Najciekawsze materiały do: Maia
Sukces gry Maia w Steam Early Access. W kilka dni sfinansowano dokończenie produkcji
wiadomość12 grudnia 2013
Niezależna strategia Maia cieszyła się tak wielką popularnością w programie wczesnego dostępu na Steamie, że w ciągu czterech dni od tamtejszego debiutu wersji alfa stan posiadania dewelopera urósł do pół miliona dolarów. Stanowi to kwotę wystarczającą do ukończenia prac nad projektem, lecz nie wiemy, kiedy tego doczekamy.
Strategia Maia odniosła sukces na Kickstarterze dzięki pomocy innych deweloperów niezależnych
wiadomość27 listopada 2012
Inspirowanej serią Dungeon Keeper, obiecującej grze strategicznej Maia udało się osiągnąć sukces na Kickstaterze. Możliwe to było dzięki godnemu pochwały wsparciu innych deweloperów niezależnych.
W niezależnej strategii Maia pokierujemy pozaziemską kolonią
wiadomość7 lipca 2012
Pojawiły się pierwsze screeny i informacje z obiecującej gry niezależnej Maia. Ta osadzona w realiach science-fiction strategia pozwoli zarządzać pozaziemską kolonią. Autorzy nie kryją inspiracji serią Dungeon Keeper.
Zapowiada się bardzo fajnie. W swoim czasie przyjemnie mi się grało w Space Colony (mimo sporej ilości wad). Chętnie zagram w coś podobnego.
Uwielbiam wszystkie gry strategiczno-ekonomiczne. Będę śledził news'y
Ja również czekam niecierpliwie! Zawiodłem się trochę na Banished, więc teraz mam nadzieję, że Maia będzie dużo lepsza!
Nie będę oceniać gry, bo jej nie skończyłem, ale niestety produkcja wygląda jak beta i to mocno niedorobiona. Interfejs jest bardzo nieczytelny, wliczając wybór budynków do postawienia.
Zachowanie kolonistów jest dziwaczne. Rozumiem, że twórcy chcieli symulować trudność sytuacji kolonistów na dalekiej planecie, ale dosłownie kilka minut po rozpoczęciu gry dochodzi do niezrozumiałych zdarzeń:
- koloniści kładą się na ziemi z wyczerpania/głodu i umierają
- atakują innych kolonistów lub wychodzą na zewnątrz w przypływie rozpaczy i nie wracają. Rozumiem, że w grach upływ czasu jest przyspieszony, ale to już dzieje się za szybko
podobne rzeczy dzieją się z instalacjami. Dosłownie kilka minut po postawieniu jakiejś instalacji staje ona w ogniu z powodu awarii. No dajcie spokój - przecież nie zdążyłaby się popsuć w tak krótkim czasie.
To wszystko okraszone jest nieudanym, wymuszonym poczuciem humoru twórców przy wykonywaniu zadań (typu: "naciśnij już "ok", tylko szybko" itd.).