Skradanki inaczej nazywane sneakerami lub stealth-action to gry, które wymagają innego podejścia do konfrontacji z przeciwnikami. Nie chodzi tutaj o bezpośrednią walkę, tylko o ciche i tajemne omijane przeciwników oraz w razie potrzeby eliminowanie ich w jak najcichszy sposób.
Jest kilka elementów, które może charakteryzować sneakery, np: tzw. time caution mode (czyli tryb alarmu), przyklejanie do ścian (umożliwia zobaczenie co jest za rogiem), charakterystyczne uzbrojenie (służace do cichego eliminowania wrogów, np. noże, pistolety z tłumikiem, struny, paralizatory itd.), specifyczny gameplay i walka z przeciwnikami (np. przewaga liczebna wroga).
UWAGA: Wpisując się w wątku pamiętaj żeby szanować innych fanów gier; opinie i krytyka jest mile widziana, ale tylko konstruktywna :)
Oczekiwane / możliwe następne tytuły:
- Assassin's Creed: Brotherhood [marzec 2011] -----> https://www.gry-online.pl/gry/assassins-creed-brotherhood/z2387#pc
- Thief 4 [2011] -----> https://www.gry-online.pl/gry/thief/zc3e4#pc
- Hitman "5" [2011/12] -----> wiadomości: https://www.gry-online.pl/S012_gra.asp?ID=4913
- Metal Gear Solid: Rising [2012] -----> https://www.gry-online.pl/gry/metal-gear-rising-revengeance/zc606#pc
Lista Sneakerów (sagi):
*** Metal Gear Solid ***
- Metal Gear
- Metal Gear 2: Solid Snake
- Metal Gear Solid ---> Metal Gear Solid: Integral (czyli zwykły MGS + VR Training)
- Metal Gear Solid: The Twin Snakes (remake MGS1)
- Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty --> Metal Gear Solid 2: Substance (czyli MGS2: SoL + VR Training, Alternative Missions, Snake Tales)
- Metal Gear Solid 3: Snake Eater --> Metal Gear Solid 3: Subsistence (czyli MGS3: SE + dodatki)
- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
(Uwaga! Gra Metal Gear Acid mimo, że należy do sagi nie jest grą stealth-action)
*** Splinter Cell ***
- Splinter Cell
- Splinter Cell: Pandora Tomorrow
- Splinter Cell: Chaos Theory
- Splinter Cell: Double Agent
- Splinter Cell: Conviction
*** Thief ***
- Thief: The Dark Project
- Thief 2: The Metal Age
- Thief: Deadly Shadows
*** Hitman ***
- Hitman: Kryptonim 47
- Hitman 2: Cichy Zabójca
- Hitman: Kontrakty
- Hitman: Krwawa Forsa
*** Gorky ***
(Uwaga! Pierwszą grą tej serii było Gorky 17, które nie było grą stealth-action.)
- Gorky Zero: Fabryka Niewolników
- Gorky 02: Aurora Watching
*** Manhunt ***
- Manhunt
- Manhunt 2
*** Kroniki Riddicka ***
- Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay
- Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena
*** Assassin's Creed ***
- Assassin's Creed
- Assassin's Creed II
*** Tenchu ***
- Tenchu: Stealth Assassins (dodatki --> Tenchu Shinobi Gaisen, Tenchu: Shinobi Hyakusen)
- Tenchu 2: Birth of the Stealth Assassins (sequel który był prequelem ;)
- Tenchu: Wrath of Heaven ( ---> ulepszona wersja na Xboxa - Tenchu: Return From Darkness)
- Tenchu: Fatal Shadows
Inne tytuły:
- Kameleon
- Stolen
- Second Sight
(P.S. Jest wiele innych gier tego typu, są też gry które zawierają tylko pewne elementy skradanek ale ich wszystkich tutaj nie umieszczamy :)
Stali bywalcy (+ ulubiona gra):
* Psycho_Mantis (MGS 1)
* Chester80 (Hitman 4)
* Hitmanio (MGS 1)
* Orlando (Hitman 2)
* davhend (Thief 3)
* .:Jj:. (SC 3)
Uwaga!
Samoobsługa z użyciem pogrubienia - bolda!
Aby zostać stałym bywalcem najpierw musisz w tym wątku trochę pobyć i poudzielać się (za dużo mieliśmy już tu osób, które pojawiały się tylko w jednej części). Bądź aktywny przez minimum trzy kolejne części. Jeśli wtedy zechcesz zostać stałym bywalcem poznaj zasady:
1. Dopisz się do skopiowanej listy (użyj pogrubienia - bolda!), napisz jeden tytuł najbardziej lubianej przez Ciebie gdy stealth-action oraz uzupełnij tabelkę obok (np. w Paincie) zgodnie z jej legendą.
2. Jeśli ktoś przez trzy kolejne części wątku będąc na liście stałych bywalców nie odezwie się w wątku - przechodzi do listy nieaktywnych (która nie jest wyświetlana ze względu na jej długość). Aby powrócić na listę stałych bywalców musi ponownie aktywnie uczestniczyć w życiu wątku.
3. Jeśli chcesz zmienić tytuł ulubionej gry przy nicku - napisz posta i wybolduj.
Poprzednia część wątku: https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=10936815&N=1
Widzę bardzo przyjemny wątek, a jako że grałem we wszystkie Splintery i Hitmany postaram się trochu po udzielać :D
Roniq > Witamy, śmiało pisz. Tylko może o SC o ostatnie dwie części ewidentnie sponsorowała literka H i cyferki 4 i 7
<-------
No o Samie Rybaku mogę pogadać zawsze i wszędzie, chociaż przydało by się przypomnieć sobie jedynkę i pandorę bo trochę wspomnień już uciekło :D
Jaką czcionką i rozmiarem są napisane nicki w tabelce z 1 postu?
Stali bywalcy (+ ulubiona gra):
* Psycho_Mantis (MGS 1)
* Chester80 (Hitman 4)
* Hitmanio (MGS 1)
* Orlando (Hitman 2)
* davhend (Thief 3)
* .:Jj:. (SC 3)
* raziel88ck (AC 2)
Hmmm, może by zaktualizować to co mam w tabelce - w takim razie poproszę o czarne kropki przy SC5 i obu AC
Myślałem nad kupnem konsoli ostatnio. Playstation 3, ze względu na internet + BackBreaker!! <3
Ale wszedłem i zobaczyłem cenę i pomyślałem... Poczekam, sesje załatwię, będzie po urodzinach, treningi w weekendy, to się pomyśli ;)
Temat niezwiązany z SA, ale... mam zamiar ukończyć MGS4, więc nie będzie taki off-topic :)
Raziel nie trzeba było się męczyć, Psycho sam by dodał, gdybyś mu napisał jaka kropka gdzie idzie.
A ja moge mowic o Splinter Cell: Pandora Tomorrow gdy skoncze Hitman: Contracts, poniewaz postanowilem odpoczac od lysego. o Assassin's Creed tez moge napisac, choc obie czesci przeszedlem okolo rok temu, ale jak wyjdzie na PC Brotherhood to na pewno bede meczyl o tej grze. :D
Mam teraz misje w hotrlu z bomba chemiczna, ktora byla rowniez w jedynce. Roznice sa duze, ale na niekorzysc Kontraktow. Generalnie ta misja byla zdecydowanie fajniejsza w jedynce i basta. :]
Witam ponownie. Wyglada na to, ze jutro skoncze Kontrakty, teraz mam misje w Hong Kongu, przerobione aczkolwiek nadal z jedynki. Jutro skrobne ostatni raz podsumowujac Hitmany, ktore ukonczylem. Obecnie doszedlem do 10 misji, pewnie jeszcze dzis zagram i ja przejde, ale na jutro zostawie sobie ostatnie dwie.
W ciagu miesiaca z przerwami zdolalem nadrobic nieco zaleglosci zwiazane z ta seria, aczkolwiek ostatni kasek w postaci Krwawej Forsy zostawie sobie do momentu gdy poczuje tesknote.
Niebawem zawita luty, czyli jeszcze sporo czasu do premiery Assassin's Creed: Brotherhood, wiec do tego czasu przejde jeszcze jedna skradanke, mowa tu o Splinter Cell: Pandora Tomorrow i na tym do ukonczenia Bractwa poprzestane i zajme sie innymi gatunkami gier.
Mam pytanie, czy Hitman 4 obsluguje panorame?
Robię platynę davhendowi na PS3 w Sly'u 3. On jest teraz w robocie i twierdzi że dzisiaj mi się nie uda, ale mam nadzieję że się zdziwi :D
Hm w Kontraktach pewna rzecz mnie zdziwila. Przeszedlem gre, wszystkie misje na Silent Assassin. Brakuje mi dosc sporo broni. Problem polega na tym, ze nie wiem jak je zdobyc, w dwojce mozna bylo wybrac dowolna misje po wyborze aktualnej gry, a tu tego nie ma. Jakies pomysly?
Edit. Przepraszam juz wiem, wystarczy wczytac, ukonczona gre. Ponizej przedstawie screeny ze zdobyczami.
http://img262.imageshack.us/img262/4262/41520778.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/4189/98376586.jpg
http://img843.imageshack.us/img843/9639/26519923.jpg
Musze w sklepie poszukac Krwawej forsy, bo nie mam tej odslony.
