Najciekawsze materiały do: Two Worlds
Two Worlds - Two Worlds Control Panel
modrozmiar pliku: 6,9 MB
Two Worlds Control Panel to modyfikacja do gry Two Worlds, której autorem jest Myrwynn.
Two Worlds - ENG/PL
demo gryrozmiar pliku: 865,8 MB
Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu,...
Two Worlds - poradnik do gry
poradnik do gry13 lipca 2007
Poradnik do polskiego cRPG Two Worlds zawiera opis głównego wątku oraz wszystkich sub-questów, w zestawie ze szczegółowymi instrukcjami oraz mapkami, ponadto znajdziecie w nim mapę świata oraz listę nauczycieli wszystkich umiejętności.
Two Worlds - recenzja gry
recenzja gry22 czerwca 2007
Światowa premiera 9 maja 2007. „Gothlivion” – czytamy na pudełku angielskiego wydania Two Worlds. Co skłoniło autora do wygłoszenia tak odważnego sloganu? Czy dzieło krakowskiego studia Reality Pump naprawdę godne jest przyrównania do dwóch z trzech wielkich cRPG zeszłego roku?
Polanie napędzani mlekiem i wcale-nie-Terminator. Polskie RTS-y miały kiedyś moc
wiadomość24 stycznia 2024
Choć nie wskazują na to ostatnie projekty polskiego studia Reality Pump, w jego portfolio dominują strategie czasu rzeczywistego. Sprawdźmy, jakie RTS-y dostarczyli krakowscy deweloperzy, którym zawdzięczamy rodzime wariacje na temat Warcrafta oraz Command & Conquer.
Nowe projekty twórców serii Two Worlds
wiadomość27 marca 2012
Deweloperzy z krakowskiego studia Reality Pump nie spoczywają na laurach i na warsztacie mają już trzy świeże projekty. Poza kolejną odsłoną cyklu Two Worlds, nad którą prace trwają już od jakiegoś czasu, niebawem powinniśmy poznać szczegóły dotyczące nowej strategii turowej przeznaczonej na urządzenia mobilne (smartfony i tablety), a także tajemniczej gry akcji z kobietą w roli głównej.
Drugi dzień jesiennej promocji na Steam (Sniper: Ghost Warrior, Fallout: New Vegas, serie Total War, Two Worlds i inne)
wiadomość24 listopada 2011
W serwisie dystrybucji Steam rozpoczął się drugi dzień jesiennej promocji, w ramach której oferowanych jest wiele interesujących gier w niższej cenie. Tym razem do najciekawszych propozycji zaliczyć można m.in. Fallout: New Vegas, Sniper: Ghost Warrior, czy serie Total War oraz Two Worlds.
- Sprzedano już 2 miliony egzemplarzy Two Worlds II, premiera części trzeciej w przyszłym roku 2011.02.20
- Wieści ze świata (EverQuest II, Tactical Intervention, Auto Club Revolution) 14/05/10 2010.05.14
- Wyciekł filmik z prezentacji Two Worlds II 2010.04.06
- Nowe materiały graficzne z Two Worlds II (15/02/10) 2010.02.15
- Premiery gier w Polsce (16-22 marca) 2009.03.23
- Epicka Edycja Two Worlds 2008.07.12
- Two Worlds: Tainted Blood na PC za darmo 2008.04.25
Two Worlds - v.1.6 - v.1.7b ENG
patchrozmiar pliku: 94 MB
wersja: v.1.6 - v.1.7b ENG Patch/add-on przeznaczony tylko do angielskojęzycznej wersji gry. Poniżej jej oryginalny opis:
Gry pięknieją na wiosnę – cz. 1
artykuł20 kwietnia 2009
Wiosną wszystko pięknieje. Wiekowe gry również – przedstawiamy listę najciekawszych sposobów na poprawienie oprawy graficznej wybranych tytułów.
@Irek22 - Też do gry miałem kilka podejść, ale koniec końców kilka lat temu ją ukończyłem. Nie jest to żadna rewelacja, ale pograć można. Mi najbardziej brakowało wiarygodności tego świata, bo pomimo całkiem sporych rozmiarów nie sprawia wrażenia, że żyje i jest wiarygodny. Widać, że zabrakło czasu i pomysłów na jego wypełnienie. Gdzieś w górach jest osada krasnoludów z którymi nic nie można zrobić poza zabiciem. Konflikt pomiędzy dwoma rodami w tej pierwszej krainie też nie jest zbyt wiarygodny. Ogólnie równie dobrze żadnej fabuły mogłoby nie być. W takim Gothicu stopniowo byliśmy wprowadzani w fabułę, poznawaliśmy świat i uniwersum, w Two Worldsie wszystko dzieje się tak nagle, bez ceregieli. Ukończyłem raz i na pewno już do Two Worldsa nie wrócę. Nie ma co się siłować, bo jest wiele innych, lepszych gier.
