The Evil Within | PC
A wedlug mnie slabe... Moi faworyci z horrorow ktore nie wyszly to Amnesia: A machine for pigs i Outlast :)) Outlast zajebisty ma trailer :D
Konrad Mistrz :D jak twoim zdaniem 1 cześć amnesji była słaba to faktycznie z tobą jest coś nie tak.gra była na wysokim poziomie miała klimat były ciarki wiadomo ze nie było jak Silent Hill ale gra fajna,a co do tej to faktycznie będzie fajna podchodzi pod pilę.pozdro
Nieźle grafika i coraz prawdziwe krew. Bardzo lubię horror ale można przestrachy się :D
Niezwykle mocno liczę na ten tytuł. Mam nadzieję że The Evil Within będzie grą straszną oraz wciągającą. Jak dla mnie zapowiada się na jeden z najlepszych horrorów komputerowych w historii. Obym takie zdanie utrzymał po premierze... ;)
@ CHEKI.
Mam takie same nadzieje. Po zapowiedzi, strasznie się napaliłem na tą produkcję, bo brak mi gry, która potrafi samoistnie wycisnąć z nas klocka. Jak wspomniał kolega wyżej, także czekałem na tytuł Outlast, ale niestety, wyszło jak wyszło. Oby The Evil Within wymagało podchodzenie do niej z rolką srajtaśmy. :)
Czekam na gre,wkoncu jakis action horror,brakowalo mi tego typu gier, wkoncu jakas odskocznia
@ARO 3
Nie wiem co ci się nie podobało w Tomb Raiderze z ubiegłego roku ale dla mnie ta gra nie była taka zła pewnie powiesz że miała mało wspólnego ze starymi Tomb Raiderami mam znajomych którzy uważali, że w stare Tomb Raidery nie da się grać naprawdę fatalna mechanika rozgrywki ogólnie grało im się fatalnie, a tę odsłonę z marca 2013 ukończyli i świetnie się bawili.
Wiadomo fani serii będą twierdzić łatwo jest tak mówić ludziom którzy nie byli z serią od początku tylko, że gdyby zrobili grę z mechaniką podobną do poprzednich odsłon to mówiło by się, że nie zaszły zbyt duże zmiany względem poprzedniczek ludzie powód do marudzenia zawsze sobie znajdą, ale ja w tą grę Crystal Dynamics zagrałbym gdyby miła inny tytuł. Podobnie było zresztą w chwili ukazania się Max Payne 3 że to już nie ten sam Max co wcześniej tylko że z takiego marudzenia nic nie wynika tak naprawdę twórcy robią taką grę jaka się najlepiej sprzeda i należy o tym pamiętać.
@CHEKI
To nie licz za bardzo, bo zwykle tacy potem marudzą, że z zapowiedzi gry niewiele zrealizowano albo wyszło coś zupełnie innego niż zapowiadano.
@ aenwu - chcę Ci tylko uświadomić, że nie mam w zwyczaju znęcać się nad nieudanymi produkcjami. To już nawet nie można liczyć na nadchodzący produkt?! Wyjdź pesymisto.
28 sierpnia, to dzionek premiery i kolejny powód, by nie rozpaczać nad końcem wakacji ;D
No i gameplay, na podsycenie apetytu ;D
http://www.youtube.com/watch?v=MMKhoHl9BnE
26go. Co mnie obchodzi wersja europejska ? VPN i mamy grę :)
hahah wielu bedzie plakac ze gra wyjdzie wtedy jak wakacje zaczna sie konczyc;D oby gra nie byla na jedna noc...
Premiera przesunięta na 24 października. Powód doszlifowanie produktu. Ciekawe czy będzie takie samo kłamstwo jak było z Watch Dogs.
Zapowiada się słabo, zobaczymy co wyjdzie, mam nadzieję że nie będzie to kolejny syf w stylu Outlasta. Chciałbym coś serio w klimatach pierwszych Residentów, udało im się to nawet w Resident Evil Revelations, więc to nie tak że to nowa era i takich gier już się nie robi.
Nawet nieźle to wygląda ale jakieś ekstra to nie będzie, to raczej dobra gierka w oczekiwaniu na The Forest.
BTW. czy The Forest nie miało daty premiery na październik czy listopad 2014? Bo teraz patrzę i widzę że jest 2015.
Według mnie ta gra po wyjściu powinna znajdować się na szczycie . Dlaczego ? Od dawna czekam na gre typu survival horror która dorówna Silent Hill 1-4 . Mam nadzieje że gra zaskoczy nas klimatem z 2 czy 4.
Dziękuję .
Ale wymagania napewno będzie miał kosmiczne. Ciekawe czy pójdzie mi na AMD Phenom II x4 3.4 GHz, 8 GB RAM i Geforce GTX 750?
Uwielbiam horrory z tego co widać zapowiada się dobrze oby tylko nie zrobili z tego bezmyślnego strzelania do hord umarlaków. Czekam z niecierpliwością !
19 - ja się dziwię, że w ogóle na tym odpalasz gry :>
wymagania podobno bardzo małe...To cieszy przynajmniej wiadomo że nie podpisali lewej umowy z producentami nowego sprzęciku.:)
Dlaczego napisy sa na PC,a na konsole to ANG? WTF??? Nigdy nie moge zrozumiec takiego absurdu ,co za problem wsadzic kilkukilobajtowe pliczki jezykowe na płyte??
Już za cztery dni będę mógł ograć dość spory kawałek rozgrywki.
Mam nadzieję że się nie zawiodę :)
Ogólnie jeśli ktoś mieszka w Wielkiej Brytanii to polecam się zarejestrować http://www.theevilwithintour.co.uk/
Nie dość że możemy pograć 3 godziny w grę na spokojnie, to jeszcze dostajemy zniżkę 5 funtów na grę i parę innych fantów.
Jak tylko ogram to napiszę co i jak. Cudów się nie spodziewam.
Napisz napisz i tylko potwierdź fakt, że gra zasługuje na najwyższe możliwe noty :P Chociaż znając Ciebie pewnie na złość napiszesz inaczej :P
Ta gra zapowiada się naprawdę ciekawie. W sumie i tak ją już dawno spreorderowałem, sprawdzę sobie w dniu premiery ;) W sumie to już za miesiąc. Ogame_fan - napisz jak wrażenia.
Czcionka tytułu na okładce perfidnie ukradziona z kanału na youtube - Dirt Video. Zobaczcie sami na obrazku:
Lyserg1260 -> Ty chyba nie wiesz co piszesz. Może i RE:R jest całkiem straszny, ale RE 1-3 wywoływały u mnie raczej "poker face" niż strach ;-) No i nie obrażaj mi tu Outlast ! Ja wychowałem się na seriach Silent Hill, Project Zero, Forbidden Siren, Alone in The Dark, itp. No i to są "prawdziwe horrory", z którymi można by porównywać Evil Within !!
Dragoniasek
Akurat tutaj bym się spierał, chłopaki z The Dirt Video wstawili 'swoją' czcionkę kilka tygodni po premierze trailera gry.
Poza tym nie wydaje mi się żeby twórcy gry, zrobili zapatrywali się na jakiś mało popularny kanał na youtube. A raczej może być na odwrót, bo wszystko wskazuje że Dirt Video zerżnęło czcionkę z Evil Within.
Już dzisiaj za 4 godzinki idę ograć grę, mam nadzieję że będzie warto!
Ogame_fan jak wrażenia? napisz coś, czy fajna czy nie, wciągająca, przerażająca :)
Tak na szybko, demko trwalo okolo 1.5-2 godzin, byl to rozdzial w posiadlosci czy jakos tak.
Dostepne byly dwa poziomy trudnosci, latwy i normalny + w menu byly zablokowane dwa wyzsze poziomy trudnosci. Na normalnym gralo sie hmmm, dosc trudno, przeciwnicy sa dosc wymagajacy i trzeba ostro kombinowac bo mechanika strzelania jest podobna do tej z Last of Us. Czyli nie mozemy dosc swobodnie przycelowac w ruchu. Z broni widzialem pistolet i shotgun, istnieje tez mozliwosc wykonczen wręcz.
Strzaly sa dosc glupim pomyslem, bo raz ze celowanie jest utrudnione, a przeciwnicy dosc agresywni - to jeszcze strzaly alarmuja przeciwnikow w innych pokojach. Strasznie nie bylo jako tako, ale design lokacji i dbalosc o detale dodaje wiadra klimatu. Ja jestem na tak i gra imo zapowiada sie bardzo ciekawie. Co do strachu to moze fakt ze nie gralem w domu, tylko w sklepie z paroma osobami w pomieszczeniu - mialem to uczucie slabszej immersji. Jak ktos ma wiecej pytan odnosnie mechaniki itd. To postaram sie odpowiedziec na wszystko.
Mam ochote na wiecej i czuje niedosyt po tym demku, wiec chyba gra wciagajaca.
http://tech.wp.pl/kat , 1009659 , title , Jak-nagrywa-sie-dzwieki-do-horrorow-wideo , wid , 16878318 , wiadomosc . html
tu macie link do filmiku, w którym pokazują jak tworzą dźwięk do tej gry :) tylko usuńcie spacje
Ogame_fan wielkie dzięki za odpowiedź :)
No nic, w takim razie czekam na gierkę :)
Gierka na idtech5, czyli pewno megatexture = jakieś problemy, na szczęście tak całkiem niedawno skończyłem wolfa to znam komendy :-), czekam z niecierpliwością na tą grę.
Note: We do not have a list of minimum requirements for the game. If you’re trying to play with a rig with settings below these requirements (you should plan to have 4 GBs of VRAM regardless), we cannot guarantee optimal performance.
O Boże, co za lamusy robią tę grę, że nawet minimalnych wymagań nie chce im się podawać?! To przecież ostatnio nawet Japończyki wydając swoje konsolowe gry na PC podają minimalne wymagania i nawet menusy w grze są z klawiatury a tym się nie chce nawet gry przetestować? Lenistwo wyższego stopnia. No i jeszcze chcą nam wcisnąć, że jeżeli będziemy chcieli grać na low to nadal potrzebujemy 4GB VRAMu? Hahahaha? To przecież nawet ten super Ryse tyle nie potrzebuje do grania w 4K...
Freakman
Wszystko ladnie pieknie tylko sam sobie wpisales (oczywiscie klamliwie) w sygnaturke nowa karte.
Tak jak twierdzilem, nowa generacja, nowa optymalizacja. Czekam na wymagania Unity.