Stali bywalcy (+ ulubiona gra):
* Psycho_Mantis (MGS 1)
* Chester80 (Hitman 4)
* Hitmanio (MGS 1)
* Orlando (Hitman 2)
* davhend (Thief 3)
* .:Jj:. (SC 3)
* raziel88ck (AC 2)
Czarne kropki - SC 1, Hitman 1,2,3.
Czerwone kropki - AC 1,2.
Damn it... musiałem wyjechać od davhenda.Nie zdziwi się:( Z Kolekcji Klasyki jest trylogia i kwadrologia Hitmana oraz sama Krwawa Forsa.
raziel:
http://allegro.pl/nowa-gra-pc-hitman-krwawa-forsa-polska-wersja-odss-i1427103470.html
Już normalną wersję w sklepach raczej nei znajdziesz, bo teraz jest tylko Quadrylogia.
Bajdełej, w drugiej misji w Hong Kongu, tam gdzie zabijasz w uj niebieskich chińczyków, pójdz do pustej rezydencji Lee Honga, tam znajdziesz kartę dostępu. Ukończ grę i wczytaj pierwszą misję.
Orlando - Nie bardzo rozumiem, po co mi ta karta dostepu? Jaki ma zwiazek z kompletowaniem broni?
Tak czy inaczej juz mam wybor misji, ale chetnie sie dowiem o co chodzi z ta karta i do czego ona jest potrzebna.
A jeszcze mam pytanie, bo treningu nie przeszedlem, co sie odblokuje gdy sie ukonczy wszystko?
Co do Krwawej Forsy, rowniez mam pytania.
- Jakie sa roznice pomiedzy 4rka, a poprzednikami?
- Czy sa tam misje retrospekcyjne?
Jeśli karta daje dostęp do czegoś co jest ukryte i rozmawiamy o kompletowaniu broni to można samemu wnioski wyciągnąć.
Nie ma misji retrospekcyjnych a różnice nie są specjalnie duże- doszło kilka elementów skradankowych, trochę sprzęt się zmienił, misje są zróżnicowane i dosyć rozbudowane.
Nie bardzo rozumiem, po co mi ta karta dostepu? Jaki ma zwiazek z kompletowaniem broni?
Karty potrafią otworzyć miejsca, które wcześniej nie były dostępne. Think about that.
A jeszcze mam pytanie, bo treningu nie przeszedlem, co sie odblokuje gdy sie ukonczy wszystko?
Z tego co pamiętam - nic. :-D
- Jakie sa roznice pomiedzy 4rka, a poprzednikami?
Dostaje się pieniądze za misje, jest system 'notoriaty', rzucanie broniami/przedmiotami, wypadki, żywa tarcza, wspinanie się po rurach itp., chowanie ciał w skrzyniach, bomby, można zatruć jedzenie/butelki z wodą. Więcej nie pamiętam atm.
- Czy sa tam misje retrospekcyjne?
Nie.
Ja piernicze, czyli musze przejsc ponownie 5 misji?!
Minigun - "Asylum Aftermatch" (żeby do niego dotrzeć, trzeba posiadać kartę Ortmeyera, do zdobycia w misji dziewiątej, na biurku Lee Honga; musisz ukończyć grę z tą kartą, po czym zacząć ją jeszcze raz i w tej misji pójść do ukrytego pomieszczenia)."
Chyba, ze mozna zrobic taki myk, 2 misja chinczykow, ostatnia i ta 1 aby zdobyc.
Z minigunem ogólnie trudno wyjść, w Asylum Aftermatch są jeszcze do zdobycia 2 złote desert eagle dzięki karcie. Ja kartę zdobyłem tak: Przeszłem grę, włączyłem misję z kartą, wziąłem ją, skończyłem misję, i włączyłem Asylum Aftermatch i Voila!
- Czy sa tam misje retrospekcyjne?
Nie ale jak w Kontraktach włączasz briefing to dwa cele są już zabite.Zabija je się w misji "Kurtyna w dół"(Curtains Down) w czwórce.
Zdobylem, choc musialem rzez zrobic w 1 misji. Na szczescie nie wplywa to na ogolny ranking, wiec nadal mam Silent Assassin.
Mam zastrzezenia co do czytelnosci tych scian, na ktorych sa bronie, nie pokrywaja sie za bardzo. W dwojce fajniej zrobili z szopa.
P.S. Podwojne zlote pistolety rowniez zdobylem.
Miałem zdziwko jak wróciłem w nocy, a kuzyna nie ma, a paltyny w Sly 3 też.
No ładnie tak bez slowa z domu pójść? :)
Przedwczoraj przeszłem Alpha Protocol. Grałem po cichu czyli skradankowo.Gre wyceniam na 6/10 bo strzelanie i AI jest totalnie poronione.
A ja jestem po formacie i powolutku kolekcjonuje sobie bronie. Niestety w najblizszym czasie nie bede gral w skradanki, a watek znowu przymarl niestety, wiec sam monologow pisal nie bede.
Moze robimy glosowanie i podajemy swoje propozycje aby pojawily sie na liscie?
Witam, czy grał ktoś z was w SC:C na padzie z 360tki na PC gdyż mam problem ze sterowaniem, nie działa mi prawa gałeczka a klawisze B znaczy A, a klawisz A znaczy B i ogólnie to tak jakoś nie działa. W innych grach jak DarkSiders, DeadSpace 2 i 1 jak również w The Saboteur nie ma najmniejszych problemów tylko tutaj taki problem występuje.
peners - Zacznijmy od tego jakiego pada posiadasz? Generalnie z nowszymi grami nie powinno byc zadnego problemu z padem w ukladzie przyciskow jak od tego z x360.
No posiadam oryginalnego pada z X360 podłączonego do PC, i właśnie problem taki że jakoś klawisze są jakby na odwrót i nie funkcjonuje to jak trzeba.
Zajrzalem u wujka google i znalazlem takie cos:
"Otworzyć plik x360ce.ini za pomocą notatnika i zmienić wartość native=0 na native=1, zapisać i uruchomić grę."
A takze jakis programik, ktorego wole tu nie podawac, poniewaz rozwiazanie problemu znalazlem na stronie warezowej.
Wpisz w google "splinter cell conviction problem z padem". Zerknij w 1 link.
Niestety nie pomogło, tzn nie mogę znaleźć tego programiku gdyż trzeba go zainstalować a potem ten pliczek znaleźć i pozmieniać w nim komendy, szukałem na forum ubi ale oczywiście linki do ściągnięcia są nie aktywne.
Postanowiłem odświeżyć sobie Thiefa 3. Myślałem że tym razem go przejdę ale jednak znowu mnie znudził w połowie gry jak zawsze.
peners - No to juz nie wiem.
SlyCooper - Twoj poprzedni avek byl lepszy. Czemu Cie Thief znudzil? Moze nie twoje klimaty? Ja tak mialem z Bioshockiem.
Zdobylem wszystkie bronie w Hitman: Contracts. Moje zdanie na temat tej odslony sie poprawilo, wtedy bylem nieco znudzony Hitmanami. W koncu kto normalny w niedlugim odstepie czasu przechodzi 3 czesci tej samej serii? Jednakze i tak stawiam Kontrakty na 3 miejscu za dwojka i jedynka.
W obecnej chwili nie zamierzam grac w skradanki. Do Splinter Cella mnie nie ciagnie, a na Hitmana 4 jeszcze poczekam, musze zatesknic za lysym bohaterem. ;)
Twoj poprzedni avek byl lepszy.
Też tak myślę więc go zmieniłem.
Moze nie twoje klimaty?
Chyba tak. Wolę skradanki które rozgrywają się w czasach współczesnych.
"W koncu kto normalny w niedlugim odstepie czasu przechodzi 3 czesci tej samej serii?"
Ja tak zawsze robię, o ile czas mi na to pozwala. Mój osobisty rekord to zaliczenie całej serii C&C (wówczas całej - od Tiberian Dawn do Kane's Wrath) w miesiąc.
Pierwszy raz zrobiłem coś takiego z LoKiem zaraz po maturze. Cóż, niektórzy po zdaniu egzaminów jadą oblewać to nad morze / nad jezioro / w góry, a ja wybrałem się na wycieczkę do Nosgoth. :D
Meph - Cholerka z Legacy of Kain też tak zrobiłem. Wszystkie odslony pokolei przechodzilem, a pozniej mialem sny, ze gram w kolejne odslony tej serii. Widocznie doskwiera mi brak nowych czesci.
Sly - Fajna jest ta kreskowka z Chojrakiem, zawsze lubilem ja ogladac.
