Najciekawsze materiały do: Hotline Miami 2: Wrong Number
Hotline Miami 2: Wrong Number - Equalizer
modrozmiar pliku: 150,6 MB
Equalizer to modyfikacja do gry Hotline Miami 2: Wrong Number, autorstwa grupy Casing Collective.
Hotline Miami 2: Wrong Number - poradnik do gry
poradnik do gry9 kwietnia 2015
Poradnik do gry Hotline Miami 2: Wrong Number zawiera liczne porady ogólne, opisy głównych postaci i ich zdolności, broni, a także sposobów prowadzenia walki. Poradnik stanowi bogato ilustrowaną solucję dzięki której ukończenie gry nie będzie problemem.
Recenzja gry Hotline Miami 2: Wrong Number - zły numer dla mięczaków
recenzja gry16 marca 2015
Światowa premiera 10 marca 2015. Chcesz łatwej gry? Uderzając do Hotline Miami 2 trafiłeś pod zły numer. To gra znacznie trudniejsza od pierwowzoru i tylko dla fanatyków tego stylu zabawy.
Hotline Miami 2: Wrong Number doczekało się pełnej wersji edytora poziomów
wiadomość23 czerwca 2016
Po wielu miesiącach pracy, studio Dennaton Games uporało się w końcu z edytorem poziomów do gry Hotline Miami 2: Wrong Number. Zadebiutował on wczoraj na komputerach osobistych.
Wieści ze świata (EA Competitive Gaming Division, Hotline Miami 2, Killing Floor 2) 11/12/2015
wiadomość11 grudnia 2015
Dziś piszemy m.in. powołaniu przez Electronic Arts nowej e-sportowej jednostki (EA Competitive Gaming Division) z Peterem Moorem na czele, wypuszczeniu edytora poziomów do Hotline Miami 2 w wersji beta oraz udostępnieniu na weekend Killing Floor 2 za darmo. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Wieści ze świata (Overwatch, Hotline Miami 2, Paladins) 18/11/2015
wiadomość18 listopada 2015
Dziś piszemy m.in. o weekendowych testach obciążeniowych Overwatch, edytorze poziomów do Hotline Miami 2 oraz starcie zamkniętych beta-testów gry Paladins: Champions of the Realm. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
- Hotline Miami 3 powstanie? Tak sugeruje druga część cyklu 2015.03.11
- Hotline Miami 2: Wrong Number zadebiutuje dziś na PC-tach [news zaktualizowany o recenzje mediów] 2015.03.11
- Hotline Miami 2: Wrong Number ukaże się 10 marca 2015.02.26
- Hotline Miami 2 – premiera już w marcu 2015.02.03
- Hotline Miami 2: Wrong Number zakazane w Australii. Twórcy radzą spiracić grę 2015.01.16
- Hotline Miami 2: Wrong Number - edycja kolekcjonerska z winylami 2014.12.18
- Hotline Miami 2: Wrong Number w najlepszym razie ukaże się pod koniec 2014 roku 2014.10.09
Czarne konie targów Gamescom 2014, czyli mało znane gry, na które powinniście zwrócić uwagę
artykuł11 sierpnia 2014
Przygotowaliśmy zestawienie czarnych koni tegorocznej edycji targów Gamescom, czyli tytułów, które na razie nie budzą ogromnego zainteresowania, ale mogą wkrótce bardzo namieszać na rynku.
Gra miodna wciąga i to bardzo. Fakt nie jest łatwa ale zabawy przy tym sporo. Polecam fanom 1dynki. 10/10 bo spełnia żądzę krwi i można odreagować
Gra jest w sprzedaży na konsolę PS3, taka mała poprawka, powinniście dodać tą platformę. Mnie to osobiście wprowadziło w błąd.
GRYOnline.pl
@ShaggyMan069 - dziękujemy, nowy wpis dotyczący tej platformy został dodany.
Po prostu bardzo słabo gra i brzydko grafika, ogólnie nie podobało się.
