Najciekawsze materiały do: Door Kickers
Door Kickers - Tom Clancy's Rainbow Six v.1.0
modrozmiar pliku: 541,9 MB
Tom Clancy's Rainbow Six to modyfikacja do gry Door Kickers, której autorem jest KetsuCorp. Projekt pozwala pokierować oddziałami specjalnymi Tęcza Sześć, znanymi z książek Toma Clancy’ego oraz serii taktycznych strzelanek. Przerobiono interfejs,...
Door Kickers - alpha version
demo gryrozmiar pliku: 142,6 MB
Wersja alfa gry Door Kickers - dwuwymiarowej taktycznej gry strategicznej przedstawiającej policyjne operacje oddziałów SWAT. Rozgrywka przebiega w czasie rzeczywistym z możliwością włączenia aktywnej pauzy. Gracze stawiani są przed wieloma zadaniami,
Wieści ze świata (MiiVerse, PUBG, Mario + Rabbids: Kingdom Battle, Door Kickers: Action Squad) 29/8/2017
wiadomość29 sierpnia 2017
Dziś piszemy o końcu MiiVerse, ciekawych statystykach, które SteamSpy wygrzebało o graczach Playerunknown's Battlegrounds, premierze Mario + Rabbids: Kingdom Battle i zapowiedzi Door Kickers: Action Squad. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Door Kickers - wyważamy drzwi mobilnej perełki
wiadomość7 września 2015
W kolejnej mobilnej perełce tygodnia przedstawiamy Door Kickers od studia KillHouse Games. Jest to produkcja taktyczna, w której kierujemy policyjnym oddziałem SWAT.
Najlepsze mobilne aktualizacje (m.in. Fallout Shelter, Space Marshals, Metal Slug Defense)
wiadomość19 sierpnia 2015
Witajcie w następnej odsłonie serii omawiającej najciekawsze aktualizacje, jakie w minionym tygodniu otrzymały gry mobilne. Tym razem polecamy wypróbowanie łatek do takich tytułów jak Fallout Shelter, Space Marshals, Metal Slug Defense, Door Kickers i Furdemption.
Gry strategiczne na Androida - najciekawsze strategie mobilne
artykuł9 sierpnia 2022
Rynek mobilny to nie tylko proste gry dla niedzielnych graczy, ale także zaawansowane strategie dla wymiataczy. Wybraliśmy najciekawsze z nich, a na liście znajdziecie zarówno darmowe jak i płatne tytuły.
Bardzo przyjemna gra. Potrafi wciągnąć na długi czas, a to dopiero wersja alpha4 i wiele rzeczy nie zostało w niej jeszcze zaimplementowanych. Polecam!
Również ją polecam. Świetny pomysł poparty bardzo dobrym wykonaniem technicznym. Pomimo, że to alpha, gra się bardzo fajnie i bezproblemowo.
AI naszego swatu jest idiotyczne, czasami mój gość rzucał flashem lub granatem i kazałem rzucić daleko gdzieś i nawet była trajektoria lotu pokazana, ale co z tego, gość i tak rzucił se granat pod nogi, debil totalny. Nie często się to trafia, bo raz na powiedzmy 10 misji, ale jednak.
A drugi idiotyzm to bywa, że mój SWATowiec stoi w miejscu bo mu każę i wtedy wróg zza rogu wyskakuje lub zza drzwi (otwiera sobie je wróg), a mój SWATowiec stoi i daje się zabić lub często strzela dopiero po strzale przeciwnika! Reakcję ma świetną! A przecież bandyta nie jest wyszkolony jak gość ze swatu, to czemu ten SWATowiec mój ma reakcję jak menel?
Taktyka w grze jest bardzo ograniczona. Nawet jak ładunek C4 podkładamy pod drzwi, to nie możemy wycofać się i wysadzić, tylko musimy stać przed drzwiami i wysadzać, a przecież ja wolałbym zrobić akcję wysadzenia drzwi i wrzucenia flashbanga!
Albo chyba też nie można tym wizjerem w rurce podglądać co jest za drzwiami i jednocześnie podłożyć ładunek pod drzwi! to też jest idiotyczne!
Oj kiepsko, nie postarali się twórcy! Jeśli wydaliby update pozwalający na więcej rzeczy i poprawiający AI naszego swatu, to wtedy gra stałaby się lepsza, a tak to jest taka przeciętna i nudzi się po 20 minutach, choć można wracać do niej tak raz, dwa razy dziennie, ale pewnie po setnej misji, ta gra znudzi się na zawsze.
Trzeba sprostować trochę powyższe informacje bo gra jest doskonała. Tworzyła je bodajże 1 osoba, można w nią będzie grać na telefonie a ma więcej głębi i oferuje więcej niż ostatnie wydania R6 czy Ghost Recon razem wzięte.