Swoje zdanie przedstawiłem w tym newsie z komentarzach i nie będę go kopiował, wklejam link żeby każdy mógł przeczytać, newsy czasem szybko zlatują na dół:
Kampania reklamowa Hitman 5 rozpoczęta?
https://www.gry-online.pl/newsroom/kampania-reklamowa-hitman-5-rozpoczeta/z4e1f8
Potrzebuję info o tym że Jesper Kyd stworzy do Hitmana V soundtrack i będę spał spokojnie.
http://www.youtube.com/watch?v=07zAZ49HIGM&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=d82Jzezj8sk&feature=related
spoiler start
weźta załatwta mi drugą gwiazdkę, wstyd tak się wpisywać z jedną!
spoiler stop
PS- http://www.davidbateson.dk/files/cvFiles/audio//Speak/Commercial/Hitman03.mp3 :D
PS2- niedługo wychodzi AC:B, zapewne poszerzymy listę gier?
Ja teraz trzaskam AC2 na platynę, więc szykuje się czerwona kropka. Swoją drogą nie wiem, co ta gra robi na tej liście. :P
Jj - PS2- niedługo wychodzi AC:B, zapewne poszerzymy listę gier?
Przecież już dawno wyszedł. :P
A ja nie potrafię uzbierać 20zł, żeby kupić cd-key Shogun 2...
Chce ktoś kupić edycje kolekcjonerską Splinter Cell, to ta z czarnym pudełkiem + instrukcje itp? ^ ^ pytanie jak najbardziej poważne. Wolę najpierw tutaj spytać, bo może ktoś nie ma, a chce po "znajomości"?
Mogę wystawić na allegro potem :)
Assassin's Creed na dużym ekranie?
Okazuje się, że francuski gigant zamieścił w Sieci ankietę, z której wynika, że jest zainteresowany stworzeniem ekranizacji zarówno wspomnianego Assassin's Creed jak i Ghost Recon. W kwestionariuszu oprócz pytań o ulubionego reżysera, aktorów i filmy, znalazły się również punkty, w których ankietowanych prosi się o zadeklarowanie czego oczekują od filmów na podstawie obu serii.
Przecież już dawno wyszedł. :P
Niby tak, ale pisałem o premierze na jedyną normalną platformę która jest istotna na rynku- PC.
Ze skradanek to teraz gram w SCC cały czas, zrobiłem wszystkie Tajne Akcje czy tam Operacje, jeśli chodzi o fabułę to mam problem, gra mi wykrzacza po Iraku, chyba będzie potrzebny reinstall :(
Gdzie ja byłem jak AC2 wyszedł?! Ta gra to miazga totalna. Klimat, fabuła, gameplay. Jak dla mnie 10-/10!
P.S. Jestem właśnie po karnawale, nie mam pytań, tak mnie to wciągło, że mi fajka wypalia dziurę w podkoszulce.
A ja do tej pory nie mogę zrozumieć zachwytów nad AC2.Owszem gra dobra, ale niczym się nie wyróżniająca.
Gdzie ja byłem jak AC2 wyszedł?! Ta gra to miazga totalna. Klimat, fabuła, gameplay. Jak dla mnie 10-/10!
Taa, poczekaj na zakończenie..
Nie wiem jak inni, ale ja na nowego Hitmana jestem przygotowany.
spoiler start
Na razie tylko psychicznie, ale do czasu premiery powinienem kupić nowego kompa.
spoiler stop
SlyCooper=> muszę sprawdzić jego najnowszy ost- z AC:B :)
Taa, poczekaj na zakończenie..
Dokładnie. Jak je zobaczyłem to pomyślałem- "co wyście do ku nędzy najlepszego zrobili?"
Brakowało Indiany z kryształową czaszką przelatującego w Spitfire'rze i żonglujących jogobellami gumisów.
Niemniej pod koniec miesiąca spróbuję kupić Codex AC:B. Mnie ACII też szalenie wciągnął.
Mephistopheles=> ja też :D Tylko powoli myślę o wymianie karty grafiki. Nie wiem jak obecna da radę- nie ujawniono nawet silnika i podstawowych specyfikacji jego wersji w H5.
Typa tak ubranego nie chciałbym spotkać w ciemniej uliczce, szczególnie ze struną w rękach ;D
Co do SCC- reinstall pomógł. Dokończę dla punktów uplay resztę fabuły, wcześniej ukończyłem grę ale na wersji od... kolegi ;)
Jakiś czas temu w Matrasie kupiłem książkę SC: Szach-Mat (fotka). Nie spodziewam się niczego poza smacznym kąskiem dla wielkiego fana serii.
spoiler start
Ta struna to tak naprawdę dwie związane sznurówki, ale kilku kumpli i tak nieźle się zdziwiło, gdy próbowałem wykonać na nich zlecenie. :D
spoiler stop
I TVN ma kolejny temat na reportaż o zgubnym wpływie gier komputerowych...
Co do AC2 to kupiłem książkę, żeby móc lepiej zrozumieć "zawiłą" fabułę A wydatek nie duży,8zł.
Piąty Hitman już w czerwcu? http://hitman. [ link zabroniony przez regulamin forum ] /news.php?readmore=72
Ja nie mogę się doczekać premiery:)
EDIT: Kurde link zabroniony ale news jest z Hitman Hiedeout
Niemożliwe, bo nic o grze niewiadomo, a wypuszczanie gameplayi, trailerów i innych duperelów to częśc marketingowa, która jest na porządku dziennym. Ni z dupy, ni z pietruchy dny tytuł nie pojawi się z miesiąca na miesiąc.
davhend - Thiefa 4 robią a 6 lat trzea było czekać. A poza tym Eidos od kilku tygodni rzuca do fanów zagadkami w sprawie H5
Sly Cooper - dobra, nie pierdziel tylko przyjedź do mnie w weekend to coś przyszpilamy. Zastanawiam się poważnie nad Brotherhoodem, a jak nie to co innego się kupi. :) Zresztą będę mieć Uncharteda 2 jeszcze w tym tygodniu, to będziesz przynajmniej wiedzieć co z Natem się dzieje dalej. :P
"Trzy godziny temu informowaliśmy o ostatniej części zagadki, jaką IO zgotowało graczom i według której nowy Hitman miał być zapowiedziany na E3, 7 czerwca tego roku."
Ale to ma byc zapowiedz na 7 czerwca, a nie premiera gry. ;]
Obecnie gram w Assassin's Creed: Brotherhood. Gra dobra, ale dwojka byla i jest znacznie lepsza. Tutaj tworcy skupili sie bardziej na zadaniach pobocznych anizeli glownych, a i sama fabula tak jakby stala w miejscu. Zarzadzanie gildia rzadzi, ale mogli to bardziej rozbudowac. Za to dodatkowe cele czesto bardziej irytuja niz daja frajde, dodatkowo ograniczajac wyobraznie gracza, szkoda.
Znów przeszedłem Hitmana BM. Do niego mogę jeszcze powracać ,a takiego Thiefa 3 nawet przejść nie mogę.
A ja przeszedlem Assassin's Creed: Brotherhood na 100%. Doslownie wszystko co bylo do zrobienia z jak najlepszym rezultatem, ukonczylem. Nawet wirtualny trening na zloto.
Jesli ktos bedzie mial problem z gra to pomoge, szczegolnie ze jestem "swiezo" po ukonczeniu, bo przeszedlem kilka dni temu.
SlyCooper - Jesli deTorquemada podesle mi Kane & Lynch to zagram po sieci ;)
Nowe gry zawodza, szczegolnie Crysis 2 mnie zawiodl przez co zagram w tym miesiacu w Hitman: Blood Money! Ostatnia czesc Hitmana i jedyna, ktorej nie ukonczylem.
Poza tym dzis ukonczylem drugi raz Sniper: Ghost Warrior, szkoda ze ma bledy, gdyby nie one to bylby calkiem solidny sredniak.
Obecnie mecze, bo inaczej tego nazwac nie mozna w Snajper: Sztuka Żwyciężania. Dopiero co zaczalem, a juz 1/4 za soba. Gralem moze z 17 minut.
Ze Splinter Cella zrezygnowalem, bo nie ciagnie mnie do tej serii, innych zas poki co nie tykam, a wlasciwie bardzo szybko nie tkne.
zagram w tym miesiacu w Hitman: Blood Money!
Najwyższy czas!
Fajnie że zagrasz w K&L ;)
Psycho_Mantis=> proszę o czerwoną przy SC5 :) Poza tym przydało by sie rozszerzyć listę o AC:B.
Ja mam za sobą SC5 na dłuższy czas. W generalnym rozrachunku pozytywnie, mam nadzieję że stworzą SC6 (fabuła pod koniec jest mocno otwarta) i powrócą trochę bardziej do korzeni. Więcej stealth niż action.
Co do książki "Szach-mat"- bardzo fajna, polecam wszystkim fanom Fishera. Klimaty mocno osadzone w okolicy Chaos Theory, czytało mi się ją z ogromną przyjemnością. Za dyszkę grzech nie łyksnąć.
Nowe zawodzą ale Crysis 2 akurat podobał mi się. Może więcej o nim napisze wieczorem. Teraz dokończę Darksidersów i Retribution, Brotherhood zostawię na przyszły miesiąc. tzn. w przyszłym je kupię dopiero :)
A tak to niczego nie mam w planach, większość gier usunąłem bo zamierzam przeinstalować system w niedługim czasie bo mam jeden nierozwiązany problem. Albo coś poszło w windzie ale mam problem z nią a kartą albo samą karta grafiki. Przeczyszczę, przesmaruję chłodzenie i zobaczymy wtedy.
