Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS
XCOM: Enemy Within
XCOM: Enemy Within
XCOM: Enemy Within Game Box

Najciekawsze materiały do: XCOM: Enemy Within

XCOM: Enemy Unknown - Save z misją jako kosmici (Get out of my bar)
XCOM: Enemy Unknown - Save z misją jako kosmici (Get out of my bar)

modrozmiar pliku: 719,2 KB

Save do XCOM: Enemy Unkown przygotowany przez użytkownika Toni955.

Recenzja gry XCOM: Enemy Within - UFO kontra mechy
Recenzja gry XCOM: Enemy Within - UFO kontra mechy

recenzja gry11 listopada 2013

Światowa premiera 12 listopada 2013. 2K Games nie zawiodło fanów klasycznej serii X-COM. XCOM: Enemy Within rozszerza Enemy Unknown o nowe opcje rozwoju postaci, wymagających przeciwników i interesujące misje poboczne. Czyni to zaś w sposób niezwykle udany.

Najlepsze gry mobilne bez mikropłatności (#12 – strategie turowe)
Najlepsze gry mobilne bez mikropłatności (#12 – strategie turowe)

wiadomość28 kwietnia 2016

Dzisiejszy odcinek cyklu omawiającego najlepsze gry mobilne bez mikropłatności postanowiliśmy poświęcić turowym strategiom. A tych na tabletach i smartfonach nie brakuje.

Najlepsze gry mobilne bez mikropłatności (#4 – strategie wojenne)
Najlepsze gry mobilne bez mikropłatności (#4 – strategie wojenne)

wiadomość17 lutego 2016

Mikropłatności w strategiach – nikt tego nie lubi! W kolejnym odcinku naszego cyklu omawiającego najlepsze mobilne produkcje pozbawione mikropłatności przyglądamy się strategicznym grom wojennym.

Promocje mobilne na weekend 28-29 marca (m.in. Call of Duty: Strike Team, XCOM: Enemy Within, BioShock)
Promocje mobilne na weekend 28-29 marca (m.in. Call of Duty: Strike Team, XCOM: Enemy Within, BioShock)

wiadomość28 marca 2015

Przed Wami kolejne wydanie cyklu poświęconego najciekawszym promocjom cenowym na gry mobilne. W przeglądzie zamieściliśmy informacje o przecenach takich gier jak Call of Duty: Strike Team, XCOM: Enemy Within, BioShock, Civilization Revolution 2, Oddworld: Stranger’s Wrath oraz Syberia.

Wielkie podsumowanie gier mobilnych roku 2014
Wielkie podsumowanie gier mobilnych roku 2014

artykuł27 grudnia 2014

W jednym miejscu zebraliśmy wszystkie najlepsze gry mobilne roku 2014. A ostatnie dwanaście miesięcy obfitowało w premiery, o których prawdziwy gracz po prostu musi wiedzieć.

PC
PS3
X360
iOS
AND
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
14.04.2014 15:09
odpowiedz
zanonimizowany877760
36
Pretorianin
5.0

Przeszedłem podstawkę i dlc mnie nie zachęcił myślałem o nowej historii lub ciągu dalszym, a my zaczynamy od nowa postacie się przedstawiają dla mnie to bezsens.

16.05.2014 12:05
odpowiedz
zanonimizowany998130
1
Junior

Witam

Co prawda mam wersje na PS3, ale większość ma na PC i dlatego piszę w tym wątku.
Co do drugiej fali po ukończeniu gry na każdym poziomie trudności odblokują się kolejne funkcję. Tak jest jeśli chodzi o wersje na PS3.
Grę przeszedłem grę wiele razy i nie zauważyłem, żeby nudności czy powtarzalności. Jako przykład mogę podać atak na bazę obcych. Jedynie powtarza się tylko liczba przebywających tam wrogów. Raz miałem dużo mutonów, sektoidów czy szybowców zaś innym samych mechanicznych + dowódcę sektoidów i trzech sektoidów.
Włączając funkcje ironman i druga fala gra robi się ciekawsza i bardziej emocjonująca już nawet na poziomie normalnym nie jest za prosto.
pzdr

31.05.2014 16:34
odpowiedz
ilovemetal
38
Centurion

Mnie zastanawia jedno. Podstawka waży ze 12 GB, dodatek około 20... z tego co widziałem, to nie ma w nim zbyt wiele. Dlaczego to nie jest samodzielna wersja skoro waży więcej niz podstawka a zmienia tyle co nic?