Ogólnie to mnie do pierwszego HM strasznie przyciągał motyw gumowych masek z wizerunkami zwierząt. Dawało to na prawdę fajny, psychopatyczny klimat. W Wrong Number bardzo ten aspekt ograniczono. Po za tym nie podoba mi się usilne tworzenie jakiejś fabuły w tej grze. Jedynka była mniej przegadana i tak nie nudziła, zwłaszcza że te dialogi w WN są strasznie prymitywne i niewiele wnoszą.
Swietna gra, wspanialy klimat, dawno nie gralem w cos tak na pierwszy rzut oka prostego, poziom trudnosci spoko, choc nie... mogliby jeszcze troche podniesc ;) a muzyka..? bajka! Goraco polecam!!
Mam małą prośbę. Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wygląda system oceniania w tej grze? Początkowo myślałem, że A+ jest najwyższą notą. Później odkryłem, że można dostać jeszcze większą czyli S. Ostatnio jednak, grając w poziom Dead Ahead nawaliłem takie combo, że dostałem F. Czy po F jest coś jeszcze?
Naciągane 7.5
Zalety:
-Soundtrack
-Świetna mechanika gry
Wady:
-Brak nowości w porównaniu do poprzedniej części, jedynie wiele zmian, które niekoniecznie się sprawdzają
-Brak inteligencji przeciwników
-Zmniejszone tempo rozgrywki w porównaniu do poprzedniej części (głównie przez konieczność ciągłego rozglądania się na wszystkie strony z shiftem)
-Fabuła jest na tyle źle poprowadzona, że nie rozumie się jej i nawet nie chce próbować zrozumieć
-Już nie ten klimat co w jedynce
-O wiele więcej bugów, niż w jedynce
Zawiodłem się gra jest chamsko trudna i zbugowana :C
na dodatek Spolszczenia praktycznie nie widać no chyba że w dialogach
ogulne staty
Muzyka 8/10 za te bugi przy resecie misji
Grywalność 5/10 Gra już nie jest specialnie trudna ona jest chamsko trudna
Fabuła 3/10 Nie wiem czemu Najpierw Gramy Fansami potem Detektywem potem jeszcze żołnieżem
Oni chyba w ogule nie przemyśileli tego wydania nadodatek Alex i Ash w 60% Alex buguję się na drzwiach wejściowych i nie można jej używać :CCCCC
Soundtrack po prostu miażdży! Do tej pory słucham sobie większości kawałków. Gra też jest dobra ale gdyby nie soundtrack to czuję, że nie robiła by takiego wrażenia. Muzyka na 10/10.
Jak pierwsza część wciągała to ta część robiła to samo, świetna gra - przeszedłem, polecam.
Plusy:
-Poziom trudności
-Mordowanie nadal sprawia frajdę
-Więcej poziomów, broni i typów przeciwników
-Świetna muzyka
-Klimat
Minusy:
-Niekiedy niezrozumiałe funkcjonowanie sztucznej inteligencji
Ocena: 9.5/10
Jak grałem w Hotline 1 to mnie Zamurowało. Prosta gra, niespełna 400 MB zajmuje a tyle radości mi dała. Ten klimat prostota, muzyka i różnorodność umiejętności bohatera poprzez zakładanie masek.Gra dała mi tyle satysfakcji, mimo bugów i krótkiego gameplayu. HM2 ma bugi jednak nie ma wyskakujących okienek z 1. Duże otwarte pomieszczenia sprawiały mi kłopot gdyż nie wiadomo czy wróg uderzy z tej czy z tej strony. Raz oplułem (xD) monitor bo wkurzyłem się bo gra potrafiła tak wkurzyć z tą trudnością że doprowadzało mnie do frustracji (szczególnie psy). Fabuła jest bardzo fajna jednak zalecam przejść HM1 w 100% by zrozumieć o co tu chodzi. Fabuła też jest jak kupa liści. Ma sens, ale jest fatalnie 'rozstawiona'. Nie wiesz o co biega. Polonizacja ogranicza się do dialogów w rozgrywce, dlatego podstawy angielskiego trzeba znać, ale nie miałem z tym problemu. ;) Sterowanie różnorakimi postaciami też jest spoko, ale mały zgrzyt jest to że niektóre postacie mają podobne umiejętności (np. Tony z Sonem). Gra ma 25 'scen' więc jest dłuższa od jedynki i chwała jej za to. Zaskoczył mnie endgame bo na USA spadło kilka prezentów od Rosji tak więc chętnie bym zobaczył kontynuację. Podsumowując gra nie zawiedzie fanów serii, ale nowi gracze wyrwą sobie włosy z głowy ze wzgledu na trudność.