Jak przeczytałem, że ta gra wymaga 4 GB VRAm odruchowo śmiechłem potężnie i zapytałem samego siebie, jakim leniwym gnojem trzeba być, żeby nie zoptymalizować gry i jeszcze bezczelnie powiedzieć: "No sorry, nie mamy niestety minimalnych wymagań, także wypier*****". Po pierwsze, olanie gracza na PC (kolejny raz). Po drugie, jak się nie umie optymalizować to się wciska taki chłam byle sprzedać. To nawet Ryse, co wygląda bajecznie, ma mniejsze wymagania. Te wymagania to chyba tylko pod 4K... Jeżeli tak, to spoko, mnie granie w tym formacie nie interesuje. Generalnie beka, jeśli to są wymagania potrzebne do odpalenia normalnej gry. A gadka "nowa generacja, nowa optymalizacja" też mnie nie przekonuje po wydaniu wymagań Ryse. Kupię choćby z ciekawości, jak zadziała na moim kompie. Poza tym to nie znajduję wytłumaczenia dla takich wymagań, tym bardziej, że gra jakoś graficznie nie powala na kolana.
Zamiast się cieszyć, że wychodzi prawdopodobnie świetna gierka to hejtują bo podali wymagania, które nie wiadomo czy mają coś wspólnego z rzeczywistością. Mało to już razy było, że tytuł X miał sporo mniejsze albo większe wymagania niż w rzeczywistości ?
Ogame_fan --> Słuszna uwaga z tą czcionką, zapomniałem kiedy TDV zaktualizowali logo. W każdym razie ktoś czcionkę "sobie pożyczył" i ciekawe, co z tego potem wyniknie.
50gb na dysku? a ja myslałem ze wolfenstein to przegiecie...
id tech 5 w końcu
jak mi dead rising 3 chodzil na wysokich to to tez powino jak dla mnie gtx 980 to badziew
tylko te 50 gb masakra na torentach ciekawe jaki bd plik do pobrania ja wam radze za to ze w huja przygrali zamiast kupowac to na tnt torent sa gry a i pewnie specjalnie tak zrobili zeby ci co maja xboxa to kupili to na konsole zobaczymy dopiero w grze czy bendzie taka ladna grafika
Yannowak Badziew bo cię na niego nie stać? To jest póki co topowa karta która zmiażdżyła AMD'ka cena=wydajność :), już nie mówiąc że GTX 970 również zmiażdżył konkurencję i dorównuję wydajnością tytanom, pobiera mniej prądu oraz kosztuje o połowe mniej.
PC_FAN puki coto to kazda gra mi chodzi na gtx 590 a dead rising 3 mi chodzil na wysokich takze nie musze kupowac zadnych badziew moge spokojnie czekac na premiery
a te z gtx 660 to chodza i ladnie i z ladna grafika wiec kupujcie leszcze karty a mi haker przerabia gry i jest dobrze
a takie gry jak asasyn cred unity czy dragon age 3 moge sie zalozyc ze albo gtx 670 alo 66o chociasz moga byc mniejsze wymagania
Nieslychane ze gra tego gatunku bedzie zajmowac az tyle Gb.Zawsze chcialem ujrzeć gre rpg z 50 Gb lub okolo tego bo jak do tej pory nie mamy ani jednej ktora przebila okolo 20 Gb. Ani Skyrim ,ani Wiedźmin 2, no nic nie ma. Licze na cogodzinne zmiany slipek lub kupienie paczke pieluch na nocne granie:-)
Kurcze dobrze, że wreszcie zaczyna się coś dziać i fajne tytuły wychodzą :D
Śródziemie wypaliło, Ethan Carter wypalił. Jeszcze jak TEW i Obcy będą mega to będzie super.
O Far Cry'a 4 i AC Unity jestem raczej spokojny
50 gb HDD ????? no to chyba twórcy zapewnili rozrywkę na co najmniej 100 godzin ...
ciekawe co robili do tej pory i co wychodzi na to ze jak podaja wymagania to optymalizacja nie jest skonczona tylko twurcy se w huja leca ale i tak wiem ze grafika podobna do dead rising 3
Przecież te 50 GB to w głównej mierze wysokiej rozdzielczości nieskompresowane tekstury i dialogi we wszystkich językach jakie istnieją, z pominięciem rzecz jasna Polskiego.
Dosyć ciekawa gierka. Tylko jako psycholog radziłbym osobom niepełnoletnim ,niedojrzałym nie grać w tego typu gry bo negatywnie wpływają na rozwój psychiczny młodego człowieka.
Mam nadzieję że będzie to pozytywne zaskoczenie tak jak w przypadku nowego Wolfensteina :)
Jednak się zlitowali i podali minimalne, jednak nie potrzeba 4GB VRAMu :)
System: Windows 7/8.1
Karta graficzna: GTX 460 lub podobna z 1 GB VRAM
Procesor: i7 lub podobny z minimum 4 rdzeniami
Pamięć RAM: 4 GB
Dysk: 50 GB
Tak lepiej robi porządek!
Wymagania minimalne:
System: Windows 7 lub Windows 8
Procesor: Intel Core i7
Pamięć: 4 GB RAM
Grafika: Nvidia GeForce GTX 460 lub lepsza (1 GB pamięci)
Dysk twardy: 50 GB wolnego miejsca
Wymagania rekomendowane:
System: Windows 7 lub Windows 8, 64 bit
Procesor: Intel Core i7
Pamięć: 4 GB RAM
Grafika: Nvidia GeForce GTX 670 lub lepsza (4 GB pamięci)
Dysk twardy: 50 GB wolnego miejsca
xkanex Jeszcze nie zagrałeś i już taka słaba ocena?? nie rozumie takich ludzi a teraz zazwyczaj wiele gier potrzebuje sporo miejsca na dysku zauważ,po to sa teraz takie dyski twarde żeby je kupować i nie martwić się że się ma za mało miejsca
[55] xkanex: nie prawda i bzdury napisałeś.
Tu jest napisanie "Spodziewamy się, że kampania The Evil Within trwać będzie 15-20 godzin, w zależności od stylu gry i wybranego poziomu trudności."
Te wymagania są względem grafiki przezabawne :D. Gadali, że na shadow of mordor trzeba mieć traktora nie procesor a co się okazało ? No sami wiecie. Tutaj będzie tak samo, pewnie będzie łaziło na 2 gb ramu i procku z dwoma rdzeniami 2,3 ghz. Pierdu, pierdu i tak zagrają wszyscy ;D
tutaj podaj zalecane a prawdziwe wymagania radze sprawdzic na stimie
trochę ta gra przypomina mi Alana Wake ,ale to dobrze lubie takie klimaty. Zobaczymy co z tego wyjdzie
Minimum System Requirements:
OS: Windows XP – Windows 7
Processor: Intel Celeron E1500 Dual-Core 2.2GHz – AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4800+
Video Card: Nvidia GeForce GT 330 – AMD Radeon HD 3600 Series
Hard Disk Space: 9 GB
Memory (RAM): 2 GB
DirectX: DirectX: 9
Recommended System Requirements:
OS: Windows XP – Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo E7600 3.06GHz – AMD Athlon II X2 270
Video Card: Nvidia GeForce GTS 250 – AMD Radeon HD 6670
Hard Disk Space: 9 GB
Memory (RAM): 4 GB
DirectX: DirectX: 10
Niby tak pisze na tej stronie co znalazlem ale czy to prawda to nie wiem.
Ja mowie o podstawce bez dodatkow i modow;D z dodatkami zajmie pewnie kolo 15gb a z modami hp hohoh;D Juz nie moge doczekac sie tego hicioru
HOT HOT, IGLGaming give 200 Free CD Key game The Evil Within.
Click to link below for more Details:
[link]
HOT HOT, IGLGaming give 200 Free CD Key game The Evil Within.
Click to link below for more Details:
[link] [link] [/link]
Evil Within wygląda bardzo miodnie, dead space + resident evil+ silent hill + gore. Liczę że będzie hit i prawdziwe survival horrory powrócą do chwały. Preorder na PC zrobiony.
Hmm Wolfenstein potrzebował i7 ja mam 3.20 ghz 4 core i chodziło bez problemów
Hmm troche resident evil , fragment jeden jak z teksanskiej masakry piłą mechaniczną ,coś z silent hill , zaskoczenie jak z dead space takie wyszłą połączenie gry :D po gameplayu takie mam wrażenie
xkanex - gra starcza na 25H :>
Niby takie są opinie: połaczenie Residenta z The Last... Survival horror w dobrym wydaniu, drugi w tym miesiącu (Alien:I). Mój ulubiony gatunek gier powraca w wielkim stylu.
wymagania są bardzo rozrzutne :D więc sie nieprzejmujcie jak ktoś ma słabszy komp bo to są wymagania do grania na ultra, maksymalnej rozdzielczości i do optymalnej ilości klatek na sekunde. A co do gry to prezentuje sie ciekawie :)
Dzisiaj złożyłem zamówienie na tą grę bo zapowiada się naprawdę świetnie. Survival horror jest moim ulubionym gatunkiem gier. Wraca moda na STRACH w grach z czego sie bardzo cieszę.
Gra prezentuje się bardzo dobrze, ale po licznej ilości screenów na których mamy wałkowany gameplay alphy, to może być crap.
Gra zdecydowanie obowiązkowa do ogrania. A dla tych co nie są pewni zakupu na PS4 to zapraszam na mój kanał YT (Nienormalny Człowiek) od jutra o godzinie 17:00 pierwszy materiał z gry. Miłego grania! :)
Videogamer – 8/10
Thisgengaming – 8/10
Readersgambit – 8/10
Gameblog – 4/5
Jest dobrze, tym bardziej, że wszystkie minusy to przypadłość konsol i pecetowcy nie powinni ich odczuwać :D
"Dziennikarz VideoGamer podkreśla w swoim tekście, że tytuł przypomina mocno klasyczne Silent Hill. Gra naprawdę straszy w wielu miejscach i ma ponoć wyśmienitą atmosferę." by ppe
Tyle na temat :D Czekam jak na .... Crysisa 1 w 2007 czyli jak niemal nigdy na grę :D
[88]
Gra dostaje baty za pracę kamery. Jeżeli sądzisz, że wersji PC nie będzie dotyczyło, to skasuj konto i przestań się kompromitować.
marcing805 - jakbyś przeczytał choć trochę te recki to byś wiedział, że kamera przeszkadza tylko w niektórych momentach (np jak mamy jakieś wyjątkowo małe pomieszczenie i musimy obrócić kamerę przed Sebastiana, lecz takich miejsc jest w grze jak na lekarstwo.) Natomiast najczęściej jest tak dlatego, że ... widać pasy, które na pececie możesz wyłączyć. To samo się tyczy liczby klatek, które możesz na PC zwiększyć jedną komendą w konsoli (lub w pliczku ini). Pomijam już fakt, że zapewne jak bym nie napisał tu ocen z różnych stron pewnie aż do premiery nie wszedł byś w temat :P
Czyli taka solidna gra, ale nie jakies objawienie czy hicior. Tak jak sie spodziewalem.