23.07.2014 14:34
AlkoPc
1
odpowiedz
AlkoPc
47
Pretorianin
9.5

Po raz drugi zostało mi zabrane kilkadziesiąt godzin z życia. Świetna, cholernie wciągająca rozgrywka. Zgadzam się z opinią, że to co daje Enemy Within powinno być od razu w podstawce, ale nie zmienia to faktu, że nie żałuję wydanej kasy. Polecam!

21.08.2014 23:54
Kajdorf
odpowiedz
1 odpowiedź
Kajdorf
93
Konsul
Image

Po zabiciu sektopodów nie wyświetla mi się dalszy ciąg mapy. Podczas animacji ruchu widziałem że tam jest brama, ale po dojściu teren jest nieaktywny. Jakieś pomysły co z tym zrobić?

18.10.2014 08:25
SLuaksz
1
odpowiedz
SLuaksz
42
Chorąży
9.0

Gra zarówno jak podstawka jest wyborna, od czasów Starcrafta 2 zadna gra mnie tak nie wciągnęła. Grafika, muzyka, różnorodność map, różnorodność misji, klimat gry, możliwość indywidualnego rozwoju żołnieży, możliwość robienia z żołnierzy pół-mechy czy też genetycznie wszczepiać im rożne umiejętności i wiele innych. Generalnie mnóstwo zabawy i godzin spędzonych z tą grą, do minusów zaliczam jedynie skakanie między poziomami w budynku co jest strasznie denerwujące podczas walki. Moja ocena 9/10.

30.10.2014 21:53
odpowiedz
zanonimizowany1042197
1
Junior

Witam, kupiłem właśnie tę grę i już żałuję. Już przy drugiej misji, jeszcze w samouczku gra się blokuje i nic nie można zrobić. W swojej turze, ruszam się pierwszym żołnierzem. Następnie pojawia się napis "Aktywność obcych" i po chwili podświetla się kolejny wojak, tyle, że nic nie można nim zrobić. Wszystkie kwadraty możliwego ruchu są na czerwono. Przełączenie się raz na strzał czy rzut granatem uniemożliwia powrót do ruchu, ale strzelić czy rzucić też nie można. Nic się nie da zrobić, nawet wyjść do menu gry. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Wiecie jak to przeskoczyć? Dobijające jest, że tyle czasu po wydaniu gra jest wciąż tak zabugowana.

02.11.2014 10:16
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend
5.0

Wlasnie... wiadomo, ze podstawki nie trawilem. Ostatnio w promocji golden joya dostalem XCOMa, dokupilem dodatek za kupon znizkowy (jakies grosze wyszly) - stwierdzilem po prostu, ze to moze moja wina i ze zle podchodzilem do tej gry i moze da sie ja polubic.

NIE. Ta gra to kupa - taka organiczna, smierdzaca. Gra na classic, pierwsza misja po tutorialu. Biegne scoutem za ciężką osłonę (duza tarcza). Na skraju zasiegu widzenia odkrylem ufoki. Dalem hunker down (co zmniejsza szanse na trafienie komandosa). Tura ufokow? Pierwszy strzal - moj koles gryzie piach. Ale mamy save'a na poczatku tury. Yup - chyba wiadomo do czego zmierzam. W tej grze wylosowane rezultaty strzalow zostaja zachowane, stad tez OBOJETNE co bym nie zrobil, gdzie bym sie nie ukryl i ktorym komandosem nie ruszyl pierwszy strzal ufokow ZAWSZE zabije mi jednego kolesia. W pierwszej misji.

Po takim bullshicie gra wyleciala. O well, 20(?) zeta w piach, ale nauczylem sie jednego: zawsze ufac pierwszemu podejsciu. Gra jest crapiasta i nawet dodatek tego nie zmienia, bo co z tego ze dodali lukrową posypke w postaci nowych zabawek, skoro podstawy nadal śmierdzą.

EDIT:
5.0, gdyz komus moze sie to podobac, gra mimo wszystko dziala a widzialem i gralem w gorsze szroty.