BM ukończyłem tyle razy że aż głowa boli. Mam nadzieję że będą niedługo newsy o H5.
A po co ci pomoc tych nic nie znających się n00bów.
http://www.youtube.com/view_play_list?p=B9DA6997C3BA8A43
Standardowo zamierzam zebrać wszystkie bronie.
W sumie najpierw wolałbym ukończyć Kane & Lynch, jeśli mi przyjdzie, ponieważ po Hitmanie będę płakał, a Kane to inna gra i mogłoby się to odbić na moich emocjach, bo również jest od IO Interactive. Jeśli Kane mnie wciągnie to płacz po ostatnim Hitmanie będzie mniejszy, bo będę wiedział, że jeszcze drugi Kane na mnie czeka. :D
Przydałoby się poszerzyć listę o kilka gier.
Dog Days to słaba gra. Znaczy no, źle to ująłem. Mi ten motyw z kamerą nie podszedł. Dla jednych jest to bomba, dla innych dno. Ja należę do tej drugiej grupy. Tak w ogóle to przecież to nie jest stealth. :)
Ja akurat uwielbiam motyw z kamerą, w końcu coś nowego od standardowego widoku zza pleców. Gorzej, że kampania jest tak krótka, że to aż boli. Multi bardzo fajne, ale jak w przypadku z Lead & Gold, nikt nie gra.
Ja grałem tylko w Dead Men. Gra mi się strasznie podobała ale krótka fest :( Za to multi potrafi jeszcze wydłużyć grę bo jest ciekawy i oryginalny. Zwłaszcza jak kombinujesz na boku z jakimś graczem ;)
Square Enix Europe zarejestrowało nie tak dawno nazwę Hitman: Absolution, która według chcących zachować anonimowość źródeł, jest tytułem najnowszej odsłony przygód Agenta 47. Potwierdzać to może również fakt, że "zaklepana" przez wydawce Square Enix nazwa, dotyczy rynku gier wideo.
Nie czekam z 2 powodów. Prawdopodobnie wyjdzie najwcześniej w 2012 roku, a na dodatek do dziś pozostał mi jeszcze Hitman: Blood Money do ukończenia. :D
Hitman: Absolution - pierwszy teaser
https://www.gry-online.pl/newsroom/hitman-absolution-pierwszy-teaser-w-sieci/z5e67c
Fuck Yeah! Nie mogę się doczekać, będzie się działo! Mam oczy jak ten kocur :D
11 07 06 pod koniec się robi czerwone, czyli to nie przypadkowe cyfry.
6 lipca 2011 / 7 czerwca 2011 (kolejność amerykańska)- na pewno nie premiera, więc co? Trailer, pokaz gameplayu? Pierwsze poważne info?
Jj -> 7 czerwiec to data targow E3 :)
Ostatnie 2 cyfry w tym kodzie to 47, wiec wiadomo co oznaczaja. Ale pozostale 4(0401)?
Jakby nie patrzec to bdb wiadomosc dla milosnikow serii(w tym mnie :D).
Czekamy, czekamy :D
I liczymy że z Hitmanem nie stanie się to co ze Spliter Cellem.
Blackthorn=> O Geez faktycznie, E3. Kolejny powód dla którego nie mogę się doczekać tych targów :D
Ale się nakręciłem, chyba sobie dziś zainstaluję Blood Money by rozładować trochę napięcie.
BTW świetna muzyka w tym teaserze, daję głowę i obie nogi że to Jesper Kyd.
Mam wrażenie, że misja Deadly Cargo z Hitman: Contracts to zmodyfikowana wersja Plutanium Runs Loose z Hitman: Codename 47.
Jakoś mi się skojarzyło, ze oba cele do zlikwidowania wyglądają bardzo podobnie do siebie, jak i w obu przypadkach akcja również toczy się w dokach i na statku.
Deadly Cargo to tak naprawdę połączenie Gun Runners Paradise (ale tu bardziej chodzi o pomysł z nadajnikiem) i Plutonium...
BTW świetna muzyka w tym teaserze, daję głowę i obie nogi że to Jesper Kyd.
Ja też!
To chyba najbardziej wyczekiwane targi E3.
Mrok ogarnął pusty wątek
Zgasł ostatni promień dnia
Tam zakończył życie agent
Za grę, na którą czekał świat
47 - ostatni płomień zgasł
Ofiara casualowych kłamstw
Wiara dawała nam nadzieję
Że nadejdzie taki dzień
W którym powrócą stare sposoby
Silent Assasin odrodzi się
47 - ostatni płomień zgasł
Ofiara casualowych kłamstw
IO przekreśla wszelkie szanse
By wróciły tamte dni
Niedzielni zabierają powiew wolności
Rozpacz panuje dziś
47 - ostatni płomień zgasł
Ofiara casualowych kłamstw
„Nie chcemy zrażać naszych fanów, którzy byli ekstremalnie lojalni przez te wszystkie lata”
Na razie wierzę w te zapewnienia, poczekam z osądem do czasu pierwszego gameplayu.
SlyCooper - Jak to nic? A Kane & Lynch 2: Dog Days?
Obecnie zagrywam się w Kane & Lynch: Dead men, podoba mi się, w przyszłości chciałbym zagrać z kimś w co-opie tak jak to zrobiłem w Gears of War.
Co do Hitmana, pisałem pod newsem, że jeżeli będą wyższe poziomy trudności nieodbiegające od tego czym były w poprzednikach to jestem w stanie wybaczyć poziom very, very easy from casuals.
___________________________________________________________________________________
Gdy wspominam Hitmana 1 i 2 to aż łezka się w oku kręci. 3 mnie nie urzekła, choć też miło spędziło się przy niej czas.
Jeszcze przed wakacjami wezmę się za 4.
K&L1 był nie najgorszy, miał spory potencjał, niestety w dwójce go nie wykorzystali. Mam nadzieję że odechce im się eksperymentów przy H5.
Trudny Hitman? Już sporym ułatwieniem były wykrzykniki na mapie, to było piękne domyślać się jak wykonać powierzone nam zadanie. Już nie będzie "trudnych" gier :(
Mógłby mi ktoś z naszego grona powiedzieć o AC: Brotherhood? Głównie mi chodzi o multiplayer, oglądałem gameplay i jestem zainteresowany kupnem samego klucza (jak wygląda instalacja zatem?)
Multi podobno na początku fajne ale mało zróżnicowane i szybko się nudzi.
Sam grę dopiero kupię, ale w recenzjach te zarzuty często się pojawiają.
Mnie Brotherhood zawiódł, czuć na odległość, że nie jest pełnoprawnym następcą 2 części, dlatego też wisi mi i powiewa o kolejnej odsłonie - Revelations.
W singlu gra ma kilka ciekawych pomysłów i kilka całkiem nietrafionych, które opisałem tu --> https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11169980
Co do multi, zgodnie jak wszyscy podpisuje się pod to, że bawi tylko na początku, a później nuży z powodu schematyczności i ogarniającej gracza monotonii.
Ja osobiście i tak nie grywam multi, najbardziej co-op mnie interesuje, no chyba że dana gra mnie naprawdę wciągnie, ale i tak po iluś tam godzinach rezygnuje z multi.
SlyCooper - Jak to nic? A Kane & Lynch 2: Dog Days?
No dobra jedna gra. Ale to nie znaczy że to samo zrobią z Hitmanem, gra ma 4 kontynuacje i się dobrze trzyma ;)
Smutne, bardzo smutne. H1tman, Splin3r C3ll, Thi4f, czy już nie ma żadnych świętości?
Są. Według etatowych komentatorów GOLowych artykułów największą świętością jest obecnie przystępność. Bo wiesz, jak chłop przychodzi zmęczony po czterdziestu godzinach pracy w kopalni azbestu, a w domu ma na głowie trzy żony i siedemnaścioro dzieci (z czego piątka listonosza), to nie ma czasu się w gry angażować. Ale jak już chce w coś pograć, to musi coś porządnego wybrać, nie jakieś popierdółki dla casuali. Taki Hitman do przejścia w trzy godziny (tak spracowanemu człowiekowi starczy na rok!) powinien się nadać idealnie. Tylko żeby ranga Silent Assassin nabijała się automatycznie po przejściu poziomu, bo jak nie, to gra jest zbyt hardcorowa i chłop już nie weźmie!
Niestety nie mam pod ręką innych fajnych piosenek o Rudolfie Hessie, które mógłbym przerobić. Postawię więc na prostotę i elegancję.
[*]
*bierze z szafy czerwony krawat i wyrzuca go do śmieci*
No co, R6 czy Splinter Cella zkażualowali, to myśleliście że i Hitmana nie "uprzyjaźnią dla nowych graczy"? :P
No to pięknie, wszystko wskazuje na to, że legendarne serie zostaną zrównane z ziemią, albo sięgną dna i będą tasiemcami, obecne tasiemce już są do kitu, na dodatek coraz mniej nowych marek, bo to ryzyko, trza wykorzystywać tylko i wyłącznie znane nazwy, nawet jeśli nie mają niczego wspólnego z poprzednimi odsłonami! Na dodatek, abonamenty, dlc, mikro transakcje i krojenie gry na kawałeczki. Walka z osobami kupujacymi gry z drugiej ręki, milionowe sprzedaże, ale dla twórców jak zwykle zbyt małe, bo oni mają koszta. Od lat korzystają z tych samych technologii, ale przecież na marketing trzeba przeznaczyć 99% budżetu gry...
