DLC i dodatki do gry Command: Modern Air/Naval Operations (PC)
Dodatki do Command: Modern Air/Naval Operations
Command: Desert Storm
dodatek do gry28 marca 2019
Piąte samodzielne rozszerzenie do gry strategicznej Command: Modern Air/Naval Operations. Dodatek przedstawia konflikt znany jako operacja Pustynna Burza. Produkcja prezentuje zastosowanie nowoczesnych technologii wojskowych. Za jej stworzenie odpowiada studio WarfareSims.
Command: The Silent Service
dodatek do gry1 marca 2018
Czwarte samodzielne rozszerzenie do gry strategicznej Command: Modern Air/Naval Operations. Tym razem tematem dodatku są łodzie podwodne – produkcja ukazuje ich zastosowanie w różnych teatrach wojennych. Za jej stworzenie odpowiada studio WarfareSims.
Command: Shifting Sands
dodatek do gry24 października 2017
Trzeci samodzielny dodatek do gry strategicznej Command: Modern Air/Naval Operations. Rozszerzenie Shifting Sands skupia się na konflikcie arabsko-izraelskim. Za jego stworzenie odpowiada studio WarfareSims.
Command: Chains of War
dodatek do gry18 maja 2017
Samodzielny dodatek do realistycznej gry strategicznej Command: Modern Air/Naval Operations. Tym razem studio Warfare Sims wysyła nas w niedaleką przyszłość, w zachodnie rejony Oceanu Spokojnego, gdzie USA i Chiny szykują się do zbrojnego starcia. Przegrana Stanów Zjednoczonych oznaczać będzie detronizację kraju z pozycji światowego hegemona, a co za tym idzie – zmianę globalnego układu sił. Przegrana Chin położy kres mocarstwowym aspiracjom tego państwa, na co jego przywódcy w żadnym wypadku nie mogą pozwolić. Zmagania wojenne toczone są przy użyciu niespotykanych dotąd w serii technologii i futurystycznych rodzajów uzbrojenia. Gracze znajdą w swoich arsenałach środki do niszczenia satelitów przeciwnika, działa laserowe i elektromagnetyczne (railguny), balistyczne pociski przeciwokrętowe, a także impulsy EMP, neutralizujące wrogą elektronikę. Obok tego gra wprowadza też opcję walki w cyberprzestrzeni – ataki cybernetyczne wymierzone w systemy komputerowe przeciwnika mogą odciąć część jego jednostek od systemów komunikacyjnych i w efekcie uczynić je ślepymi i głuchymi. Twórcy zaimplementowali też nowy model zniszczeń dla samolotów, pozwalający na powrót uszkodzonych maszyn do bazy w celu dokonania napraw. Dodali też realistyczny system transportu jednostek na pokładach samolotów i okrętów. Nową zawartość przetestować możemy w 12 scenariuszach kampanii oraz 4 misjach dodatkowych.
Command Live: Old Grudges Never Die
dodatek do gry19 lipca 2016
Pierwszy mały, niesamodzielny dodatek do rozbudowanej gry strategicznej pod tytułem Command: Modern Air/Naval Operations, wydanej przez firmy Matrix Games/Slitherine. Command Live: Old Grudges Never Die skupia się na współczesnej wojnie domowej w Syrii. Gracz przejmuje kontrolę nad siłami Rosji bądź Turcji, które przyłączają się do konfliktu. W zależności od wybranego państwa, na wykonanie czekają różne zadania. Turcja musi dbać o ochronę przestrzeni powietrznej, nie mogąc przy tym rozpocząć wojny na własną rękę ani zagrozić rosyjskim żołnierzom, może jednak śmiało bombardować pozycje Kurdów. Z kolei głównym celem Rosjan jest wspomaganie syryjskiego rządu w walce z rebeliantami. Gracz może zatem prowadzić ofensywę wymierzoną w ISIS, a także wspomagać Kurdów na północy. Rosja może doprowadzić do wojny z Turcją, musi unikać dawania pretekstu siłom NATO i Stanów Zjednoczonych do włączenia się w działania zbrojne. Jak zawsze rozgrywka toczy się na dwuwymiarowej mapie strategicznej, na której wydajemy polecenia oddanym w nasze ręce jednostkom.
Command: Northern Inferno
dodatek do gry22 października 2015
Samodzielne rozszerzenie do gry strategicznej Command: Modern Air/Naval Operations, opracowanej w 2013 roku przez studio Warfare Sims. W porównaniu do pierwowzoru, prezentującego globalne spojrzenie na współczesne konflikty zbrojne i ukazującego dość szerokie spektrum historycznych i fikcyjnych scenariuszy bitewnych, Northern Inferno zawęża nieco czasokres i sam teatr działań. Osią fabuły są tu fikcyjne wydarzenia z roku 1975, czyli z okresu tzw. zimnej wojny i eskalacji napięcia pomiędzy dwoma światowymi supermocarstwami: ZSRR i USA. Rolą graczy jest zaś powstrzymanie wojsk Rosji i Układu Warszawskiego przed wywołaniem nuklearnego kataklizmu. Oprawa oraz mechanika zabawy nie zmieniły się względem gry podstawowej, a twórcy skupili się przede wszystkim na przygotowaniu nowej, rozbudowanej kampanii fabularnej. Dbając o zachowanie wysokiego realizmu rozgrywki, do prac nad grą zaproszono aktywnego oficera brytyjskiej Królewskiej Marynarki i weterana walk o Falklandy, Paula A. Bridge’a.