02.11.2014 12:23
odpowiedz
Likfidator
120
Senator

W tej grze wylosowane rezultaty strzalow zostaja zachowane, stad tez OBOJETNE co bym nie zrobil, gdzie bym sie nie ukryl i ktorym komandosem nie ruszyl pierwszy strzal ufokow ZAWSZE zabije mi jednego kolesia. W pierwszej misji.

Jak zaczynasz grę możesz wybrać w opcjach, żeby RNG brał nowego seeda po każdym wczytaniu gry. Fakt, że to prowadzi do mocny nadużyć, bo można sobie wczytywać do woli, aż trafimy.

Z drugiej strony o ile podstawka była jeszcze znośna i pomimo tragicznych wpadek w mechanice części taktycznej jak i ekonomicznej, to była na tyle grywalna, że można było ją przejść raz dla fabuły. Jedną z ciekawszych rzeczy podstawki był progres żołnierzy i stopniowe wdrażanie obcej technologii z pewnymi wątpliwościami moralnymi, czy aby to wszystko nie idzie za daleko.
Dodatek zaczyna się od tego, że zanim zdobędziemy broń laserową, to już przerobimy pierwszego żołnierza na cyborga z metalowymi kończynami. Dodatek jest zrobiony bez większego pomysłu, a dodatkowe elementy nie tylko nie pasują do fabuły, ale również nic nie wnoszą do samej gry. Te wszystkie modyfikacje genetyczne czy mechy to nic innego jak modyfikatory do ilości HP, czy celności. Jak dla mnie tylko dodatkowo psuje ten szczątkowy balans i progres co był w podstawce.
Jedyne co było dobre w dodatku, to kilka misji fabularnych. Nie związanych z głównym wątkiem, ale bardzo klimatycznych. Najciekawsza jest pod koniec gry, gdzie z pewną wioską daleko na północy urwał się kontakt i X-COM leci zobaczyć co się wydarzyło. Klimatyczna i nietypowa misja.

Tak na marginesie, moim zdaniem jedynym sensownym trybem gry jest normal. W wyższych poziomach trudności szalejący RNG i dziwaczna mechanika osłon i strzelania stają się jeszcze bardziej dokuczliwe. Gra w wyższych trybach nie polega na prowadzeniu zmyślnej taktyki, ale na wykorzystywaniu ograniczeń gry tj. rozwal grupkę obcych, odczekaj aż zejdą cooldowny, rusz przed siebie i wyciągnij kolejną grupę obcych itd.
W dodatku zdarzają się takie cuda jak obcy jednym szczęśliwym strzałem potrafi załatwić 3 żołnierzy tj. zabija jednego, drugi panikuje, strzela do swojego i go zabija oraz jest unieruchomiony na całą następną turę.

Oceny nie wystawiam, bo się po prostu nie da. Mimo wszystko ukończyłem grę z dodatkiem, choć ostatnich kilka godzin już wymęczyłem. Nowe elementy to taka rzecz na raz, drugi raz już do gry się wracać nie chce.

02.11.2014 12:35
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

[62]
Juz nawet nie chodzi o fakt wczytywania starego seeda, niech i bedzie tak ze nie mozna "oszukiwac". ALE: chodzi o fakt, ze zrobilem wszystko co bylo w mojej mocy, aby wojak nie zginal - jeden rzut koscia stwierdzil, ze niezaleznie czy byl za ciezka oslona, w pozycji hunker down na maksymalnym zasiegu widzenia - i tak zginal od pierwszego strzalu. Gdyby byl to granat/wyrzutnia rakiet - ok, po to one sa. Ale byl to zwykly plasma pistol.

Co do RNG na wyzszych poziomach trudnosci - masz racje. Juz w podstawce skomentowalem fakt spudlowania 4x pod rzad przy szansie na trafienie 95% (strzal z sasiedniej kratki) co, gdyby nie to ze stosowalem save-load, spowodowaloby wipe calego oddzialu. Oczywiscie classic i oczywiscie modyfikatory celnosci "za poziom trudnosci". Niestety classic to one jest tylko z nazwy...

W kazdym badz razie na horyzoncie Valkyria Chronicles i ja polecam - tak wyglada wzorowo wykonany tactics, gdzie mechanika gry jest po prostu dobrze przemyslana.

13.11.2014 20:53
Orillo
odpowiedz
Orillo
65
Zwiastun

Na poziom trudności preferujecie w XCOM?