Oczywiscie Hydro i jego glupoty, nie jest to przypadkiem tak, ze gra to port z konsol a jak to wlasnie z portami bywa, to na myszce kamera lubi zwariowac niz przy uzyciu analoga? Co ma limit klatek do zachowania kamery w ciasnych pomieszczeniach? Serio takie juz bzdury wymyslasz ze az zal patrzec. Rozumiem ze napaliles sie jak szczerbaty na suchary, ale nie wmawiaj sobie ze nagle port na pececie bedzie jakis calkowicie inny, to nie sa czasy PS2.
Pisałem, że pasy są problemem, a na PC można je wyłączyć, podobnie jak limit klatek. Nie pisałem nigdzie, że limit klatek ma związek z kamerą, tylko to, że problem występuje bardzo rzadko i tylko przy ciasnych pomieszczeniach przy szybkich obrotach kamerą tak, by była ustawiona przed Sebastianem. Jak coś czytasz to proszę bardziej ze zrozumieniem.
BTW - polecam obejrzeć https://www.youtube.com/watch?v=lMy2tOhe8QU&list=UUdm7AKpXxvXJzay27zKrcWQ
BTW 2 - sam fakt, że na PC można włączyć 60 fpsów, brak pasów i ładniejszą grafikę czyni grę lepszą niż na konsoli (bez znaczenia której). Liczę też po cichu na obsługę 3D na pececie, choć niestety te w Wolfie nie działa, a że to ten sam silnik to raczej mała szansa, że tu będzie inaczej.
A jakim problemem sa pasy? Gram ha 50 calowym telewizorze i grajac w Beyond Two Souls dopiero w polowie gry zauwazylem ze sa pasy, kompletnie mi to nie przeszkadza i nie ma zadnego wplywu na rozgrywke.
Musialbym grac na 20 calowym telewizorze zeby mi to przeszkadzalo.
Gra bedzie tak samo ladniejsza jak Wolf, czyli identyczna, bo silnik w ogole sie nie skaluje. Wmawiaj sobie dalej. Ale Ty lubisz sam siebie oszukiwac, co?
Zadna z ostatnich multiplatform nie jest szczegolnie ladniejsza na pececie, to jest fakt, czy to gry na idTech5 ktore w ogole sie nie skaluja, czy to Alien albo Shadow of Mordor. Albo nawet Ryse, po prostu sobie wkrecasz bulshit i nakrecasz sam siebie a pozniej sie dziwisz ze nikt Cie nie traktuje powaznie.
Wiadomo za rok, dwa pojawią sie roznice - ale teraz nikomu sie nie chce specjalnie robic czegokolwiek lepszego w wersji pecetowej.
http://www.gamespot.com/videos/ryse-son-of-rome-pc-vs-xbox-one-graphics-compariso/2300-6421456/
http://m.youtube.com/watch?v=Yu3wtz1oVSM
http://m.youtube.com/watch?v=CloH-s1dnKY
http://m.youtube.com/watch?v=zYxjF7QRjXo
Milego ogladania. Mozna to podsumowac jednym z komentarzy 'placac 400 dolarow mam jakosc z komputerow za 1000dolarow'. W tej generacji nie bylo gry ktora wygladalaby jakos zauwazalnie lepiej na pececie. Wiec nie wkrecaj sobie glupot. Poczekaj z rok-dwa i moze bedzie tak jak mowisz.
Powiem tak: jeśli nie widzisz różnicy w Ryse (tutaj szczególnie) i Alienie między wersjami PC a PS4, to proponuję okulistę, ale takie na prawdę dobrego :) Co do pasów - ja gram na ... 750 calowym ekranie (HMZ) i mi np przeszkadzają wcale nie dodając efektu filmowości. Poza tym poza grafiką to przez konsole niemal w każdym tytule mamy limit 30 fpsów (TeW to jeden z niemal co drugiej gry, która wyszła w tym roku) i może to też nie jest dla Ciebie przeszkodą i tak jak Ubisoft uważasz, że 30 klatek jest lepiej niż 60 bo mamy większą filmowość gry ? :P
Powiem tak: jeśli nie widzisz różnicy w Ryse (tutaj szczególnie) i Alienie między wersjami PC a PS4, to proponuję okulistę, ale takie na prawdę dobrego :)
Czyli standard pecetowej rasy panow - idziemy w zaparte do samego konca. Masz filmiki widziales je chociaz? roznic nie ma. Filmiki wrzuca mekka pecetowych masturbatorów czyli DF. Radze przejzec komentarze, nawet najbardziej betonowi pececiarze przyznaja ze roznic nie ma. BO NIE MA. I to jest wlasnie 'dymanie' pecetowcow, roznic brak, ale sami sobie wkrecacie klamstwa. Producent nic nie zrobil a wy myslicie ze ktos sie napracowal nad portem. Beka.
Wizyte u okulisty odradzam, to nie wada wzroku przyslania Ci fakty, radzilbym jakas wizyte u psychoterapeuty.
Mi na padzie w zaden sposob nie przeszkadza 30 klatek, grajac na myszce mozna zauwazyc roznice. Ja przez 3/4 gry w Last of Us gralem z limiterem na 30 klatkach nawet sie nie zorientowalem. Gram od okolo 20 lat i raka nie dostalem od patrzenia na 30 klatek, wybawilem sie swietnie i z glowy moglbym wymienic 100 tytulow ktore dzialaly tylko w 30 klatkach a byly swietnymi grami.
Serio nie wkrecaj sobie klamstw, bo bedzie tak jak z Remember Me, okazalo sie ze gra byla sredniakiem a Ty wszystkim wmawiales ze to 8 cud swiata. Wszyscy Cie zlali bo glupoty gadales. Wiem ze czujesz sie zawiedziony bo na Twoim kompie za cene dwoch konsol, grasz na takich samych detalach jak konsolowcy ale co ja Ci poradze? Poczekaj jeszcze z rok, dwa na te roznice ktore sobie wkrecasz.
Ogame lepiej zignorować to fanboi konsol, nie ma co dyskutować. Rozdzielczość, fps, tekstury, krótsze loadingi nie mają znaczenia bo ma 50' TV i swojego PS4.
Ciekaw jestem czy GeDoSaTo doda jakiś plugin pod Evil Within co by gra wyglądała jeszcze lepiej.
destiny_ problem w tym, że widać, że Ogame jest chyba fanbojem konsoli skoro coś takiego wypisuje. Teraz ogame tak: 1 - widziałem filmiki, szczególnie w Ryse i widzę różnicę przy pierwszej scenie (pewnie jako jeden z nielicznych oglądam to w 1080 i [najważniejsze] na full screenie a nie w oknie więc ją widzę) 2 - pytasz czy widziałem komentarze po newsem, że zatwardziali pecetowcy nawet przyznają rację to teraz ja się spytam czy czytałeś komentarze pod newsem Ubi, że lepiej mieć 30 klatek. Jesteś chyba jedyną osobą widzianą w sieci, która się z tym zgadza. Ja na tym co mam nie mogę grać w 30 klatkach. W Rysie masz opcje LOCK FPS. Po jej włączeniu masz stałe 30 klatek i ... rrrany jak to przeszkadza w graniu to mało. Zatem nie, dzięki wolę 60, albo chociaż 40-45 :)
Jak się nie grało na 60 fps to jak ma się zauważyć różnice ? ;) na TV 50' obraz jest tak rozmyty że nie zauważysz różnicy pomiędzy 720p a 1080p, nie bez powodu standard dla monitorów jest 1080p, nawet dla tych małych 20'. Przy 50' TV konsola powinna zapodawać 4k, żeby to normalnie wyglądało. No ale nie przetłumaczysz.
Zresztą niech sobie gra jak chce, szkoda że na PC też masz fps locki bo konsole są za słabe by uciągnąć normalnie te 60 fps i to bez dodatkowych efektów.
Co do Evil Within to fajnie że będzie możliwość wyłączane locka i usunięcie pasków, miły ukłon w stronę PC.
Destiny - ja już zasysam na Steamie, a tymczasem byś nie musiał szukać w sieci i u ludzi, któzy mają wersje pudełkowe z instrukcją (choć wątpię, że tam to dali, ale ....),
oto lista komend: nie musicie mi dziękować, pomimo, że na razie ciężko jest to znaleźć :)
enable console "+com_allowconsole 1"
unlock fps to 60 "R_swapinterval -1"
w sumie macie all :
In Steam, right click on The Evil Within and select properties then under the General tab, hit set launch options
Put this in to unlock the console: +com_allowconsole 1
Once the game has launched, hit the Insert key to bring down the developer console
These are the commands you can use and some notes about each:
R_swapinterval
Sets the FPS lock. Note that the numbers below are negative
2: This is the default, set to 30 FPS. This is the officially supported frame rate
1: This sets the FPS limit to 60. Fully playable, although there may be quirks (were going to fix these)
0: This fully unlocks the FPS. We do not recommend playing above 60. We will not fix any issues above 60
God
God mode. You are effectively invincible, and certain enemy kill moves will not be used against you (Laura, for example, will not jump on you)
Noclip
Allows you to walk through walls
G_infiniteammo
Unlimited ammo (provided you have at least 1 bullet when you enable this)
G_stoptime 1
Stops time. Note there is a bug right now where using this command causes a UI element to appear on screen. Were looking to fix that in the near future
Re enable time with g_stoptime 0
Toggledebugcamera
Separates the camera from Sebastian so you can freely move around the
R_forceaspectratio
Sets the aspect ratio. Default is 2.5, which is our official aspect ratio
0 is full screen, but not ideal. 1.8 or 2 is probably most comfortable for those who dont want bars
Com_showFPS
Turns on ids native FPS counter
Startslowmotion2
Slows down time
Stopslowmotion
Disables slow motion
Skad wiesz na czym bede gral? Chodzi o to ze nie widac roznicy, a skoro nie widac roznicy to po co ktos ma doplacac drugie tyle do komputera?
krótsze loadingi
No ale przeciez na PS4 i Xboksie sa krotsze loadingi, PS4 ma GDDR5 przez co gry wczytuja sie szybciej niz na pececie. Proces instalacji to wlozenie plyty i po 20 sekundach moge grac. Na steamie musze, instalowac, dociagac reszte z sieci, czekac na premiere etc. Na PS4 gra przychodzi 1-2 dni wczesniej, moge gre odpalic 20 sekund i gra zainstalowana i wczytana.
