
- Demo The Elder Scrolls V: Skyrim VR z mieszanymi opiniami 2017.08.28

Gry kwietnia 2018 – najciekawsze premiery i konkurs
artykuł30 marca 2018
W kwietniu szczególne powody do radości czekają posiadaczy PlayStation 4, na której ukaże się szósta Yakuza oraz długo wyczekiwane nowe rozdanie serii God of War. Nareszcie zagramy też w Frostpunka oraz finalną wersję The Forest.
Zaraz spadnę z fotela ze śmiechu..
Najpierw wydali na PC i PS3 za 200 zl.
Potem remaster za 200 zl.
I teraz wersja VR za 280 zl.
Jak wyjdzie PS5 i Xbox One X możecie być pewni, że zrobią remaster remastera i będą nadal opychać za 300 zł..
Padłem..
Szkoda że nie będzie na pc bo to jest bardzo fajna gra a w VR to by pewnie się fajnie grało
a co w niej fajnego? Nuda straszna, pogralem i nie widze roznicy od Elder Scrollsa, nudy, crafting, zlom, ubij stwory - o Fallout 3, 4 (nie, nie Las Vegas byl lepszy ale to nie stricte Bethesda) o znow ubij gada wow, masz miecz i 100 zlota czy cus tam, repeat, zieeeeeeeeew, fakt smoki fajne na poczatku, pozniej nuda...

Ogólnie to nie złożyło się żebym grał w skyrima jakby dali to na PC w VR to na pierwszy raz było by super. Dużo się czyta że gierka świetna.
Posiadam VR do ps4 już sporo czasu. Ogólnie uważałem to za zabawkę do piwka z kumplami w jesienne wieczory. Zmieniłem zdanie.
Bałem się strasznie co z tego wyjdzie, w szczególności systemu poruszania się. Okazało się, że poza systemem teleportacji można poruszać się płynnie za pomocą kontrolerów move i jest to niesamowicie wygodne i intuicyjne. Przy odrobinie wprawy łatwiej mi się dynamicznie poruszać niż klawiaturą i myszką. Do tego przy wielu grach miałem problem z błędnikiem- tutaj zero.
Sporym rozczarowaniem pod targach był downgrade grafiki. Co ja mam powiedzieć. Ci co zdają sobie sprawę z ograniczeń technologicznych vr i tak docenią to co pokazuje skyrim. Grafika jest bardzo słaba jak na standardy pc- jednak naprawdę spoko jak na ps vr. W niczym nie przeszkadza. Imersja jest świetna.
Myślałem, że już nie wrócę nigdy do skyrima po tej ilości godzin jakie przegrałem. Mimo wszystko zagrywam się teraz nonstop. Gra jest świetna - pod warunkiem, że wyłączycie system teleportacji i jesteście świadomi ograniczeń sprzętowych ps4 i vr.
No wlasnie, warto? Tak obiektywnie? Kupilem Pro z ciekawosci, gra sie fajnie, chce wiekszy TV, 55 4k HDR i takie tam bzdety, po swietach kupie jak jeszcze stanieja, a moze VR a grac na mniejszym? Warto czy nie? bo jak dla mnie poki co to wymysl, jak to 3d z lat wczesniejszych, bylo, znikalo, bylo, znikalo ;] pewnie bedzie glowa bolec jak w kinie, przynajmniej ja tak mam... Wiec 1k czy ile tam szkoda bo i tak glowa boli w Polsce ;] bez wydawania kasy ;p
Muszę przyznać że Bethesda odwaliła naprawdę kawał roboty, tak stary i wydawać by się mogło ograny tytuł nadal jest do ogrania tym razem w wersji VR gdzie wchodząc do siedziby Jarla naprawdę w niej jesteśmy i widzimy jak potężna jest to budowla. Trzymając czar czujemy że naprawdę go trzymamy i mamy nad nim władze... Ehh jeszcze Fallout4 VR a człowiek ma coraz mniej czasu. Graficzne nie jest może tak dobry jak RE7 ale też myślę że nikt tego nie oczekiwał po tak starym tytule, ale po tylu latach sny się spełniły.

