Najciekawsze materiały do: Underrail
Underrail - v.0.1.4.1
demo gryrozmiar pliku: 578,3 MB
W tym archiwum znajdziesz wersję demonstracyjną Underrail, czyli postapokaliptycznego RPG autorstwa studia Stygian Software.
Underrail - poradnik do gry
poradnik do gry26 stycznia 2016
Poradnik do gry UnderRail przybliża podstawy rozgrywki objaśniając między innymi system walki turowej oraz punkty ruchu (MP) i punkty akcji (AP), a także zdobywanie doświadczenia. Co więcej - opracowanie zawiera pełny opis przejścia tytułu.
Recenzja gry Underrail - Metro, Fallout i garść oryginalnych pomysłów
recenzja gry26 grudnia 2015
Światowa premiera 18 grudnia 2015. Jeżeli decyzja Bethesdy o odejściu od klasycznej formuły Fallouta Was rozczarowała, wizja powrotu do oldskulowej formuły z pewnością wydaje się atrakcyjna. Underrail stara się jak najlepiej zagospodarować niszę... ale czy faktycznie mu się to udaje?
Hardcore’owe RPG od pięciu smutnych Serbów przeżuło mnie, wypluło i wytarło mną podłogę, a ja chcę więcej
wiadomość4 kwietnia 2024
Powiedzieć, że UnderRail nie wybacza błędów, to jak nic nie powiedzieć. To RPG mści się za błędy, a gdyby mogło, robiłoby to do trzeciego pokolenia wstecz.
Underrail: Expedition pierwszym dodatkiem do RPG-a studia Stygian Software
wiadomość12 października 2016
Studio Stygian Software poinformowało, że pracuje nad Underrail: Expedition, czyli pierwszym płatnym rozszerzeniem do zeszłorocznego RPG-a. Dodatek pozwoli zwiedzić podziemne morze i zaoferuje nowe frakcje, przedmioty i potwory.
Underrail - premiera duchowego następcy pierwszych Falloutów
wiadomość19 grudnia 2015
W cyfrowej dystrybucji na komputerach PC zadebiutowała pełna wersja gry Underrail, która przez wielu użytkowników została już ochrzczona mianem prawdziwego następcy pierwszych części serii Fallout.
Najciekawsze gry RPG, które pojawią się w 2014 roku - część II
artykuł11 stycznia 2014
W 2014 roku wyjdzie cała masa pierwszoligowych gier RPG - w ich zalewie nie należy zapominać o pomniejszych tytułach, ponieważ to właśnie one skrywają najwięcej innowacji. W drugiej części przeglądu prezentujemy najciekawsze perełki gatunku.
Snajperka z dużymi obrażeniami to pierwszy atak i jeden trup. Szczególnie z perkiem snajper przy percepcji 10. Daje to bodajże 250% obrażeń. Ja 25 levelu potrafię w trybie skradania z tym traitem zadawać po 1400 obrażeń. Nie ma opcji żeby coś przeżyło ten atak.
@Święty! Olej pistolety. Tylko karabiny (atak serią) i jak pisze ragnar, Snajperka, wchodzi w gre. Aimed shoot wystarczy zeby zdjac wiekszosc przeciwnikow cos po 500-700 dmg leci, zaleznie od broni. I poszukaj dobry pancerz, z jak największym współczynnikiem ochrony w 'mechanicals', na moim ludku kule praktycznie się odbijają, gorzej z atakiem kuszą... ;( Przegięta broń.
Spróbowałem innego builda (tamtego po prostu zepsułem - chciałem żeby postać była bardzo zrównoważona we wszystkim, a jest po prostu do niczego), tym razem jako psi/melee. Przez początek przeszedłem jak burza, generalnie większość przeciwników mam na kilka hitów w jednej turze. Aż kuźwa znowu doszedłem do Depot A... ja pierd...
Jeśli ma być do wszystkiego, to będzie do niczego, to chyba jasne. Jeśli co poziom będziesz rozdzielał punkty na pierdyliard umiejętności, to taka postać w niczym nie będzie dobra (tak samo przydzielanie featsów). Trzeba się na czymś skoncentrować i rozwijać to.
Dopiero znacznie później można sobie pozwolić na to by podciągnąć inne umiejętności.
Jeśli chodzi o Depot A to też miałem problemy, większość mutantów i psów ominąłem używając sneak.
Poczekaj aż dojdziesz do Deep Caverns, tam dopiero jest rzeźnia.
W nowej poprawce (1.0.0.6) obniżyli trudność mutantów w Junkyard.
Tu masz przykładowego builda psionika wraz z omówieniem:
https://www.youtube.com/watch?v=cxG64b5SH_o
W Falloucie generalnie dało się niektóre statsy podciągnąć, inne obniżyć, ale generalnie nie było wielkiego poczucia że robię coś kosztem czegoś innego. Tutaj jest zupełnie inaczej.
