Call of Duty 2015 | PC
Za serią Call o Duty nie przepadam (zarówno te stare i te nowe części), ale jeżeli będzie to robił Treyarch to najlepiej, żeby to było Black Ops III. Bo o ile sama gra nie jest dla mnie taka super, to już fabuła w serii "Zombie" i samo granie w nie, bije wszystko inne z CODa na głowę.
Najśmieszniejsze jest to że co roku wychodzi ten gniot i ludzie go oceniają na 10/10 nawet jak będzie to niedopracowana kupa.
banan1000 Twoja wypowiedź jest trochę nie na miejscu bo nie zauważyłeś że każdemu się podoba co innego, jak ci się tak nie podoba ta seria to po co wstukujesz takie dziwne komentarze??,i jeszcze jedno nie można nikomu wmawiać że ta gra jest gniotem jak ty to stwierdziłeś, ponieważ każdy lubi co innego, mi np Watch Dogs jakoś specjalnie mi nie przypadł aż tak do gustu, i co teraz mnie będzie oskarżał lub obrażał??,jak wcześniej wspomniałem każdy ma swój gust, a że tobie się nie podoba to już twoja sprawa a a nie mój problem, i jeszcze gra nie miała żadnego zwiastunu i dziwie się że ludzie ją oceniają, to takie puste
Fajnie jakby sięgnęli bo jakieś nowe realia historyczne. I Wojna Światowa na przykład ;) Znając życie to będzie Modern Warfare 4 lub Black Ops 3. AW nawet im się udał więc liczę, że utrzymają jego poziom
To napewno będzie kolejny badziew tak jak ostatnio. Mimo że bardzo szanuje serie CoD'a to ostatnio robią je tak że się rzygać chce.
banan1000 Skoro tak szanujesz tą serię to po co ją tak hejtujesz?? widocznie nie wiesz co znaczy słowo szanować, albo szanujesz albo nie szanujesz.Może jak będziesz starszy to pojmiesz te słowo co ono znaczy
A co my tu mamy ? Czyżby restart serii i powrót do realiów IIWŚ ? Myślę że to będzie strzał w dziesiątkę w przeciwieństwie do BF:Hardline
Co za idiota umieszcza grę, która nie została jeszcze zapowiedziana? CO ZA DEBILE OCENIAJĄ JĄ, GDY NAWET NIC O NIEJ JESZCZE NIE WIADOMO, 0 screenów, 0 informacji, NIC. A fanboye i hejterzy już napier... oceny. Co za ludzie. I jak tutaj teraz przeczytać gdzieś wiarygodną ocenę?
Skrypious Ja jestem wielbicielem Call of Duty no ale jeszcze jej nie oceniłem :)
No to zobaczymy co to będzie może akurat miło mnie zaskoczy. Kampania powinna być dłuższa.
Wątpię żeby Kampania była dłuższa i wcale mi to nie przeszkadza,a jeśli chodzi o odgrzewane kotlety to jestem bardzo za,jak by wprowadzili coś nowego to za pewnie i tak byście hejtowali bo
wam się np zmiany nie pomagają lub co innego eh,brak słów
Na stronie Call Of Duty wikia jest data 24 listopada 2015 , czyżby?
Buahahaha jak was czytam to mam bekę, po co oglądać komedie, kabarety skoro można poczytać takie komentarze. Ubaw po pachy. :)
Poczekamy i zobaczymy co takiego nowego wprowadzą, bo wątpię by miało to być coś więcej niż kilka nowych map i broni.
Maciejolol to zabłyśnij swoją inteligencją i napisz coś ciekawego skoro się tak naśmiewasz młody człowieku
banan1000
Sam jestes gniot pozatym jakos co roku sie sprzedaje jako jedna z najlepszych gier wiec przestan pierdolic bo nie wiesz co piszesz wgl to jeszcze nie wiadomo co to bedzie za czesc podejrzewam ze to bedzie restart serii w next genowej grafice i to moze być druga albo 3 najlepsza czesc tej serii
co do tworców black ops 1,2 to lekko im nie wyszlo zoptymalizacja wiec lepiej zeby oni sie za coda nie brali
Peter 84 to twój rocznik narodzin? To cóż rzeczywiście jesteś ode mnie starszy, ale nie na tyle by mnie nazywać dzieckiem. Jednak sam przyznasz, te komentarze powyżej zakrawają o farsę. :)
"jakos co roku sie sprzedaje jako jedna z najlepszych gier" bo ciemna masa wciąż kupuje tą samą grę od lat, wiem coś o tym bo sam popełniłem błąd parę lat temu i kupiłem mw3. :(
Maciejolol No Fakt widać,i widzę że nie które osoby nie wiedzą tym że następnym codem będą twórcy BO 1 i BO 2 :)
@up 2 wojne powinno zrobić tak samo ci od bf znaczy sie battlefielda na miano następcy 1 lub 2 bf a nie jakieś gófno jak 3 i 4 i hardline .
Ja chcę Infinity Ward :(
Ciekawe z kim będziemy walczyć w tej części. Pokazywanie Rosji jako wroga z uwagi na sytuację polityczną będzie złym pomysłem. Zapewne będziemy wojować z państwem islamskim bo wrogowie demokracji USA muszą umrzeć :D
Pewnie kolejny gniot. Dla mnie seria skończyła się na CoD 2. Później to jeszcze na uwagę zasłużył CoD4, CoD5 i Black Ops. Pozostałe mogą nie istnieć tak samo mogą nie robić już więcej częśći ( chyba że wrócą do II wojny światowej).
Krążą plotki o kontynuacji World at war 2. https://twitter.com/AnonymousUK2015/status/554312500356063232/photo/1
Bahahaha... Nie no błagam. . . Kolejna część CoD ? :D
Witamy w świecie futurystycznej wojny gdzie tam fabuła gry jak i cały schemat gry jest zerowy.
szymonel7900 Odezwał się FanBoy Battlefielda :) dajecie ocenę jak gra nawet nie wyszła i nawet nie było żadnego zwiastunu,Brawo Brawo brawo
Zaczynają krążyć plotki dające nadzieje na wielki powrót CoD :D Podobno mogą wrócić do II wojny światowej co w dzisiejszych czasach, wśród tych futurystycznych gównianych części okaże się hitem :) Żadnych perków, ulepszania broni, noktowizorów, kombinezonów i innych gówien. Zwykły karabin Mosin lub PPSH i bohatersko do przodu :) Pomarzyć można ale co tak naprawdę bedzie to się okaże... Albo II wojenny hit albo futurystyczne gówno
Trailer do Advanced Warfare ukazał się w maju. Trzeba nam czekać do wiosny. Jeżeli będzie II wojna to będę wprost wniebowzięty :)
Polecam śledzić Facebooka Treyarch https://www.facebook.com/Treyarch?fref=ts tam się za pewnie szybko o czymś dowiecie pozdrawiam
Daję 6.5. Po pierwsze: Nie na to jak wyciskać ostanie soki z serii, ktoś przeszła do historii... To już nie jest stary dobry CoD. Po drugie producentem jest Treyarch, spodziewałem się Infinity Ward. No trudno. Po trzecie przewiduję Black Ops 3, choć wolałbym World at War 2 lub zwykłe, stare Call of Duty (a najlepiej coś osadzone w pierwszej wojnie światowej). Po czwarte nie chce mi się wierzyć, że jednak zrobią coś zajebistego. "Wiedźmin i tak pozamiata" a jeśli chodzi o CoD'a to przejechałem się na nim już nie raz...
7oxiney Wyobrażasz sobie Coda w pierwszej wojnie światowej?? to jest trudne do uwierzenia,jeśli chodzi o nowego coda to jest bardziej prawdopodobnie że to będzie World At War 2,no i nie porównuj Wiedźmina do Coda bo to są dwa inne gatunki gier :) , to tak jak byś porównywał Ace Combat do Setlersów :),lub Mario Bros do Mortal Kombat,jak więc wcześniej pisałem nie wiem po co wstawiać ocenę jak nie wiadomo na 100% co przyjdzie nam pokazane w Maju :) jeszcze nie było nawet zdjęcia z gry albo obrazek jakiś,przewidywający co to na prawdę będzie,a ludzie już Hejtują jak by już wiedzieli a na prawdę gówno wiedzą :) te dzieci w sieci :)
@up - bo fani CoD tego prawdziwego i jedynego jak ja (IIWŚ) nie wierzą że seria powróci do tej najlepszej czyli prostej koncepcji gry bez perków, futurystycznych zabawek i akcji osadzonej podczas II wojny światowej. Temat wciąż niewyczerpany bo można zrobić dużo fajnych misji na faktach ale cóż... kasa robi swoje wiec robią już tylko gówniane gry. Historia się nie liczy.
n0rbji Gówniane w zależności dla kogo :) paru twórców Sledgehammer Games z tego co czytałem chcieli by zrobić coda osadzą w drugiej wojnie Światowej
Przepuszczam że to będzie kontynuacja Call of duty ghosts ;D
@DawidWawrzyniak2000 Seria Ghosts i Modern Warfare to seria Infifity Ward , Black Ops i World At War to seria Trearch a Advanced Warfare SledgeHammer Games a w tym roku czas na Trearch i to będzie prawdopodobnie kontynuacja World at War
n0rbji założę się że jak nawet zrobią w II wojnie światowej to i tak będziesz Hejtował,bo nic innego nie potrafisz :)
może teraz będziemy walczyć w Afryce i we Włoszech aż po francje i belgie...albo będziemy Niemcami od 1939 do 1945 gdzie będziemy się bronić przed inwazją rasputników?????
@Peter - jeśli zrobią o II wojnie to będę się cieszył bo w końcu wyjdzie coś ciekawego. O ile nie wprowadzą jakichś absurdalnych udziwnień nie związanych z tym okresem.
n0rbji no właśnie więc nie ma co oceniać jak jeszcze nic nie wiadomo o tej produkcji :)
Futurystyczne zabawki mi nie przeszkadzają, bo ile można robić części o drugiej wojnie światowej? Ale kampania jest za krótka, i to powinni poprawić żeby chociaż trwała 14 godz.
