Najciekawsze materiały do: Tormentum: Dark Sorrow
Tormentum: Dark Sorrow - Demo ENG
demo gryrozmiar pliku: 48,1 MB
Wersja demonstracyjna gry Tormentum: Dark Sorrow, tradycyjnej przygodówki z gatunku point-and-click, której oprawa graficzna inspirowana jest pracami takich twórców, jak kultowy H.R. Giger czy rodzimy artysta, Zdzisław Beksiński.
Najlepsze mobilne gry kwietnia (m.in. Bladebound, Fallen London i Hammer Bomb)
wiadomość5 maja 2016
Omawiamy najlepsze gry mobilne kwietnia. Wśród polecanych pozycji znalazły się m.in. Bladebound, Chameleon Run, Pathfinder Adventures, No Thing, Hammer Bomb, Fallen London, Tormentum: Dark Sorrow oraz Warbits.
Tormentum: Dark Sorrow - mobilna premiera gry inspirowanej Beksińskim i Gigerem
wiadomość21 kwietnia 2016
Na urządzeniach mobilnych z Androidem i iOS-em zadebiutowała wczoraj polska przygodówka Tormentum: Dark Sorrow. Mroczne, przygnębiające dzieło gdyńskiego studia OhNoo zostało zainspirowane twórczością Zdzisława Beksińskiego i H.R. Gigera.
Tormentum – wypuszczono demo polskiej przygodówki zainspirowanej obrazami Zdzisława Beksińskiego
wiadomość19 lipca 2014
Polskie studio OhNoo wypuściło wersję demonstracyjną gry Tormentum, czyli pięknej przygodówki zainspirowanej obrazami Zdzisława Beksińskiego, która zmierza na pecety i urządzenia mobilne.
Od lat nie grałem w przygodówki, ale po ograniu dema już wiem, że tą na pewno kupię. Serio, nie wiem czy to ten klimat, czy po prostu we mnie jakoś odezwała się tęsknota za tym gatunkiem, ale mam ochotę na całość. :D
Wspomogłem twórców skromnie bo 9 dolarów ale zawsze. Gra godna uwagi - demo każdego miłośnika adventure przekona na pewno... klimat z najlepszych gier jak DarkSeed, Harvester a nawet człowiek w kapturze iście skojarzył mi się z DARK SOULS :D
Nigdy nie przepadałem za grami przygodowymi, a point'n'click-i omijałem szerokim łukiem, ale w tym wypadku zrobię chyba wyjątek, bo tytuł zapowiada się bardzo obiecująco. Wspieram polskie produkcje, a tutaj dodatkowo jeszcze dowiedziałem się, że to studio jest z mojego miasta. :D Życzę powodzenia i czekam.
Z pewnością kupię, bo demko przypadło do gustu. Szczególnie klimacik i stylistyka gry robi ogromne wrażenie.
Recenzja przedpremierowa NRGeeka:
https://www.youtube.com/watch?v=JEl9h1djWyE
oraz unboxing:
https://www.youtube.com/watch?v=19tsZq8EeCY
Czy ktoś wie gdzie i czy będzie w ogóle dostępna wersja pudełkowa? Żaden dystrybutor w naszym kraju nie ma tego w swojej ofercie (jeszcze), na allegro też próżno szukać. Klucz steam mnie nie jara, bo muszę mieć pudełko na półce - takie stare przyzwyczajenie. Jakby ktoś coś słyszał o wersji boxowej to niech się podzieli swoją wiedzą.
@UP Raczej pudełka nie będzie gra w zasadzie nie ma żadnej popularności.
Mazoch -> na youtubie można znaleźć "unboxing", więc gdzieś tam pudełka funkcjonują i istnieją, boję się tylko, że to jakaś limitowana edycja, tylko dla osób, które wsparły projekt na "indiegogo" a dla szeregowego nabywcy już takich nie przewidziano ;/, także możesz mieć rację.
Dzisiaj zagralem i zostalem oczarowany artyzmem i przytlaczajacym klimatem gry. Krotka, acz tresciwa zawartosc merytoryczna, ktora nawet daje troche do myslenia. Taka gra dla ambitniejszego grona odbiorcow. Osoby znajace i lubiace Sanitarium beda w siodmym niebie. Perelka wsrod gier Point n' Click warta kazdego centa. Przesliczne arcydzielo!
Jak wyżej....choć może nie do końca.
Pozatym klimat troche Planscape Torment troche Alice in Wonderland.
Bardzo solidny klikacz! Po samych screenach przyznam szczerze, że nie byłem do końca przekonany, ale po zagraniu zmieniłem zdanie. Gra jest klimatyczna, bardzo dobre udźwiękowienie, wciągająca. Zaprojektowana jest dosyć logicznie, nie ma tutaj bezsensownego klikania po całym ekranie w celu znalezienia jakiegoś przedmiotu. Wskazówki są dosyć konkretne i cały czas przesuwamy się do przodu, ale jest parę momentów, w których trzeba trochę pogłówkować. Na pewno warta polecenia tym bardziej, że polskiego studia.