Xbox One ma swietna opcje dzieki ktorej po wlaczeniu gry, nawet gdy konsola sie wylaczy - to po wlaczeniu jestem w grze. Konsola sie wlacza 3 sekundy i od razu jestem w grze. Gra w tle jest uruchomiona caly czas nawet jak ide spac i wylaczam konsole. Rano wlaczam konsole i w 3 sekundy jestem od nowa w miejscu gdzie skonczylem.
tekstury
Jakie tekstury? Wszystkie gry jakie wyszly, wygladaja identycznie na pececie i konsolach. Filmiki pogladowe masz wyzej.
widziałem filmiki, szczególnie w Ryse i widzę różnicę przy pierwszej scenie (pewnie jako jeden z nielicznych oglądam to w 1080 i [najważniejsze] na full screenie a nie w oknie więc ją widzę
Czyli nadal sobie wkrecasz? Przeczytaj podsumowania gamespotu, oni roznic nie widzą. Ty oczywiscie tak, bo sobie to wmowiles. Tymbardziej nie ma roznic w Alienie i innych grach.
Jesteś chyba jedyną osobą widzianą w sieci, która się z tym zgadza.
Konsolowcy maja gleboko w tylku te 60 klatek, dlatego Last of Us mimo stalych 60 klatek dostalo patcha. Obejrzyj filmiki na temat AC Unity, konsolowcow nie obchodzi 60 klatek.
Jedne z najlepiej ocenianych gier poprzedniej generacji - Gears of War 2, Uncharted, The Last of Us, GTA5 etc. Nikomu jakos te 30 klatek nie przeszkadzalo. Jedyne komu przeszkadza to pecetowy beton, ktory musi sie dowartosciowac bo jedyne co dostaje ekstra za to przeplacanie za komputer - to mozliwosc odblokowania frameratu. Tak jak gdzies pisalem, w wiekszosci multikow (chyba we wszystkich) jest 60 klatek.
Przy 50' TV konsola powinna zapodawać 4k, żeby to normalnie wyglądało.
Jaka glupota, do kina chodzisz? Wiesz jaka rozdzielczosc maja 360-960 calowe projektory kinowe? Matko, niedlugo wyjdzie na to ze bez 8k i 1000 klatek to pecetowa rasa nie odpala swoich kombajnow
Jak się nie grało na 60 fps to jak ma się zauważyć różnice ?
Pewnie, tylko Ty i Hydro graliscie w 60 klatkach. Na konsolach nigdy nie bylo gier powyzej 30 klatek, a na pececie gram z ogranicznikiem bo jestem nie godny takich luksusow.
-------
Teraz wracajac do gry, moja kopia juz u mnie lezy. Tylko niestety dopiero za 2 -3 godziny uruchomie bo teraz niestety czssu brak.
Graliscie juz? Jak wrazenia?
Skad wiesz na czym bede gral? Chodzi o to ze nie widac roznicy, a skoro nie widac roznicy to po co ktos ma doplacac drugie tyle do komputera?
Na pewno nie na wyimaginowanym cfg z siga (inaczej byś tak nie bronił konsol)
No ale przeciez na PS4 i Xboksie sa krotsze loadingi, PS4 ma GDDR5 przez co gry wczytuja sie szybciej niz na pececie. Proces instalacji to wlozenie plyty i po 20 sekundach moge grac. Na steamie musze, instalowac, dociagac reszte z sieci, czekac na premiere etc. Na PS4 gra przychodzi 1-2 dni wczesniej, moge gre odpalic 20 sekund i gra zainstalowana i wczytana.
Mam dysk SSD i 16 GB ram i kiedy Ty wczytujesz kolejny level ja już mam cały jego początek (mam na myśli samo granie) za sobą :P
Xbox One ma swietna opcje dzieki ktorej po wlaczeniu gry, nawet gdy konsola sie wylaczy - to po wlaczeniu jestem w grze. Konsola sie wlacza 3 sekundy i od razu jestem w grze. Gra w tle jest uruchomiona caly czas nawet jak ide spac i wylaczam gre. Rano wlaczam konsole i w 3 sekundy jestem od nowa w miejscu gdzie skonczylem.
Też mam taką opcję: nazywa się hibernacja :P Poza tym jest mnóstwo programów do tego
jakie tekstury? Wszystkie gry jakie wyszly, wygladaja identycznie na pececie i konsolach. Filmiki pogladowe masz wyzej.
Na prawdę przejdź się chłopie do okulisty. Moja dziewczyna rzadko widzi różnicę w grafice między high a vhigh (jak jej pokazuje), ale w teksturach widzi wyraźnie, a zaznaczam, że mam okulary na -3.25, więc wolę nie wiedzieć jaką Ty masz wadę wzroku :>
Czyli nadal sobie wkrecasz? Przeczytaj podsumowania gamespotu, oni roznic nie widzą. Ty oczywiscie tak, bo sobie to wmowiles. Tymbardziej nie ma roznic w Alienie i innych grach.
Ja i miliony pecetowych graczy sobei wmówiłem tylko wszechwiedzący Ogame wie wszystko :D No ask
Konsolowcy maja gleboko w tylku te 60 klatek, dlatego Last of Us mimo stalych 60 klatek dostalo patcha. Obejrzyj filmiki na temat AC Unity, konsolowcow nie obchodzi 60 klatek.
Jedne z najlepiej ocenianych gier poprzedniej generacji - Gears of War 2, Uncharted, The Last of Us, GTA5 etc. Nikomu jakos te 30 klatek nie przeszkadzalo. Jedyne komu przeszkadza to pecetowy beton, ktory musi sie dowartosciowac bo jedyne co dostaje ekstra za to przeplacanie za komputer - to mozliwosc odblokowania frameratu. Tak jak gdzies pisalem, w wiekszosci multikow (chyba we wszystkich) jest 60 klatek.
Na pclabie masz artykuł o Ubi i 30 klatek. Odzywają się tam często konsolowcy. Zobacz, czy rzeczywiście mają to w poważaniu :P
Jaka glupota, do kina chodzisz? Wiesz jaka rozdzielczosc maja 360-960 calowe projektory kinowe? Matko, niedlugo wyjdzie na to ze bez 8k i 1000 klatek to pecetowa rasa nie odpala swoich kombajnow
Jak się ma na prawdę dobry TV to może jeszcze to 1080p przejdzie. Na HMZ'cie sam mam w 3D tylko 720p, ale tam jest obraz na jedno oko (czyli mamy i tak złudzenie ilości w pikseli w pionie i poziomie x2 (pomnóż 1280x2 i 720x2 to będziesz wiedział jak się widzi obraz na HMZ'cie mimo iż nadal jest to tylko 720p), więc jakość i tak jest lepsza niż w najlepszym TV 1080p świata :P W 2D natomiast mamy 1080p
Pewnie, tylko Ty i Hydro graliscie w 60 klatkach. Na konsolach nigdy nie bylo gier powyzej 30 klatek, a na pececie gram z ogranicznikiem bo jestem nie godny takich luksusow.
Na PS4 są. Na iksie też, ale ich znikoma ilość, a wiesz dlaczego ? Bo konsole nie są w stanie udźwignąć takiej płynności więc sztucznie ją zaniżają do 30 klatek. Tyle w temacie.
Na tym temacie kończę z Tobą ten durny OT, więc nawet nie odpisuj na powyższe tylko przyjmij to do wiadomości, gdyż i tak dalej nie odpiszę, a jak chcesz dalej dyskutować to tylko na temat gry. Zatem:
Teraz wracajac do gry, moja kopia juz u mnie lezy. Tylko niestety dopiero za 2 -3 godziny uruchomie bo teraz niestety czssu brak.
Graliscie juz? Jak wrazenia?
Ja niestety muszę zaraz jechać do pracy, więc pewnie zagrasz przede mną, a wrażenia napiszę prawdopodobnie dopiero wieczorem, jednak od razu dam znać jak wygląda gra ze zniesionym limitem klatek i bez pasów :)
Hydro2
Destiny - ja już zasysam na Steamie
Na pewno..?
Na pewno nie na wyimaginowanym cfg z siga (inaczej byś tak nie bronił konsol)
Dla Ciebie jest wyimaginowany dla mnie jak najbardziej prawdziwy, pracuje na nim codziennie po kilka/kilkanaście godzin. Konsole to dla mnie rozrywka i nie muszę ich bronic, radzą sobie doskonale bez mojej obrony.
Mam dysk SSD i 16 GB ram i kiedy Ty wczytujesz kolejny level ja już mam cały jego początek (mam na myśli samo granie) za sobą :P
No oczywiście to sobie też wkręcisz, możesz mieć nawet 500gb ramu, szybkości nie zmienisz. Gry na PS4 po prostu wczytują się szybciej. Dysk do PS4 mogę sobie kupić jaki tylko chce, ale nie widzę takiej potrzeby.
Też mam taką opcję: nazywa się hibernacja :P
Która wybudzanie - trwa znacznie dłużej. A nie każda gra to wspiera bo wiele gryzie się z prostym alt-tabem a co dopiero z hibernacją.
Na prawdę przejdź się chłopie do okulisty. Moja dziewczyna rzadko widzi różnicę w grafice między high a vhigh (jak jej pokazuje), ale w teksturach widzi wyraźnie, a zaznaczam, że mam okulary na -3.25, więc wolę nie wiedzieć jaką Ty masz wadę wzroku :>
No to już wiem dlaczego piszesz takie głupoty, to ta wada wzroku. Grasz jeszcze z tym hełmem na bani, więc za dwa lata będziesz na forum brajlem pisał.
Zapraszam do podsumowania tekstowego każdego z filmików (gamespot nie widzi różnic, eurogamer nie widzi różnic H2H nie widzi różnic, DF nie widzi różnic - TY WIDZISZ MAGIA), skoro wada wzroku powoduje jakiś przyrost detali. W podsumowaniach masz wyraźnie że różnic nie ma. tekstu już nie oszukasz.
Ja i miliony pecetowych graczy sobei wmówiłem tylko wszechwiedzący Ogame wie wszystko :D No ask
No pecetowcy sobie wszystko dadzą wkręcić, a to że W_D będzie wyglądało lepiej niż na E3, a to że Steam to świetna platforma (przez co daliście sobie zabić rynek wtórny), a to że 1:1 porty z konsol wyglądają lepiej.