Jeśli nie grałeś w "dwójkę" to polecam, bo choć nadal fabularnie nie jest jakoś rewelacyjnie, a świat nie dorównuje wiarygodnością temu z Gothica, ale jest na pewno dużo lepiej niż w "jedynce". Jako, że fabuła w TW1 była marna to nic nie stracisz. Do TW2 wyszedł dodatek, który także polecam, bo fabularnie jest to najlepsza gra z serii, ale żeby ją docenić trzeba go ukończyć. :P
Jakoś nie mogę się przekonać do tej serii. Zarówno część pierwsza, jak i druga niezbyt mi się spodobały. Jest wiele lepszych gier cRPG.
Według mnie jest to jedna z najlepszych gier RPG. Była to moja pierwsza styczność z takimi grami i naprawdę się przekonałem do takich gier. Bardzo gorąco polecam, a szczególnie kiedy zaczynacie przygodę z grami RPG.
ZA rejestrację tu http://www.dlh.net/de/register można dostać klucz steam do gry za darmo plus parę innych kluczy, btw niektóre cwane sukinkoty sprzedają te klucze na allegro...
Gra jest warta uwagi, ale do ideału trochę jej brakuje.
Ogólnie jest warta zagrania.
Bardzo fajny rpg, według mnie zasługuje na 8.1
Fajna gierka, walka moze wydawac sie nudna, poniewaz za atak odpowiada lpm, ale mimo to tworcy posrarali sie, zeby nie bylo to nudne. I im sie jak najbardziej udalo. Fabula jest calkoem ciekawa, fajnie sie to zaczyna ogolnie. Ale i tak najwieksza frajde daje mi jazda konna, zalatwianie potworkow i bandytow oraz zbieractwo zlomu (dzieki ekwipunkowi wierzchowca moze miec cala zbrojownie przy sobie ;D)
Do przejścia w jeden dzień fabuła wielkie rozczarowanie, zakończenie zrobione chyba w 5 min, dwójka jest bardziej dopracowana, rozbudowana i ma mniej bugów lecz 1 też nie jest zła dużo ciekawych umiejetności rozbudowana magia spokojnie można dać 8/10.
Za szybko bohater staje się silny i bogaty, duży świat, ale nie zachęcający niczym do zwiedzania.Jak dla mnie niczym nie wyróżniający się średniak i najgorsze RPG w jakie do tej pory grałem.
Niedawno przeszedłem TW. Jak dla mnie mało wciągająca, pograć jednak można. Im dalej byłem w grze tym szybciej chciałem ja skończyć. Watek główny krótki, za to sporo misji pobocznych. Przyjemna grafika. Mam drugą część, jednak póki co nie chce mi się jej odpalać.
W końcu, w końcu - za czwartym albo piątym razem - się przełamałem i ukończyłem Two Worlds. I choć nadal uważam, że nie jest to dobra gra, to jednak również nie jest aż taka zła, jaką się wydaje przez kilka pierwszych godzin.
Zagrać można, choć nie trzeba. Przy czym fani Gothika przynajmniej powinni spróbować zagrać w nią dłużej, mając jednak świadomość, że do żadnego Gothika stworzonego przez Piranha Bytes ta gra nie ma startu.
Grało się kiedyś, te wspomnienia :)Niby nic oryginalnego nie wnosiła, ale klimat, ciekawy świat robiły swoje.
Pamiętam jak chyba w drugiej gimnazjum kupiłem komputer za odłożone pieniądze. Nie miałem sterowników do karty dźwiękowej, ale koniecznie chciałem sprawdzić sprzęt i Two Worlds to była pierwsza gra, w którą na nim zagrałem i którą przeszedłem w weekend bodajże. Grałem bez przerwy, całą grę przeszedłem bez dźwięku :D Potem jak zagrałem z dżwiękiem to już nie grało mi się tak dobrze. Tak czy inaczej mam bardzo dobre wspomnienia związane z grą.
Powiem krótko: DRAMAT!
Główny bohater na temat najbardziej trywialnych pierdół wypowiada się tak dumnie jakby miał jajo znieść. Fabuła banalna, udająca coś wielkiego. Że niby jakieś królewskie rozgrywki, zmagania z buntownikami, etc.
Inteligencja potworów i zwierząt woła o pomstę do nieba. NPC zachowują się jakby mieli porażenie mózgowe. Zwierzęta potrafią atakować znikąd. Idziesz sobie, idziesz, aż tu nagle nie wiadomo skąd masz koło siebie 4 wilki (pomimo, że wcześniej dokładnie się rozglądałeś). Muzyka fatalna, a te wstawki rockowe... ech, to chyba miało udawać polski symfoniczny folk-rock.