Nie przepadam za przygodówkami , lecz ta zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Może znacie jakieś podobne przygodówki w podobnych klimatach z tej gry ?:)
Gra która bardzo mocno mnie sobą urzekła, bardzo cenie takie posępne Gigerowo Beksińskie klimaty, a już zwłaszcza sam tytuł mnie przyciągnął i bez zbędnych ceregieli wziąłem sie za tą skromną acz treściwą Polska produkcję finansowaną choćby częściowo przez crowdfunding.
Same łamigłówki nie są horrendalnie trudne, czasem trzeba dłużej przystanąć i pomyśleć ale nie zabijają one radości z gry, nie są frustrujące, a satysfakcja z popychania fabuły gwarantowana. Muzyka też tworzy odpowiedni nastrój.
Gre przeszedłem 2 razy, ujrzałem 2 zakończenia, gra nie jest skrajnie liniowa, gracz może stanąć przed kilkoma wyborami które mają wpływ na późniejsze wydarzenia. Owe zakonczenia są podzielone na dobre i złe, lecz mam wrażenie, że zakończeń może być nawet 4 ale osobiście nie jestem w stanie tego potwierdzić. To i tak nieźle, bo gra w zasadzie jest krótka, mozna ją spokojnie ukończyń przy dobrym czasie rozwiazywania zagadek na jednym posiedzeniu. Polecam wszystkmi fanom point & clicków, którzy lubią posępne klimaty i także zastanawiają się nad marnością i kruchością ludzkiej egzystencji, gdyż nie da sie ukryć filozoficzne dno jest zawarte w tej skromnej acz bardzo treściwej produkcji.
Idiota, nie ekspert. Gry-Online powinny załatwić sobie innego.
Oceniam trochę w odniesieniu do The Room, które niedawno akurat przeszedłem, dlatego że obie gry oferują serię zagadek, choć oczywiście poza tym bardzo się różnią. O ile tam praktycznie brak fabuły, nie można mówić o żadnej unikatowej oprawie wizualnej czy audio, brak klimatu i gra nie jest zbyt wciągająca, to T: DS w tych wszystkich obszarach błyszczy. Ciekawy motyw fabularny, choć może trochę przewidywalny i krótki, ale mimo wszystko zasługuje na uwagę. Wygenerowany unikatowy klimat stworzonego uniwersum. Bardzo klimatyczna, dopracowana warstwa wizualna, oprawa audio budująca atmosferę i uprzyjemniająca rozgrywkę. Gra wciągająca pomimo swojej prostoty. Brak bugów i niedociągnięć. Same zagadki z gatunku tych dla zielonych, ale mimo wszystko przyjemnie się je rozwiązuje.
Spoiler:
spoiler start
Niestety po dwóch 'niewłaściwych' wyborach, w tym jednym przypadkiem, zostałem skazany na wieczne potępienie.. smuteczek. Przyznam jednak, że nie do końca podobało mi się tak imperatywne moralnie rozstrzygnięcie. Śmierć kata, który torturował po wieczność jakiegoś jeńca negatywne moralnie? Śmierć ptaka, który spowodował masowy mord, ponieważ był głodny negatywne moralnie? Hmm, jak dla mnie życie ofiar ma większe znaczenie od życia czy komfortu oprawcy.
spoiler stop
W każdym razie na pewno godna polecenia na jakiś wolny wieczór.
No właśnie, prawilność każe tępić konfidentów, to ptaka też wydałem i ogólnie wszystkich ratowałem, a tu potępienie na koniec. Ale najwyraźniej zbawienie jest dla frajerów, także mnie nie interesuje.
Spoko gra tak w ogóle. Fajnie, że wszystko widać, nie trzeba łowić pikselów, a i przede wszystkim dopasowywanie przedmiotów ma sens. Nie jest tak, że ślimaka na wózku trzeba użyć, to pojedzie, tylko jak brakuje wajchy, to musisz znaleźć wajchę, a nie mozzarellę.
Gra bardzo wciąga i ma cudny klimat. Bardzo podoba mi się również przedstawiona historia. Jedyny (drobny) minus - mogła by być dłuższa ;-)
Skończyłem dwukrotnie osiągając platynę, pierwszy raz w powyżej 4h, drugi - w około 1h. Trochę krótka, ale nadrabia to klimatem i grafiką. Polecam!
Oj to bardzo ciekawy surrealistyczny fabuła a to jest artysta!
Szacun i zaszczyt malarza H.R. Giger i Zdzisław Beksiński!
Mocne wrażenie sztuka artystyczny i miło mi co patrzeć.
Mój osobisty gust! ;-)