Na pclabie masz artykuł o Ubi i 30 klatek. Odzywają się tam często konsolowcy. Zobacz, czy rzeczywiście mają to w poważaniu :P
Tsaaa, seems legit. Teraz wejdź na gafa, reddita czy inne i zobacz sobie. KAŻDY poprzedni AC miał 30 klatek, ale nagle teraz konsolowcy się bulwersują - ale bzdura.
pomnóż 1280x2 i 720x2
Wiesz że tego się tak nie liczy ;o Jesteś jednym z tych co myślą że cześć rdzeni oznacza 6xtaktowanie jednego rdzenia? Widzę że niezły infromatyk z Ciebie.
W 2D natomiast mamy 1080p
W 2D HMZ też pracuje w 720p znawco. Każdy od t-1 do t-3 pracuje w 720p. Więc nawet jeśli by to było tak jak liczysz, to 750 cali w HD ready na jedno oko, wygląda po prostu słabo. Nawet przy tańszych telewizorach Full HD. Dlatego ta technologia w ogóle mnie nie kręci. Ale oczywiście zaraz sobie wkręcisz że tam jest 4k, albo inne cuda wianki.
Bo konsole nie są w stanie udźwignąć takiej płynności więc sztucznie ją zaniżają do 30 klatek.
Nie, bo gracze tego nie wymagają, jest popyt to jest podaż. KAŻDĄ grę można zoptymalizować żeby chodziła w 60 klatkach i full hd. Tylko że konsolowcom to zwisa. w RDR grałem 640p w 25-30 klatkach, grało się świetnie - żyje, nie umarłem, gra bije 99% pecetowych 'hitów' które chodzą w 4k i 60 klatkach - a wiesz dlaczego? Bo klatki i rozdzielczości nie mają żadnego znaczenia.
jednak od razu dam znać jak wygląda gra ze zniesionym limitem klatek i bez pasów
No pewnie gra będzie od razy nie na 8/10 tylko na 11/10. Ehhhh.
--->Ogame - sam fakt włączenie rozdzielczości 4K np. w Ryse odbija już grafikę daleko, a poza tym masz możliwość zawsze pobawieniem się ustawieniami Nvidia CP/Inspector. Z gier które ostatnio wyszły i wyglądają o wiele lepiej niż na konsolach to Mordor i Alien, ale w ich przypadku nadal mówimy o dużo większej rozdzielczości + jeśli chodzi o Mordor o tekstura i rozdzielczości. Pomijając ten fakt można przyznać ci rację, ale, że i też nie do końca, bo na PC zawsze możesz pobawić się także SweetFX, oraz innymi narzędziami. Jak ktoś gra na PC na 1080p i na konsolach 1080p ma przeciętny komputer i nie bawi się w ustawienia dodatkowe poza grami to w większości przypadków będzie miał podobną jakość, a co za tym idzie na pewno konsola w tym wypadku jest najbardziej opłacalnym zakupem.
Wracając do TEW - gra jest całkiem okey, ale graficznie jak większość gier tego producenta wygląda jakby miała zostać wydana na PS2 ;)
Alex
Tylko tutaj rozbija się o vanille a nie jakieś mody, które albo będą, albo nie.
Chodzi o to że silniki obecnych gier w ogóle się nie skalują i w takich samych rozdzielczościach nie ma różnicy w grach PS4/Xbone/PC. Tylko o to chodzi, bo nie rozumiem po co sobie wkręcać skoro każdy wie, że producent nie poświęca czasu na jakieś upscalowanie silnika na pecetach. Co boli nie tylko pecetowców, ale i PS4 i Xboxowców, równa się wszystko na jedno kopyto (już nie mówiąc o tym że gry robi się jeszcze cross generacyjnie).
Kiedyś ustawienia miedzy Low-medium-high-ultra były widoczne, teraz praktycznie nie ma różnicy oprócz spadku fpsów. A jak różnice są to kosmetyczne.
Wiadomo można czekać aż ktoś życzliwy zrobi mody, ale nie po to czekam na premiere żeby się jeszcze czekać na jakieś dodatki.
Mordor i Alien
No właśnie do tego zmierzam, że te Ultra tekstury nie mają żadnego przełożenia na rzeczywistość. Wejdź w filmiki DF i zobacz że większych różnic brak. Można się licytować na pojedyńcze piksele ale po co skoro i tak tego nie zobaczysz w gameplayu.
Kiedyś dostając Ultra tekstury na PC (chociażby Skyrim, Sleeping Dogs czy Medal of Honor Warfighter) różnice były widoczne gołym okiem. Teraz wciska się 13gb tekstur i wymagania z kosmosu, a różnicy trzeba szukać z lupą na zwolnionych filmikach.
Wracając do TEW - gra jest całkiem okey, ale graficznie jak większość gier tego producenta wygląda jakby miała zostać wydana na PS2 ;)
A jakbyś miał porównać do Aliena - oczywiście chodzi o gameplay - jest straszniej, trudniej? Ja grałem już jakiś tam fragment z miesiąc temu, ale był strasznie wyrwany z kontekstu więc nie wiem jak to jest w finalnej grze.
Tylko bez spojlerów! ;P
Ogame przestań z tym nie skalowaniem się enginów, to że w grach połowa efektów jest wyłączona bo konsole ich nie uciągną w zadowalającym fps nie znaczy że nie da się ich włączyć na PC, bo to już jest kwestia developera jak zrobił grę. A jeśli się obijał to zawsze zostaje GEDOSATO, zobacz co zrobił z Dark Souls 2, gra wygląda 2 razy lepiej na PC. Stary engine i słaba grafa.
Wklejałem filmiki z ostatniego Metro, zobacz sobie jakie są różnice na tym samym enginie pomiędzy PS4 i PC i może dla gameplaya nie ma dużego znaczenia to już dla wyglądu samej gry ma.
Tekstury HD też mają znaczenie, szczególnie na monitorze gdzie nie masz post processingu jak na TV, żeby tych pixeli nie było widać na pół ekranu. znowu odsyłam do porównania z Last Light.
Liczba FPS twierdzenie że się nie odczuwa różnicy pomiędzy 30 a 60 to wierutna bzdura. dużo w necie jest poczytaj sobie.
Szybkość wczytywania lvl i save - 8 GB pamięci na PS4 podzielona pomiędzy GPU i resztę systemu vs 3 GB dedykowanej pamięci na PC + 8 GB na resztę + dysk jaki chcesz.
Technologicznie PC jest daleko w przodzie przed konsolami i za cenę kilku tysięcy więcej mamy już inny poziom.
Na PS4 w 4k nie pograsz, w 3D nie pograsz i może teraz to nie ma dużego znaczenia ale za kilka lat ? Nie wiadomo kiedy będzie następna generacja konsol, a już są w tyle.
Najnowsza generacja konsol to technologiczny fail :/ i patrząc na to to następna generacja powinna być w przyszłym roku.
Dzięki temu Evil Within wygląda jak wygląda i działa jak działa.
8 GB pamięci na PS4 podzielona pomiędzy GPU i resztę systemu vs 3 GB dedykowanej pamięci na PC + 8 GB na resztę
W sumie to daj sobie spokój z dyskusją, jako przewagę PCta podałeś przykład gdzie PS4 bije go na głowę, jakbyś się orientował to akurat tego przykładu byś nie podawał;)
Soplic rozwiniesz temat ? jakieś linki albo coś ? w jaki spsób 8 GB GGDR5 shared memory jest lepsze niż 3GB GDDR5 + 8GB ? i dlaczego na PC są tekstury HD a na PS4 ich brak ? Niby przy większej ilości szybkich pamięci powinno być odwrotnie ?
destiny_ Widzę, że lubisz wypowiadać się na tematy o których nie masz pojęcia. Podasz jakiś link do filmu, gdzie na PC gra instaluje się i uruchamia szybciej niż na PS4?
[link] zapraszamy wysłać ten link dalej ELO
destiny_->
Poszukaj sobie informacji o architekturze hUMA i jej zaletach, generalnie sprawa sprowadza się do tego że nie trzeba dublować danych w obu pamięciach, nie dość że DDDR3 jest wolniejsza to dochodzą opóźnienia na magistralach.
PS A dlaczego np. Cień Mordoru pozwala na PC dać tekstury ultra? Dlatego że życzy sobie 6GB dla tekstur, co da się spełnić, ot choćby na Titanie, a w PS4 ciężko nie ma możliwości użyć 6GB na tekstury. I nie piszcie że do ultra wystarczy 3GB gtx780, owszem gra działa, ale są mocne prawie do 0fps dropy.
Dlatego z Hydro czy Alexem można podyskutować, tak z Tobą destiny nie ma sensu bo kompletnie nie masz pojęcia o czym piszesz.
Taka praca domowa na dziś, skoro dedykowana pamięć ddr3 jest lepsza to wytłumacz mi, dlaczego 512mb (PS3 xbox360) wspólnej pamięci biło na głowę dedykowane 1-2gb + 256-512 na karcie graficznej w przypadku pecetów.
Znowu zwiniesz się z tematu - nie pecet nie jest najlepszy we wszystkim. Biorąc pod uwagę że dostaje za 1500zł coś co w przypadku peceta kosztuje 3000 już mówi samo za siebie.
Nie rozumiesz podstaw więc dyskusja nie ma sensu.
I tak, większość silników się nie skaluje w żaden sensowny sposób. Urodziłeś się wczoraj?
Mam pytanie pokonał ktoś tego kolesia z piłą w wiosce? Koleś jest tak twardy, że nie mam już na niego pomysłu ma ktoś na niego sposób?
No dobrze a jak to wygląda w praktyce ?
" Świat idealnego oprogramowania to mniej więcej 5% science i 95% fiction;"
Są jakieś testy na PS4 bo artykuł raczej teoretycznie podchodzi do tematu.
To że można z budować ładna architekturę, nie znaczy że jest ona wykorzystywana w rzeczywistości. To tak jak z rdzeniami w CPU, 8 jest lepsze niż 4 a 4 niż 2 a w rzeczywistości ?
Mi bardziej chodziło o to że 8 GB nawet szybkiej pamięci nie przekłada się na jakość bo to już trochę mała ilość jest. Gdyby PS4 miało 16 GB to byśmy mogli porozmawiać.
Chętnie bym poczytał jak to na prawdę wygląda i jakie są zalety w nowych grach.
Wszystkie założenia w PS4 wyglądają fajnie ale cięcie kosztów raczej nowym konsolom nie wyszło na dobre. Zrobić konsolkę o 1000 zł droższą ale tak żeby PC zostawić w tyle, tak jak to było z 360 i PS3.
Ogame a kto powiedział że biło ? to była kwestia całej architektury a nie pamięci. Trzeba być idiotą by myśleć że szybka pamięć to wszystko.
destiny_->
Tak to wygląda że o ile na PC nikomu za bardzo by się idealnego oprogramowania pisać nie chciało, i wejście hUMA przez lata niczego by nie zmieniło, o tyle w zamkniętej i ściśle określonej konfiguracji konsoli zalety takiego rodzaju pamięci będą (lub już są jakoś w jakimś stopniu) wykorzystane.