22.01.2015 19:18
odpowiedz
Demarest
7
Legionista
9.0

Witam,
a jakim etapie gry pojawia się EXALT? Mam już broń plazmową i ani jednej misji z EXALT'em.

27.11.2015 12:57
odpowiedz
Imrahil8888
111
Generał

Demarest - ja EXALT miałem bardzo szybko. Swoją drogą, co zrobić, by nasze jednostki były odporne na przejęcie umysłu? Od tego jest "kontra psioniczna", czy trzeba złapać tego małego gnoja żywcem?

02.12.2015 12:11
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Imrahil8888
111
Generał
10

Właśnie ukończyłem i musze przyznać, że od czasu wyjścia mount and blade, żadna gra nie "zmusiła" mnie do zarwania nocki i wczesnego wstawania. Długa, przemyślana, z masą misji. Polecam.

22.12.2015 00:13
odpowiedz
premium422526
3
Junior

Zadziwia mnie brak jakiejkolwiek wzmianki na temat moda "Long War" - szczególnie biorąc pod uwagę ilość pracy włożoną przez autorów powyższego. Tym wszystkim niecierpliwkom polecam granie właśnie z tym modem. Tym, którym marzy się ich własna historia gier polecam poczytanie na temat powstawania tego moda.

Jeśli natomiast miałbym wystawić ocenę tej grze, bez moda wymienionego powyżej byłoby to 6/10. Z modem 8/10.
Pozdrawiam

22.12.2015 00:35
1
odpowiedz
premium422526
3
Junior

Sorki za post po post'cie

Pytanie do redakcji gry-online : jakim prawem umieszczacie na swoim serwerze mod "Long War" z ograniczeniem prędkości nie podając przy tym źródła moda powyższego ? Czy autor moda wie o waszej praktyce ? Kto i na podstawie jakiego dokumentu upoważnił was w ogóle do udostępniania tego programu ?

Nie jest moim zamiarem wywoływanie "scysji" - lecz skoro umieszczacie moda na serwerze własnym, właścicielem moda nie jesteście, wypadało by podać co najmniej adres strony źródłowej, skąd moda można pobrać. Jest to niezmiennie od dwóch lat : http://www.nexusmods.com/xcom/mods/88/?

21.02.2016 02:08
Ziemas
odpowiedz
1 odpowiedź
Ziemas
114
Drummer

Właśnie zainstalowałem steamową wersję z dodatkiem Enemy Within i zainstalowałem moda Long War i tu mam pytanie - czy nie grając wcześniej w tą grę (ale grając w stare UFO Enemy Unknown) powinienem najpierw zagrać bez tego moda czy od razu z modem i jeśli tak to jakie ustawienia w nim zrobić aby było optymalnie.

21.02.2016 19:26
Ziemas
odpowiedz
1 odpowiedź
Ziemas
114
Drummer

Lemur80--> A czy to nie jest tak, że Enemy Within to po prosty rozrzerzona wersja podstawowego xcoma o nowe elementy? Czyli taka bardziej pełna gra? Bo przecież zaczynając od EW nie stracę nic z podstawki. Tu bardziej się zastanawiam czy zaczynać bez jakichkolwiek modów czy od razu z Long Warem jako, że ponoć usprawnia całość

21.02.2016 19:50
odpowiedz
zanonimizowany930719
83
Senator

Oczywiście, można tak na to spojrzeć. EW czyni rozgrywkę pełniejszą, taką jaka właściwie powinna być na początku. Tylko gracze są różni, Long War działa z tego co wiem tylko z EW i owszem, wprowadza następną partię zmian, wbogaca XCOMa, ale też dość znacznie podnosi poziom trudności. Mimo wielu uproszczeń w stosunku do pierwowzoru, podejrzewam, że dodatek w połączeniu z LW może być dla nowego gracza mimo wszystko zbyt przytłaczający i zbyt trudny.