Peter22... [33 post] żaden fan Battlefielda ani nawet coda. Po prostu oba gry już nic nowego nie wnoszą. Ten sam silnik gry, ta sama fabuła jak w poprzednikach, te same same wymagania. Czego można chcieć więcej od takich gier ? Nic już...
szymonel7900 a jaką byś chciał fabułę?? że porwali kopciuszka lub może czerwonego kaptura?? może byś chciał żeby zrobili z tego no nie wiem grę ekonomiczną lub strategiczną??, po co coś zmieniać jak wielu ludzi się nadal podoba??
"Futurystyczne zabawki mi nie przeszkadzają, bo ile można robić części o drugiej wojnie światowej?"
A ile razy można wydawać tą samą grę w której o nic nie chodzi? Te nowe COD'y to jakieś straszydło. Wszystko skacze, strzela i wybucha, widzisz przez ściany, lasery i inne bajery a klimatu zero. Tania rozrywka dla dzieciarni która chce sobie tylko postrzelać. Z COD'a zrobili Quake 3 Arena.
Widzisz, WW2 nie kończy się na zdobyciu Reichstagu czy lądowaniu w Normandii. Mimo iż w sprzęcie komputerowym minęła epoka od ostatnich prób przedstawienia tych wydarzeń i dziś odczucia z takiej rozgrywki byłyby zupełnie inne (kto sobie wyobraża jak przy dzisiejszym sprzęcie wyglądałoby lądowanie w Normandii?), to jest wciąż wiele historii do opowiedzenia, wiele miejsc do odwiedzenia i wiele tragedii do przedstawienia.
"a jaką byś chciał fabułę?? że porwali kopciuszka lub może czerwonego kaptura?? może byś chciał żeby zrobili z tego no nie wiem grę ekonomiczną lub strategiczną??, po co coś zmieniać jak wielu ludzi się nadal podoba??"
A czy tylko gdy strategiczne powinny mieć fabułę? Gra powinna być ciekawa, klimatyczna, a nie jedynie naparzanka do przeciwnika nie wiedząc po co ani dlaczego. Wszystko nam się strasznie prymitywizuje - telewizja, filmy, portale internetowe a na końcu gry. Bo po co ktoś miałby się wysilać aby wczuć się w jakąś historię, aby zrozumieć o co w tym chodzi, wystarczy nowy wypasiony model broni i nowy efekciarski sposób rozwalania przeciwnika i już część ludzi zadowolona. Tylko że chyba nie o to chodzi w trybie single player?
To tak jakbyś napisał odnośnie filmów "po co w horrorze fabuła?". Wystarczy przecież umieścić gromadkę kretynów w leśnym domku, ubijać ich po kolei i to najlepiej w 3D, kilka razy walnąć zza rogu i horror gotowy, nie? Widzisz, tym się właśnie różni kicz od porządnego rzemiosła.
Nie wiem czy pamiętasz taką grę jak Half-Life - mega długi, mega klimatyczny, mega fabularny single player. Gra do dziś przez wielu uważana za kultową. I tego osobiście oczekuję od przyszłych gier - ci co chcą mogą sobie grać w multi, ale niech nie robią multi z singla.
Piszesz po co zmieniać skoro wielu ludziom nadal się podoba? A no właśnie dlatego zmieniać żeby się nie znuzdili. Bo jak dla mnie ostatnie CODy to jedna i ta sama gra tylko wydana kilka razy w różnej szacie graficznej. I sporo ludzi jest już tym zmęczonych, nawet wśród fanów tych "niekoszernych" części.
Darien Jeśli chodzi o samego Half-Life to czemuż mam nie pamiętać :) Świetna fabuła,bardzo klimatyczna,czasami nawet przerażała jeśli chodzi mowa o część drugą jak była noc i te stwory cię atakowały z tymi dziwnymi łapami :) , nie będę się za bardzo wypowiadał na twój temat bo po prostu wyraziłeś swoją opinię na ten temat,ale może i masz rację w sensie że co roku mamy to samo, może jak by poprawili inteligencję jeśli chodzi o singla było by już lepiej,no ale od czego są poziomy trudności :).Mam nadzieje że teraz będzie nadchodził Word At War 2 i powrócimy do 2 wojny Światowej ale jak to bywa z producentami mogą nas zaskoczyć i wypuścić coda z innym podtytułem, jak np ludzie myśleli że wychodzi MW4 a tu niee gdzie tam wyszło Ghosts, więc zdjęcie na faceboooku firmy Treyach może być bardzo mylne jeśli chodzi o Jugera i inne perki,owszem możliwe że będzie Zombie w klimatach z BO2 i BO1, ale nawet możemy się spodziewać całkiem innej fabuły z innym podtytułem.Więc ja nie oceniam gry jak większość osób, bo jeszcze nie widziałem nawet nic na temat tej gry.Zobaczymy może czymś nas w końcu zaskoczą i ci zawiedzeni co roku będę w końcu zadowoleni,pożyjemy zobaczymy,mamy jeszcze czas do Maja 2015.Pozdrawiam
Peter22021984 -> [51 Post]
Nie chodzi mi o to jaką bym chciał fabułę tylko o to że od czasu wydania Black Ops 2 do dziś po słaby wyprodukowany Ghosts aż do po naszpikowany do bólu efektami sci-fi jak z HL Advanced Warfare twórcy gry nie stworzyli baa... i chyba tak będzie że nie zrobią już call of duty z sensowną fabułą. Od czasu wydania BO 2 Acti i inni producenci którzy współtworzą cod idą śladami efektami sci-fi jak z HL (jak to jest w przypadku BO 2 i Advanced Warfare) i tworząc cod dodają fabułę na chama że nikt nie jest w stanie połapać o co tu chodzi co tu się stanie itp. Bezsensowną fabułę do single robią już i na tym się już skupiają by hajs za to dostać.
O battlefield to można już mówić. 4 powstała tak że łudząco przypomina 3. A hardline to mieszanina kilku gier. SWAT i rainbow six itp.
Darien -> [52 post]
1. Ja bardzo pamiętam HL i do dziś lubię powracać jak tłukło się w tą grę by poznać kompleks Black Mesy itp.
2. Jak dla mnie 2 WŚ w nowych codach już nie będzie i twórcy już do tego nie powrócą bo nie ma co już pokazywać. Bitwa w Omaha Beach, Normandia 44 i atak na hiroszimę itp. po co do tego znowu wracać ?
szymonel7900 Brachu jeśli chodzi o 2 WŚ to się tam tyle wydarzyło przez te parę lat w różnych miejscach Świata że nie jedna seria by na tym powstała :)
" Jak dla mnie 2 WŚ w nowych codach już nie będzie i twórcy już do tego nie powrócą bo nie ma co już pokazywać. Bitwa w Omaha Beach, Normandia 44 i atak na hiroszimę itp. po co do tego znowu wracać ?"
II Wojna Światowa trwała 6 lat. A Ty wymieniłeś wydarzenia z kilku dni i mówisz że to już jest wszystko co można przedstawić? A Bitwa o Anglię? Powstanie Warszawskie? Wilczy Szaniec? Masakra w Dachau? Obozy koncentracyjne? Operacja Chastise i wiele wiele innych? Chłopie, to są miliony historii. W dodatku to co już przedstawiono w grach przy dzisiejszych możliwościach sprzętowych zyskałoby zupełnie nową jakość.
I to wszystko można przedstawić w nieco ciekawszy sposób niż do tej pory: podłóż ładunek, zabierz dokumenty, rozwal czołg, zabij oficera.
Twórcy gier odeszli od IIWŚ bo w krótkim czasie pojawiło się wiele tytułów o tej tematyce, a teraz jest podobnie z grami futurystycznymi. I prędzej czy później od tego tez odejdą bo nie wnosi to żadnej nowej jakości, z drugiej strony sporo ludzi narzeka na brak gier osadzonych w realiach II Wojny.
Kolejny kotlecik ? ;D
Peter -> Taa jasne...
Darien -> Mistrzu... a tobie się wydaje że te wydarzenia jakie wymieniłeś to Activision i/lub EA jest w stanie to zrobić ? Chłopie aby zrobić kolejną grę o tematyce 2 WŚ trzeba mieć dobrą wiedzę z historii i wiedzieć co tam się działo by pokazać to na gierce. Jak na razie jest cicho, ale mam nadzieję (ale nie życzę tego jak najgorzej) że ta seria o 2 WŚ nie powstanie w jakości HD bo potem zjadą się wielcy krytycy historii i gier i będą się czepiać o byle pierdołę by pokazać wszystkim jakim to jest się mądrym gdy ma się bogatą wiedzę o 2 WŚ w głowie.
Przy okazji OBOZY KONCENTRACYJNE - Obozy były założone podczas 2 WŚ ale tam nawet nie było wojny. W tym obozie było tylko więzienie, praca i mordobicie.
Jak się przeznacza na grę 200 mln dolarów to i historyków się znajdzie. A czy to że ktoś narzeka że gra zawiera błędy przeszkadza komuś w jej odbiorze? Czy serio jak siedzisz w domu i grasz to myślisz o tym co ktoś o tej grze powiedział?
Darien -> Szczerze ?
1. Dla mnie Activision nie przeznaczy tyle kapuchy na zrobienie nowego coda osadzone w 2 WŚ. Oni wolą podążać w kierunku futurystycznej wojny osadzone w futurystycznym miejscu i tak u nich już pozostanie na wieki wieków...