Dlatego 8GB DDR3+3GB DDR5 PCta, nie jest lepszym (powiem więcej - jest gorszym)rozwiązaniem od 8GB DDR5 PS4.
PS Czepiłem się tego bo wyciągając przewagi PC (która faktycznie w pewnych aspektach istnieją) podałeś akurat przykład gdzie PS4 bije blaszaka na głowę. Generalnie to zastanów się: mamy PCty, nie wiem jaki jest Twój, ale mój i7+gtx780ti+16GB+SSD przerasta PS4 o lata świetlne pod względem mocy obliczeniowej i co, różnic w grach muszę szukać z lupą na stop klatkach? Owszem 60fps mam prawie wszędzie tam gdzie PS ma ich 30, ale w takim Ryse potrafi dobrze polecieć w okolice 30fps, i to jest normalne?! Nie oszukujmy się PCty są olewane jeśli chodzi o przykładanie się do kodu, słabo działa? Kup lepszy CPU, GPU dokup RAMU. Wyobraź sobie jak wyglądałyby gry gdyby takie bebechy miały konsole, weź takie GTAV na PS3 i popatrz na specyfikację tej konsoli, ile mocniejszy musiałby być PC (no poza CPU) by to pociągnąć, nawet w tych marnych <30fps
Nie piszę o 4k, bo zabawa dla promila użytkowników, a żadna konfiguracja z pojedynczym GPU do takich rozdzielczości się nie nadaje.
A moim zdaniem to problem jest w tym, że teraz gry się robi multiplatformowo i na to architekturze x86, więc wszystko ładnie i pięknie ale udziwnienia z konsol raczej nie słabo się przekładają na efekty w grach.
Soplic ale ja nadal nie widzę zalet 8 GB GDDR5 na PS4, bo 8GB dla nowych gier to już mało, nie bez powodu do kart graficznych nie wsadza się 8GB a 3-4 GB, a jednocześnie 8GB DRR3 w PC jest wystarczające. Szybka pamięć nie do wszystkiego jest potrzebna, o wiele łatwiej wykorzystać efektywnie ilość pamięci niż jej szybkość. Szczególnie przy x86.
destiny_->
Jakby tak się robiło jak mówisz to na takich konfiguracjach jakie mają nowe konsole nie miałbyś nawet tych 30fps, spróbuj zresztą uruchomić pecetowe wersje gier na komputerze z takim CPU i GPU jakie są w konsolach.
8GB dla nowych gier to już mało
Nie zauważyłem żeby to było mało, poza tym PS3 i X360 miały po 512 mb i robiły z tej pamięci lepszy użytek niż PC z 2GB+1GB dla grafiki. 8+3 w PC to nie jest wcale więcej niż 8 w konsoli, nie rozumiesz że w PCcie dane w tych pamięciach się powtarzają?
No ale to nadal cała architektura konsoli ma znaczenie a nie sama pamięć, z tym nie polemizuje że pod tym względem konsole mają przewagę, chociaż już dużo mniejszą niż to miało miejsce przy 360 i PS3.
destiny_->
konsole mają przewagę, chociaż już dużo mniejszą niż
Ja jednak na koniec napiszę, że i tak mają ją większą niż się na początku wydawało, mimo wszystko trzeba mieć PCta DUŻO mocniejszego od konsoli żeby osiągnąć to samo co na niej. Może mityczne DX12 coś zmieni w tym temacie, bo z zapowiedzi wynika np. że da to sporego kopa PCtom, ale żadnego XO (PS4 nie używa DX wiec tam nic się nie zmieni).
Może mityczne DX12 coś zmieni w tym temacie, bo z zapowiedzi wynika np. że da to sporego kopa PCtom, ale żadnego XO (PS4 nie używa DX wiec tam nic się nie zmieni).
Tylko należy wziąć pod uwagę że do konsol też wychodzą aktualizacje bibliotek, lepsze narzędzia etc. Oraz to że konsole mają zablokowane zasoby.
PS3 pod koniec generacji było około 20% mocniejsze (w praktyce można było wykorzystać 20% więcej zasobów) niż na początku - właśnie przez zwolnienie zasobów i aktualizacje systemowe.
PS4 pracuje na coś około 4-5gb ram i nie wykorzystuje wszystkich rdzeni procesora. Niby to jest 'pod system' ale system będzie aktualizowany i dzięki temu później mamy różnice między grami z początku i końca generacji.
Wystarczy porównać GTA4 i GTA5, Uncharted 1 i Last of Us, Resistance 1 i Resistance 3 oraz wiele innych. Na Xboksie było to samo.
Dobra panowie, nie kłóćmy się, bo każdego zdanie nt tego już zdążyliście poznać 50x i zarówno ja, Ogame, Alex, Destiny itd zdania nie zmienimy, dlatego skupmy się na grze. Ogame: tak jak mówiłem, ja pogram dopiero wieczorem. Czy testowałeś już samą grę ? Napisz też na jakiej to platformie. Interesuje mnie każde info: począwszy od tego jak chodzi a skończywszy mb porównaniu do Silent Hilla i Feara
Chciałem pograć na pc bo jak zwykle cenega osrała konsole ale nie zagram bo wymagania minimalne nienormalne są,w tej grze nie ma nic nadzwyczajnego aby takie były,4 rdzeniowy procek,64 bity os i geforce z serii gtx- widac nowe podzespoły do pc sie słabo sprzedają.
Odgrzewany kotlet kopii Silent Hill na bazie graficznej z lat 90' nadającej mroczny efekt.
Budowa ok, jak przeciętnej gry, ale zazwyczaj ocena idzie o -50% za optymalizacje.
No i trochę się rozczarowałem, gram już 3 godziny i nadal czekam na ten strach.
Co mi się nie podoba:
Oskryptowanie akcji, w pewnych momentach gra dobiera czy postać może kucać, biegać, chodzić powoli. Nie lubię kiedy gra mi narzuca co mam robić.
Niekonsekwencje takie jak, przez cały etap skradany z pierwszego rozdziału nasza postać kuleje (co wkurza niesamowicie bo porusza się tak niesamowicie powoli) ale po 5 sekundach od zakończenia etapu skradanego, może już biegać niczym sarenka. Co najgorsze MUSI biegać bo gra mi karze to robić.
Sekwencje akcji, oskryptowanych momentów i cutscenek rodem z hollywood. Widać że gra raczej robiona pod fanów ostatnich Residentów.
Klimat i sposób straszenia z Silent Hilla tu raczej nie występuje. Przynajmniej po tych paru godzinach go nie ma wcale.
No graficznie nie powala ale to mi akurat nie przeszkadza, grze pasuje taka surowa grafika.
Co mi się podoba
Historia jakoś tak fajnie się rozwija i jest w miarę absorbująca.
Zarzadzanie ekwipunkiem, rozwój etc.
Znajdźki, listy, pamiętniki - bardzo lubie coś takiego w grach.
Póki co jestem trochę zawiedziony bo miał być renesans horroru a tu lipa. Oby się to jakoś rozwineło. Jest ktoś dalej, mógłby napisać czy jest straszniej?
up cos mi tu smierdzi piractwem kolego:-) nie wierze ze poleciales po gierke z rana w dniu premiery...A preorder tez nie uwierze ze juz dostarczyli ci do raczek cwaniaku...:-)
Zapraszam do wątku o kolekcji gier, zobaczysz tam zdjęcie mojego 'pirata'.
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13198949&N=1
I tak późno dostałem preorder, zazwyczaj przychodzą 1-3 dni przed premierą :)
Kain nie powino Cię interesować ską ma grę. Ogame, thx za info. Akurat te narzucania mi nie przeszkadzają :) Co do strachu, ja będę grał w nocy, wiec liczę, że będzie z tym lepiej :)
Siema Hydro dawno Cię nie czytałem ;) Będziesz usatysfakcjonowany w 100% gra kozak!
Dishar, Ciebie też miło widzieć :] Na takie zdanie czekałem. Szkoda, że jutro do pracki, ale tak do 2 pogram :E
co za debile najp nie pasowaly wymagania a jak juz zmienili to kamerka im przeszkadza zdecydujcie sie co wam sie nie podoba
Niekonsekwencji ciąg dalszy...
Bohater ma ze sobą nóż, można nim zabijać zombiaki z ukrycia - ale czemu do walki wręcz używa gołych pięści (wydając przy tym dźwięki jakby robił kupę). Już było tej walki wręcz nie dawać bo to jest żałosne jak ten koleś uderza.
Zombiaki można niby wabić rzucaniem przedmiotami, wszystko super, tylko dlaczego strzelając z pistoletu parę metrów od zombiaka, nie przyciągamy jego uwagi?
Przeciwnicy to tępaki, wiadomo zombi, ale wystarczy schować się za płotkiem a oni nie wiedzą co mają zrobić. 'path finding' w tej grze leży i kwiczy.
Klimat gdzieś tam jakiś jest, ale nie takiego się spodziewałem, Siren to to nie jest...
Zero strachu jak na razie.
A jak gierka chodzi? Na karcie 2 gb vram pośmigamy? W przypadku rage i nowego wolfensteina wystarczało, a to ten sam silnik :)
Wydajności nie, ale jak masz za mało pamięci to gra może "freezować". Polecam na prawdę wyłączyć te pasy i dać 60 klatek (nie dawać bez limitu) efekt kapitalny :D
Szkoda że gra jest taka krótka udało mi się już ją skończyć. Czekam na przepustkę sieciową :P. Co do "path finding" problem znany niedługo patch ma wyjść do gry.Poprawią kilka bugów cieniowanie będzie git.
Dobra, przetestowałem wszystkie możliwe opcje i :
1) Polecam wyłączyć te cholerne pasy ale ... tylko poprzez ustawienia 1.8. Ustawienie 2.0 daje proporcje 16:10 i widać pasy mimo wszystko. Z kolei ustawienie każdego numerka poniżej 1.8 ścina ekran. Na 1.8 jest idealnie !!!