No i te niezliczone bugi, słuchanie kwestii dialogowych kaleczy uszy, cały czas coś strzela, syczy, widać że gra była robiona na szybko, aby tylko skończyć.
Dla mnie "Two Worlds" to zdecydowanie brzydszy i o wiele bardziej ograniczony brat bliźniak "Obliviona", który jest o wiele bogatszy, przemyślany i po prostu lepszy.
Gra słaba ale czasami może dać radochę. Grając w Two Words wydaje się ze miała być w założeniu czymś pomiędzy Gothiciem 3 a Oblivionem. Niestety z tych gier dzieli tylko otwarty świat a cała reszta jest niedopracowana.
Zamiast solidnego Action Rpg wyszedł hack 'n' slash w TPP, bo schodzimy z góry i wybijamy dosłownie setki jak nie tysiące potworów.
Grafika z jednej strony może się podobać zwłaszcza otoczenie i roślinność ale z drugiej strony mamy fatalnie zrobione postacie a sam bohater jak przemawia to wygląda jakby miał w dupie kij.
Minusem jest brak postaci które na dłużej utknęłyby w pamięci, takich jak Gorn, Lester, Lee, Milten i innych znanych z Gothica. Tutaj ich odpowiedników nie znajdziemy.
Podsumowując Two Worlds to dla mnie 5/10. Jako hack 'n' slash się sprawdzi, ale jako Action Rpg z dobrą historią jaka jest w Gothic zawodzi na całej linii.
Kiedyś czytałem że Reality Pump celowało w gusta Amerykańskich graczy i tam głównie chcieli sprzedać swoją grę i być może dlatego nie dostaliśmy czegoś ambitniejszego jak Gothic.
Niby gra jak na tamte czasy zrealizowana porządnie to jednak brakowało jej tego "czegoś". Mechanika niby była w porządku, ale główny wątek mnie nie porywał.
Niby ją wlaśnie ukończyłem, tylko mam dwa pytania.
Jak rozumiem nie da się kontynuować zwiedzania i grania po uwolnieniu Kiry?
Drugie pytanie to na czym polega ten cały "Epic Edition"?
Co mi umknęlo? MIałby byc dodatkowe questy i zawartść. Coś przeoczyłem?
Szkoda jej. Gra ładna, z ogromnym jak na tamte czasy światem i nawet ciekawymi potworkami. Z jako-takim systemem walki (wówczas lepszych nie było). Grałem w nią w 2008.
Widać, że twórcy spieszyli się z jej wydaniem przez "Wiedźminem" aby coś ugrać na rynku. To był błąd. Gdyby posiedziano nad nią jeszcze rok i dopracowano świat oraz fabułę to wówczas mogłaby nas pozytywnie zaskoczyć (zważywszy na klapę GIII). Niestety miałkość historii i rażąca pustka nie motywowała do gry w tego RPGa. Dałem sobie spokój po kilkunastu godzinach. Kolejnej części w ogóle nie ruszyłem.
To jest ta gra w której wieśniacy z pierwszej wioski ubijają ostatniego bossa na początku gry?
7.5/10
Mimo koślawych animacji, wszechobecnego drewna przypominającego Gothica i innych niedoróbek, ten niskobudżetowy Action RPG z 2007 jest dla mnie zaskakująco grywalny, jeżeli skupimy się na eksploracji świata, rozwoju bohatera i nie będziemy wykorzystywali kilku exploitów znajdujących się w grze, takich jak wspomniane wcześniej ukończenie gry poprzez ubicie głównego bossa na początku.
Plusy:
+ Świetny soundtrack
+ Bardzo dobry system rozwoju postaci: pułapki, trucizny, rozbudowany system magii (możliwość wzmacniania zaklęć, jeden z lepszych systemów grania magiem przywoływaczem)
+ Ciekawy system ekwipunku: możliwość łączenia przedmiotów w celu uzyskania ich wzmocnionych wersji
+ Dobry system alchemii, przypominający ten ze Skyrima (z dodatkową możliwością tworzenia mikstur wzmacniających współczynniki postaci na stałe)
+ Ogólny klimat gry, wspierany świetnym soundtrackiem (podczas eksploracji polecam przełączać się TABem na widok z oczu bohatera)
+ Pomijając modele i animacje, grafika taka jak krajobrazy czy lasy jest wciąż dobra
+ Moim zdaniem UI jest znacznie lepsze niż w Two Worlds II
Mogłoby by być lepiej:
+- Główna fabuła nie jest najgorsza, lecz jest za krótka, część zadań pobocznych to typowe zapychacze.