Ja jestem zachwycony.
DREAMS came true! Jestem w świecie, walczę naprawdę toporem i tarczą, uderzenie tarczą ogłusza przeciwników, walka z gigantem robi wrażenie, z kilkoma trollami które nas otoczą również, możemy podziwiać wielkie zamki, twierdze, ruiny i poczuć się ze jestesmy tam naprawdę (pływanie i nurkowanie - klasa!!!!) - co do grafiki nie ma co się czepiać, ta gra to tylko konwersja na vr więc nie uświadczymy takich widoków jak np w Farpoincie czy Robinsonie ale nie o to tutaj chodzi.
Generalnie warte wydania tych 250 zł (zapewne za kilka miesięcy będzie taniej).
P.S. Pierwsza zamiana w wilkołała i masakrowanie wszystkiego co sie rusza doookoła - bezcenne.
@dandro86 No wlasnie, a najlepsze ze dopiero teraz trafilem na reklame w TV, dzizas kto tam jest specem od marketingu. Bethesda powala, w zlym sensie, ja juz o F4 dawno zapomnialem (i dobrze, niech gnije ta nuda, Skyrim to samo - tylko swiat fantasy ;]
Jeśli ktoś wydał 10k na zestaw do VR to se pewnie odpali. Plus to pierwsze wrażenie 'imersji'.
Reszta to toporne sterowanie, grafika to już koszmar w porównaniu do wersji 2d (widać niewiele, zwłaszcza z dystansu). Wszystko co dobre w Skyrim, plus wszystkie minusy dzisiejszego VR (głównie niska rozdzielczość hełmów i software nie pisany pod kontrolery i wyświetlacze VR).
Jeśli ktoś chce przejść Skyrima to raczej zrobi to na tradycyjnym ekranie, bo jest to po prostu wygodniejsze, lepiej wygląda i ma więcej sensu.
To po kolei. Gra na samym początku ma mnóstwo problemów. Pierwsze co należy zrobić, to zmienić w pliku ini character settings na 40000 (z domyślnych 10). Następnie wyłączyć w steamie betę vr (gdyż mamy nieprawidłowe mappowanie guzikňw - nie działają przyciski w prawym touchu). Przed odpaleniem gry jeszcze musimy wyłączyć 3D vision w sterownikach, bo inaczej nic nie zobaczymy. Następnie wejść ponownie we właściwości steam vr i ustawić boosta najlepiej na 300% [uwaga - gtx 1080ti to absolutne minimum, by wtedy mieć 90 klatek]. Na samym końcu wgrać mody graficzne kopiując je ręcznie ze zwykłego Skyrima (instalki nie zadziałają, pliki trzeba wyodrębnić). Po tych operacjach wchodzimy w grę, w opcje i ustawiamy płynne poruszanie, wylaczamy teleportacje, skokowy ruch zmieniamy na płynny i odznaczamy filtry fov, by nie mieć efektu lornetki. Dopiero teraz włączany grę i cieszymy się najlepszym Skyrinem, jakie ktokolwiek widział na oczy. Jedyne, co może przeszkadzac, to kwadraciki zamiast polskich znaków. No i gra wtedy wymaga 1080ti, ale to są nieznaczace detale. Ważne, że gra maksymalnie odstaje od wersji na psvr i ... na pecetach w 2D
Co masz na myśli: 'że gra maksymalnie odstaje od wersji na psvr i ... na pecetach w 2D'? Tzn. że wg. ciebie gra się lepiej?
Chodzi o imersję. Czujemy się jak wykreowana przez nas postać przy dużo lepszej grafice z płynnym poruszaniem się przy zachowaniu ruchu broni względem własnych rąk. W yej grze to mega ważne, bo nie dostosowujemy się do tego, jak jest zaprogramowana gra, ale....do siebie. Movy w PSVR nam tego nie zapewnią w czasie chodu samej walki. W dodatku tam jest zbyy łatwe ryzyko odejścia od obrębu lamerki psvrowej. W tej grze jest to wyjątkowo odczuwalne. Grałem w pbie wersje, więc mam porównanie.

Zastanawiam się, czy ten system naprawdę ma szansę się przyjąć w grach jako wyjściowy standard?
zdecydowanie polecam zainstalowac vorpx, bo wtedy mozna pograc w Skyrima SE w VR, z modami itd, bez koniecznosci ponownego kupowania gry. Jedyny minus to brak teleportu jako sposobu poruszania... zreszta z vorpx tez mozna odpalic w VR Bioshocka, Dishonored, czy Morrowinda :)

Jak na port tradycyjnej gry na gogle wirtualnej rzeczywistości jest naprawdę nieźle. A z modami dodającymi wirtualne ręce, holstery na broń, fizykę i inne rzeczy jest jeszcze lepiej. Ich instalacja jest banalna. W podstawowej grze jest całkiem sporo opcji dotyczących komfortu grania w VR, dwa sposoby poruszania się i obracania, filtr dla ludzi którym kręci się w głowie, fizyczne skradanie, realistyczne strzelanie z łuku i pływanie (ta ostatnia czynność wygląda raczej śmiesznie dla innych osob w pokoju :P) A smoków przelatujących nad głową można się przestraszyć. Polecam szczerze pomimo kilku drobnych błędów i lekkich problemów z płynnością.