Ogólnie mówiąc:
+muzyka
+klimat
+pixel-art
+różnoracy bohaterowie
+'znajdźki', achivementy
+ fabuła, chociaż...
+- trudność gry ( zależy kto co lubi)
+- bardziej otwarte lokacje
- ...jest fatalnie 'rozstawiona'
- kilka podobienśtw umiejętności między bohaterami (taki mały minusik)
-bugi
-może się nie spodobać nowym graczom.
Ogólna ocena: 7/10.
Na początku trochę się zawiodłem, że niby gorzej mi się gra niż w części 1, ale im dalej w las tym lepiej.
Niestety co do soudtracku - to jednak nie wciągał tak jak w pierwszej części.
Co do broni palnej - jest jej tak dużo, że często po nią sięgałem, gdzie często był to błąd - wiele miejsc można przejść dużo bardziej dynamicznie tylko za pomocą broni białej - ale trzeba najpierw poznać odrobinę planszę.
Jest np. misja "rambo" ze snajperką, pierwsze 1-2 lokacje przechodzi się strzelając z daleka (bo tak łatwiej), i w pewnym momencie na 2-3 lokacji w tej misji trzeba wejść do budynku przez rozsuwane drzwi, niestety zauważyłem nie w porę, że został mi tylko 1 nabój do snajperki ;) Ten nabój poszedł w grubasa za szybą, a całą resztę planszy pojechałem już nożem (oczywiście jak koleś z karabinem w lewym pokoju się nie zrulował, to duża szansa na przegraną, ale ta gra i jak poprzednia część, to gra przycisku "R").
Ogólnie - podobało mi się, chociaż odrobinę mniej niż "jedynka".
Fabularnie - lepiej, chociaż tak jak w przypadku "jedynki" nie do końca połapałem się w "zawiłościach" (może dlatego, że ciężko mi te pixele odróżnić :P)
Genialny soundtrack :D jeden minus, czym dalej tym TRUDNIEJ :D nie dla każdego oczywiście :D
POLECAM :)
Długo mi zeszło zabranie się za "dwójkę", w dużej mierze przez sporo niepochlebnych opinii, które pojawiły się po premierze, ale w końcu się w nią zaopatrzyłem, odświeżyłem przy okazji "jedynkę", zacisnąłem zęby, podkręciłem głośniki i przeszedłem obie jedna po drugiej. Gra niesamowita, jako całokształt chyba nieco nawet lepsza od i tak już genialnej "jedynki", a na pewno inna. Zarówno pod względem klimatu, jeszcze bardziej pokręconego, jak i gameplayu wymagającego nieco zmian w podejściu.
Gra jest DUŻO trudniejsza od poprzedniej części, nierzadko frustrująca. Poziomy są znacznie rozleglejsze, przeciwników więcej, zwłaszcza tych twardszych lub uzbrojonych w broń palną i często rozmieszczeni są w bardzo niedogodny dla gracza sposób. Większość leveli przechodzi się metodą prób i błędów w kółko ginąc, ucząc się rozmieszczenia wrogów i optymalnego sposobu ich eksterminacji. Oczywiście to samo było w "jedynce", ale ze względu na wymienione wcześniej czynniki tutaj dużo bardziej daje w kość. Nie ma to jak zginąć po kilkunastu minutach czyszczenia planszy, bo ostatni przeciwnik w pojedynku na noże okazał się o 0,1 sekundy szybszy.
Prawdopodobnie najtrudniejszy poziom z HM1, czyli atak na posterunek, to mniej więcej poziom trudności przeciętnego etapu w HM2, a kilka dało mi popalić dużo bardziej (na szczególne wyróżnienie zasługuje tu misja w kanałach, dokach, więzieniu i 'death wish').