Jeśli dobrze stworzyło się plan to w trakcie jego realizacji nawet nie będzie trzeba go korygować tylko odpalić i podziwiać jak oddział czyści teren. Zresztą jest to nawet jedno z wyzwań. I da się to jak najbardziej zrobić ale trzeba najpierw pogłówkować. Możliwości działania jest bardzo dużo, trzeba je tylko poznać. Na każdą okazję da się coś sensownego wymyślić.
a mój SWATowiec stoi i daje się zabić lub często strzela dopiero po strzale przeciwnika! Reakcję ma świetną!
Reakcja jednostki zależy od tego co ma na sobie i jaką bronią się posługuje. Odpowiednie dobranie sprzętu do misji i roli jednostki jest szalenie istotne i również trzeba nad tym pomyśleć. Nie zdażyło mi się aby mój oddział stał i nie reagował.
Taktyka w grze jest bardzo ograniczona. Nawet jak ładunek C4 podkładamy pod drzwi, to nie możemy wycofać się i wysadzić, tylko musimy stać przed drzwiami i wysadzać, a przecież ja wolałbym zrobić akcję wysadzenia drzwi i wrzucenia flashbanga!
Nic nie stoi przeszkodzie aby jeden członek założył ładunek natomiast drugi zaraz po eksplozji wrzucił granat do pomieszczenia. Trudno o większą głupotę niż oczekiwanie aby ten sam człowiek wysadzał drzwi i jednocześnie wrzucał granat. Po to masz zespół, którego działania masz właściwie zaplanować i skoordynować w czasie. I masz do tego odpowiednie narzędzia.
W skrócie gra ta jest rozbudowaną fazą planowania rodem z tych jedynie słusznych R6 z jednoczesną możliwością natychmiastowej egzekucji planu. Jak ktoś woli to również może pokonywać mapę małymi kroczkami i co chwilę pauzować i wprowadzać zmiany do planu. Wtedy z gry robi się praktycznie RTS.
Dodatkowo dochodzi aspekt rozwoju statystyk jednostki, odblokowywanie broni, ogromne możliwości customizacji członków jednostki, bardzo zróżnicowane misje (w późniejszym etapie gry naprawdę trudne), tryb kampanii, edytor, możliwość zapisywania powtórek misji i zgrywania bezpośrednio na YT.
Miłośnikom taktycznych gier, serii SWAT czy R6 gorąco polecam. Jest to "mała" perełka o dużych możliwościach.
ale jak odejdę gościem, który ładunek postawił to ładunek znika, a chcę by koleś stał metr od drzwi by inny gość coś wrzucił lub strzelał.
Po drugie, moi swatowcy mieli opóźniony zapłon i to nie z winy broni jak mi wmawiasz (chyba, że autor gry był takim debilem, że np. w pistolecie lub w pierwszym karabinie naciśnięcie spustu powoduje, że broń wypali z opóźnieniem 1-2 sekundowym, zamiast tak jak w realu, natychmiastowym) więc nie mów mi bym inną broń wziął, bo to nielogiczne. W prawdziwym świecie pociągnięcie za spust od razu wystrzela pociski, a ci swatowcy w grze byli czasami takimi debilami, że widząc, że wróg otwiera im drzwi przed nosem, nie ogarnęli tego i czekali aż wróg sobie otworzy drzwi całkiem i przywali mi w klatę z karabinu i dopiero wtedy pociągali za spust. Reakcję mieli jak leniwiec.
A planowanie wszystkiego jak to nazwałeś z automatu, że ustawiasz coś raz i potem dajesz Unpause i podziwiasz akcję jest niedorzeczne. Bo wg ciebie można tak zaplanować akcję w budynku, który ma np. 15 pomieszczeń, z czego nie masz zielonego pojęcia, w których pomieszczeniach są wrogowie i zakładnicy więc bez sensu byłoby kazać rzucić granat do pokoju, który może być pusty lub może mieć zakładników i co, granat wybuchnie w łbie zakładnika i go zabije.
W prawdziwym świecie zespół antyterrorystów ma taktykę gdzie ma wchodzić, ale nie wie wszystkiego, musi czasem zmieniać taktykę lub wycofać się jeśli nagle okaże się, że np. drzwi były zaminowane i próba ich wyważenia zraniła antyterrorystę. Albo, że wrogowie dysponują sprzętem lepszym niż wynikało z ich danych. Kiedyś to nawet w Polsce była jakaś akcja policji lub antyterrorystów, która była dość tragiczna dla służb.
