Najciekawsze materiały do: Shadowrun Returns
Shadowrun Returns - Clean Fire v.0.56beta
modrozmiar pliku: 4,4 MB
Clean Fire to modyfikacja do Shadowrun Returns, której autorem jest SL aka Beljuril.
- Shadowrun Returns - mod Shadowrun Identity - Life on a Limb v.0.5275 - 5,1 MB
- Shadowrun Returns - mod Antumbra v.1.2.5 - 2,9 MB
- Shadowrun Returns - mod Street Samurai Catalog v.4 - 430,1 KB
- Shadowrun Returns - mod The Price of Conviction: Coyotes Crusade v.2.1 - 1,1 MB
- Shadowrun Returns - mod Shadowrun Denver Org War v.1.5 - 10,3 MB
Shadowrun Returns - poradnik do gry
poradnik do gry27 sierpnia 2013
Poradnik do gry Shadowrun Returns zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich dostępnych zadań, porady dotyczące tworzenia bohatera oraz dokładne mapy, na których zaznaczono istotne postacie oraz miejsca.
Recenzja gry Shadowrun Returns - powrót legendy, test dla Kickstartera
recenzja gry30 lipca 2013
Światowa premiera 25 lipca 2013. Shadowrun Returns jest ważne z dwóch powodów: to powrót uniwersum łączącego wpływy Tolkiena i Gibsona oraz sprawdzian dla Kickstartera. Chociaż gra nie okazała się doskonała i pozostawia pewien niedosyt, z powodzeniem spełnia część obietnic.
Twórcy lubianych taktycznych RPG i gier bitewnych uchylili rąbka tajemnicy na temat pierwszej nowej produkcji po odzyskaniu niezależności
wiadomość18 lipca 2024
Studio Harebrained Schemes wykonało pierwszy krok przed prezentacją swojej najnowszej produkcji. Graft to wciąż tajemniczy projekt, który będzie pierwszą solową grą, po tym jak deweloperzy rozstali się z Paradox Interactive.
Shadowrun Trilogy za darmo na GOG.com
wiadomość25 czerwca 2021
Do 28 czerwca na GOG.com zdobędziecie za darmo Shadowrun Trilogy, czyli trzy części cyklu klasycznych turowych gier RPG.
Hitman od dziś za darmo w Epic Games Store [Aktualizacja]
wiadomość27 sierpnia 2020
Dziś od godziny 17:00 czasu polskiego na platformie Epic Games Store będzie można zdobyć za darmo Hitmana z 2016 roku oraz zestaw RPG-ów Shadowrun Collection. Gry będą dostępne bezpłatnie do 3 września.
- Shadowrun Returns Deluxe do zdobycia za darmo 2018.06.21
- Najlepsze gry mobilne bez mikropłatności (#8 – cyberpunk) 2016.03.24
- Promocje mobilne na weekend 16-17 maja (m.in. The Room Two, Tablet Tennis Touch, Shadowrun) 2015.05.16
- Humble Indie Bundle 13 z grami niezależnymi (m.in. OlliOlli, Amnesia: A Machine for Pigs, Shadowrun Returns) 2014.10.29
- Promocje mobilne na weekend 11–12 października (m.in. Shadowrun Returns, The Room Two) 2014.10.11
- Dystrybucja cyfrowa na weekend 12–13 lipca (Sleeping Dogs, Mount & Blade: Warband, Shadowrun Returns) 2014.07.12
- Dziesiąty dzień wakacyjnej wyprzedaży na Steamie – Chivalry: Medieval Warfare, Shadowrun: Returns, Football Manager 2014, Portal 2, Thief 2014.06.28
Cyberpunk 2077 – co przeczytać, co obejrzeć i w co zagrać przed premierą
artykuł27 czerwca 2020
Na kilka miesięcy przed planowaną premierą nowej produkcji CD Projekt RED zapraszamy Was do zestawienia, które ułatwi Wam jak najbliższe zapoznanie się z estetyką cyberpunku w filmie, literaturze, grach i muzyce.
Co do spolszczenia to już jest. Przetestował ktoś je?
http://www.polskiegranie.pl/spolszczenie/spolszczenie-do-shadowrun-returns/
Orientuje się ktoś, czy grę można nabyć tylko na Steamie, czy są gdzieś do kupienia klucze?
Ja przetestowałem i powiem że jest OK. Czekam na spolszczenie bo jest trochę czytania. Ci co uwarzają że gra jest płytka i prosta to powiem tak. Strona Nexus ( największa skarbnica modów w sieci ) ma już ją w profilu tak że będzie miodzio. Ta gra jest zrobiona dla graczy, i gracze będą dbać o jej dalszy rozwój, poprzez tworzenie misji, postaci, fabuły i kolosalnych zmian w rozgrywce. Kampania w singlu to tylko baza, dodatek :) Dodam że fani steampunku będą wniebowzięci, klimat wylewa się z ekranu
@yadin: "przypominajo" ??? Po tych kilku napisanych przez ciebie słowach wnioskuję, że nie urodziłeś się nawet w latach 90tych więc co możesz wiedzieć o tych czasach i o grach wtedy wydawanych?