Takie są dzisiejsze growe czasy.
Już nie chcę nowej odsłony Legacy of Kain, niech nawet nie próbują reanimować tej serii, bo ich wykastruje!
Kane & Lynch: Dead Men przeszedłem. Grał ktoś w dwójkę, bo mam pytania - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11345284&N=1
Niebawem będę się przymierzał do Hitman: Blood Money, a i przy okazji popytam o inne skradanki. Generalnie coś w stylu Hitmana, czyli przebieranki. Jest coś takiego?
raziel88ck=> Zainteresuj się serią "Death to Spies"- jak dla mnie kapitalna.
Psycho_Mantis=> przy okazji następnej części dodaj ta serię do wstępniaka. Naprawdę klimatyczne skradanki, wstyd żeby ich nie było tu.
.:Jj:.--> Zainteresuj się serią "Death to Spies"- jak dla mnie kapitalna.
Moze i fajna, ale zabugowana niemilosiernie, a do tego niesamowicie frustrujaca na dluzsza mete. Pamietam, jak dostawalem kurwicy podczas misji w obozie koncentracyjnym. VA jest znacznie lepsze, mimo ze nie daje de facto taktycznej swobody dzialania.
2 nowe screeny z Hitman: Absolution...
http://www.ps3site.pl/e3-2011-pierwsze-obrazki-z-hitman-absolution/74612
Trudno wiele wywnioskować. Wygląda nieźle. Jest łysy, krawat czerwony, obserwuje otoczenie, kryje sięw cieniu.
Technicznie wygląda mi to na ulepszony silnik z HBM.
Chciałbym lepszą fizykę (więcej bardziej skomplikowanych 'naturalnych wypadków'), dopracowany system krycia się w cieniu, lepszą symulację wody, trochę lesze cieniowanie (to w HBM krzaczyło i nie było ekstremalnie realistyczne i miłe dla oka...), ulepszony system walki wręcz (+zaawansowane relacje hitbox-użyte narzędzie-szkody [złamana ręka-brak możliwości strzelania, noga- czołganie się, uderzenie w tył głowy- utrata przytomności, w przód- oszołomienie, zróżnicowane obrażenia od ostrych i tępych narzędzi]).
To początek jeśli chodzi o możliwości silnika, co do gameplayu to teraz nawet nie zaczynam- nie mam tyle czasu.
BTW wyciekło coś o fabule?
Chciałbym żeby trochę powróciła do korzeni sajens fikszyn. Klonowanie, eksperymenty, tajne organizacje itd. Bardzo mi się podobała konstrukcja HBM i nie miałbym nic przeciwko powtórki z rozrywki ale jak przypomnę sobie jak 47 latał po dżungli z minigunem to trochę tęsknie za specyficznym klimatem pierwszej części.
Im dalej tym 47 stawał się normalniejszy, bardziej profesjonalny (gdzie tam kusze!). Ot 'zwykł' płatny morderca.
BTW wyciekło coś o fabule?
"47 podejmuje się najtrudniejszego zlecenia w swojej karierze. Zdradzony przez swoich przyjaciół oraz ścigany przez policję, rusza w osobistą podróż, pełnej korupcji, spisku i zła"
To taki suchy opis podany przez producenta:) IO wspominało parę razy o utożsamianiu się z bohaterami, w czym ma pomóc sesja motion capture. Poza tym historia ma być wreszcie spójna, nie tak jak w poprzednich częściach, gdzie kolejne misje nie miały ze sobą nic wspólnego...
Ciekaw jestem jakbyście zareagowali gdyby Hitman miał brodę,, dlugie włosy, był brudny i chodził w dziurawych szmatach, w skrócie wyglądał jak menel. :D
.:Jj:. - Dlatego mam taki sentyment do jedynki, bo była inna. :P
Ciekaw jestem jakbyście zareagowali gdyby Hitman miał brodę,, dlugie włosy, był brudny i chodził w dziurawych szmatach
Coś nieuważnie grałeś - 47 to maszyna, jak mogą mu rosnąć włosy czy broda???
Kreek - Grałem uważnie, ale się zbijam, bo dziś różnie robią gry.
Maszyna do zabijania, aczkolwiek organiczna, a nie jakiś Terminator. :P
Terminatory późniejszych serii wysyłane do przeszłości były pokrywane organiczną tkanką :P
miał brodę,, dlugie włosy, był brudny i chodził w dziurawych szmatach, w skrócie wyglądał jak menel
Prawie jak opis nowego Maxa.
"47 to maszyna"
[edit: autocenzura]
Że co?!
Ja też nie mam, a włosy jeszcze rosną. Chociaż na głowie już coraz mniej, więc może jest w tym trochę racji.
Heh, ten opis też mi się z Samem w Conviction skojarzył. Aż myślałem, że pointą będzie "w skrócie wyglądał jak Sam Fisher" a nie menel :D
Hitman Absolution CGI E3 Trailer, fajny ale nowy Assassin's Creed dostał lepszy filmik.
http://gamevideos.1up.com/video/id/33848
Czy ja wiem.
Ogólnie ok, ale boję się jednej rzeczy. Fisher poszedł w "Rambo". Boję się że 47 też pójdzie :/
OFC twórcy powiedzą że to będzie tylko alternatywna ścieżka przechodzenia misji... Żeby się nie okazało że drugą, obok walki wręcz, jest wymiana ognia :/
Piękne screeny i sporo informacji o Hitman Absolution.
http://www.gamersmint.com/hitman-absolution-first-details-and-screenshots-revealed
Póki jest na papierze raczej nie będę tego oceniał. Nie mogę się doczekać pierwszego gameplayu.
Co do obrazków- nie wydaje się wam że rysy twarzy 47 zmieniły się? Na niekorzyść.
Jakiś taki jest hm..
Mam dobre wieści. Zajrzyjcie w wątek Lukasa172_Nomada_ - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11363357&N=1
Można tam wyczytać co będzie oferował nowy Hitman.
Rozpędziłem się i nie zauważyłem tego wcześniej. :D
No jaki jest Agent 47 z wyglądu? Cwaniaczkowaty?
Póki co dziwny wyraz twarzy- brwi, oczy. Też z anatomią trochę kombinowali (kształt czaszki, kości policzkowe, żuchwa). Poczekam na pierwsze materiały z gry, Wieśka w W2 też przemodelowali trochę przed premierą. Poza tym to jeszcze zapewne wczesna wersja.
BTW- popykałem w betę DEUS EX3 i powiem tylko tyle- lepszy z niego SC niż Conviction :)
Sama gra miażdży pytę póki co. Parę tweaków technicznych i będzie imho hicior.
Mnie tam twarz łysola nie razi, zauważyłem natomiast ząbki na krawędziach co jest dziwne bo często się upiększa screeny co by żadnych wad nie było widać :) A w Deusa 3 zagram bankowo, nie spotkałem jeszcze negatywnej opinii.
Kolejne obrazki z Hitmana, dobre na tapetę:
http://kotaku.com/5809652/agent-47-is-one-very-pissed+off-bald-man-in-these-hitman-absolution-screens
Z tą oprawą i filtrami... prawie jak Arkham City haha :D
Mam nadzieję że 47 nie będzie brakowało tej klasy i wysmakowania co w poprzednich częściach, że nie wepchną go w ramy zabijaki szukającego zemsty z one linerami na poziomie filmów akcji klasy B.
Wiadomo że żartobliwe teksty "guns don't kill people. I do." są fajne i w ogóle ale nie wyobrażam sobie targanego emocjami (sic!) agenta 47.
Przypomniały mi się reklamowo-teaserowe obrazki z BM:
Takie klimaty lubię.
Będzie mi brakowało Kyda. Może... Amon Tobin się zgodzi? >:D
O, masz może więcej tych obrazków, były jeszcze takie z babkami ale nie mogę tego nigdzie znaleźć.
Ciężko je znaleźć, w necie nie widziałem ich zbyt często (co innego w prasie). Jak znajdę to wkleję/ dam linka.
Jakby ktoś miał paczkę z nimi w HR to byłbym wdzięczny za info :)
Jj - Amon Tobin robi muzykę zbyt "elektroniczną" jak na Hitmana.
Do SC:CT to pasowało (w końcu hi-tech itd.), ale jak Hitman, to raczej jakaś orkiestra i mroczne nuty :)
Toshi_=> zbyt elektroniczną jak na H1,2,3 i 4 :) Trudno powiedzieć jaki klimat będzie obecny w 5.
Póki co zapowiada się:
-szybszy, dynamiczniejsze walki i poruszanie się po mapach
-mroczniejszy, bardziej złożona fabuła z wyboldowanymi w zapowiedziach spiskami, kłamstwami, podstępami i zemście.
Jestem pewien że Tobin nie miałby problemu ze spokojniejszymi, stonowanymi kawałkami (w czasie skradania się). Jeśli chodzi o klimat, brzmienie, instrumenty- nie ma Kyda, jestem otwarty na powiew świeżości.