2. Jak siedzę i gram w grę w coda albo w moha osadzone w 2 WŚ to nie myślę o tym czy to było naprawdę i czy była taka taktyka itp. Z historii to byłem tak słaby że ja nie interesuję się takimi rzeczami. Ale jak znajdzie się jakiś krytyk historii i zagra w COD'a itp. to będzie się czepiał że to co jest pokazane na ekranie wcale nie jest prawdą. Na filmwebie nie brakuje takich ludzi. Przy filmach i grach o 2 WŚ zawsze jest krytyka i kłótnia o historię wojny itp.
A ja lubię gdy gra jest oparta na faktach nawet jeśli nie odwzorowuje ich w 100%. Ważne jest samo nawiązanie lub próba przedstawienia wydarzeń. Tak samo lubię gdy jest oparcie o film jak to było z CoD który czerpał z Kompanii Braci. Jest dużo filmów z których można jeszcze zaczerpnąć inspiracje dla wirtualnych misji. Co do obozów koncentracyjnych to owszem nie było tam otwartej walki ale jedna misja na pewno dałaby radę zaistnieć a mam na myśli ucieczkę z Sobiboru (i tu nawiązanie do filmu). Wyzwolenie obozów przez aliantów byłoby ciekawe w grze ale nie przeszłoby politycznie. Za dużo kontrowersji z tym związanych w mediach i prasie. Tak jak ze swastyką, której nie mogą twórcy używać w grach, tak i z obozami nie mogliby pokazać całego okrucieństwa, stert ciał i całej tej otoczki która tam panowała.
Słyszałem, że to będzie albo WaW II albo BO3.
Ja osobiście przeszedłem BO2 i teraz męczę się na trybie Weteran.
Czekam!
A tak jeszcze naszła mnie myśl - skoro jak wiele osób twierdzi że II wojna światowa w grach to już wypalony temat to jest rozwiązanie na to - stworzyć kampanię niemiecką w CoD. Wiem że wiele osób powie jak można grać agresorem. Ale skoro nudzi wam się gra Aliantami to jest to ciekawa opcja. Nie mówię żeby pokazywać niemieckie zbrodnie ale oprzeć misje o znane bitwy i operacje jak Market Garden tyle że po stronie niemieckiej. W grach jest też taka tendencja że zawsze musimy wygrywać. Dlaczego twórcy nie pokażą walki po stronie przegranej? Oblężenie Stalingradu i kontrofensywa Rosjan. Walczymy odpierając ataki ale ostatecznie misja kończy się odwrotem i porażką. Wiem że było coś podobnego już w MW i MW2 gdzie nasz bohater ostatecznie zostaje zabity, ale nie było czegoś takiego w oparciu o II wojnę światową.
Prawda jest taka że jak każdy dostanie co chce to i tak zacznie marudzić że zjechali to po całości bo to powinno być inaczej i tak dalej i tak dalej,to po co się irytować i najlepiej nie grać w ogóle.
indyk320 ja już dawno o tym słyszałem że będzie AW 2 prawdopodobnie ale nie możemy mieć żadnej nadziei bo mogą nas nawet zaskoczyć nowym Tytułem i może nawet tak będzie że to nie będzie nowy BO lub AW
n0rbji ->
1. Zapomniałeś dodać a może nie wiedziałeś że Medal Of Honor: Allied Assault miał trochę powiązania z filmem pt: Szeregowiec Ryan m.in.: Misja w Omaha Beach 1944 i nie tylko. Albo Medal Of Honor: Rising Sun i Pacific Assault fabuła łudząco podobna do filmu Pearl Harbor.
2. To co wymieniłeś to jest marzenie nie jednego gracza żeby nowy COD miał fabułę albo gra była pokazywana jeszcze w czasach II WŚ, ale... to tylko marzenie. Bo teraz to co Activision robi z codem to szczyt wszystkiego. Ale nie jestem przeciwnikiem nowego COD'a osadzonego w futurystycznej wojnie ale kurcze jeżeli ktoś ma w planie robić nowy COD to niech robi to tak żeby to miało ręce i nogi i żeby nie było mnóstwo efektów specjalnych (np. Wybuch elektrowni, grzyb atomowy itp.) bo zaraz jakiś kozak pogra sobie w nowutki cod a w połowie gry zobaczy jakiś przepiękny efekt gdzie o mało ZA PRZEPROSZENIEM nie zesra się w gacie ze strachu. Ja teraz w nowych codach a w szczególności w SP duży nacisk kładę na fabułę bo to mnie zawsze od dziecka ciekawi jak fabuła gry jest przedstawiona. MP jest ciekawe i wciągające ale bez przesady. Długie oczekiwanie aż wreszcie zagramy. Szkoda marnować sobie czas na takie długie oczekiwanie w MP.
Peter ->
Prawda jest taka że jak każdy dostanie co chce to i tak zacznie marudzić że zjechali to po całości bo to powinno być inaczej i tak dalej i tak dalej,to po co się irytować i najlepiej nie grać w ogóle.
To jak mówienie do ściany.
indyk320 ja już dawno o tym słyszałem że będzie AW 2 prawdopodobnie ale nie możemy mieć żadnej nadziei bo mogą nas nawet zaskoczyć nowym Tytułem i może nawet tak będzie że to nie będzie nowy BO lub AW
Czas pokaże, ciekaw jestem co tym razem ACTI wymyśli bo jeżeli kontynuację innej części to będzie OK, ale jak obcy tytuł to kupiec na pewno się nie znajdzie.
@szymonel7900 - tak pamiętam bardzo dobrze że MoH był inspirowany m.in. Szeregowcem Ryan'em. Taki fan gier II wojennych pamięta o takich rzeczach. Do dziś pamiętam też jaki szok był gdy lądowało się na plaży Omaha, gdy japońce zaatakowali Pearl Harbor czy misja w Stalingradzie z pierwszego CoD'a gdzie nerwowo chowałem się za wszystkim aby tylko nie dostać kulki. Mimo że była to tylko gra to grając wczuwałem się w takie gry. Dobre nagłośnienie, poziom trudności "hard"... Pamiętam wszystko jakby to było wczoraj a mineło ponad 10 lat. Do tej pory gram w multi CoD 1 i nadal sprawia mi to przyjemność. Przy nowszych CoD'ach nie potrafię się wczuć tak jak kiedyś. Jeszcze przy pierwszym MW i WAW czułem emocje. Pierwszy BO też mi się podobał i wciągnał na tyle że przeszedlem w dwa dni. Pozostałe części MW2, MW3, BO2 i Ghost (tą część to usunałem po 2 godzinach) grałem bo grałem. Nie wciągały, nie dawały tyle emocji.
[...] kontynuując powyższy post: Te nowsze części które wymieniłem w żaden sposób nie zachwyciły mnie tak jak pierwszy CoD. Nie czułem tego strachu wojny że zaraz zginę (i zacznę od początku). Wiem, mam już trochę lat, widziałem dużo w grach ale jedną z największych porażek tej serii to wprowadzenie samoregenerującego się życia zamiast klasycznych apteczek. No nie wiem co za baran to wymyślił. Kiedyś trzeba było się starać żeby uniknąć postrzału z wrogiego ostrzału. A teraz dostaniesz, przykucniesz na chwile i od nowa niczym Rambo napierasz do przodu.
UP
Powiem ci że dla mnie cody od 1 do MW 3 były i są wg. mnie najlepsze (poza 3 która nie wyszła na pc tylko na konsolki) i mocno mnie wciągnęły w grę i nie mogłem się oderwać od grania. Do dziś pamiętam COD 4: MW i misja w Czarnobylu, o matko tam to się działo i można było zobaczyć na oczy jak wygląda Czarnobyl po wybuchu reaktora :) Od BO 2 do dziś COD to jedna wielka porażka. Acti totalnie zniszczyło serię tym pomysłem o futurystycznej wojnie w jakimś tam roku. Totalne zaniechanie produkcji... 0 emocji, 0 fabuły, 0 rozrywki. Sory nie moje klimaty. Ja to wolę COD'a w klimatach MW i tyle.
@up - o tak misja w Czarnobylu była genialna tym bardziej że temat miasta duchów w Prypeciu zgłębiłem dość mocno w internecie. A grałeś w Stalkera: Zew Prypeci? Tam jest jeszcze lepszy klimat związany z tym miejscem. Wracając do CoDów, wychodzą co raz to nowsze części a ja gram w co raz starsze gry o II wojnie światowej które kiedyś pominałem i zabawa jest dużo lepsza niż przy BO2 czy Ghost :)
Według mnie najlepsze CoD'y to były: Modern Warfare 1,2,3 i World at War. CoD 1 i 2 nie spodobały mi się tak bardzo jak tamte. Uważam że powinni zrobić coś podobnego do World at War z dłuższą kampanią i żeby trzeba było w niej trochę myśleć, a nie że będziemy prowadzeni cały czas za rączkę, i jeszcze fajnie by było żeby były misję w których będziemy samemu tak jak w pierwszym Medal of Honor.
banan1000 wątpię żeby coś takiego wyszło, w codzie właśnie nie chodzi o myślenie tylko bezwładną widowiskową walkę an której nie trzeba się skupiać
Każda część call of duty jest zajebista i szykuje sie znowu hit roku
Nowy kotlet, olej zmienili w Ghost, więc może w tym przypadku zmienią patelnię...
Black Ops 3 - https://www.gry-online.pl/newsroom/nowe-call-of-duty-z-kolejnym-teaserem-black-ops-iii-potwierdzone-aktualizacja/z816476
Mogliby sobie w tym roku dać spokój z tym CoD i wydać za 3 lata, bo coraz większy gniot wychodzi. Jest tylko jedna seria która wychodzi częściej niż CoD.
spoiler start
Assassin's Creed
spoiler stop
Która od 4 części jest bardzo słaba ale przynajmniej coś w niej zmieniają...
banan1000 Jak tak bardzo ci się nie podoba to po co komentujesz zjedz sobie lepiej Banana :) a zauważ że są teraz 3 firmy i każda firma ma 3 lata na dopracowanie gry.A że ty uważasz że to jest gniot to nie znaczy że wszyscy muszą tak uważać.Jak tak bardzo ci się nie podoba to przestań hejtować bo do dobrej koncepcji z tym nie dojdziesz,Jeśli chodzi o odświeżone kotlety to właśnie one są najlepsze :) ja w BO II gram do tej pory od samej premiery no i co?? zaczniesz na mnie jechać?? to żeś młody jeszcze nie doświadczony młody człowiek jesteś,bo zauważ że to jest tylko gra,jak cie tak rozczarowuję ciągle to zainteresuj się inną grą bo ja czasami tych bezmyślnych i prostackich Hejtów mam powyżej uszu.Pozdrawiam.