Klimat cudowny, a fabuła bez porównania bardziej złożona niż w "jedynce", ale też tak skonstruowana, że za pierwszym razem praktycznie nie da się wszystkiego poskładać do kupy. Trzeba przejść jeszcze raz, albo skorzystać z wiki czy youtube. Fabuła prowadzona z kilku różnych perspektyw to ciekawy motyw, ale szczerze bardziej podobał mi się system z jednym bohaterem i maskami do odblokowywania w poprzedniej części.
Soundtrack to mistrzostwo świata. W "jedynce" był świetny, ale "dwójka" zjada go imo bez popitki. Elektroniczne brzmienia towarzyszące masakrze tym razem są znacznie cięższe, ale przy tym jeszcze bardziej psychodeliczne, energiczne i sprzyjajace pompowaniu adrenaliny. Słucham w kółko od dwóch dni i nie mogę przestać, obok System Shocka 2 to najlepszy soundtrack jaki słyszałem w grach.
Mnie się nie podobała dwójka, a konkretniej przez brak możliwości wyboru postaci (czy tam maski), a gra skupia się bardziej na fabule, co na minus. Wolę się bawić "swobodnie" kosztem fabuły, która i tak jest (imo) dość powierzchowna.
Gra dla masochistów , za dużo poziomów gdzie przeciwnicy mają broń palną przez co gra traci na płynności. W jedynce było to zbalansowane a tutaj co poziom multom broni palnej.
Dynamika w tej grze to coś cudownego. Soundtrack pasujący do każdej sytuacji, idealnie dobrany. Jeśli ktoś chce przejść grę, na odpukanie, to zagra sobie na łatwym poziomie. Dla graczy robiących wszystko na 100% są poziomy, które wyglądają wprost niemożliwie. Wszystko w pięknej otoczce Retro. W porównaniu do Hothline Miami, gra prezentuje się lepiej.
To samo co w "jedynce", tyle że lepiej. Poprawiono fabułę (więcej dialogów i ciekawych postaci), dodano wersję PL, lepsza oprawa muzyczna (więcej utworów) i wydłużono długość gry dwukrotnie przez co nie jest taka krótka. Ponadto, dodano target lock, który znacznie poprawia rozgrywkę.
Reasumując, goście z Dennaton Games pokazali jak powinno się robić poprawnie kontynuację gry.
Po przejściu jedynki zastanawiałem się jak dużo gra straciłaby gdyby była mocno przedłużana i na dodatek twórcy postanowiliby do całości napakować cutscenek siląc się tym samym na próbę opowiedzenia jakiejś historii.
Cóż, wygląda na to że dostałem odpowiedź.
Zdecydowanie gorsza gra niż część pierwsza. Dodanie fabuły oraz postaci z charakterem mogłoby wyjść grze na dobre, ale gdyby zrobił to ktoś z jakimkolwiek talentem w tej dziedzinie. Aktualnie działa to na minus gry. Mapy ciągle nie są specjalnie czytelne i często można natrafić na błędy, które uniemożliwiają lub mocno utrudniają rozgrywkę. Dynamika też ucierpiała. Zarówno przez historię, jak i przez design map. Brak wyboru masek też sporo zabiera.
Na plus względem części pierwszej jest jednak różnorodność odwiedzanych lokalizacji oraz kilka grywalnych postaci.
Po jedynce chciałem zagrac w 2, ale w zasadzie wszystkie komentarze w internecie odradzały. Niby, że jest gorzej, za trudno itp. Kompletna bzdura. Gra jest lepsza, bardziej rozbudowana. Fabuła jest mocno zakrecona i tak jak po jedynce tak i tu musialem sprawdzic o co chodziło :D Rozwałka pierwsza klasa. Gra jest dłuższa niz poprzedniczna. Poziomy bardziej rozbudowane. 4 czasem 5 etapowe. Jest trudniej, ale sie da. Przejscie zajelo mi 20h :D muzyka spoko, ale z jedynki bardziej mi siadła. Polecam.