Muzyka w BM idealnie pasowała do tempa i klimatów misji, na razie nie wiadomo kompletnie jak będzie skonstruowana 5. Jakie będą lokacje, co się będzie składało na główny wątek i jak on będzie przedstawiony graczowi.
Mają ambient, muzykę elektroniczną, symfoniczna, kawałki klasyczne i niech kombinują, a mają trudne zadanie.
Jak do tego Hitmana muzyki nie bedzie robil Kyd, to sie chyba powiesze. Wg. mnie on juz wrosl do tej marki. Mam nadzieje ze 47 nie skonczy jak Fisher.
Jego muzyka miała ogromną rolę w budowaniu klimatu. Musiała nadrabiać na silnik i całą oprawę która była solidna, trzymała poziom ale była tylko "ok".
Co do komentarzy na GT pod trailerem,, hah :] =>
A ja po raz 50 przechodzę BM :)
http://hitman.com/
Świetny pomysł na stronę. Mam nadzieję że będzie więcej 'kropek' :)
Psycho_Mantis pewnie nie jest zadowolony, ponieważ kolejną część wątku nadal serwuje łysy Agent 47. To oznacza tylko jedno. Inne serie z tego gatunku mogą czyścić czarne buty Hitmanowi. :P
http://www.psxextreme.info/topic/95502-hitman-absolution/page__st__20
Pierwszy post, 3 gify z nowego Hitmana!
Dokładnie!
Ktoś wzywał króla?
Bart2233 --> Dzięki za link!
Gameplay z Hitman Absolution! Strasznie krótki ale jest:
http://www.youtube.com/watch?v=qBzELV7caaU&feature=player_embedded
Napisze tu o jednej rzeczy która mnie zaintrygowała w tym trailerze.
Dlaczego 47 zachowuje się tak agresywnie, okrutnie, dlaczego się śpieszy (wszystko się składa na pogwałcenie głównych zasad i starego stylu)?
Czyżby był pod wpływem (sic!) emocji? IMHO nie wygląda to jakby próbował ją zamordować. Może chce tylko odpowiedzi, ale na jakie pytania? Lub może chce ją porwać (gdzie i po co?) ?
Myślę że Diana była by martwa zanim zdążyła by zauważyć cokolwiek jeśli 47 przyszedłby tam ją zdjąć.
Też to zauważyłem, że jest inny niż w poprzednich odsłonach. Zresztą jego postać ewoluowała, widocznie tu w świecie intryg etc. poniosły go emocje. Wiem, że Agent 47 był stworzony jako maszyna do zabijania, ale już w dwójce widać było jego wewnętrzną przemianę.
Wiadomo już coś o Thief4?
http://www.youtube.com/watch?v=C0w21Cvuq_A&feature=player_embedded
zlepek tego co wyciekło z Absolution...
No i bardzo zła wiadomość: http://www.hitmanforum.com/forum/index.php/topic/54009-david-bateson-will-not-return/
Powoli zaczynam żałować tego, że jednak wzięli się za odkopanie Hitmana...
Kurde, co się dzieje, nie dość że muzykę będzie tworzył kto inny, to na dodatek Hitman będzie miał głos innego faceta? To tak jakby Razielowi czy Kainowi podkładał kto inny.
Co do zlepka fajny, ale muza okropna.
Square Enix, ty żółta ku*wo!
47 - ostatni płomień zgasł
Ofiara casualowych kłamstw
Moj boze, co sie dzieje z 47? Jesli tworcy uznali ze przemiana w stylu Conviction wyjdzie na dobre, to niech sie ida je*ac!
spoiler start
Cos mi sie zdaje ze 47 bedzie gral przednie skrzypce w najbliszych watkach
spoiler stop
Sly=> będzie bo kto inny ma to robić? :)
Kolejny Thief jest daleko za horyzontem, o nowym SC nie wiadomo niczego (póki co zajmują się Ghost Reconem, wspomnieli o R6), Assassiny nie są żadnymi skradankami, jedynie Agent 47 zamierza wyjść na światło dzienne :)
Póki co jest sporo złych informacji jeśli chodzi o elementy nie związane z samą rozgrywką- aktorów, muzykę... Co do gameplayu pojawiły się informacje o zmianach ale bez dłuższego materiału wideo można je różnie interpretować.
Moje oczekiwania spadły z 9+ na 8, wciąż jednak bardzo czekam na ten tytuł.
Kreek - W rzeczy samej, nie grałem w Blood Money. Soundtrack w trzech poprzednich odsłonach jak najbardziej przypadł mi do gustu.
Mimo tych wszystkich zlych informacji na temat Absolution, bardzo na gre czekam. Ale jestem strasznie zawiedziony ze Kyd nie bedzie robil muzyki do tej gry, bo jego muzyka bardzo mi sie podobala.
IMO najlepszy soundtrack to byl w SA zaraz po nim BM.
Jak ktoś nie zaliczył BM to do roboty! Oprawa nie będzie młodniała, choć jak teraz gram to muszę powiedzieć że aż tak bardzo się nie postarzała. Może to sentyment do silnika może kwestia stylu.
Soundtrack z BM jest absolutnie najlepszy z całej serii. Jeden z najlepszych soundtracków z gier w ogóle. Często go słucham :)
.:Jj:. - Do premiery Absolution mam czas, hehe. Poza tym Blood Money w stosunku do poprzednich odsłon jest wręcz nowoczesny i śliczny, wiem bo odpaliłem demko i przecierałem oczy ze zdumienia. :D
Mam nadzieję że mocno usprawnią silnik. Pierwsze miejsca na liście poza rzeczami które wcześniej wymieniłem to fizyka (szczególnie ciał które w BM były chyba z kauczuku) oraz wykrywanie kolizji któe w wielu przypadkach leży.
Tu przed chwilą->
"Oprawa nie będzie młodniała"
To jest Stealth Action, a nie komentarze ułomnych gimnazjalistów do artykułów z GOLa. Nikt tutaj nie odrzuci gry ze względu na grafikę. Zwłaszcza gry z 2006 roku.
Btw, komp nie stanowi już dla mnie problemu, ale przez ostatnie 2 miesiące sypiam średnio po 4-6 godzin na dobę, więc mam ważniejsze rzeczy na głowie niż gry. Cud, że do kina udało mi się ostatnio wyrwać...
Nie mówię o odrzuceniu ale o czerpaniu jak największej przyjemności z gry. Z roku na rok widać ogromny postęp w grafice, dlatego im szybciej zapozna się z grą tym lepsze będzie wrażenie, szczególnie patrząc na kolejnego Hitmana który zapowiada się ładnie i stylowo.
Grafika nie jest najważniejsza ale jest bardzo ważna. Grafika, technologie w silniku które ją budują tworzą w ogromnej części klimat i decydują o wrażeniu jakie gra wywiera na graczach.
Zresztą nie tylko grafika cierpi wraz z upływem lat. Systemy celowania, animacje, budowa map, szczegółowość świata gry i masa innych.
Ich jakość systematycznie spada wraz z pojawianiem się lepszych odpowiedników.
Nie zgadzam się, jakoś wolę pograć sobie w Blood Omena z 96/97* roku niż w Dragon Age 2 z 2011.
Grafika owszem jest jednym z wielu elementów budzących klimat, ale to zasługa nie tyle technologii co artyzmu, bo o ile technologia faktycznie się starzeje, artystyka nie. Dajmy na to Unreala z 98 roku. Czy to, że ma przestarzałą oprawę wizualną oznacza, że ma gorszy klimat? Nie, owszem opadu szczęki nie będzie - mowa o fajerwerkach, ale bądźmy szczery, kiedy ostatnio opadła wam szczęka ze względu na walory graficzne? Mnie w 2007 roku widząc Crysisa. Żadna gra nie powtórzyła później tego uczucia.
Dla mnie nadal Mafia 1 jest dużo lepsza od 2, mimo że odświeżyłem sobie ją ponownie po ukończeniu drugiej części. Przy dwójce, grając w jedynkę jeszcze bardziej doceniłem pierwowzór. Jedynka jest kultowa, dwójka nigdy nią nie będzie.
Inny przykład. Pod koniec zeszłego roku zdecydowałem się ponownie zbliżyć do pierwszego Hitmana, którego udało mi się w końcu ukończyć i wiecie co? Bawiłem się teraz przy nim dużo lepiej niż wtedy gdy miał zaledwie 3 lata na karku. Dopiero w 2003 roku miałem komputer, który jest w stanie uruchomić tę grę, wcześniej miałem złoma.
*Gra ukazała się pierwotnie w 1996 roku, zaś na pecety trafiła rok później.
[162]
Nie.
[163]
Tak.
Ostatnią grą, jaką przeszedłem, gdy miałem na to czas, była Lost Vikings 2. Bawiłem się przy niej jak dzieciak i naprawę w dupie mam czy powstała w 1997, 2007 czy 2017. Ja rozumiem, że starożytne rozwiązania technologiczne mogą być katuszą dla obecnych graczy i nie każdy obecnie przebrnie przez takie Dune 2 chociażby. Ale grafika?! Albo rozmawiamy jak gracze z graczami, albo jak lamy z lamami.