2) Nie uwierzycie, ale polecam bardzo mocno 30 klatek. Ustawienie sześćdziesięciu powoduje miejscowy microstruttering. W samej grze aż tak tego nie czuć, ale w filmiku czuć wyraźnie. Z kolei ustawienie klatek bez limitu powoduje, że mamy zbyt drastyczne wahania klatek. W przypadku GTX'a 780 Ghz Edition jest to między 90cioma a 40stoma i to czuć zbyt wyraźnie (mierzone frapsem). Ustawienie limitu 30 daje stałe 30 bez żadnych spadków i wzrostów. Ot przez całą grę mamy 30, ale wrażenie mamy płynniejszej gry :D
3) Sama gra już zapowiada się masakrycznie i wcale nie ma słąbej grafiki. Wręcz przeciwnie: jest niczego sobie, choć nieco słabe tekstury, za to artystycznie i designersko mistrzostwo :D
4) Niestety gra nie obsługuje 3D :( Ale to jak na razie jedyna zauważona przeze mnie wada gry :P
Hydro jak dasz pełny ekran bez pasów to jest problem z FOV nie jest on dopasowany do pełnego ekranu a komenda nie działa by zmienić...
Tu filmik pokazujący o co chodzi bo pewnie tego nie dostrzegłeś...
https://www.youtube.com/watch?v=wShqJr4n1qw
p.s. wyłącz całkiem to ziarno w grze a obraz nabiera ostrości...
macie hakerow w kompie i robia se z was jaja o a ten ze ra krutka 25 godzin
No nie Hydro2 polecasz 30 klatek?! Żartuje, żartuje.
Gra po paru godzinach nabiera rumieńców. Po około 5 godzinach jest wyraźna tendencja wzrostowa imo.
Udało się komuś zmienić klawisze sterujące na góra dół lewo prawo na klawiaturze ? Bo domyślnie są zablokowane.
Dno optymalizacyjne, dobrze że nie kupiłem, zaoszczędziłem 120 zł. Ta gra może sobie przybić piątkę z Dead Rising 3. Grafika też d**y nie urywa.
Przecież na GTX 660 wyciąga 35 klatek w Full HD.
Tylko pytanie jak wielki wpływa na to ma procesor
http://gamegpu.ru/action-/-fps-/-tps/the-evil-within-test-gpu.html
Optymalizacja jest całkiem dobra, zakładając że pozostawimy włączone ograniczenie 30FPS - do gry w 1080p wystarczy już R7 260X, która kosztuje jakieś 400zł. Jeśli ktoś kupił kompa w przeciągu ostatnich 2 lat to ciężko mi wyobrazić sobie żeby TEV było niegrywalne, chyba że wydał na niego 1000zł.
Czemu ta gra ma na stemie tak negatywne oceny ? Przeciez to spoko gierka jest sadzac po ocenach recenzantow jsk IGN
Jeden wielki zawód, gra jest beznadziejna i nie wiem skąd te noty w prasie, chyba koperta poszła:) Grafika beznadziejna ( a wymagania z kosmosu), gameplay beznadziejny, fabuła beznadziejna i błędy techniczne. Co to ma być w ogóle? Żenada roku. 5/10.
35 klatek na 660 ? Nie wiem skąd oni to wzięli. U mnie na FX 6300 i R9 270 mam poniżej 25 klatek, ustawienia najniższe choć wiele to ich nie ma. Z ciekawości zmniejszyłem rozdzielczość z 1920x1080 na 1024x768 i jest to samo. Gdybym to kupił, to żądałbym zwrotu pieniędzy, bo gra jest niegrywalna. Do tego te carne pasy, które można na szczęście obejść. To jest po prostu kpina z graczy na PC
Ubiegać o zwrot kasy na jakiej podstawie?
Odpalasz grę na procesorze z niskiej półki, mocno poniżej minimalnych wymagań, liczyłeś na cud?
Amadeusz ^^ - Nie opowiadaj głupot, jego komp nie jest taki zły a na pewno wystarczający by odpalić tego crapa, więc lepiej się nie udzielaj.
No skoro się tnie to chyba nie jest wystarczający? :-D
Powtarzam, minimalne wymagania (które sugerują wymóg czegoś na poziomie i5) czytać umie?
Oj ktoś chyba nie wie gdzie sprawdzić minimalne wymagania :) a ten procesor jest spory kawałek od minimalnych.
a mi haker przerobi gre i na gtx 660 bd ladna grafika tylko kurwa te 50 giga masz acje biegnij do sklepu haker ci nie daje grac
albo nie wiedza co to gtx 660 bo dragon age ma takie wymagania zalecane
Gra nie jest zła, fakt nie wygląda pięknie, scenariuszowo też nie błyszczy, ale ma całkiem niezłą grywalność, musiałbym ją skończyć aby ocenić, ale powiem że podoba mi się. Na pewno to nie jest horror taki który powoduje zatrzymanie serca. W Alienie bałem się jak nigdy w żadnej grze, tutaj to jest poziom straszenia z Dead Space II/III - czyli zerowy ;)
[poprzednie posty]
--->Ogame_fan - nawet na DF jest różnica w Mordorze wystarczy zrobić stop klatka, poza tym zobacz w jakiej oni rozdzielczości nagrywali ten film ;) Różnice akurat w tej grze są bardzo duże bo miałem okazje sam je sprawdzić.
Bo ta gra nie ma straszyć jump scenkami jak Outlast tylko klimatem i psychodelką, a to jak widać wychodzi jej doskonale. Dishar, co do pasków, daj jednak na 2.0 a nie powinno być tego, co na tym filmiku :) Za 10 min porządnie zabieram się za ten tytuł i po grze dam pierwszy werdykt :)
przy rodzielczosci 1080p i na niskich ustawienach cieni ma 27-30 klatek s. , a mój komputer to
E8200 3.40
4gb ramu
Gf460gtx
nie wiem sakad im się wzieło to i7.
Kto wie jak zwiększyć wydajność gry, płynność i fps ?
Mój sprzęt (laptop)
Intel Core i5 2410M
2,3 GHz, 3 MB cache, Turbo maks. 2,9 GHz
8 GB DDR3, 1333 MHz
AMD Radeon HD 6770M
Hitachi 500GB, 7200 rpm
Windows 7 Home Premium 64 bit
Jak widać nie daje sobie już rady, od 10 do 25 fps mam :(
Amadeusz - LoL jak dotąd wszystkie nowe gry działają mi w full hd na wysokich ze średnią 50 fps, nawet Ryse od Cryteka, który ma o niebo lepszą grafikę od tego czegoś. Więc to nie jest wina mojego komputera, że nawet obniżenie rozdzielczości nie powoduje wzrostu klatek. Spójrzmy prawdzie w oczy, olali port na PC i tyle. Ta gra nawet nie jest sandboxem żeby mogła sobie usprawiedliwić wymagania. Myślisz, że to wina procka ? Akurat do gier Singleplayer jest wystarczający, nawet gry multiplayer działają lepiej od tego crapa.
Hydro@ czy dam na 2.0 czy cokolwiek innego to dalej jest to samo...Fakt raz mniej raz więcej ale wole już te pasy...Przynajmniej widzę co się dzieje z boku...Czekam na patcha
No dobra, ja się absolutnie zgadzam z tym że wychodzą gry o lepszej optymalizacji (z ostatnich chociażby Alien: Isolation - świetna grafika, małe wymagania).
Ale nadal utrzymuję że postawa "co z tego że twórcy wymagają i5 ze średniej półki, odpalę grę na odpowiedniku najtańszego i3 i będę jęczał na forum że nie działa" jest śmieszna.
Fakt jest taki że grę można odpalić komfortowo na 3-letniej konfiguracji (560Ti + 2500K) w 1080p i mieć wydajność/grafikę porównywalną do tej na PS4 - a teraz spróbuj czegoś takiego z innymi grami, chociażby jakimś Crysisem czy Metro - podpowiem: nie masz szans.
PS. Trzeba było najpierw czytać testy ruskich, wyraźnie widać że FX-6300 po prostu sobie w tej grze nie radzi (nawet z potworem GTX780Ti) - później chociaż nie byłoby frustracji i zaskoczenia :-)
http://gamegpu.ru/images/remote/http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test_GPU-Action-The_Evil_Within_-test-evilwithin_proz.jpg
Gra jest po prostu zajebista! trzeba mieć ustawione wszystko na maxa by zobaczyć grafikę mi chasa po 80-45 ale naprawdę nareszcie coś lepszego niż Resident Evil!!! 10/10
--->elosidzej - oczywiście, ale to nie zmienia faktu że nawet na maksymalnych ustawieniach i w 4K gra wygląda po prostu przyzwoicie, nie jest to jakiś cud technologiczny, w dużej mierze wrażenie że nie jest ładnie spowodowane jest brudnym klimatem. Po pograniu dłużej, powiem że gra jest świetnie zrealizowana jeśli chodzi o grywalność, a o to tak naprawdę w grach chodzi.
@A.l.e.X - Każdy ma inny gust. Dla mnie Alien Isolation nie potrafił wystraszyć, ale klimat i cała reszta na tyle mi się podobała, że całość uważam za świetną grę. Seria Dead Space z kolei była dla mnie straszniejsza. Co do samego The Evil Within, to dziś zaczynam przygodę i już się nie mogę doczekać. Boję się tylko, że będzie za bardzo Resident Evil przypominać, jakoś od 4-tej części słabo RE wypada. Wolałem pierwsze gry z tej serii.
Odkryłem ciekawą rzecz: Widziałem grę na GTX'ie 660 i co z tego, że chodziła płynnie jak wyglądała jak kupa. Często tekstura się nie doczyta na otoczenie/postać i nie, że jest to na sekundę, tylko po prostu już tka zostaje do końca gry. Do tego gra ma jakieś dziwne błędy na odbiciach, coś ala artefakt. Oczywiście nie zawsze to występuje i nie u wszystkich, jednak kumpel na 670tce też to ma. Tak jakby karty poniżej 3 GB miały problem z renderingiem w tej grze. Co ważne: stery były w każdym przypadku najnowsze, ale po prostu nie dało się na to patrzeć: bo wyglądało to jak gra z roku 2001 :E Teraz co do samej gry: wciąga jak po.....na, checkpointy w przeciwieństwie do Izolacji są idealnie rozmieszczone, klimat wręcz wypływa z monitora i na pewno przerywam zarówno Ryse'a jak i Izolację i będę kontynuował Evila, szczególnie, że na 30 fpsach i bez . Jedyne co w tej grze nieco denerwuje to jakby narzucanie momentowe jak.... mam chodzić. Chodzi o to, że np w pewnych momentach postać sama idzie powoli, albo na kucaka, albo biegnie bez mojej ingerencji. Ktoś już o tym pisał, ale mówiłem, że mi to nie przeszkadza, jednak .... przeszkadza :E Na szczęście im później tym rzadziej taka sytuacja występuje. Bardzo mi się podoba, że nawet nie posiadając amunicji zawsze poradzimy sobie z potworami na inne sposoby. Jeśli dodatkowo mamy pod ręką dostęp do jakiegoś interaktywnego przedmiotu, np butelki, możemy czynić cuda by przeżyć. Oczywiście podobają mi się zagadki i coś czego mi od dawna brakuje w grach: pułapki. Całość dopieszczona jest elementami schizy i nie pokoju, a nie straszenie jump scenkami. To wszystko w połączeniu z mega klimatem (oczywiście ustawienie pasów na 2 obowiązkowe, na 2.5 przeszkadzają jak diabli, a na 1.8 ucina mikro skrawek ekranu - jednak, 2.0 jest perfekt [Dishar, mi na prawdę wtedy nic nie ucina :E Na 1.8 rzeczywiście widziałem delikatne ścięcie ekranu, ale na 2.0 nic takiego nie uświadczyłem) przypominającym połączenie czwartego Residenta z Silent Hillem. Na ten moment gra ma ode mnie 9/10. Jeśli ten poziom się utrzyma przez resztę gry (a mam jej jeszcze duuuuużo) ocena może podskoczyć. Póki co najlepsdza gra, w jaką grałem w tym roku. Na taki tytuł czekałem :D
JW - zapomniałem dodać znacznika oceny :E
Edit - miało być 9, ale na 9.5 w sumie gra może zasłużyć :P Czas pokaże.