Dla ludzi którzy piszą że Ghost to shit a następny to kotlet to BRAWO dla DEBILI . Sledgehammer Games , Treyarch i Inifinity Ward mają po 3 lata na zrobienie gry . Teraz robi Treyarch więc Inifinity czy Sledgehammer nie mają wpływu jaki będzie następny CoD . Że Ghost dla dużej części osób był słaby albo średni to nie oznacza że BOIII będzie do dupy. Moim zdaniem Ghost jest bardzo dobry ale to mój gust i moja opinia . Treyarch robi najlepsze single EVER . CoD:WaW jest naj częścią o IIW2 a Black Ops najlepszy ze wszystkich . Ja osobiście czekam na BOIII i mam cichą nadzieję że ten CoD wyjdzie na PS3 a jak nie to niestety do ceny gry muszę doliczyć 69zł bo PS+ niestety . :/
BlurekPL I co z tego, że mają 3 lata na zrobienie gry jak w tych grach nie ma nic nowego (po za tysiącem nowych broni, dodatków, killstreaków i perków). Niestety jest to kotlet odsmażany na wolnym ogniu. USA dostaje w dupę od złego kraju/terrorysty <---- Od ilu części to znamy? Jak wygląda nasz oddział? : gracz, dowódca i przydupas dowódcy <---- Jeszcze nie przekonany? Jak wygląda multi? : 100% Arcade, zerowy odrzut broni przy full auto, m4a1 miażdżący ak47 (bo przecież amerykański), mapy wielkości chińskiego ***** (bez urazy dla chinczyków) <---- To są właśnie te CoDowe standardy oglądane od lat, w których nie trzeba mieć w ogóle żadnego skill'a. Gracze pozwalają być traktowani jak "maszynka dawająca kasę" .
Zalewany to samo możesz powiedzieć też o Bijatykach :) a odgrzewane kotlety są najlepsze :)
Szczerze ? Dla mnie to będzie kolejny "Klops 2015 roku". Co roku nowy COD który idzie już w kierunku HL, albo jeszcze innej gry sci-fi. Klimaty Modern Warfare itp. w wersji Remastered już nie wrócą, a szkoda. Dla mnie COD już skończył się na MW 3 i koniec.
Peter22021984 Mi nawet w realu odgrzewańce nie smakują. Zresztą taki kotlet jest z odgrzania na odgrzanie coraz bardziej ciężkostrawny dla komputera, bo pomimo tego samego silnika wymagania rosną (bo inni przecież też muszą na tym zarobić).
Dawno dawno temu, kiedy to jedyną słuszną strzelanką był cs 1.6, nie było dla mnie ciekawej alternatywy dla niego, były różne medal of honory, ale mnie to nie rajcowało, ale słyszałem jak znajomi mówili że jest taka fajna seria strzelanek call of duty (I II i III) ale mnie to nie rajcowało, mi się podobały strzelanki umiejscowione we wspólczesności, a poza tym jak koledzy grali w cod 2 to muszę przyznać że dupy nie urywało (nie grałem w niego), ale kupiłem sobie cyber-mychę z demem coda 4, jak ludzie na osiedlu zobaczyli że mam coda 4 to był szturm na dom, walić to że jedna misja, co za grafika! co za grywalność! zainteresował mnie tamat strzelanek, i znalazłem nieznaną nikomu serię Battlefield (przynajmniej wtedy) pobrałem demo bfa 2 starszego o 2 lata, patrzę się na menu, ale dziadostwo nawet kampanii nie ma, uruchomiłem mapke gulf of oman 16 graczy, jak tylko zagrałem, tak do dzisiaj lepszej strzelanki nie widziałem. jedyną słuszną strzelanką jest dla mnie battlefield (z wyłączeniem hardline bo to chu.nia) ale do coda 4 mam sentyment bo gdyby nie on to bym w beefa nie zagrał, a moje coda ma kumpel, i gra w niego do dziś. szkoda że obie serie się wypalają powoli.
A jednak poszli na kasę nie na jakość... Kolejny gniot z futurystycznymi zabawkami, 0 realizmu, 0 atmosfery wojny, 0 emocji jakie były w pierwszym CoDzie. Szkoda. R.I.P. CoD
n0rbji emocje w codzie zawsze były :),realizmy w takich grach jak to nie nie będzie bo to jest typowy Shooter drogi kolego :)
@peter - Grałem w BO 1 i owszem był ciekawy i emocjonujący. Grałem w BO II i jak już zobaczyłem te kosmiczne pistoleciki, niewidzialny kamuflaż czy co to tam było głupiego to juz emocje opadły, gra straciła sens, nie było juz emocjonujących momentów. Grałem w ghost i tak samo bez emocji, bez zaangazowania. MW 2 i MW 3 przeszedłem bo przeszedłem, wciągneły mnie ale poprostu strzelalem i szedlem do przodu. tak poprostu. Inaczej było przy CoD 1 i UO. Tam emocje były ogromne. Wybuchy, świszczące kule i nerwowe szukanie osłony. To było coś. Później wprowadzili samoodradzające się zdrowie i w CoD2, MW i WAW było troche słabiej ale nadal były to bardzo dobre gry.
Kiedyś też lubiłem gry o 2 wojnie, ale teraz bardziej wolę gry z gatunku Science Fiction (chociaż nadal gra mi się fajnie w gry o 2 wojnie:)) Dlatego uważam że najlepsze CoD'y to: MW, MW2 i MW3. Ghost też nie był zły (według mnie nawet trochę lepszy od CoD 1;)), najgorsza część to Advanced Warfare. Największym minusem CoD'a jest że ta gra nie wymaga myślenia. Ja CoD'a kupuje tylko dla multi. Ale to tylko moje zdanie.
n0rbji szanuję twoją wypowiedź i każdy ma prawo do własnego zdania i inną opinię,mi się Kamapnie w każdym Codzie podobały nie ważne czy to była 2 Wojna czy też nie,grało się świetnie za same też efektowne sceny które widzimy na Ekranie.bana1000 jeśli chodzi o myślenie to cod do tego by się nie dawał,jak wspominałem seria cod to jest typowy FPS shoter ,a w shoterach się nie myśli,jesli chodzi o gatunkach gier myślących są od tego inne gatunki :) Pozdrawiam
Ludzie czy to będzie call of duty bo 10 czy inny to i tak będziecie w to grać więc nie widzę problemu.W dzisiejszych czasach deweloperzy idą tylko na kasę i nie obchodzi ich konsument wydać grę zarobić i to tyle w tym temacie. Dziękuje
Co do myślenia podczas grania - w CoD o II wojnie światowej nie widzę sensu wciskania trudnych zagadek bo to mija się z celem. Wojna to wojna i celem takiej gry jest pokazanie tego jak najbardziej realnie. W grach z serii Modern Warfare, Black Ops i te następne dziwactwa z fikcyjnymi konfliktami też zbytnio tego nie wymagają mimo że brakuje im sensu. Wojna to wojna. Call of Duty od zawsze i na zawsze będzie kojarzyć mi się ze świetnymi grami o II wojnie światowej, pokazanej w efektowny, wręcz filmowy sposób i to mi wystarczy. Jak chcę pomyśleć to zagram w FPSa o innej tematyce.
@dadulek - nie zgodzę się z tym co napisałeś że i tak będziemy grac, bo ja grać nie będę (chyba że znowu powstanie prawdziwy CoD o II wojnie światowej to wtedy nie popuszczę :) ), ale zgodzę się z tym że teraz gry są robione na kasę, bez polotu i serca
Też nie zamierzam tego ruszać xD jedynie od ghosta co ruszyłem to advanced warfare który jest nawet ale krótki .
N0rbij.Masz racje co do II wojny światowej też bym sobie zagrał w odświeżonego world at war ale cóż jak narazie wygrywa tylko wojna futurystyczna
@dadulek - mówiąc o CoD w II wojnie światowej nie miałem akurat na myśli World at War ale CoD1/UO :) Jedyne prawdziwe. Później wprowadzili głupią samoregeneracje zdrowia i to już nie było to samo, nawet grając na poziomie Veteran.
Kiedyś to COD z II WŚ jak i w Klimatach MW było bardzo grywalne i mocno wciągało gracza że aż ten nie mógł wstać z krzesła. Teraz to pozostają tylko wspomnienia bo taki klimat już do nas nie wróci, ponieważ twórcy wolą iść w kierunek wojny futurystycznej. Ale... jeśli chodzi o te poprzednie części to nie rozumiem dlaczego twórcy od chyba II (2005) zamiast dodać tradycyjny pasek życia jak to było w niektórych znanych FPSach dodali samoregeneracje zdrowia jak to wspomniał NORBI [96 post], gdzie jak my jesteśmy ranni to po ok. 6 sekundach mamy odnowione życie. Wg. mnie to trochę chore i bez pomysłu taki bajer. Już nawet w BF to jest. Dla mnie typowa strzelanka już w klimatach wojny, powinna być zrobiona z tradycją jak za dawnych czasów. Czyli zamiast samoregeneracje zdrowia wstawić pasek życia itp. Z dobrą fabułą i multiplayerem takimże jest lista serwerów i gracz wybiera dokąd dołączyć itp.