Przy okazji jestem mile zaskoczony. Po pierwszych kilku nieudanych walkach w Depot A przeszedłem w końcu dosyć szybko i póki co build daje radę. Przez większość wrogów przechodzę jak przez masło, ale nie wiem co będzie w Core City, gdzie jest dużo walk z opancerzonymi grupami przeciwników z bronią zasięgową.
spoiler start
Pomału dobieram się do Czorta w Deep Caverns. Kurcze, ten kompleks jest naprawdę gigantyczny, muszę tylko znaleźć kilka części do otworzenia bramy oraz odnależć substancję która usunie maż z tych wielkich wrót. Ciekawe co jest poza nimi, pewnie ów Czort.
spoiler stop
Szkoda, że jest limit na levele.
Ragn'or udało mi sie zabic wszystkich na arenie gram palniakiem - ciuchy z odpornoscia na ogien i koktajle mołotowa - kolo ucieka od ognia i mozna go rozwalic .
Mam pytanie odnosnie questu Gorsky i emiter tarczy w magazynach w dokach
Wlazłem przez kanały wentyl niestety musialem wszystkich zabic dorwałem emiter i wróciłem do Gorskiego niestety nie chce go ode mnie zabrac brak opcji dialogowej - bug czy moze cos trzeba jeszcze zrobic ?
Czy bug tego nie wiem. Ja zrobiłem tą misję po cichu i nie było problemu z zaliczeniem jej u Gorskiego.
Czy masz najnowszą łatkę do gry? Wiem że ona poprawia kilka kwestii z zadaniami m. in u Gorskiego.
Aha, i pogadaj może jeszcze z tym punkiem, szefem tego gangu z którym rozmawiał Gorski na tyłach Hardcore Baru, na piętrze. Może to u niego się zalicza to zadanie.
Musisz przebić się przez drzewko dialogowe. Trzeba bodajże wybrać, że chcesz pogadać o Core City i tam dalej masz opcję "About those emitter shields..." czy coś takiego.
Ragn'or i ja w koncu dostałem mieszkanko w core city mam sie zgłosic do S. Morgana ale gdzie sa te mieszkania bo nie moge trafic?
niestety opcje z dialogami u Gorskiego nie przechodza mi ( mam wersje 1.0.0.3) i juz 23 lvl
Rademenes.jr-----> jedziesz windą na poziom rezydencji, gdzie są placówki np. Coretechu, i po wyjściu z windy idziesz maksymalnie w prawo (na wschód). Morgana znajdziesz na ulicy, poszukaj.
Mieszkanie to tak na prawdę studnia bez dna jeśli chodzi o kasę. Wydałem pewnie z 12 tyś kasy a wszystkiego nie odblokowałem. Ale jest to bardzo fajne:)
Spróbuj u Gorskiego wszystkich możliwości dialogowych, albo zagadaj też z tym punkiem szefem gangu. Nie pamiętam teraz u kogo się to zadanie kończyło. Spróbuj je ukończyć, bo zaraz po nim jest fajna akcja:)
Zaktualizuj też grę do wersji 1.0.0.7.
Ja utknąlem w Głębokich Czeluściach, szukam jednej bardzo ważnej części żeby otworzyć pewne drzwi. Oj dzieje się tam, dzieje...
Z Underrail wiki, tu masz co zmieniają poprawki:
Hotfix 1.0.0.6
Fixed the memory leak that occurred when taking a screenshot for a saved game
Fixed the bug that caused Gorsky to end dialog abruptly when trying to talk to him about Core City manners in certain cases
Junkyard mutants nerfed
Slowed down respawning in Deep Caverns
Fixed the bug that caused the DC gate mechanism to take your hydraulic-fluid canister without registering it
Hotfix 1.0.0.7
Fixed the mutagen scanner in DC
Fixed the Faceless Mindreader dialog bug in Rail Crossing that occurred when you had a specific amount of Thought Control skill
Fixed the Foundry's ending slides regarding disappearances
Fixed Sarine's hostility bug during kidnapping
Fixed the bug that prevented Jyles from selling you lab equipment
Carrier vest components will now count as "armor parts" for the purpose of selling
Roman will no longer die of a heart attack at the start of Junkyard battle
Minor map fixes
jest tu jakas opcja wysłania mejla na pw ? czy tylko na ogolnym ? ok [email protected]
ragn'or dzieki po uaktualnieniu do 1.0.7 odblokowało opcje u Gorskiego teraz musze isc do jakiegos tunelu ? to ten co mozna nim wejsc do magazynu zeby zdobyc tarcze ? czy jakis inny w drop zone
Cieszę się że mogłem pomóc.
