Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przegląd prasy 21 marca 2003, 13:57

Świat Gier Komputerowych zawartość Numeru 04/2003

adres: 85-858 Bydgoszcz, ul. Przyjazna 13
tel: (+48 052) 348-46-32
email: [email protected]
wydawca: Egmont Polska sp. z o.o.

W pierwszym od czasu zmian, „niebieskim” numerze jak zwykle kipi od atrakcyjnych propozycji. Na początek chcemy Wam polecić nasz „Raport Specjalny”, w którym przedstawiamy „naukowe” sposoby terapii uzależnień od gier komputerowych. W dziale Wieści czekają informacje m.in. o Knights of the Old Republic i Commandos 3, a jeśli chodzi o testy wersji beta, przedstawiamy pierwsze wrażenia z gry w takie hity jak Championship Manager 4, Freelancer czy Devastation. Oczywiście w nowym ŚGK nie mogło zabraknąć miejsca dla recenzji C&C: Generals, naszego hitu z okładki czyli Tom Clancy’s Splinter Cell oraz Praetorians. Uwagę warto poświęcić również bardzo ciekawemu artykułowi pt. „Kiedy granie będzie sportem”, przedstawiającemu najnowsze trendy w tak zwanych „e-sportach”. Dla wszystkich fanów rozgrywek sieciowych polecamy, jak co miesiąc nasze pismo w piśmie - Arenę Online, a w niej najnowsze informacje dotyczące sceny MMORPG, recenzje Ultima Online: Age of Shadows, Project Entropia i Neocron Online oraz raport dotyczący tego wszystkiego, co potrzebne jest, aby stać się graczem sieciowym z prawdziwego zdarzenia.

Najważniejsze artykuły:

Freelancer - beta test

Długo oczekiwany następca Privateera i Starlancera trafił już do sprzedaży w USA, my zaś mieliśmy okazję zbadać prefinalną wersję tego nieortodoksyjnego kosmicznego symulatora. O tym, w jakich aspektach jest on nowatorski, kto daje statki kosmiczne za darmo oraz kiedy kosmos ma kolor jajecznicy, pisze ManJAk w teście wersji beta.

Command & Conquer: Generals - recenzja

Command & Conquer to cykl z długimi tradycjami, zapisany na trwałe w historii komputerowej rozrywki. Jego najnowsza odsłona oferuje trójwymiarową grafikę, zróżnicowane jednostki, rozbudowane kampanie i przede wszystkim - znakomitą zabawę. A na dokładkę, na stronie 86 umieściliśmy obszerny poradnik dla grających w C&C: Generals.

Tom Clancy's Splinter Cell - recenzja

Zapowiadał się niemały przebój, wyszła gra... no właśnie, jaka? Z pozoru piękna i wciągająca, po głębszej analizie nie pozbawiona jednak wad. Do lektury tej analizy zapraszamy na stronę 32, gdzie SyS|Yavor obnaża bezlitośnie niedostatki Splinter Cella, zarazem jednak uczciwie przedstawiając zalety tej kontrowersyjnej gry.

Spis treści:

Raport specjalny

Na odwyku - czyli jak chcą nas leczyć od gier i internetu

Wieści

Blitzkrieg

Commandos 3

Etherlords 2

Ground Control 2

Homeworld 2

Indiana Jones & The Emperor's Tomb

Knight of the Old Republic

Prince of Persia

Rise of Nations

Silent Storm

The Movies

Vegas: Make It Big

Warrior Kings: Battles

X-Men: Wolverine's Revenge

Przed premierą

Big Mutha Truckers

Championship Manager 4

Devastation

Freelancer

Recenzje

007: Nightfire

Command & Conquer: Generals

Highland Warriors

Ibiza - polowanie na laski + Kopciuszek - wirtualna lala

Master of Orion 3

Praetorians

Project IGI 2: Covert strike

Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield

Tom Clancy's Splinter Cell

Arena Online

America's Army: Operations

E-sport

Gracz A.D. 2003

Iron Storm - zaślubiny z bronią

Neocron

Project Entropia

Prosto z sieci

Ultima Online : Age of Shadows

Wieści

Rozwiązania

Command & Conquer: Generals

Hegemonia

Forum

Hyde Park

Kiedy granie będzie sportem

Listy

Między nami, graczami

Świat według ManJAka

W internecie

Kluby

Frakcja 3D

Kantyna

Tawerna

System

Ciekawe witryny internetowe

Intel czy AMD

Nowinki z rynku

Roz(g)rywka

Ale heca

FotoGRAM

Grao story

Skórka od banana