To że cod jak i bf są najbardziej oskryptowanymi grami to nie powinno nikogo dziwić. W wojnie wszystko może się zdarzyć i pokrzyżować nasze plany w grze.
@szymonel - myślę że jakby teraz stworzyli CoDa z klasycznym paskiem zdrowia to polałaby się soczysta krytyka że gra cofnęła się w rozwoju niestety... Dzieci przyzwyczaiły się do łatwych rozwiązań. Pasek życia to jednak było wyzwanie. Pamiętam jak przechodziłem pierwszego CoDa na poziomie Hard i nerwowo chowałem się za czym tylko można. Ostrożnie się wychylałem, rozglądałem za apteczkami i następnymi osłonami żeby tylko nie dostać i pomału napierałem do przodu. Wtedy każdy ostrzał Niemców wzbudzał emocje. Od kiedy wprowadzili samoregenerację, grając w CoDa czułem się jak Godzilla. Postrzelili, odczekałem kilka sekund i dalej bez wahania wkraczałem do akcji i tak cały czas. Spadło zaangażowanie, staranie się i poczucie zagrożenia. Dlatego jestem wierny CoD 1. Ciągle gram multiplayer a najwięcej to w dodatek United Offensive bo tam więcej ludzi jeszcze jest.
UP -> Tak... Tylko że dodanie takiego bajeru do gry jak samo zdrowie, jest bezsensowne wg. mnie i psuje urok gry FPS. Kiedyś to tego nie było, a teraz w 2005 roku technologia i pomysły poszły na przód i dodano taką rzecz do gry.
Jak widać Polacy zawsze narzekali praktycznie na wszystko,a szczególnie to co nowe,trzeba to przeboleć i nie ma już tamtych czasów co kiedyś i nic na to nie poradzimy,i po co non stop hejcić?? bez sensu
Ogólnie rzecz biorąc można zapomnieć o tym, że twórcy wrócą do historycznej fabuły. Ja generalnie nie mam nic przeciwko żeby twórcy CoD-a brnęli dalej w przyszłość, ale fajnie by było gdyby wrócili na przykład do II WŚ lub chociażby zrobili fabułę jakiejś wojny w Korei czy ponownie wrócili do Wietnamu. Twórcy są zbyt uparci, a dlaczego już nie wracają przeszłości? Otóż odpowiedź jest prosta ze względu na multi, ponieważ przyszłość niesie wiele możliwości chociażby sterowanie dronami czy innym gównem, także o II WŚ czy innych wydarzeniach z XX wieku można już śmiało o nich zapomnieć.
Szczerze to trailer nie powala, graficznie bardzo słabo, gorzej niż w Advanced Warfare, muzyka w trailerze to jakaś porażka... Mówię oczywiście o tym trailerze: https://www.youtube.com/watch?v=58Pspqx0XGs
KURWA MAĆ czy zawsze musi wam chodzić o grafikę?? to tak jak byście oceniali człowieka po wyglądzie lub książkę po okładce,już nie mogłem się powstrzymać i musiałem zakląć,bo widać że POLSKA rzeczywistość jest na prawdę za cofana,ja już widzę po tym że Multi na pewno będzie zajebisty,wystarczy spojrzeć na gamepleya,ogarnijcie się w końcu,ale podejrzewam że to i tak nic nie da bo większość komentarzy to są Dzieci które nie powinny grać w takie gry jak ta.
Wielkiego szału nie robi :/ Coś w stylu CoD:AW
Gdzie jest te stare świetne Call of Duty ?
Seria Call of Duty jest jedną z moich ulubionych, ale szczerze przyznaję, że mam już serdecznie tego dosyć. Mam powyżej uszu futurystycznej wojny i jej wizji, jaką wykombinowali sobie twórcy, bo jest sztucznie nadmuchana i brak jej emocji. Call of Duty liczyło się dla mnie do Modern Warfare 2 i każda kolejna część jest coraz gorsza, bardziej powtarzalna i po prostu nudna. Ostatnią grą serii jaką kupiłem były Ghost-y i wygląda na to, że tak zostanie. Uwielbiam schabowe, ale szamając co krok tego samego kotleta można w końcu puścić pawia.
@Peter22021984.
Niestety ale cuchniesz fanbojem na kilometr. Tu nie chodzi o grafikę, tylko o ten sam silnik wałkowany już kilka dobrych lat. Takie gry nie powinny istnieć jako pełnoprawna NOWA gra. To czysty DLC do robienia pieniędzy. W tym cały problem. Jednak dopóki będą istnieć tacy ludzie jak Ty i ich niedorzeczne argumenty, dopóty takie "gry" będą wychodzić, a producenci żerować na marce. Proste. Dla mnie gra 0/10. 0 dlatego, że pieniądze wywolane są w błoto (co roku).
Przeczytałem opis i z ręką na sercu już mogę ocenić tą grę - wielkie, śmierdzące GÓWNO. Tyle w temacie. Prawdziwe Call of Duty nie istnieje od dawna. Boli mnie że te gnioty noszą tą samą nazwę co genialna pierwsza część. Seria zaczęła bardzo mocno i z każdą kolejną częścią jest gorzej i gorzej. Od Black Ops II to i tak jest już poniżej poziomu dna i mułu. Wracam pograć multi w CoD 1 - jedyna prawdziwa i nieskażona bezsensownymi udziwnieniami część całej serii, która zachowuje godność. A nawet przejdę sobię w CoD 1 kampanię single player bo nadal jest lepsza i ciekawsza niż BO2, GHOST I AW razem wziete. Ba! Nawet graficznie jest lepsza pierwsza część.
Szczerze ? Ja też obejrzałem trailer tej gry i jakoś mnie nie powaliło ani trochę. Może dlatego że jestem miłośnikiem starych części COD które były genialne niż te obecne. Kto wie... Ale wracając do tematu, to w świecie gier FPS już nie króluje temat IIWŚ jak to było kiedyś, teraz (to nie ważne czy to EA, Activision, Sony, Microsoft itp.) króluje moda na wojnę współczesną osadzoną w innym czasie z nudną grafiką i do bólu z niedopracowaną fabułą gry. Taka jest prawda... Nawet nie ma już żadnych szans by znane firmy gier powróciły do tematu IIWŚ.
Co do wymagań - Na pierwszy rzut oka widać że skopiowane z AW tylko lekko zedytowane.
Jab7kO Gardzisz mną że zawsze będę za tą serią?? jesteś jakiś dziwny,jak pisałem wcześniej każda gra ma swój Silnik graficzny i idzie na tym samym,ale śmiać mi się chce z gościa co powiada że Pierwszy Cod wygląda lepiej graficznie niż BO III lub AW,może gra na ślepo lub ma wadę wzrokową.
Jak pisałem wcześniej jeszcze widać jacy Polacy są w dzisiejszych czasach,są praktycznie nie zadowoleni ze wszystkiego,z tego co wiadomo będzie można przetestować wersję Beta nawet przed pokazem E3 tryb wieloosobowy,mało wam??,Kampanie zwykłą kampanie na dla pojedynczego gracza nie jakiś dodatek będzie można przejść w 4 osoby ze znajomymi.Cod od AW poprawiło swoją Grafikę i to widać gołym okiem ale wszyscy piszą że nic się tam nie zmieniło.Wy po prostu jesteście Hejterami a nie Fanami,Fan zawsze będzie Kochał swoją serię to jest tak samo jak Kibić będzie kibicował swojemu klubowi,nie ważne że rozkład drużyn się zmienia.Mam gdzieś Waszą krytykę jeśli chodzi o moją osobę po prostu was boli że mnie CoD zawsze się podobał,nie ważne w jakim kierunku ona idzie,owszem przyznam się że też bym chciał powrotu do 2 Wojny Światowej ale nie Hejtuje tak mocno,że nie ma 2 Wojny Światowej to już produkcja musi być śmieciem?? no ok to jest wasza opinia,ale wkurza mnie pewna sprawa,że za dużo widzę takich samych lub podobnych komentarzy oczywiście negatywnych,a i wiele osób wie że takie gry jak cod lub BF chodzi o MultiPlayera,a jak komuś zależy jedynie na Singlu to niech se Ściąga z internetu.
Tutaj sobie zerknijcie co ma się mniej więcej znajdować w BO III,ale podejrzewam że i tak będziecie robili swoje decyzja i tak należy do was,czy tkniecie tą część czy też nie o to link http://www.spidersweb.pl/2015/04/black-ops-iii.html
@Peter22021984
Jakby Cię to nie ruszało co ludzie piszą, to byś się nie wypowiadał. Ja to widzę tak, Ty inaczej. Proste. "Hejtowanie" to całkiem inna sprawa. Ja racjonalnie patrzę na temat. Ty jesteś "Fanem", a raczej jego znacznie wyższym stadium. Dla Ciebie gniot będzie grywalny i będziesz się cieszył z tego tak czy siak. Grunt, żeby nosiło nazwę Call Of Duty. To własnie jest główny problem, dzięki któremu gra stoi w miejscu. "Ludzie i tak kupią" więc nie ma sensu jakoś konkretnie się męczyć. Amerykanie są naiwni. Wystarczy, że da się im grę gdzie USA ratuje świat. Każdy kupi. Polak, polakiem. Widzi, że gra jest słaba to mówi, że taka jest. Proste.
Jab7kO nie drogi Rodaku ty uważasz że to jest Gniot i owszem wiele innych ludzi,a skoro mi się jeszcze ta seria podoba to za Gniota z tego nie uważam,jak by zrobili z tego Strategię lub jakieś MMO to za pewnie bym nie kupił,nic nie poradzę na to że lubię typowe FPSY,a szczególnie w Call of Duty,ja cię chłopie rozumiem,ty masz inne podejście pod tą serie i ja też,no i nic nie poradzę że do tej pory wielbię tą serię.Jak widać staram się jakoś złagodzić konflikt z wami i mam nadzieje że jakoś mi wyszło.Pozdrawiam.