Czy gdzieś napisałem że grafika decyduje o jakości gry? Jest jej istotnym elementem (mówiąc o grafice mam na myśli silnik który daje możliwości gameplayowe, oprawę artystyczną i te sprawy) każdej produkcji ale bezpośrednio nie decyduje o tym że coś jest lepsze a coś gorsze.
raziel88ck=> logicznie niezbyt te porównania mają się do tematu. Porównujesz dobre i złe gry.
Blood Omen jest dobry. Dragon Age 2 jest zły. Jeśli DA2 miałby oprawę z '97 to byłby lepszy?
Za te 8 lat DA2 będzie tak samo zły.
Hitman Blood Money będzie tak samo miodny za 5 lat. Ale będzie wyglądał o wiele gorzej. I to jest fakt.
Faktem jest też to że gorzej nie znaczy od razu że nie będzie się podobał. Może, ale nie musi. Im gry bardziej próbują być fotorealistyczne tym bardziej się starzeją.
Seria Hitman jest trochę poniżej średniej w skali tych wysiłków.
Mephistopheles=> wkurza mnie to hejtowanie KOGOKOLWIEK kto powie coś pochlebnego o roli oprawy graficznej.
Ani gimnazjalistą ani lamą nie jestem. Może żeby być wystarczająco hardzi wrócimy do tekstówek?
Gry ewoluują. Mamy coraz lepszy sprzęt. Można mieć zarzuty to gry za pełną cenę (~100) gdy ma ona oprawę na poziomie gry sprzed 6 lat, nie można hejtować jej za to że ma taką oprawę ale nadrabia muzyką, ciekawą rozgrywką i dobrze opowiedzianą historią.
Napisałem że oprawa się starzeje i im szybciej się w niego zagra tym lepsze będzie pierwsze wrażenie.
Gdzie jest problem? Nie napisałem że z każdym rokiem z powodu bardziej kanciastych modeli i tekstur niskiej rozdzielczości gra nie będzie dawała przyjemności.
A jeśli ktoś kompletnie nie zwraca oprawy na grafikę to lepiej dla niego i dla jego skarbonki. Ja zwracam bo mam oczy i zmysł artystyczny. Chce żeby świat który widzę wywierał na mnie coraz większe wrażenie. Chcę coraz lepszych efektów pogodowych, bardziej szczegółowych modeli, lepszej technologi imitującej zniszczenia w świecie przedstawionym, nie chcę się poruszać w sześcianach wypełnionych mniejszymi sześcianami tylko dlatego że to wydaje się być bardziej finezyjne i elitarne.
Nie wiem dlaczego wytyka się twórcom próby podwyższania poprzeczki graficzno-technologicznej w stopniu o wiele większym niż wtórne fabuły, brak pomysłowych rozwiązań w mechanice gier, ukażua... tzn. dostosowanie gry do szerszego grona odbiorców.
Dzięki wspaniałym silnikom i technologiom mogłem doświadczyć unikalnych przeżyć w produkcjach które zaryzykowały i pokusiły się o bycie wymagającymi grami.
Crysis był i jest prze-prze-przepiękny a ludzie go bashowali za te wymagania, gdy naprawdę chodziło o nieskomplikowaną fabułę i resztę niedociągnięć. Wiedźmin2 ma również piękną oprawę i spore wymagania ale z uwagi na świetną fabułę schodzi to na margines.
Tak samo pragnę by było lepsze to co widzę na ekranie jak i to co leci z głośników oraz to w jaki sposób gram w grę.
I mam nadzieję że się to nie zmieni.
Pomijając wszystko Meph- chcesz by IOI położyło h na oprawie graficznej? Wiesz jakie zainteresowanie mają staroszkolne skradanki? Prawie żadne. Wychodzą w drodze kompromisu potem Conviction i inne.
Jeśli twórcy nie zrobią wszystkiego w swojej mocy by HV dobrze wyglądał grę sprzeda się w niewielkim nakładzie, co będzie znaczyło jej koniec.
I wtedy wszyscy nie będziemy lamami jak będziemy się zagrywać w ambitne Call of Druty 17: Special Forces Extraction Nuclear Strike Edition z silnikiem z korzeniami z czasów Q3 (hardkor!) i po dekadach ewolucji gatunku brakiem wychylania się na boki w pieprzonym shooterze.
Meph - Masz za długi nick. :P
Ja zaś grałem w The Lost Vikings 1 z 93 roku. Podobno lepsza od dwójki, ponadto jedynkę tworzył pod inną nazwą dzisiejszy Blizzard. Wikingów przeszedłem pierwotnie na konsoli SNES, następnie, bodajże w zeszłym roku na PC. Pomysłowa, wciągająca, humorystyczna i klimatyczna produkcja.
.:Jj:. - Bo oto właśnie mi chodzi, dobra gra, pozostanie dobrą do końca świata, a zła pozostanie złą, choćby nie wiem co. Co do oprawy, nawet przestarzała może mieć swój urok, a dobra gra z nudnymi lokacjami już nie. To tak odnośnie cząstki klimatu.
Oczywiście dobrze wykorzystana, nowoczesna technologia (grafika, fizyka etc.) może być na wagę złota, bo gracz poczuje powiew świeżości, zaskoczenia itd. Choć muszę z przykrością przyznać, że dziś mało jest gier dorównujących 7-letniemu Half-Life'owi 2 pod względem fizyki, co bardzo mnie dziwi. Rozumiem, przestój, chęć zysku przy minimalnym wkładzie, słabych bebechów konsol i niechęci tworzenia gier pod pecety, ale do jasnej cholery, wszystko idzie do przodu, a w grach? Czyżby technologia zaczęła się cofać? Jedna jaskółka wiosny nie czyni...
Racja, gry dążące do jak najwierniejszego odzwierciedlenia realizmu wizualnego starzeją się znacznie szybciej niż te, powiedzmy bardziej "bajkowe", za przykład niech posłuży Prince of Persia z 2008 roku, który wygląda lepiej niż Zapomniane Piaski z 2010.
Mój umysł jest ustawiony w pewien sposób. Grając grę powiedzmy z 2002 roku, oceniam jej oprawę wizualną z innymi produkcjami z tego samego roku, dzięki czemu, nadal potrafię być lub nie zaskoczony aspektami wizualnymi danej gry. Do dziś po odpaleniu Unreala z 98 roku jestem pod wrażeniem, bo wiem, że nie było ładniejszej od niej gry. Grywalność także świetna, jak i wiele innych rzeczy.
Zastanawia mnie, dlaczego jest tak mało normalnych graczy, a tak wiele niedzielnych. Gry cieszą się coraz większą popularnością, niektórzy starzy wyjadacze zrezygnowali z gier, a niedzielni zaczęli prawdopodobnie zalewać i tym samym psuć rynek. Przynajmniej takie mam wrażenie, a jeśli ktoś ma inne zdanie na ten temat to jestem go ciekaw.
Mam ostatnio smykałkę do boofowania walls of text (nie mylić z castowaniem). :D
Po pierwsze – mowa była o grafice sensu stricte, nie o możliwościach silników. Tak więc wszystkie "artystyczne" argumenty są do dupy.
Docinki z tekstówkami (o rougelike'ach już nie wspomniałeś?) też niewiele warte, bo one różnią się też mechaniką, o której wspominałem.
Nie pisałem, ze oprawa graficzna nie jest ważna WCALE. W ogóle bym nic nie pisał, gdyby nie to jedno zdanie sugerujące, że ktokolwiek odwiedzający ten wątek mógłby zrazić się do gry (z 2006 roku!!!) ze względu na grafikę. Jak wejdziesz do baru dla harleyowców i zapytasz o części zamienne do swojego różowego skuterka na prąd, to też będziesz się dziwić, jak wszyscy rykną śmiechem?
Jestem konsumentem, a nie księgowym Square Enix. Czemu nikt nie broni dobrze zarabiających, ale przy tym o obrażających inteligencję filmów, podczas gdy w rozmowach o grach to od kilku lat argument numer jeden?
raziel ---> LV2 różni się nieco od jedynki, ale to wciąż świetna gra. Niektórzy mogą tęsknić za dawnym klimatem, ale praktycznie każdy element został rozwinięty na plus.
tl;dr
A propos Unreala - niedawno postanowiłem przypomnieć sobie Wielkiego Nierealnego i przejść go razem z Return to Na Pali (wreszcie go dopadłem ;D). Przy okazji szukania różnych rzeczy na temat U znalazłem... fanowski renderer do UE1 (więc nie tylko Unreal, ale i UT, Deus Ex czy Rune) korzystający z DX10 :D Crysis to nie był, wiadomo, ale dodało to HDR, deczko ładniejsze oświetlenie itd. Nawet bump mapping, jeśli się ściągnęło texture packa do U1. No i wymagania gry lekko się zwiększyły ;]
Podsumowując - grafika nie jest w grach najważniejsza, ale dobrze jest, kiedy świetna gra nie straszy pikselozą i płaskimi teksturami :P
Może być i pikseloza jeśli taki jest zamysł twórców (Minecraft) i całość trzyma wysoki poziom i z sukcesem buduje klimat.