Hydro@ Nagraj mi filmik bo normalnie nie wierzę że masz PRAWIDŁOWY pełny ekran...Ustaw jak było na początku na 2.5 i teraz patrz cały czas w jedno miejsce i powoli zmieniaj...Na 2, 1,8 czy na co tam chcesz zobaczysz że ucina Ci ekran FOV nie działa.Możliwe że tego nie dostrzegasz ale mi to przeszkadza...
Na oficjalnym forum też ludzie o tym piszą...
Gra jest naprawdę dobra. Skradanie się , używanie pułapek , oszczędzanie amunicji. Czuć ducha Resident Evil. Dopiero jestem w 2 rozdziale więc nie wiem jak będzie dalej ale na ten moment jest taka jak oczekiwałem po zapowiedziach. Nawet do gry dostałem otieracz w kształcie młota "sejfogłowego". Jedyne do cego mogę sie przyczepić to dość niewygodna kamera która czasem utrudnia grę. Jak dla mnie 10/10.
Posiadam Zotac 670gtx amp , i5-3570k 3,4ghz , 6gb ram. Osobiscie nie wiem ile mam fps bo gra ma ograniczenie do 30 , ale wymagania sprzetowe sa nagięte bo myślałem że gra nie pójdzie mi na max. ustawieniacha tu proszę wszystko płynnie chodzi przy rozdz. 1680 x 1050 stałe 30fps nawet nie drgnie , więc jeżeli macie sprzet zbliżony mojemu to nie ma się co martwić ! :) A co do gry mam przegrane 40min ale grywalnosc ma bardzo dobra oraz nie wiem jakie kto ma gusta ale mnie osobiście fabuła wciągnęła bo nie wiadomo ( jak narazie umnie ) o co wgl. chodzi co kusi mnie żeby dalej grać :) Polecam !
Witam, takie pytanko jak wyłączyć czarne pasy o ile się da ?
Gra jakoś specjalnie bardzo straszna nie jest,jak na razie,zobaczymy dalej,jak na 30 FPsów gra się nawet dobrze,i jakoś nie przeszkadzają mi te czarne paski na górze i dole ekranu monitora,da się grać,dobrze że tam nie trzeba biegać jak szalony,ale ukrywać się w pewnych miejscach bo wiadomo że w rzeczywistości normalny człowiek nie miał by szans nad nie którymi przeciwnikami,jeszcze błędów w Grze nie zauważyłem ale jak na pierwsze początki grania jest to dość przyzwoity Surwiwal.
brojan - tutaj masz cytat z innego Forum nie chcę zdradzać z którego bo nie mam zamiaru nikogo Reklamować Pozdrawiam.Developerzy dodali jednocześnie, że mimo wszystko pojawi się możliwość zwiększenia liczby wyświetlanych klatek, a także zmiany formatu obrazu – wystarczy wpisać odpowiednie polecenia w konsoli debugowej. Twórcy nie radzą jednak dokonywać żadnych modyfikacji, bo nie gwarantują, że gra będzie dobrze działać. Sugerują, by „każdy grał w sposób, który został zaprojektowany” przez autorów.
brojan jak masz czarne paski to znaczy ze masz hakera i na policje podaj dziada zobaczysz jak ci zacznie gra dzialac jak tam asmadeusz pedofil z painkilera;]
to radzej pedofile hakerzy tak robia inym jakos dziala i nie maja zadnych czarnych paskow radze ci isc na policje ja za 16 h bende wiedzial czy isc na policje
czarne pasy są przy 30 FPS...ja mam ten limit ściągnięty i nie mam czarnych pasów,ale jak odpalę grę z limitem na 30 są.Jak nie chcesz mieć tych pasów po prostu ściągnij limit i po kłopocie Pozdrawiam
Dishar - możliwe, że jest jak mówisz. Sprawdzę to wieczorem po pracy, a jak nic nie dostrZegę, to nagram filmik i sam ocenisz :) Póki o tym nie wiem jest dobrze :E Nie mogę się doczekać dalszej części, bo póki co to
najlepsza gra w jaką grałem w tym roku i w ciągu ostatnich kilku lat, choć Tr depcze jej po pietach, ale zobaczymy dalej :)
[link]
ale wam ciemnote wciskaja a hakerzy ryja ciesza mowie na policje i nie ma litosci
Czy ta gra to coś typu Alan Wake ?
Konkretna gra, czekałem na taką od dawna.... grafika, wszelkie efekty są jak najbardziej na swoim miejscu (na tym sprzęcie co mam chodzi płynnie w max, ale rozdzielczość natywna monitora 1366*768 wyżej i ładniej już się na nim nie da, dźwięk też czasem daje kopa szczególnie muzyka, odnośnie fabuły wszystko jest jak na razie pokręcone, nie wiem ile do końca gry ale jest zbyt łatwa grając na najwyższym dostępnym poziomie czyli survival... bardzo szybko idzie się na przód mimo że staram się nie biec na szybkiego w oczywiste miejsce, zobaczymy...
Pierwszy szok był jedynie z tymi czarnymi pasami, ale gdy skupi się na graniu to i one nie będą przeszkadzały, to w sumie jakby urok tej gry, zabrudzona grafika, ziarno na ekranie itd. wszystko wygląda koszmarnie, mało jest elementu strachu, ale klimat jest aż za gęsty, dałbym już teraz 9.5 ale nie wiem jak to z fabułą gry będzie i długością. Alien Isolation zaskoczył mnie tak samo jak ta gra mimo że to całkiem co innego, obcemu spokojnie moge dać 10.
Witam, jak ktoś się zastanawia czy ta gra mu pójdzie to odpowiedz brzmi TAK! Wymagania strasznie zawyżone, mi to śmiga na laptopie w rozdzielce 720 detale minimum. Laptop: procek intel i5 2410M 2 rdzenie od 2,3 do 2,9 i kartą graficzną gt540M podkręconą (GPU z 672 do 825, memory clock z 800 na 910, shader clock z 1344 na 1650) + przerobione chłodzenie, 8gb ram. Lagów ani przycinek nie ma. Gra wymiata choć gram dopiero parę godzin.
Zapewne grasz w 20 klatkach , no ale jesli ci to nie przeszkadza to graj ;-)
Po pograniu dłużej myślę, że naprawdę wielkie uznanie za tak dobrze dopracowany gameplay, od pierwszych residentów nie było tak dobrze wykonanej produkcji, ostatnie residenty jak 5/6 mimo że nienajgorsze to jednak to zupełnie innym poziom. Jest nieźle pod każdym względem, gdybym miał teraz ocenić po 12 godzinach gry to wystawiłbym solidne 8,5. Zobaczymy co będzie dalej, ale raczej będzie tak samo dobrze do samego końca bo gra jest równo wykonana.
Gra działa na jednym rdzeniu procesora i stąd niebotyczne wymaganie (szczególnie po usunięciu limitu na fps).
Z drugiej strony grafika nie jest jakoś wyśrubowana to i trochę słabsze procki dają rade, wymagania 4 GB vram też można pomiędzy bajki włożyć.
Szkoda ze gra nie jest w ogole straszna, taka strzelanka tpp z zombiakami i schizami. Troche toporna i czesto zbugowana. Podobny gameplay mial Last of Us tylko duzo lepiej wykonany.
Poziom straszenia jak w grach z serii Pila, tylko z troche lepsza mechanika i bez zagadek. Juz ostatni Silent Hill byl straszniejszy i mial przynajmniej zagadki.
Do gier takich jak Fatal Frame, Siren, Amnesia, Silent Hill 1-4 czy ostatnie P.T. ta gra nie ma w ogole startu jesli chodzi o strach.
@A.l.e.X
Pytanie, jak polegać na Twoim zdaniu, skoro jak zauważyłem- każda gra Ci się podoba...
egon2beta - jemu podoba się każda gra, którą kupuje, bo .... nie kupuje kota w worku. Wybiera przemyślane tytuły i tyle :)
Dishar zrobiłem porównywalne screeny z tego samego momentu i ,... dopóki byś mi nie mówił to bym tego nie widział. Teraz przez Ciebie (:P) mam wrażenie, że ucina z pół ekranu :/ :E Zrobiłem najbardziej optymalne ustawienie, dałem 2.2 :E
powien tak
dla mnie gra to gowno,pobagowana a grafika jest wedlug mnie BARDZO slabo a gram na najwyzszych
wyglada niczym resident evil 5 (troszke lepiej graficznie ale chodzi mi tu o mechanike.)
Swietna gra z dobrym klimatem, od czasu Outlasta nie gralem w nic tak mocnego.Na taka gre czekalem.
Hydro@ Widzisz kolego teraz co miałem na myśli? Totalna porażka grać na tym zoomie...Trzeba czekać na patcha i sam nie wiem co jest bardziej przerażające: Gra czy nieświadomość samych graczy...Później pojawiają się komentarze typu... ''Ta kamera jakaś taka dziwna'' ;)
P.S. Idzie się w końcu przyzwyczaić do tych pasków ale jednak...Jak grasz na tych 50'+ to chcesz wykorzystać pełny ekran.
Trzeba czekać na fix FOV
Ogame_fan - rozegralem godzine i ciekawe jakbys znalazl sie w takiej sytuacji jak glowny bohater to bys na serce zszedl w 5 sekund.Od poczatku czuje sie jak na planie filmu pila, bez zadnego zbednego przegadania i przeciagania akcji, a ty mowisz, ze gra nie jest straszna?