Pierwszy COD na którego czekam prawie wszystkie były crapami pal licho że stary silnik czy parę okazjonalnych błędów (a tych prawie zawsze było aż nadto) tym nowsze tym gorsza optymalizacji i inne podobne głupie ale podstawowe i odczuwalne błędy powodujące bolączki graczy czekam mimo że wiem że pod tym względem będzie bez zmian a może nawet gorzej BĘDĄ CYBORGI gorąca czekam!!!
grzyb111 Problemy z optymalizacją?? ,to chyba masz za słabego kompa że ci źle chodzi u mnie AW działa bez problemu,czy to na singlu czy to na Multi
@Peter - tak wolę grafikę w pierwszym CoDie która była czytelna niż ta np z Ghosta. Na co mi takie fajerwerki graficzne jak gra była nudna? Grafika jej nie pomogła. I multiplayer też najlepszy był w pierwszej częsci - żadnych perków i innych tego typu bzdetów. Alianci vs. Oś - wiedziałeś chociaż o co walczysz. A tutaj czy to single czy multi nie ma szans w czuć się w wir walki bo o nic nie walczymy. Poprostu idzie sie do przodu i strzela bez sensownie
@Peter - kontynuując mój powyższy post - cała mechanika gry w pierwszym CoDzie była lepsza niż w we wszystkich od CoD2 zaczynając. Tam czułem swobodę. Grając w multi mogłem korzystać w pełni z otoczenia - wskakiwać na większość ścianek, gruz itp. Od CoD2 gdzie zmienili silnik zrobiło się nudno bo nie dało się wskoczyć prawie na żaden wyższy murek bo ograniczały wszędzie neiwidzialne ściany. Nie mówię że CoD2 był słaby bo kampanię miał świetną, a i multi nie był najgorszy ale CoD1 przebija wszystkie multiplayery w tej serii. Nawet CoD4 znudził mi się po około 2 latach a w CoD 1 gram nieprzerwanie od 2004 roku. Może i mniej teraz ale przynajmniej raz w miesiącu sobie pogram po pracy i zawsze z wielką przyjemnością.
Przemogłem się i obejrzałem trailer - przecież to nie jest nawet Call of Duty ! Nie ma nic związanego z "wezwaniem do obowiązku". Bezsens i bajka w jednym. O co tu wlaczyć? Robociki, kosmiczne pistoleciki hahah co za szajs. Zmienić tytuł na Call of Gówno Black Shit to wtedy będzie tytuł adekwatny do gry :) Jeszcze raz - GÓWNO GÓWNO GÓWNO :) Poniosło mnie ale liczyłem na poważną grę jak CoD1 czy BO1, ale wyjdzie po raz kolejny bajeczka z plastikowymi pistolecikami.
Mam szczęście nie bycia głupiutkim fanbojem serii więc wiele tematów do tej gry mnie nie chwyta, ale jako gracz lubiący sobie postrzelać od tak do ruchomych celów (1 crysis i warhead jako strzelanka były najlepsze następne straciły to coś i stały się zbyt ciasne.) to powiem że w coda można było bez problemowo pograć aż do Call of Duty: Modern Warfare 3, potem zaczęły się komplikacje.
@Peter22021984 Gdy ja 2 lata temu kupowałem kompa za niewiele bo 2 tysiaki to był kolos 3-x-to co posiadałem:
[Nazwa systemu operacyjnego Microsoft Windows 7 Ultimate
Wersja 6.1.7601 Service Pack 1 Kompilacja 7601
Dodatkowy opis systemu operacyjnego Niedostępne
Producent systemu operacyjnego Microsoft Corporation
Nazwa systemu GRZYB111-PC
Producent systemu Gigabyte Technology Co., Ltd.
Model systemu GA-78LMT-S2P
Typ systemu x64-based PC
Procesor AMD FX(tm)-8120 Eight-Core Processor, 2812 MHz, Rdzenie: 4, Procesory logiczne: 8
Wersja/data systemu BIOS Award Software International, Inc. F2, 2012-03-20
Wersja SMBIOS 2.4
Katalog systemu Windows C:\Windows
Katalog systemowy C:\Windows\system32
Urządzenie rozruchowe \Device\HarddiskVolume1
Ustawienia regionalne Polska
Warstwa abstrakcji sprzętu Wersja = "6.1.7601.17514"
Nazwa użytkownika Grzyb111-PC\Grzyb111
Strefa czasowa Środkowoeuropejski czas letni
Zainstalowana pamięć fizyczna (RAM) 8,00 GB
Całkowita pamięć fizyczna 7,98 GB
Dostępna pamięć fizyczna 5,60 GB
Całkowity rozmiar pamięci wirtualnej 11,0 GB
Dostępna pamięć wirtualna 7,58 GB
Obszar pliku stronicowania 3,00 GB
Plik stronicowania C:\pagefile.sys]
Nie wiem jakiego ty masz kompa i wisi mi to.
Jestem głupi bo cały czas w to gram?,może i jestem Fanboyem i w cale mi to nie przeszkadza,ja
każdy z was jest za pewnie wielbicielem jakiejś produkcji,ale wy nie ma cie prawa mi wmawiać że to co co roku wypuszczają to jest złe nie dobre i tak dalej,po prostu wy patrzycie to w inny sposób i ja też a ja wam nie mogę też wmawiać że to jest Fajne po prostu czasem irytują mnie te same teksty bez żadnego wytłumaczenia,a że wam się nie podoba to już jest wasza sprawa,panowie tutaj każdy ma swój gust,a gustu nikomu odebrać nie możecie,chyba że sam już mu się odechce tego co roku co wypuszcza Activision,a że lubicie starsze produkcje nie ma sprawy to jest wasza sprawa,ale po co non stop tyle hejtować,jestem mało inteligentny więc wole mało inteligentne produkcje,bo nie chce mi się myśleć :p.A że Kocham to co wypuszczają to nie znaczy że muszę być już tym złym nie dobrym którego trzeba gnębić i tak dalej,to jest tylko gra nic więcej.
Nikt Cię tutaj nie gnębi. Wręcz przeciwnie. Ktoś powie, że mu się nie podoba. Od razu Twój komentarz w obronie :) Tak jak mówisz. Każdy ma swój gust. Ja mówie co myślę, ale nie zabraniam nikomu grać w tego CoDa. Chcesz tracić SWOJE pieniądze. Trać. Ja na tym cierpię, bo twórcy przez to się nie starają. Niemniej zabronić nikomu nic nie moge.
Młodszym graczom polecam Call of Duty z 2003 roku + dodatek UO a następnie CoD 2. Kto nie grał niech żałuje i nadrobi a nie pożałuje. Więcej zabawy, więcej emocj i 0 niepotrzebnych bzdetów.
A przechodził ktoś z was Call of DUty 3 ?? który nigdy nie powstało na komputerach osobistych?? ja przeszedłem cała na Pierwszym Xboxie swoim oczywiście
@Peter22021984: Zabawne że przyznałeś że jesteś głupi, tyle że nie miałem na myśli nazwania cię głupim po prostu jak czytam niektóre komentarze tzw fanów zaczynam się wtedy zastanawiać czy w ogóle myślą co piszą a jak tak to żenujące jest to że nawet w tej sferze jest masa baranów i okej lubisz tą serie to dobrze ja lubię strategie warchamera40000 sagę części pierwszych a z drugiej tylko kampanie lecz nie chodzi o to co ty czy ja czy ktokolwiek lubi tylko o steki bzdur które nieraz ludzie plotą zasłaniając się przy tym że jest fanem jak coś piszesz to przemyśl nawet nie z uwagi na innych ale na siebie, najgorsze że masy takich tłumoków potem klepią jakąś bzdurę broniąc nie rzadko niekompletny produkt co doprowadza do tego iż finalnie dostajemy to co przez ostatnie parę lat można zaobserwować coraz gorszej jakości niedopracowane produkty i dlatego nazywam to w taki a nie inny sposób, wina jest nie tylko po stronie twórców ale przede wszystkim po stronie nas konsumentów przemyśl to i poobserwuj morze zrozumiesz o czym mówię. :)
Call of Duty, zawsze lubiłem. Chętnie poczekam na Black Ops 3... zobaczymy jak im to wyjdzie :)
@Peter - ja grałem w CoD3 ale niestety tylko u kolegi więc całego nie przeszedłem :( Próbowałem emulatora ale komp za słaby. Zamiast wydawać te wszystkie części od MW2 aż po BO3 lepiej jakby wydali CoD 3 na PC
n0rbji no troche zirytowany jestem że nie wypuścili trzeciej części na pc,a bym sobie zagrał
Za rok wyjdzie Call of Duty: Mars Invasion gdzie zielone ludziki atakują ziemie :D To całkiem realne widząc co będzie najnowszej części :D
@n0rbji Zgadzam się tyle że będzie problem, ta gra jest poważna jak van diesel. to nie saints ROW morze nie wyjść (Ha przemyciłem xxxualne podteksty,). :D
@grzyb111 - CoD nie jest już poważną grą od kiedy wprowadzili w BO2 kosmiczne gadżety jakieś niewidzialne kamuflaże i podobne pierdoły. Poważna to była pierwsza część z 2003.
@n0rbji - Morze tak, morze nie. Nie jestem fanem tej serii i napisałem powyżej do której części tej gry jako przeciętnego gracza gra i rozgrywka była grywalna, ale jeśli będziesz chciał mi powiedzieć że którakolwiek z części była realna to cię wyśmieję (ŻADNA GRA TAKA NIE JEST,).