Także w grze musisz sprawdzać co jest w pomieszczeniu, a nie lecieć na pałę rzucając flashe do każdego roomu jak debil (w grze postać nie ma torby bez dna i flashbangów nosi mało), albo spamować granatami w cywili. Trzeba rozpoznanie zrobić, po to masz urządzenie z rurką, kamerą by obejrzeć wnętrze pokoju i dopiero wtedy wkroczyć wg planu, a nie na pałę (no chyba, że ta gra jest na tyle głupia, że generuje ci przeciwników tylko w 2 miejscach, zamiast losowo, a ty znasz ich położenie i wiesz dokładnie gdzie kto jest to se wtedy możesz oszukiwać i odpalić plan jeden dla całej mapy, ale taka gra to nie gra. Prawdziwa gra jest wtedy, gdy nie wiesz gdzie są bandyci, gdzie zakładnicy).
Widzę, że gościmy specjalistę z AT... brak słów. Długo czekałem na dobrą grę taktyczną, bo ostatnimi czasy mam wrażenie, że w grach tego typu twórcy zbyt wiele uwagi poświęcają akcji, kosztem taktyki. Przykre. Tak jakby motłoch nie miał w co grać. Gra jest naprawdę fajnie wykonana, wciągająca i pozwalająca pokombinować... koncentruje się na taktyce, a sterowanie jest dość łatwe i przyjemne. Również nasi podkomendni, w porównaniu do funkcjonariuszy z podobnych gier, radzą sobie nie najgorzej... tym bardziej, że mamy nad nimi kontrolę i nawet jak nie są schowani za osłoną, mogą prowadzić ogień lawirując dzięki naszej opatrzności na boki wychodząc z opresji bez szwanku, choć nie zawsze się to udaje. To trochę bardziej kwestia szczęścia, niż wyszkolenia (jak w życiu), choć może ktoś jest innego zdania;) Uważam, że to właśnie realizmowi zawdzięczamy, że funkcjonariusze nie zawsze strzelają pierwsi od przeciwników (często zresztą dobrze wyszkolonych!), niejednokrotnie bardziej skłonnych do otwierania ognia od policji (nie ograniczają ich żadne reguły, a także reagują bardziej nerwowo - co mogłoby jednie wpływać na celność - i w sumie wpływa przy większych dystansach). Dlatego nasi ludzie noszą opancerzenie, bo ani oni, ani ich przełożeni nie uważają ich za "bogów" i w równej walce ponosiliby zapewne wielkie straty. Nie zostali powołani do walki "na chama" na otwartych przestrzeniach. W pozostałych sytuacjach czerpią przewagę ze sprzętu i odpowiedniej taktyki (czego nawet sama nazwa SWAT jest dobrym przykładem) oraz doświadczenia - tu umiejętności gracza - dlatego u niektórych będą "lepiej wyszkoleni", u innych "gorzej";) Uważam jednak, że wrogowie reagują faktycznie zbyt sprawnie w momencie ich zaskoczenia, gdy np. znajdują się w bezpiecznych lokacjach, a my nie zdradziliśmy jeszcze obecności. Gdy natomiast spodziewają się szturmu (np. bank), mogliby reagować już szybciej, lecz też trochę wolniej, gdy nie zostali zaalarmowani. To chyba największy mankament realizmu jaki zaobserwowałem. Ale to drobiazg, którego nie czuje się podczas gry i trochę podnosi poziom wyzwania.
Mam pytanie, jak narysować cały plan gdy mamy piętrowy budynek? Aktualnie mam tak że rysuje plan dla 1 piętra muszę czekać aż moi swatowcy rozwalą wszystkich i wejdą na 2 piętro, wtedy pauza i znowu rysowanie planu. A przecież jest z tym związane wyzwanie żeby nie używać pauzy, narysować cały plan i przejść planszę, tylko że ja nie mogę narysować na raz planu dla wszystkich pięter. Byłbym wdzięczny za pomoc :)
M.F.-->> Dobrze wyszkolony,z kilkuletnim doświadczeniem Funkcjonariusz,zawsze strzeli pierwszy
40 godzin na liczniku i wiem, że będę grał dalej. Co jakiś czas rozgrywam po kilka akcji i tytuł jak na razie się nie nudzi. Fajna mechanika, czytelny interfejs i grafika przyjemna dla oka. Kilka dni temu gra otrzymała polską lokalizację w formie napisów dostępnych na Steam.
@Ergo W momencie kiedy Twój skład za pomocą schodów dostaje się na kolejne piętro uruchamiana jest autopauza, która nie wpływa na wynik wyzwania tego dotyczącego korzystania z niej i ułożenia jednego planu dla całego poziomu.
Na stronie producenta http://inthekillhouse.com/store/ jest obecnie promocja zapłać ile chcesz (od $0.01) Polecam.