Kupiłem wersję na tablet i gra się świetnie (na telefony nie polecam bo za mała czcionka). Doskwiera brak savów i trzeba kończyć etap jak już się go zacznie. Gra jest świetna w porównaniu z "kulkowymi klikaczami". Polecam :)
Klimat jest rzeczywiście fajny, ale co do trybu walki mam pewne zastrzeżenia. Tryb turowy mi bardzo odpowiada, ale wbrew wcześniejszym zapowiedziom nie jest szczególnie rozbudowany. Zastosowano rozwiązanie znane z nowego XCOM (czy z Arma Tactics) czyli zamiast klasycznych punktów ruchu dostajemy dwie fazy akcji. Nasza postać ma w "drużynie" w danej bitwie niewielu ludzi, zwykle jednego bądź dwóch, co ogranicza nieco element taktyczny.
Liniowość fabuły razi. Nie wiem czy będę miał ochotę przechodzić tę grę drugi raz inną postacią. No i ten system zapisu, naprawdę irytujący. Ja gram z doskoku, czasem po 5 minutach muszę grę odstawić, dlatego taki brak kontroli nad zapisywaniem stanu rozgrywki jest dla mnie po prostu niekomfortowy.
Ocena użytkowników 4.4... Redakcji 7.0... skąd taka rozbieżność? Bo teraz nie wiem czy gra jest kiepska czy niezła
[Jestem niesłyszący]
@ilovemetal -> Bo fanów cRPG przywykli się do nieliniowa fabuła i otwarty świat. Jak się okazuje, że Shadowruns jest bardziej liniowy "do bólu" i ograniczony zapisu stan gry, to fanów czuli się oszukani i wpadli w szału. Stąd te mocne zaniżone oceny.
Zastanawiam się, jeśli planujesz rozpocząć solucja do Shadowrun Dragonfall także jak dzieje się w Shadowrun Return. Ponieważ Shadowrun Dragon ma kilka punktów decyzyjnych, które mogą zmienić historię. Tak więc, że byłoby dobrze, aby wiedzieć, lepsze decyzje i ich konsekwencje.
Gra wydaje się ok dla tych co mają czas na granie... ja nie mam.
Wraz z CPU od Intela dostałem pakiecik Shadowrun Returns, GRID Autosport,... czy ktoś byłby chętny?
Bardziej przygodówka z elementami rpg i taktyczną walką niż prawdziwy rpg, ale co z tego kiedy gra jest świetna, klimatyczna, treściwa. Jest owszem liniow ale przynajmniej nie ma durnoty i nuuudy jak w inquisition czy skyrim. Każda sekunda w tej grze przesycona jest treścią i klimatem. Poleca fanom dobrej fabuły i niezrażajcie się tą, że tak to ujmę, lekko kampową grafiką bo bardzo szybko można sie przyzwyczaić a potem nawet sie podoba. Mogłoby być więcej sidequestów.
Po skończeniu gry pierwsze co przyszło mi do głowy na jej temat to długość rozgrywki. Wyjątkowo trudna i krótka gra, bez możliwości zapisu save game, z bardzo ładną grafiką. Typowe mega rozwojowe dzieło, na które nie można nie zwrócić uwagi w zalewie szmiry przychodzącej z zachodu. Solą w oku jest jej liniowość aż do bólu ale rekompensuje to fabuła gry jak również walka. Brak spolszczenia, bardzo niszczy <spoiler> klimat gry w końcowej fazie, gdy Harlequine dyskutuje z głównym bohaterem o korporacjach... mega porażka. Mimo wszystko wiem, że warsztat, który jest dostępny na Steam udostępnia każdemu graczowi możliwość wstąpienia do szeregu osób odpowiedzialnych za ten projekt. Polecam !!!
Shadowrun Returns to gra mała i (jak na cRPGa) krótka, aczkolwiek treściwa. Nie jestem wielkim fanem tego uniwersum, ale nie miałem problemu z przyswojeniem brudnego klimatu szmatławych korporacji, wysokiej technologii i magii. Fabuła w pewnym momencie wydaje się idiotyczna...
spoiler start
Nieśmiertelne robale? WTF?! Naprawdę goście z HBS nie mogli wymyśleć nic innego?
spoiler stop
Na szczęście scenarzyści wybrnęli z tego obronną ręką. Jak widać nawet bardzo ryzykowny pomysł da się w miarę bezboleśnie przepchnąć gdy jest on odpowiednio umotywowany. Najmocniejszą stroną tej gry nie jest fabuła (choć całkiem niezła), a naprawdę dobrze napisane dialogi. Widać, że nie szczędzono wysiłków by każdą scenę i każdą postać odpowiednio opisać (tak jakby zrobił to dobry Mistrz Gry). W takich grach elementarną rolę pełni wyobraźnia, tu twórcy zrobili kawał naprawdę dobrej roboty.
Kwestie techniczne też nie zostały przez devsów olane. Grafikę, (choć mogłaby być bardziej dopieszczona i oferować więcej detali - oj te dość paskudne modele 3D), należy uznać po prostu za całkiem ładną i spełniającą swoją rolę. Muzyka to klasa sama w sobie i pierwsza część OST może spokojnie konkurować z tym do Deux EX: Human Revolution.
Walka już tak nie błyszczy. To taka trochę uproszczona zrzynka z X-COM: Enemy Unknown. Schrzanione obliczenia szansy na trafienie to jedno, walka tak czy inaczej, sama w sobie jest dość płytka. Postaci do wyboru jest sporo (podobnie jak i sprzętu), ale i tak podczas jednej rozgrywki jest szansa na wykorzystanie maksymalnie może połowy zasobów meta-ludzi i dostępnego asortymentu. Podobnie jest z wyborem sporej części umiejętności, na przykład kompletnie nie ma sensu pakowanie w decking - przyda się raz na ruski rok. Rozwiązano to w sposób niejasny, na początkowym etapie nie wiadomo jaki tworzyć team i w jakie umiejętności ładować karmę. Widać, że twórcy sami się w tym trochę pogubili.
Lista większych i mniejszych plusów i minusów:
Plusy:
- Grafika i muzyka
- Fabuła, dialogi i opisy
- Wciągający gameplay
- Rasowy gęsty klimat
- Spory wybór zaklęć i arsenału (choć niekoniecznie przydatnych)
Minusy:
- Rozwój postaci
- Walka (mimo, że o dziwo daje odrobinę satysfakcji)
- Tury także poza walką (wystarczy, że w lokacji wrogowie są trochę dalej)
- Brak lootu
- Liniowość (jest to wada, choć paradoksalnie jedna z najmniejszych)
- Brak możliwości wymiany broni i sprzętu między drużyną
- Brak możliwości powrotu do odwiedzonych wcześniej lokacji
Ogólnie Shadowrun Returns to gra udana. HBS nie rzucili się na głęboką wodę, byli świadomi swoich ograniczeń i dzięki temu błędów i złych rozwiązań jest mniej niż mogłoby być. Cieszę się, że podobno część opisanych wad została w DLC, (czyli Dragonfallu), usunięta. Mam nadzieję, że nowa gra tego samego studia, operująca tym samym uniwersum (Shadowrun Returns - Hong-Kong), będzie pozbawiona przytłaczającej większości przytoczonych bolączek. Takie gry to nisza, ale ja chętnie zagram, tym bardziej, że Harebrained Schemes wydaje się iść właściwą ścieżką...
Informacje na temat spolszczenia (o ile w ogóle powstanie) - http://forum.playloc.pl/viewtopic.php?f=108&t=888
Tylko nie ściągać ze stron jak polskiegranie.pl czy spolszczenia4you.pl, bo tam trzeba zapłacić a spolszczenia się raczej NIE dostanie (najwyżej jakiś krótki jego fragment).
Szkoda że brak jest możliwości wymiany broni i sprzętu między członkami drużyny ale czy jest możliwość rozwoju towarzyszy - czy punkty karmy służą wyłącznie do rozwoju głównej postaci?
Bardzo dobra gra. Fabuła zdecydowanie wciąga, postacie ciekawe, świat mroczny i wiarygodny. Muzyka buduje klimat. Nie przepadam za drużynowymi turowymi RPG, a tu niestety walki ciągną się niemiłosiernie. Poziom trudności easy faktycznie dość prosty, ale potyczki i tak trwają bardzo długo. Pomimo tego zdecydowanie polecam, szczególnie fanom taktycznych RPG.
BARDZO przydałoby się tej grze spolszczenie. Dużo tekstu bez dubbingu, slang, brak cutscenek odpiera sporo frajdy z rozgrywki.
Z pewnością będzie to hit nad hitami. Już nie mogę doczekać się kupna. Nieraz warto poczekać trochę dłużej, bo efekty są piorunujące.
Z ciekawości odpaliłem na Linuchu, i nawet działa, żadnych spadków FPS, przycięć czy jakichś błędów graficznych, tylko tyle, że czcionka menu startowego jest jakaś "standardowa" (ale nie mam porównania do wersji Windowsa) i postaci są dość kanciaste, ale możliwe, że po prostu nie mam włączonego wygładzania krawędzi. Generalnie jestem pod wrażeniem. Oby więcej gier na Linuchy było, bo jak na razie jedynymi opcjami są dual boot albo konsola.
Cóż, gierka skończona i jak na RPG trochę krótka (zajęła mi jakieś 15h). Powiem, że gra jest całkiem ciekawym doświadczeniem, ale niczym szczególnym. W skrócie:
++Ciekawa fabuła, która jest jedynym powodem, aby w to zagrać (choć pod koniec już taka super nie jest, ale nie jest źle)
+Ciekawy świat, cyberpunk+fantasy
+Postacie
+Dialogi
+Możliwość wykonywania zadań na kilka sposobów (zależnych od statystyk postaci)
-+Przeciętny rozwój postaci
-+Niezła grafika, ciekawy styl, który jednak średnio do mnie trafia
-+Długość gry (mało jak na RPG, ale gdyby była to gra dłuższa przy zachowaniu tego poziomu jakości, to szybko bym odpadł)
-+Brak dubbingu (trochę szkoda, że go nie ma przynajmniej w tych najważniejszych momentach, ale jakoś szczególnie mi to nie przeszkadza
-+Przedmioty/ekwipunek postaci - Pancerz zmieniłem z dwa razy, a broń tylko jeden.
-+Zakończenie pozostawia leciutki niedosyt, akcja nagle przyśpiesza i kończy się
-+Bardzo mało zadań pobocznych
-+Gra jest do bólu liniowa
-Towarzysze - Możemy sterować nimi tylko w walce (brak możliwości zmian ich ekwipunku poza przedmiotami użytkowymi), a ci aktualnie nie związani z fabułą, nie mają zupełnie nic do powiedzenia.
-Walka - W skrócie "jak w X-com, ale okropnie", zero radości z pokonywanych wrogów, zwłaszcza, że gra jest łatwa. Wszelakie starcia były tylko nudną i żmudną koniecznością
-Momentami przynudza
Moim skromnym zdaniem Shadowrun Returns to jest fajne wejście w świat cRPG. Historia nie jest złożona, a raczej kompaktowa. Mamy tu czystą linearną linię fabularną. Brak zadań pobocznych czy wielu zakończeń. Gra w klimacie cyberpunk z noir. Jesteśmy wyrzutkiem uwikłanym w brudną sprawę, a otaczający nas świat przypomina jeden wielki komputer. Rozgrywka jest krótka jak na ten konkretny gatunek gier. Prowadzimy potyczki w klasycznym turowym systemie walki. Mechanika rozwoju postaci, system ekwipunku oraz klas naszego bohatera są uproszczone, ale dają mimo wszystko możliwość pobawienia się w składanie różnych kombinacji. Podsumowując, dobre cRPG na start i niezła gierka dla weteranów. Mała ciekawostka, Shadowrun ma swój pierwowzór w klasycznym systemie RPG.
Rozpocząłem pracę nad spolszczeniem do gry Shadowrun Returns. Nie mam doświadczenia w tych sprawach, ale walczę. Na razie wszystko w powijakach, uaktualnienia będą stopniowo się pojawiać na stronie moddb.
Fajny turowy RPG, z nieźle rozbudowaną historią.
Zdaje mi się, że 50% czasu spędziłem na czytaniu dialogów w tej grze.
Jedna z lepszych gier, w jakie grałem. Świetna zabawa, pomimo faktu, że gra jest maksymalnie uproszczona: nie można wymieniać ekwipunku pomiędzy postaciami, nie można naszym towarzyszom kupować cyberulepszeń albo pancerzy, amunicja jest nieskończona, zakres czynności taktycznych jest okrojony, nie ma swobody w poruszaniu się po lokacjach, bo o tym decyduje scenariusz. Mimo to, gra oferuje dobrą zabawę, bo fabuła jest wciągająca, pokonanie kolejnych przeszkód daje dużo frajdy i chyba o to przede wszystkim chodzi. Przeszedłem grę w około 15h i to była jedno z najbardziej wciągających rozgrywek. Właśnie, gra jest trochę za krótka. Generalnie ta masa uproszczeń i długość gry sprawiają wrażenie, że produkcja jest testowa, jakby deweloper zaczynał od niej, aby wybadać możliwości swojego zespołu. Niemnie, na parę wieczorów gra jest godna polecenia.
Pierwsze i przypadkowe spotkanie z grą poprzez game pass i... kurczę, ale ta gra jest fajna i wciąga. Mega podoba mi się grafika, niezły jest klimat, świat i fabuła. Na wszystkie statystyki i opcje nie mam cierpliwości, ale gra się miło i przyjemnie - nie miałem jakichś większych trudności z przejściem na normlanym poziomie. Szkoda, że tak nagle się kończy, gdy mamy wreszcie "podrasowanego" bohatera i nie ma kiedy się pobawić wszystkimi czarami, umiejętnościami czy gadżetami.