@grzyb - zgadzam się z Tobą ze gry nie są realistyczne ale zawierają elementy, które starają się realistycznie odwzrować, np. wygląd i odgłosy broni. Mało tego można powiedzieć ze niektóre gry starają się wyglądać realistycznie żeby gracz mógł poczuć ze gra w coś poważnego. Ten nowy BO3 idzie w całkiem inną stronę i zaczyna być kosmicznym s.f. Grając w pierwszego CoDa wczułem się w tą grę bo wiedziałem że było nawiązanie do prawdziwych wydarzeń w prawdziwych miejscach. A słowo "morze" to nie to samo co "może" ;-)
Mnie najbardziej interesuje dlaczego pchają CoD'a w przyszłość. Ja mam takie założenie: Rosjanie nie mogą być wrogami bo sytuacja polityczna nie pozwala, walki na bliskim wschodzie też nie, bo przyjdzie jakiś wojownik kalifatu i się wysadzi u nich (a mógłby to zrobić bo oni zniszczyli tą serię) :D . Ewentualnie chińczycy mogliby być wrogami, "no ale w batelfildzie ctery jusz to bylo"
@zalewany - ale przecież w serii MW to Rosjanie byli przeciwnikami. Szkoda że nie zrobili Call of Duty: Vietnam bo pokazali w Black Ops 1 że można zrobić ciekawą grę opartą o ten konflikt.
Iluzja czy próba naśladowania realizmu - jak zwał tak zwał a i tak to jeden grzyb. Wiadomo że gra nigdy nie odzwierciedli realnego życia bo nie poczujemy bólu, smrodu czy zmęczenia. Gra to tylko wirtualne pokazanie świata na płaskiej płaszczyźnie ekranu.
Mam takie wrażenie czy to trochu podobne [ht@tp://[email protected]@antart.c@om/gal@lery/](usu@)
@n0rbji - przede wszystkim nie ma tego co jest np w this war of mine czyli poszkodowanych cywili żadna bitwa czy wojna a zwłaszcza współczesna nie odbywa się bez strat tych którzy najmniej czemukolwiek są winni czyli cywilów i nie ważne czy rosya czy merka jest zła obie strony szkodzą, obie strony zabijają cywilów przeciwnej strony a podczas starć często nawet na to nie patrzą wykonują tylko swoje wytyczne i bohaterem jak zapewne wiesz zostanie strona zwycięska lecz nie tylko na froncie ale i polityce. Dlatego coda możesz nazwać co najwyżej bajką o żołnierzach a w efekcie czego twórcy mogą przebierać w tematach bo to tylko bajka o żołnierzach.
Bajka nie bajka ale temat II wojny jest poważniejszy niż to co np w BO3 będzie. Jest oparcie o jakieś fakty któe się wydarzyły.
A co do nie pokazywania cywilów - owszem brakuje tego w grach wojennych. Chciałbym więcej brutalności, chciałbym sceny rozstrzelania, pokazanie obozów koncentracyjnych, chciałbym żeby powstała gra pokazująca wszystkie dramaty wojny. Wiem że nie powstanie bo gry kierowane są głównie do młodych ludzi
Ale trzeba przyznać że cod black ops 2 to był syf. Wrogowie na każdym poziomie występują w 2 odmianach góra 3 każdy z takim samym ryjem i tyle jeśli chodzi o wygląd. O rozgrywce która była tak rozpi!@#@#! przez lenistwo twórców (Czy raczej pyszałkowatych leniwych gównożerców.) przykładowo wróg który znikąd pojawia się zza pleców, znaczek granatu pojawia się za późno albo wcale (już nie wspominając o tym że zlewa się z ekranem tak że trudno go dostrzec) niewidzialne ściany nieraz w bezsensownych miejscach, blokowanie się postaci gdy próbuje się wskoczyć na wyższą pozycje, towarzysz udaje że strzela chowając się ciągle przed ogniem mógłby przynajmniej w strefie swojego strzału chronić gracza, i zwieńczeniem tej stery gówna i podobnych błędów które nie chce mi się wypominać są blokady za którymi można się chować przez jedną przeskoczysz przez kolejną kurde nie. (Szczerze polecam gchost recona którą kolwiek część z serii wrszystkie są niebo lepiej dopracowane niż ta sterta kału za każdym razem różniąca się tylko wyglądem).
A ja czekam na te grę a wiecie czemu ? Ponieważ dla mnie ostatnie Call of Duty jakie grałem to było Black ops 2 w 2012 roku ;) i bardzo mi się podobało (mowa o SP) i mam nadzieje że będzie to równie dobra gra.
Jestem jak ten Amerykanin który zawsze ciepło przyjmuje następną część tej serji
@n0rbij - zbrodnie na cywilach są pokazane w Enemy Front, moim zdaniem bardzo niedocenionej grze
Z jednym trzeba się zgodzić - BO 2 to był jeden wielki niewypał. BO 1 jako tako da się strawić i można na długie godziny pograć, ale BO 2 to już nie. Dlaczego ? To chyba każdy wie dlaczego. Sci-Fi, fabuła słaba i nie jasna, Dziwne promocje i dodatki do Multi jak chociażby Nuketown 2025. Myślałem że jak BO 1 które jest udane, to twórcy zrobią kontynuację BO 2 w tym samym czasie po wydarzeniach z BO 1 (jak to miało miejsce z MW - MW 2 ma kontynuację z MW 1. Wydarzenia przedstawiają w MW 2 pokazywane są kontynuowane z MW 1 - ale taka mała ciekawostka) ale widocznie wszyscy myśleli tak a guzik grę otrzymali. No cóż, dla Activision liczy się tylko kasa za zrobienie kolejnego gniotu aniżeli na tym jak odczuwają gracze. To samo było z BO 2, Ghosts i AW. Ta ostatnia na niektórych stronach z grami (w tym na golu) otrzymała tzw. oskarka za udaną grę. Pfff... Ciekawe za co ??? Za fabułę ? Za dodanie Kevina Spacey do gry ? Za całość ? Za Multi ? Ta gra powinna nic dostać bo jest tak zrobiona na chama że nie wiem. Ale no cóż, czego to się nie robi dla kasy...
Hej, mam jeszcze jedno pytnko ,troche z innej beczki, mam plyte glowna Z87-G43, procek i5 4670 3,40Ghz i chce kupic pamieci ram taktowane zegarem 2133 mhz,(Pamięć G.Skill RipjawsX DDR3 2x8GB 2133MHz CL9) czy moja plyta glowna bedzie z nimi dobrze wspolpracowac??? oczywiscie w dual schanelu, prosze o odpowiedz, pozdrawiam wszystkich
Dzieki za odpowiedz Peter22021984 a jeszcze jedno pytanko- bedzie przez ta pamiec, chodzi mi tutaj o taktowanie pamieci 2133 Mhz, wzrost, choc minimalny wydajnosci??????,, a dokladnie czy przez ta pamiec bede mial choc troszke wiecej fpsów w grach?????????
piter310 w zależności w jakiej grze i to zależne moim zdaniem ale mogę się mylić jaką posiadasz kartę graficzną
Hej, karte graficzna posiadam MSI Geforce GTX 760 w opcji 4 GB pamieci, procek mam i5 4670 3,40 Ghz i wlasnie jestem bardzo cieka czy przez ta pamiec taktowana 2133 Mhz wzrosnie choc mi troche fps w grach
@Darien - zgadzam się że Enemy Front jest nie docenione. Bardzo dobra gra, zdecydownie ciekawsza i lepsza niż BO2, GHOST I AW razem wziete.
Moja przygoda z COD skonczyla sie przy black ops 1(nawet nie ukonczylem) i raczej nic nie zapowiada powrotu do tej serii, zrobili z tego komercyjną papkę.
Tak dla ścisłości - każda taka gra jest komercyjna, bo to produkt robiony dla pieniędzy. To chyba oczywiste i nie ma w tym niczego nagannego. Istnieją tu 2 opcje - albo w końcu się przejadą i rynek nie przyjmie ponownie odgrzanego kotleta, albo okaże się że ludzie na to pójdą. I wtedy nie ma co psioczyć na activision tylko na ludzi którym byle papka wystarcza. Mnie od tych gier odrzuca. Call of Duty - niedługo to już będzie wprost Half-Life (którego cenię, ale nie o to chodzi).
Ale to moim zdaniem niedługo się skończy, bo to te obecne gry różnią się między sobą tylko tytułami.
NAJLEPSZA SERIA NA ŚWIECIE A GIMBUSY MAJĄ SPINAJĄ DUPY ŻE COD ROZPIERDOLI WSZYSTKIE TE POZOSTAŁE ICH GNIOTY
Czytaliście opis??? "bieganie po ścianach oraz strzelanie pod wodą" A do tego walka z maszynami (screeny). Szkoda słów. Połączenie Crysisa i Titanfalla.
Mass Effect przynajmniej ma fabułę, a tutaj wystarczy spojrzeć na screeny i już wiadomo że to będzie niewypał.
@Guziecguzz Najlepsze CoDy to: CoD 2, CoD 4 i właśnie CoD: Black Ops (nie dwa)!
g@mers0ft nikt nie może wmawiać komuś jaki cod był najlepszy bo każdy ma inne gusta
Ja oczekuję od CoD realizmu, a nie takich koszmarków. Kompletny niewypał, zupełnie jak pozostałem dwa Black Opsy. Klapa. Na szczęście teraz, żeby postrzelać nadarzy się okazja, bo wychodzi Sniper: Ghost Warrior 3. Pod koniec czerwca będzie można zobaczyć na E3, co tam się w tej grze dzieje.
Oj Tak Sniper to była fajna gra. Co do Cod-a to nie wiem mam co raz bardziej mieszane uczucia. Realizm?! no nie wiem w grach ogółem jest mało realizmu, więc tego tam nie szukam, może coś faktycznie pokaże nam SGW3. ale i tak zagram w COD-a bo będzie inny. Obie gry mają wielkie szanse, obie gry mają wiele do zaoferowania. :) Ale musimy poczekać do 2016:(
A niby miało być World at War 2. Tak z ciekawości w google wpisałem ten tytuł i niby to WaW 2 miał wyjść w listopadzie. Ale skoro zapowiedzieli Black Ops 3 to może wydadzą DLC o podtytule World at War 2? Jak uważacie?
