Świat Gier Komputerowych zawartość Numeru 04/2003
adres: 85-858 Bydgoszcz, ul. Przyjazna 13
tel: (+48 052) 348-46-32
email: [email protected]
wydawca: Egmont Polska sp. z o.o.
W pierwszym od czasu zmian, „niebieskim” numerze jak zwykle kipi od atrakcyjnych propozycji. Na początek chcemy Wam polecić nasz „Raport Specjalny”, w którym przedstawiamy „naukowe” sposoby terapii uzależnień od gier komputerowych. W dziale Wieści czekają informacje m.in. o Knights of the Old Republic i Commandos 3, a jeśli chodzi o testy wersji beta, przedstawiamy pierwsze wrażenia z gry w takie hity jak Championship Manager 4, Freelancer czy Devastation. Oczywiście w nowym ŚGK nie mogło zabraknąć miejsca dla recenzji C&C: Generals, naszego hitu z okładki czyli Tom Clancy’s Splinter Cell oraz Praetorians. Uwagę warto poświęcić również bardzo ciekawemu artykułowi pt. „Kiedy granie będzie sportem”, przedstawiającemu najnowsze trendy w tak zwanych „e-sportach”. Dla wszystkich fanów rozgrywek sieciowych polecamy, jak co miesiąc nasze pismo w piśmie - Arenę Online, a w niej najnowsze informacje dotyczące sceny MMORPG, recenzje Ultima Online: Age of Shadows, Project Entropia i Neocron Online oraz raport dotyczący tego wszystkiego, co potrzebne jest, aby stać się graczem sieciowym z prawdziwego zdarzenia.
Najważniejsze artykuły:
Freelancer - beta test
Długo oczekiwany następca Privateera i Starlancera trafił już do sprzedaży w USA, my zaś mieliśmy okazję zbadać prefinalną wersję tego nieortodoksyjnego kosmicznego symulatora. O tym, w jakich aspektach jest on nowatorski, kto daje statki kosmiczne za darmo oraz kiedy kosmos ma kolor jajecznicy, pisze ManJAk w teście wersji beta.
Command & Conquer: Generals - recenzja
Command & Conquer to cykl z długimi tradycjami, zapisany na trwałe w historii komputerowej rozrywki. Jego najnowsza odsłona oferuje trójwymiarową grafikę, zróżnicowane jednostki, rozbudowane kampanie i przede wszystkim - znakomitą zabawę. A na dokładkę, na stronie 86 umieściliśmy obszerny poradnik dla grających w C&C: Generals.
Tom Clancy's Splinter Cell - recenzja
Zapowiadał się niemały przebój, wyszła gra... no właśnie, jaka? Z pozoru piękna i wciągająca, po głębszej analizie nie pozbawiona jednak wad. Do lektury tej analizy zapraszamy na stronę 32, gdzie SyS|Yavor obnaża bezlitośnie niedostatki Splinter Cella, zarazem jednak uczciwie przedstawiając zalety tej kontrowersyjnej gry.
Spis treści:
Raport specjalny
Na odwyku - czyli jak chcą nas leczyć od gier i internetu
Wieści
Indiana Jones & The Emperor's Tomb
Przed premierą
Recenzje
Ibiza - polowanie na laski + Kopciuszek - wirtualna lala
Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield
Arena Online
E-sport
Gracz A.D. 2003
Iron Storm - zaślubiny z bronią
Prosto z sieci
Ultima Online : Age of Shadows
Wieści
Rozwiązania
Forum
Hyde Park
Kiedy granie będzie sportem
Listy
Między nami, graczami
Świat według ManJAka
W internecie
Kluby
Frakcja 3D
Kantyna
Tawerna
System
Ciekawe witryny internetowe
Intel czy AMD
Nowinki z rynku
Roz(g)rywka
Ale heca
FotoGRAM
Grao story
Skórka od banana