+- Lore świata przedstawionego jest ciekawy, ale za mało rozbudowany
+- System walki bronią białą jest średni (gra się lepiej gdy używamy uników - domyślnie Q i E na klawiaturze)
Minusy:
- Animacje i ogólna toporność
- Powtarzalne twarze NPC (efekt niskiego budżetu)
- Kilka bugów i exploitów do wykorzystania
Two Worlds 1 nie jest więc tytułem, w którym powinieneś rushować wątek fabularny, a raczej skupić się na powolnym eksplorowaniu świata gry. Mimo wszystko polecam Two Worlds 1 !
Siema, może mi ktoś powiedzieć jak wypadaja questy poboczne i postacie? Są ciekawe czy takie bardziej meh?
Mam na steamie i się zastanawiam czy warto w TW ograć
Hej, to znowu ja
Postanowiłem jednak zainstalować i zagrać w two worlds, kończę gothica 3 i się zastanawiam jakim buildem grać
Czy walka mieczem jest grywalna? Czy polecacie na pierwszy raz grać łukiem czy magią?
Gra posiada kilka fajnych elementów rozgrywki tj. ciekawy system czarów oparty na kartach-znajdzkach, ulepszanie broni przez wazenie mikstur. Świat przedstawiony jest niespójny. Twórcy połasili się umieścić na kontynencie góry ,doliny, jest wybrzeże morskie, jest duza rzeka, jest pustynia, sa spalone przez Orki pustkowia, piaszczysta pustynia nawiązująca wyglądem i architektura do starożytnego Egiptu , jest tropikalny las bambusowy a nawet lodowiec. Jest kilka dużych miast, są wsie, osady, jaskinie, lochy,jeziora ogólnie rzecz biorą masa lokacji. Czytając to można odnieść wrażenie ze świat jest bardzo duży. I faktycznie jak na grę z 2007 roku taki jest jednak wrazenie z rozgrywki psują dwie bardzo ważne rzeczy. Pierwsza rzecz to panujaca wszedzie pustka. Połacie terenu są duże jednak nie ma w nich absolutnie nic wartego uwagi. Questów jest jak na lekarstwo, rzadko zdarza się aby od napotkanej postaci dostac więcej niż dwa zadania. Ponad to zadania nie są zbyt skomplikowane i zwykle ograniczają się do : idz do punktu A ,zabij napotkanych przeciwników , zabierz artefakt B i zanieś spowrotem do zleceniodawcy. Jedynym wyzwaniem moze byc rozpoczynanie pewnych zadan na zbyt niskim poziomie bez dobrej zbroji lub broni, ale to ogólnie cecha gier RPG wiec trudno tu mówic o jakimś wyjątkowym wyzwaniu lub skomplikowaniu rozgrywki. Podczas wędrówki przez świat często spotykamy rózne potwory. Problem jest taki że potrafią się one respawnować na oczach gracza. Napotkane obozowiska potworów lub bandytów można jedynie wytłuc. Nie ma innej możliwości. Drugą z rzeczy psujących rozgrywkę to pomimo tego relatywnie dużego świata niektóre lokacje mozna pokonać pieszo w około minutę. Jazda konno skraca ten czas do 20 sekund. Duża pustynia przez którą przelecisz jak pociąg ekspresowy przez mała wieś. Graficznie jest nie równie. Jak na 2007 rok , woda wygląda realistycznie. Sky Box daje rade. Dystans renderowania jest nie równy. Widać odległe budynki i drzewa, a przed nosem potrafi zrenderować się skała wielkości domu. Fatalna optymalizacja- gra z 2007 roku potrafi zaciać się i wypluwać ledwo 17 FPS w losowych momentach i lokacjach na high endowym sprzęcie z 2022 r....Głosy postaci są sztywne, twarze NPC-ów są powtarzalne. Fabuła gry jest dość banalna, nie wciąga, nie przekonuje że stanowi coś więcej niż najbardziej generyczna saga wsadzona w typowo erpegowy świat fantasy. Większości imion występujących bohaterów nie pamiętamy, nie zbudowana jest tu żadna konkretna historia która pokazywałaby wielowymiarowość osób. Napotkane postaci traktuje się zatem jako losowych npc-ów. Linie dialogowe są proste i do rozwiązania zadania zwykle prowadzi jedna ścieżka dialogowa. Reszta linii dialogowych próbuję wyjaśniać problemy napotkanych postaci, czy mitologie świata jednak robi to nie udolnie. I w sposób nie zachęcający do głębszego poznania tego w czym się obecnie znajdujemy. Ocena 6 tylko ze względu na sentyment do grania TWO WORLDS kiedy byłem mały.
Próbowałem grać w Two Worlds, ale niestety jazda koniem i walka wręcz to jakaś padaka ;D Dodatkowo nie można używać teleportów będąc na koniu, nie wiem co za dureń wpadł tam na taki pomysł ... Przez co gra mnie totalnie zniechęciła do siebie