Nie wiem więc jaki miałoby sens granie najpierw w EW, a potem jeszcze raz w EW z Long Warem. Wychodzę z założenia, że lepiej sobie na początku zagrać w tą "betę" (czyli podstawkę) i zaznajomić się z mechanikami, a dopiero potem odpalić EW z LW i cieszyć się wszystkimi nowościami mając już jako taką wyrobioną strategię na sukces. Powód jest jeszcze jeden, dzieło Firaxis jest technologicznym babolem, a LW (przynajmniej w moim przypadku) dokłada swoje, czyniąc obcowanie z XCOMem przeżyciem chwilami makabrycznym. Konkretnie chodzi mi o zbugowaną matematykę podczas walki (obliczanie szansy na trafienie rodem z kosmosu), spore problemy podczas walk lotnicznych (czyli ustawiczne wywalanie do pulpitu) i tego rodzaju kwiatki... Nie oznacza to, że musisz mieć te same problemy, ale jeżeli Ci się przydarzą, to chyba lepiej znać grę w wersji "lajt" i z mniejszą liczbą potencjalnych błędów, niż już na starcie bawić się edycją plików konfiguracyjnych. O poziomie trudności już wspominałem...

Jeżeli zamierzałbyś grać w XCOMa, ale nie chciałbyś instalować żadnych modów, w tym tego najważniejszego, czyli LW, to doradzałbym granie od początku z EW i tyle. No ale mówimy tu o innym przypadku, stąd taka argumentacja. Może być oczywiście tak, że podstawka Cię na tyle znuży, że po jej ukończeniu nie będzie Ci się chciało wracać do EW i LW przed długo czas. Takie ryzyko należy wkalkulować w zaproponową przeze mnie opcję:-)

Pytałeś o poradę, ja wyraziłem swoje zdanie z którym nie musisz się zgadzać. Decyzja należy do Ciebie.

post wyedytowany przez zanonimizowany930719 2016-02-21 19:59:35
21.02.2016 20:02
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany869910
114
Legend

Przyznam, że nie grałem z modem Long War. Nie używam modów w grach, być może nawet nie wiedziałbym jak ten zainstalować i skonfigurować. Jednak sporo osób LW rekomenduje twierdząc, że "rozszerza" rozgrywkę. Może kiedyś w wolnej chwili to sprawdzę, pod warunkiem, że nie będę musiał grzebać w plikach konfiguracyjnych.

post wyedytowany przez zanonimizowany869910 2016-02-21 20:06:22
21.02.2016 20:26
odpowiedz
zanonimizowany930719
83
Senator

To prawda, instalacja LW jest po prostu banalna. To naprawdę arcy-łatwe, schody mogą (ale podkreślam, przy odrobinie szczęścia nie muszą), zacząć się podczas samej rozgrywki. Drobne problemy pojawiają się często, ale te większe (jak wysypywanie podczas cut-scenek i encounterów z UFO, czy "spawnowanie" drużyny na drzewach) są już na tyle problematyczne, że mogą skutecznie wywołać furię, albo w najlepszym wypadku posłać immersję w diabły.

Jeżeli instalujecie coś więcej niż LW, to koniecznie należy sprawdzić kompatybilność. Przy odrobinie szczęścia możecie nie napotkać żadnych z wymienionych przeze problemów. Wiem, bo naczytałem się na forach:-) Zawsze jest tak że jednym gra śmiga, a innym pełza jak Tarpan pod górkę (nie wnikam już czy dzieje się tak między innymi z winy samego gracza).

Ziemas, trzeba przyznać, że dla "nowego" gracza instalacja EW od razu z LW, może być bardzo zachęcającym rozwiązaniem, rozumiem to:-)

post wyedytowany przez zanonimizowany930719 2016-02-21 20:31:23
30.09.2016 14:30
Rithven
odpowiedz
Rithven
48
Pretorianin
8.0

Na szczęście dodatek nie zaburza podstawki. Same zmiany oceniam neutralnie. Akurat mi brakowało w podstawce kompletnie czegoś innego niż wniósł dodatek.

08.05.2018 02:01
odpowiedz
1 odpowiedź
wwad
122
Generał
9.0

Gra bardzo pozytywna choć trwało sporo nim udało mi się ją wreszcie ukończyć trochę mnie zmotywował fakt że xcom 2 nadal czeka na przejście a nie chciałem tego robić bez ukończenia tej części to ruszyłem z tematem po 2 latach przerwy :)
Na + właściwie prawie wszystko ładna gra, ciekawe pomysły, klimatyczne mapy, dobra muzyka, optymalizacja i można by tak wymieniać długo.
Na - chyba jedynie celność żołnierzy no nie godzi się w end game co chwile wczytywać gry. Wiem że w klasyczne xcomy tak się grało ale trochę mi się to znudziło.

post wyedytowany przez wwad 2018-05-08 02:01:54
29.06.2018 00:40
CyboRKg
1
odpowiedz
CyboRKg
109
Strateg
10

Nie traktowalbym tego jako dodatek, a jako poprawiona, finalna wersje gry. Optymalizacja tez jest ok. Dlaczego w "dwojce" musieli to sknocic?