UP takiego DLC do BO 3 to wogóle nie wydadzą. Bo jak co przyjdzie zatytułować jakieś DLC do BO III i padnie na WaW 2 to będzie śmiech na sali, bo Niektórzy pomyślą że to chyba kontynuacja WaW z 08 roku.
Albo może być też tak, że World at War II powierzono jakiemuś innemu studiu o którym nie wiemy tak samo jak Modern Warfare 4... niby miało być coś takiego fabuła przedstawiała 2 lata po wydarzeniach z MW 3, wspomniano o bohaterach oraz ten aktor się wypowiedział, że dostał propozycje czy pracuje nad MW 4, a przecież Infinity Ward oświadczyło, że nie zajmują się tą serią. No takie plotki po necie krążą, a możliwe że np. studio Raven Software (potajemnie) pracują nad którąś odsłoną. Któż to wie? No ale cóż póki co mamy to co wyszło i już w tym roku dostaniemy Black Ops III.
Witam wszystkich, dla mnie seria jest mega. Nie zgodzę sie, że jest komercyjna :P
Wiecie gdzie mozna zamowic ? Znalazłam strone [link]
Chyba jest najtaniej ??
Teraz Call of Duty to nie jest to co kiedyś. Od CoD MW3 ta seria niestety schodzi na psy. Te futurystyczne nowinki skutecznie mnie odrzucają od tej produkcji.
Ciągle widzę bardzo podobne Komentarze to nie jest to co kiedyś Call of Duty skończyło się na..Jeszcze się nie skończyła bo jeszcze ją wydają a Multi będzie na pewno Świetny jak w innych Seriach,nie chcecie dłużej patrzeć na nowego Coda?? to bierzecie się za inne gry gdzie nie ma futurystyki i nie skacze się 5 metrów nad ziemią a takim jest jak np BF3 lub B4 a w BF5?? co będzie to nie wiadomo :)
Powiem tak. Nie gram w coda od MW 3. Tak sobie patrze co roku na tą grę i filmiki. Praktycznie gra niczym się nie różni. Z roku na rok jest to samo. Jedynie co idzie w górę to wymagania w grze. Ja bym musiał cały komp wymienić żeby zagrać w coś co jest od paru lat to samo. Tylko że wymagania idą w górę. Wolfenstein The New Order i The Old Blood bije tą grę przepiękną kampanią i grę robili 5 lat. Ostatnio zaprezentowali Dooma 4 którego robią już ponad 6 lat. Co z tego że cod co roku wychodzi nowa część jak jest to samo. Te 2 gry biją na głowę wszystkie części coda. Mnie dziwi że oni nadal robią część co rok. Jedyna dobra część coda to call of duty 4. Reszta jest odgrzewanym kotletem z jakimiś mega wymaganiami.
SamirDuran jeśli nie postrzegasz różnic graficznych to odwiedź okulistę :) i nie patrz różnicę między nowym Doomem lub Wolfenstine bo to są 2 inne gatunki strzelalin one należą bardziej pod Singla niż pod Multi w sumie Doom będzie miał swój Multi bo już pokazano wiadomo urywki jak to ma mniej więcej wyglądać,a że powiadasz że musiał byś co roku zmieniać kompa to za pewnie masz z Epoki Kamiennej którego już dawno powinieneś zmienić,Pozdrawiam.
Ctrl C - Ctrl V : Black Ops III. Nowa generacja... chyba sracja. Brak rozwoju, innowacji, zmian itd. Seria CoD jest jak owoc - Dojrzał na etapie MW1, przejrzał na MW3, a zgnił na Black Opsie 2. A teraz mamy coś w stylu tegoż powiedzenia: "G*wno zawinęło się w papierek i udaje, że cukierek"(R). Zawsze znajdzie się ktoś kto owy cukierek zje i jeszcze mu będzie smakował. Koniec komentarza.
@Peter22021984 Skoro chodzi mi wolfenstein a on ma idealne wymagania to o czym my tu rozmawiamy. Cod ma za mocne wymogi. Grafika może i lepsza ale to nie zmienia faktu że gra stoi w miejscu od paru lat.
SamirDuran Co byś chciał żeby zmienili w codzienie nie licząc tej II WŚ?? może misje poboczne jak w Far Cry? lub może większe i bardziej rozbudowane plansze w Singlach? czyli bardziej otwarty Świat? może też zmiana kamer ?? jak na przykład widok z góry lub TPP aż do FPP?? przed wchodzenie do Rozgrywki Singlowej jakiś może Rozbój postaci,jak on ma wyglądać lub ona w co ma być ubrany lub ubrana jaki ma mieć charakter,kim masz grać może czy Komandosem lub Gliniarzem czy może Snajperem??,żeby gra może była oczywiście dłuższa niż zazwyczaj,może też byś chciał żeby w czasie twojej przygody były też pewne kwestie związane w RPG czyli rozmowy z ludźmi oraz wybrane jak masz na nie odpowiadać? no nie wiem co byś chciał.
@Peter22021984 Bronisz coda jak nie wiem co. A ja ci powiem tyle. Zobacz na ocenę gry która jeszcze nie wyszła. Poczytaj komentarze ludzi. Po co kupować co roku podgrzewany kotlet co? Szkoda kasy. Na dodatek jeszcze te DLC które kupisz a po 2 latach są bezużyteczne. Lepiej żeby już zrobili może o 2 wojnie niż wałkowanie co roku tego samego. Kiedyś cod naprawdę był dobry. Ale głupotą jest robić co rok to samo. Gdyby robili z 5 lat to pewnie bym kupił. A tak z roku na rok to samo -_-
SamirDuran No bronie i nic na to nie poradzę i tak kupuję do tej pory tak samo jak i pakiety DLC,jedynie to brakuje mi Black Ops I a tak to mam wszystkie części,że ktoś nienawidzi już pewnej serii to nie znaczy że wszyscy muszą ją nienawidzić,ale wiadomo że każdy ma swoje Gusta.Pozdrawiam.
Niskie wymagania myślałem że w myśl tradycji pójdą wymagania o wiele bardziej w górę a grafika się nie zmieni, pewnie rekomendowane będą na poziomie GTX 670/760 jak w przypadku Advanced Warfare.
Znając życie dzieci i tak kupią tą samą grę od 4 lat.
Pakston ja już zamówiłem no i co w tym złego że wiele osób lubi i kupuje tą serie??, a że większość Polaków Żyga już Futurystyką w Call of Duty to już ich problem,może większości z was woli taktyczne strzelanki ale ja z ogółem wolę tryb zręcznościowy w takich FPSach,jak wiadomo każdy lubi co innego Pozdrawiam i nie ma co się kłócić każdy ma inny pogląd na różne jakie rzeczy i inne tego podobne.
Większość z was narzeka na brak innowacji. Graliście w najnowsze części CoD'a? Ghosts był słaby, ale miał o niebo lepszą grafikę niż BOII. Egzoszkielety to nie innowacyjność? Rozgrywka w AW jest dwa razy szybsza niż w jej poprzednich. Byłem negatywnie nastawiony do AW, ale według mnie, wyszedł dobrze, choć nie tak dobrze jak gry z serii Black Ops lub Modern Warfare.
Wielu z was brakuje II Wojny Światowej (mi także), ale widocznie, twórcy mają inny pomysł na grę. Aż dziw, że EA nie robi gry (może robi) w czasach drugiej wojny, którą zyskałaby graczy zawiedzionych brakiem CoD'a w przeszłości.
Na nowego Black Ops'a czekam jak cholera, nawet zastanawiam się nad Juggernog Edition
Ktoś wgl na to czeka? Kiedyś COD miał jakiś hype na e3 czy innych eventach a teraz jakoś cicho było wokół niego, zresztą nie ma się co dziwić
kał z d.... i jego nowa odsłona, walą tego ścierwa jak te AC, doszło do tego , że człowiek musi przeglądać indory i kickstartery bo samo gówno wycieka od twórców tych crapiatych gier. Innowacyjność zerowa, zmęczenie człowieka maksymalne
Zal mi wszystkich którzy srają na tego coda po zobaczeniu dwóch obrazków ktoś na jakiejś stronie "odgrzewany kotlet" i wszyscy juz zaczynają tag pisać, gra wyjdzie do sprzedaży to wtedy zobaczycie i ocenicie ja gralem w cod 3 i 4 i byly fajne ale gralem i gram nadal w coda bo1 i bo2 i podobaja mi sie tag ze kupilem karnety do obu. Wiec ludzie nie oceniajcie dopóki nie zagracie bo to jest śmieszne żeby nie powiedzieć żałosne, ja kupie bo3 i wtedy ocenie czy fajne czy to gówno.
Pozdrawiam :P
Podejrzewam że jak zrobią Call of Duty w rodzaju Wiedźmina która ma prześliczną grafikę i wymagania z kosmosu i która by była na 100 godzin grania to za pewnie by było mniej tej krytyki,bo ludzie teraz patrzą bardzo na grafikę większości a nie na samą rozgrywkę jak się w to gra
Ja i tag kupie glownie dla zombie a w bo3 ma być system rankingowy oparty na PD wiec będzie ciekawie
@Cm Dawid
Ale co tu zagrać singla na 5h i 50% gotowego multi i drugie 50% do zakupu? Gra za ponad 300 zł na pc i 450 na konsole. Klaszczesz łapkami z radości. Brawo! Nikt nie każe kupować, ale co masz bez tego? Dymają na starcie, innowacyjności w tym produkcie zero, srajtaśma brazylijska. Za często, za dużo , za nudno.
@Wolfman_PL Gdyby to co będzie w DLC byłoby darmowe to by i tag każdy narzekal ze jest ich mało i by narzekali na to co by było płatne