Najciekawsze materiały do: The Elder Scrolls V: Skyrim VR
The Elder Scrolls V: Skyrim VR - Call of Duty - Skyrim VR v.2
modrozmiar pliku: 292,2 MB
Call of Duty - Skyrim VR to mod do gry The Elder Scrolls V: Skyrim VR, której autorem jest MixedMartialArtist.
Call of Duty: Skyrim - fanowski projekt zaskakuje zwariowanym pomysłem
wiadomość7 czerwca 2023
Pomysłowy fan opracował modyfikację, która dodaje do Skyrima broń i żołnierzy z Call of Duty.
Skyrim sprzedał się w 60 milionach egzemplarzy, świetny wynik RPG-a Bethesdy
wiadomość12 czerwca 2023
Todd Howard ze studia Bethesda poinformował, że The Elder Scrolls V: Skyrim sprzedało się ponad 60 mln sztuk.
Przyszłość gier RPG zmaterializowana w Skyrimie, fanowski projekt wzbudził wielkie emocje
wiadomość29 kwietnia 2023
Powstaje fascynujący mod o Skyrima, który dzięki AI pozwoli prowadzić swobodne rozmowy z NPC-ami.
- Skyrim sterowany mózgiem już działa 2021.11.16
- Skyrim nadal się sprzedaje – „jeśli chcecie, byśmy przestali go wydawać, to go nie kupujcie” 2018.07.10
- Premiera The Elder Scrolls V: Skyrim VR na PC 2018.04.03
- The Elder Scrolls V: Skyrim VR trafi na PC 3 kwietnia 2018.03.15
- Skyrim VR debiutuje na rynku 2017.11.17
- Zobacz rozgrywkę z The Elder Scrolls V: Skyrim VR i Doom VFR 2017.11.01
- Demo The Elder Scrolls V: Skyrim VR z mieszanymi opiniami 2017.08.28
Gry kwietnia 2018 – najciekawsze premiery i konkurs
artykuł30 marca 2018
W kwietniu szczególne powody do radości czekają posiadaczy PlayStation 4, na której ukaże się szósta Yakuza oraz długo wyczekiwane nowe rozdanie serii God of War. Nareszcie zagramy też w Frostpunka oraz finalną wersję The Forest.
Jeśli ktoś wydał 10k na zestaw do VR to se pewnie odpali. Plus to pierwsze wrażenie 'imersji'.
Reszta to toporne sterowanie, grafika to już koszmar w porównaniu do wersji 2d (widać niewiele, zwłaszcza z dystansu). Wszystko co dobre w Skyrim, plus wszystkie minusy dzisiejszego VR (głównie niska rozdzielczość hełmów i software nie pisany pod kontrolery i wyświetlacze VR).
Jeśli ktoś chce przejść Skyrima to raczej zrobi to na tradycyjnym ekranie, bo jest to po prostu wygodniejsze, lepiej wygląda i ma więcej sensu.
To po kolei. Gra na samym początku ma mnóstwo problemów. Pierwsze co należy zrobić, to zmienić w pliku ini character settings na 40000 (z domyślnych 10). Następnie wyłączyć w steamie betę vr (gdyż mamy nieprawidłowe mappowanie guzikňw - nie działają przyciski w prawym touchu). Przed odpaleniem gry jeszcze musimy wyłączyć 3D vision w sterownikach, bo inaczej nic nie zobaczymy. Następnie wejść ponownie we właściwości steam vr i ustawić boosta najlepiej na 300% [uwaga - gtx 1080ti to absolutne minimum, by wtedy mieć 90 klatek]. Na samym końcu wgrać mody graficzne kopiując je ręcznie ze zwykłego Skyrima (instalki nie zadziałają, pliki trzeba wyodrębnić). Po tych operacjach wchodzimy w grę, w opcje i ustawiamy płynne poruszanie, wylaczamy teleportacje, skokowy ruch zmieniamy na płynny i odznaczamy filtry fov, by nie mieć efektu lornetki. Dopiero teraz włączany grę i cieszymy się najlepszym Skyrinem, jakie ktokolwiek widział na oczy. Jedyne, co może przeszkadzac, to kwadraciki zamiast polskich znaków. No i gra wtedy wymaga 1080ti, ale to są nieznaczace detale. Ważne, że gra maksymalnie odstaje od wersji na psvr i ... na pecetach w 2D
Co masz na myśli: 'że gra maksymalnie odstaje od wersji na psvr i ... na pecetach w 2D'? Tzn. że wg. ciebie gra się lepiej?
Chodzi o imersję. Czujemy się jak wykreowana przez nas postać przy dużo lepszej grafice z płynnym poruszaniem się przy zachowaniu ruchu broni względem własnych rąk. W yej grze to mega ważne, bo nie dostosowujemy się do tego, jak jest zaprogramowana gra, ale....do siebie. Movy w PSVR nam tego nie zapewnią w czasie chodu samej walki. W dodatku tam jest zbyy łatwe ryzyko odejścia od obrębu lamerki psvrowej. W tej grze jest to wyjątkowo odczuwalne. Grałem w pbie wersje, więc mam porównanie.
zdecydowanie polecam zainstalowac vorpx, bo wtedy mozna pograc w Skyrima SE w VR, z modami itd, bez koniecznosci ponownego kupowania gry. Jedyny minus to brak teleportu jako sposobu poruszania... zreszta z vorpx tez mozna odpalic w VR Bioshocka, Dishonored, czy Morrowinda :)
Jak na port tradycyjnej gry na gogle wirtualnej rzeczywistości jest naprawdę nieźle. A z modami dodającymi wirtualne ręce, holstery na broń, fizykę i inne rzeczy jest jeszcze lepiej. Ich instalacja jest banalna. W podstawowej grze jest całkiem sporo opcji dotyczących komfortu grania w VR, dwa sposoby poruszania się i obracania, filtr dla ludzi którym kręci się w głowie, fizyczne skradanie, realistyczne strzelanie z łuku i pływanie (ta ostatnia czynność wygląda raczej śmiesznie dla innych osob w pokoju :P) A smoków przelatujących nad głową można się przestraszyć. Polecam szczerze pomimo kilku drobnych błędów i lekkich problemów z płynnością.