16.08.2018 22:43
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1245383
16
Konsul
9.0

Rewelacyjna gierka. Cioram od kilku dni, a odkąd przeczytałem, że Enemy Within jest integralną częścią gry, a nie zestawem dodatkowym i trzeba zacząć grać od początku to zacząłem od początku.

Ostatnią turówką, która tak mnie wciągnęła to o ile dobrze pamiętam była pierwsza część King's Bounty przed laty.

Zdarzają mi się zajebiste akcje jak w operacji Święty Druid, gdzie musiałem spieprzać swoją dość przykokszoną snajperką przez całą mapę przed chryzalidami i zmieścić się w określonej ilości tur, bo inaczej ktoś zostanie tu na zawsze. Do tego czasu reszta ekipy w relatywnie dość dobrym położeniu nagle musiała zacząć się ostro bronić, by na nią zaczekać, aż dobiegnie. Albo ją zostawić. Kuźwa, mega emocje :D.

Gram na poziomie normalnym i gra bywa wymagająca, jak w tej właśnie akcji, gdzie otoczony silnym i coraz liczniejszym wrogiem musiałem poświęcić w końcu żółtodzioba, żeby uratować resztę zespołu. Nie miałem już jak go osłonić. Puste magazynki, brak sensownego ruchu, operatorzy XCOM przyparci do muru, dramat :).

Kupiłem tę gierkę 2 lata temu na jakiejś wyprzedaży i tak sobie leżała. Nie wiedziałem, że to aż taka perełka, bo że będzie dobra to podejrzewałem.

Trochę rozumiem rozgoryczenie tych, którzy najpierw kupili XCOM: Enemy Unknown, a potem stanęli przed wyborem czy bulić niemałe pieniądze za rozszerzenie, które od razu powinno być częścią gry.

29.06.2019 10:42
odpowiedz
zanonimizowany947190
62
Pretorianin
10

W pełni zasłużona dyszka. Gra dobrze wyważona, choć prosta jak konstrukcja cepa. Bawiłem się dobrze, a to najważniejsze.

25.02.2020 21:37
odpowiedz
trejangry
81
Pretorianin

1. Czy warto grać w Long War z opcją "Ukryty potencjał" w ustawieniach Drugiej Fali?
2. Czy można więcej stracić czy zyskać na przyrostach statystyk przy awansie żołnierzy używając tej opcji?
3. Czy wybierając opcję "Ironman" w ustawieniach Drugiej Fali są jakieś bonusy dla gracza w zamian za "nieodwracalny" charakter rozgrywki?
4. Czy błąd w walce taktycznej (przypadkowe, złe kliknięcie myszki) można jakoś cofnąć czy pozostaje wgranie ostatniego save (o ile nie gramy w trybie "Ironman")?

05.04.2021 21:04
odpowiedz
Legalizex
75
Generał
9.0

Świetna gra, jedna z najlepszych turowych gier w historii. W podstawkę (Enemy Unknown) nigdy nie grałem, grałem od razu w Enemy Within ze wszystkimi zmianami jakie ten dodatek wprowadził i byłem mega zadowolomy. Gra jest wymagająca, nawet na normalnym poziomie trudności nie jest prosta. Masa bitew do stoczenia, pokonywanie lub ogłuszanie obcych i badanie ich w laboratoriach, badanie nowych technologii, sprzętu, mocy psionicznych, modyfikacje genetyczne. Ogromna ilość contentu i potencjał do ogrywania ponownie. Polecam.

14.08.2021 23:11
Vorightaun
👍
odpowiedz
Vorightaun
10
Pretorianin
9.0

Superowo gra turowa ale wole "XCOM: Chimera Squad" jako integracja z kosmitami. ;-)

18.07.2022 22:45
odpowiedz
trejangry
81
Pretorianin

Można grać XCOM EW z modem Long War w rozdzielczości 4K UHD (3840 x 2160)?
W zasadzie to jaka jest maksymalna rozdzielczość w tej grze dla 16:9?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze