Najciekawsze materiały do: Football Manager 2012
Szlifowania diamentu ciąg dalszy - recenzja gry Football Manager 2012
recenzja gry25 października 2011
Światowa premiera 21 października 2011. Football Manager 2012 to kolejny mały krok SI Games w stronę perfekcji. Gra jak zwykle prezentuje bardzo wysoki poziom!
Zabezpieczenia antypirackie zwiększają sprzedaż serii Football Manager
wiadomość26 listopada 2012
Studio Sports Interactive odnotowało wzrost sprzedaży gry Football Manager 2012 w ciągu dwóch tygodni od premiery, gdy w sieci nie pojawiła się jeszcze jej nielegalnie skopiowana wersja. Jak przekonuje szef zespołu, to zasługa zabezpieczeń antypirackich, które zdają się działać również w przypadku Football Manager 2013.
Football Manager 2012 - wzrost sprzedaży dzięki konieczności aktywacji na Steamie
wiadomość8 grudnia 2011
Zdaniem twórców gry Football Manager 2012, dzięki wprowadzeniu konieczności aktywacji produktu na Steamie udało się ograniczyć skalę piractwa i firma odnotowała dwucyfrowy wzrost sprzedaży.
Football Manager 2012 - demo i wymagania sprzętowe
wiadomość7 października 2011
Na serwisie Steam udostępniono demo gry Football Manager 2012. Fani piłkarskich managerów mogą też zapoznać się z wymaganiami sprzętowymi najnowszego tytułu autorstwa zespołu Sports Interactive.
Football Manager 2012 - Update #1
patchrozmiar pliku: 65,1 MB
wersja: Update #1 Patch do gry Football Manager 2012.
dopiero listopad? ;/
Ja też nie moge się doczekać , jeszcze te 22 dni
Szkoda, że wypaliła się zajawka z czasów CM'a :( Teraz by zacząć nad taktyką trza spędzić 2 h
Problem z grą przez internet. Mamy problem z kolegą z grą przez sieć. Do tej pory (wszystkie odsłony FM) nie było z tym problemów, a tutaj nagle wyskakuje nam "Błąd połączenie z serwerem niemożliwe". Pytanie co robić ? Gra przez hamachi raczej odpada. Jak rozwiązać ten problem ?
jest sporo ulepszeń to prawda, ale jest też kilka sporych minusów. Poniżej zamieszczam te najbardziej dla mnie widoczne:
Plusy:
+ zdecydowanie poprawiony nabór młodzików, dużo więcej możliwości. To jest jak najbardziej na plus.
Minusy:
- interfejs (np. możliwość podejrzenia atrybutów zawodnika na danej pozycji dopiero po zmianie okienka, do tego wszystko mało czytelne, zdecydowany brak proporcji między ilością informacji
a pojemnością okna, przez co wszystko wydaje się mniejsze)
- zbyt łatwy dostęp do wysokiej klasy trenerów (po pierwszym tygodniu grając Wisłą Kraków mam trenerów z 4.5 gwiazdki w treningu kondycyjnym i bramkarskim, oraz po 3.5 na pozostałych, w 2011 dorobiłem się takich talentów dopiero po 2-3 sezonach).
jest sporo ulepszeń to prawda, ale jest też kilka sporych minusów. Poniżej zamieszczam te najbardziej dla mnie widoczne:
Plusy:
+ zdecydowanie poprawiony nabór młodzików, dużo więcej możliwości. To jest jak najbardziej na plus.
Minusy:
- interfejs (np. możliwość podejrzenia atrybutów zawodnika na danej pozycji dopiero po zmianie okienka, do tego wszystko mało czytelne, zdecydowany brak proporcji między ilością informacji
a pojemnością okna, przez co wszystko wydaje się mniejsze)
- zbyt łatwy dostęp do wysokiej klasy trenerów (po pierwszym tygodniu grając Wisłą Kraków mam trenerów z 4.5 gwiazdki w treningu kondycyjnym i bramkarskim, oraz po 3.5 na pozostałych, w 2011 dorobiłem się takich talentów dopiero po 2-3 sezonach).
Zabójczo wciągający ;)
Gram w Fma od kilku lat i muszę z przykrością stwierdzić, iż jak na grę takiego rozmachu, która ma fanów na całym świecie powinna się lepiej rozwijać. Niestety brak konkurencji robi swoje. Fifę Managera nie można nazwać konkurentem, żadnym. Nie oszukujmy się cała baza taktyczno-strategiczna działa podobnie jak w częściach poprzednich. Jedynie baza piłkarzy oraz ich atrybuty ulegają systematycznej zmianie. Kuleje interfejs autorzy przywykli do tego - chcesz ładnej oprawy zajrzyj na fora i serwisy. Tam fani obdarzą cię skinami, faceami, logami drużyn itp. Jeśli komuś zależy na efektownym fmie musi się trochę napracować, gdyż nie chce od tak grać. Trochę przypomina to Pesa w którym zawsze brakowało licencji. Moim skromnym zdaniem to wszystko, cała tortowa, graficzna wisienka powinna już leżeć na ''torcie''.Nawiązując do zobrazowania spotkania. 3D nadal jest sztywne i cierpkie. Przypomina piszczącą kredę rysującą tablicę. Czy to był Fm 10,11,12 nie mogę na to patrzeć i ciągle pozostaję przy kulkowej wizualizacji. Niemniej FM jest realistyczny i zapewnia wielu emocji, ale mam nadzieję że studio weźmie się w garść za graficzną oprawę.
Tyle kontuzji jest w moim ( i nie tylko moim ) składzie, że kopara opada :C 5-12 kontuzji, non stop praktycznie...
Może zajeżdżasz piłkarzy treningami? U mnie standard to 2-3 kontuzje w jednym czasie.