Co do pytania. W dużym skrócie. Gorskiemu shield emmitery są potrzebne aby odbić jego dawną kryjówkę z rąk jakichś bandytów. Potrzebuje do tego jeszcze świdra Facelessów, który utkwił w północnej części Core City i został zajęty przez bandytów. Trzeba tylko go odbić, naprawić i już można wkręcać się do kryjówki.
Dzięki za pomoc, juz załatwiłem bandytów przy pomocy gorskiego .Teraz polazłem juz do tych kolesi co ukradli z core city jakis duperel.
Gra jest rewelacyjna, taki prawdziwy Fallout 3 (z dodatkiem Metro 2033/2034). Praktycznie bez istotnych bugów (wersja 1.0.0.10). Świetny system craftingu (aczkolwiek przez to możemy stać się ciut za silni na większość przeciwników).
Witam wszystkich.
Mam pytanie czy w tej grze są npc-e których możemy przyłączyć do drużyny ?
Nie spotkałem takich. Jest jednak kilka sytuacji, że działamy w kilkuosobowej grupie na czas jakiegoś zadania. Zazwyczaj krótko.
Wspaniała gra, ponad 200h spedzonych przy niej, niedlugo kolejne przejscie. Brawo Styg! Gra 2015 roku i najlepszy rpg od czasów klasycznych falloutów!
Jeszcze raz brawo!
Miałem czekać z przejściem gry na Expedition ale nie dałem rady.
Grę przeszedłem (pięściarz+psi+skradanie i granaty), Czorta osłabiłem mutagenem (fajna zagwozdka na koniec gry) i wysadziłem zbiorniki z mazią. Potem Expose Weakness+dwie serie ciosów z Power Fist i było po wszystkim.
Deep Caverns wygląda rewelacyjnie. Na papierze bo grać przez to to niemal mordęga. Oko Czorta (debuf)+błądzenie+niejasne cele naszej misji+zagadki jak z przygodówke Sierry (wdychanie pyłów grzybich by przejść dalej? Serio?).
Z kasą krucho bo nikt nie chciał skupować moich gratów (a było tego przynajmniej na 30tyś. jeśli nie więcej). Niby handlarze odnawiają oferty co 90minut ale wróciłem z Core City po zrobieniu połowy misji tam i nadal SGS i Junkyard bez zmian u handlarzy :<
Czy da się przejść grę bez skradania? Jeśli wymiatasz jak połączenie Rambo+Terminator+Seagull - może choć nie ma gwarancji. Albo zostaniesz psionikiem.
Czy da się przejść bez craftingu? Jeśli masz szczęście do ofert handlarzy i dropów - owszem. I uzbroisz się w masę granatów przed pójściem po części do wiertła.
Dobra wiadomość - w grze pojawi się mapa.
Jakieś 20godzin za mną i muszę powiedzieć, że ta gra jest cholernie trudna, ale nie w taki fajny sposób, ale w ten frustrujący. Raz mogę sobie poradzić ze wszystkim, a potem nagle ruszam się względem fabuły głównej i już umieram w 2-3 tury...
Kolejny dodatek w drodze - Heavy Duty - jakieś 4 lata po wydaniu pierwszego dodatku Expedition.
https://www.gog.com/en/news/coming_soon_underrail_heavy_duty_dlc
Trzy nowe typy uzbrojenia powstałe dla nowej umiejętności Heavy Weapons.
Są to miniguny, machine guns oraz granatniki. Broni obszarowej poza granatnikami i psi mocami nie było chyba?
Co za tym idzie pojawią się nowe featy (perki).
Oraz... towarzysze? A to ci niespodzianka - gra nie miała ani tego ani nawet mapy. A tu? To już nie będą te same samotne wędrówki po ciemnych jaskiniach co kiedyś...
(które możemy potem dopracowywać do perfekcji dzięki rozbudowanemu craftingowi (największym bajerowi tej gry) oraz więcej misji pobocznych i to dość wymagających z przeciwnikami niemal elitarnymi.
Ostatnio dziwne czasy dla mnie bo częściej zdarza mi się dokupywać dodatki do gier w (niemal) pełnej cenie niż premierówki D:
https://www.youtube.com/watch?v=dpaFg6mnlak
Twórcy nadal pracują nad Infusion który mocno przebuduje grę - taki jakby remaster czy inne Enhanced Ediiton.
Gracz musi grać wyłącznie optymalnie, żeby popychać akcję gry. Nie wystarczy „tylko” dobrze.
Tu nie wolno zmarnować chociaż jednego punktu umiejętności, albo naboju.
Niech autor gry sam sobie w to gra, bo widać gołym okiem, że poziom trudności robił pod siebie żeby miał „wyzwanie”.