Po prostu kocham odpalić starego DOOMa, Heretica czy DN3d (bez hi-rez tex packu) i podziwiać te piękne oprawy.
Jeśli natomiast wychodzi gra która celuje w jakość oprawy ale jej się to nie udaje (DNF) to trochę fail. Grałem w demo i było sporo elementów które wyglądały paskudnie, jak na 2011. Poziom 2004, wtedy była by klasa.
Nie czepiałbym się tego gdyby reszta była ok- ciekawy design poziomów (te w dn3d miażdżyły! Pełno różnych smaczków, ciekawostek, ukrytych pomieszczeń, tu jest o wiele bardziej liniowo, nudno) czy unikalna stylowość. Mając dobre chęci i dobrych artystów można stworzyć przepiękną grę nawet na niespecjalnie dobrym silniku.
Jest grupa gier która mimo średnich konsolowych standardów graficznych strasznie mi się podobała ze względu na rozgrywkę- ot JC2, RF:G czy Prototype. Od początku było wiadomo że oprawa ma sie trzymać kupy i tyle, nikt potem nie zwracał na to uwagi.
W Absolution jak dla mnie może być na poziomie BM jeśli rozgrywka będzie dopieszczona. Wspomniałem o atrakcyjności gry- wolę żeby poświęcili więcej czasu na dopieszczenie grafiki (dużo o tym pisałem, większość rzeczy dotyczy silnika który nigdy u IOI nie był specjalnie wizjonerski w rozwiązaniach) niż szukali sposobów na spieprzenie formuły gry by nowy Hitman stał się bardziej 'dostępny'.
Wystarczająco przygnębiający jest fakt że za tym wszystkim stoi Square Enix.
Zastanawia mnie, dlaczego jest tak mało normalnych graczy, a tak wiele niedzielnych. Gry cieszą się coraz większą popularnością, niektórzy starzy wyjadacze zrezygnowali z gier, a niedzielni zaczęli prawdopodobnie zalewać i tym samym psuć rynek. Przynajmniej takie mam wrażenie, a jeśli ktoś ma inne zdanie na ten temat to jestem go ciekaw.
Bo dominacja PC na rynku jest skończona od dawna i nowe pokolenia wychowują się na wzorcach konsolowych. I Supreme Commander 2, Conviction, Dungeon Siegie III, kinect SW czy nowy projekt Fable to dopiero przedsmak lawiny gówna która nas czeka w przyszłości.
Lepiej więc wypalcie emulatory wirtualnych systemów w oczekiwaniu na kolejnego Windowsa. Będzie trzeba głęboko grzebać w przeszłości żeby móc się nacieszyć dobrymi grami.
Widzieliście konferencje MS, Sony i Nintendo? Ile tam było pozycji dla hardkorowych graczy? Nowych pozycji?
Tyle co nic. Ogromna większość materiałów dotyczyła zapowiedzianych wcześniej gier. Na PC też niewiele ekskluzywów, większość to miernoty, kilka niezależnych produkcji, tu i tam coś od Paradoxu. Tyle.
Polecam najnowszy odcinek Invisible Walls na GT o konferencjach, wiadomo że tematy konsolowe ale masa ciekawych spostrzeżeń. Jakbym grał na konsoli to bym poważnie się zasmucił.
http://www.gametrailers.com/video/episode-163-invisible-walls/716165
Every hardcore gamer on Xbox should be fucking furious[..] :)
Co do proporcji- tak było zawsze. Kiedyś byli sami gracze. Wąska, jakoś tam elitarna grupa dla której robiło się gry. Z czasem grać zaczęli starsi ludzie, rodzice chcieli grać z dziećmi, faceci ze swoimi dziewczynami. Konsole, komputery są dostępne już dla małych dzieci.
Powiększa się grono odbiorców wskutek czego grupa hardkorowych graczy procentowo się zmniejsza. Stają się mniej istotni i tyle.
Ale ten watek sie zapelnil postami o grafie :P
Dla mnie grafika powiem szczerze ma male znaczenie ale jak to Toshi ujal dobrze jest, kiedy świetna gra nie straszy pikselozą i płaskimi teksturami :P Ja sie boje ze nowy Hitman mi nie pojdzie z ta nowa grafika, a przecierz gameplay jest wazniejszy i gdyby mimo wszystko byla by to gra dobra nie bede sie nia mogl nacieszyc a komputery tanie nie sa.
BTW sorry za brak polskich liter ale jestem teraz w Niemczech i tutejsze klawiatury nie maja polskich znakow
Nie tylko o grafie :)
Części nie są już aż tak drogie. Wciąż zaporowe są dobre karty i procki. Reszta (ramy, hdd) mocno potaniała. Płyty jak ktoś nie bawi się OC można kupić podstawowe dobrych firm.
Nikt całego kompa nie wymienia a graficzny poziom gier jest uzależniony od cyklów życiowych konsol.
Ja teraz wymieniam moją prawie 4-letnią kartę ale spokojnie mógłbym na niej jechać do czasu Xa 720 i PS4 (zakładając że grałbym w tytuły multiplatformowe robione z myślą o konsolach).
http://www.youtube.com/watch?v=ZudJagV4xkY&feature=player_embedded#at=307
Materiał prezentujący nieco więcej rozgrywki z Hitman: Absolution.
Mnie to bardziej pod SC podchodzi... Nie sądzicie? :/
Tyle czasu czekania, w koncu pierwsze materiały, a ja wciąż boję się o nowego łysola :|
Jak dla mnie wygląda to ok. Pewne zmiany musiały być, a cover system to nic innego jak miły dodatek do skradanek. Oby tylko nie było takich rzeczy jak w Convictionie, gdzie naraz wypada na Ciebie 10 wrogów i nie ma sensu dłużej się ukrywać w ciemnościach;)
O SCC swoje napisałem i to nie raz. Wsparcie dla gry się skończyło, temat zamknięty. Teraz pozostało czekać na ich kolejny ruch, o ile takowy będzie. Albo będą dalej brnąć w casualowość albo się opamiętają i znajdą kompromis. Kwestie podejścia do rozgrywki i elementów skradankowych dla mnie podsumowuję dwie rzeczy- nielimitowane ammo w pistolecie z tłumikiem i brak możliwości przenoszenia wrogów.
Potem jest masa rzeczy- jeden kosmicznie nierealistyczny tryb wizji, zer-jedynkowy tryb chowania się, konstrukcja map etc itd. Jak już wspomniałem nie mam ochoty znów pisać tego samego :)
Jeśli SE da IOI choć trochę luzu a samo studio będzie uważnie czytało oficjalne forum, sugestie graczy i opinie o tym co do tej pory zobaczyli to jest szansa że nowe przygody Agenta numer 47 będą bardzo dobre.
Amen.
Co do aktualizacji listy gier:
1. AC:B
2. Death to Spies seria
3. Batman: AC (mam nadzieję że jeszcze bardziej dopieszczą skradanie)
ed: oczywiście przenoszenia ciał wrogów ;P
Swoją drogą bardzo pozytywnie nastraja mnie Human Revolution. Uwielbiam jak w grach jest 'cicha', opcjonalna droga rozgrywki. Między innymi dlatego tak bardzo pokochałem Dark Messiah of Might and Magic. Jak ktoś nie grał- polecam!
http://hitman.g ram.pl/news.php?readmore=110
Tak jak podejrzewalem - misja w Chicago jest tutorialem, podobnie jak w Blood Money "Death of a Showman". Takze nie ma co panikowac, ze zrobili Conviction, bo wyglada na to, ze i starzy wyjadacze (do ktorych sie zaliczam) znajda cos dla siebie.
Dopiero teraz zobaczyłem ten filmik dla IGN. Jest ok :) Co do rysów twarzy jednak są w porządku. Surowe i poważne. Minimalnie się zmieniły ale wiadomo- nowy model na nowym silniku. Brwi są bardziej widoczne bo to nie płaska jak deska tekstura (chyba ;P). Poza tym chyba zmienili krawat. Pierwsze wrażenie- czarny! Ale jak 47 był lepiej oświetlony to okazało się że to jednak solidna, głęboka czerwień.
Ale chyba jest gładki, zawsze był w ciemniejsze pasy (z bardzo cienką kremową obwódką wokół tych pasów).
W każdym razie czekam na kolejny gameplay. Mogli by podać chociaż kwartał premiery. Na razie tylko "2012".
SlyCooper - Boisz się o wymagania? Na jakim grasz kompie? 10 letnim czy co? :P
Mamy do czynienia z nowym silnikiem, nie podano jego specyfikacji. Poza tym zawsze jest otwarta kwestia optymalizacji. Do czasu H5 powinienem mieć nową kartę więc raczej się nie boję, niemniej jak dadzą ciała to nawet na niezłym kompie może przycinać.
raziel - dobra moze przesadzilem bo moj komp wszystkie nowe gry ciagnie na srednich lub wysokich ustawieniach, slaby to byl moj poprzedni komp - z Far Cryem na srednich mial problemy! ;)
Od kumpla, który ma Vistę. Wyskakiwał mu jakiś błąd, a u drugiego na XP było ok.
No to jeden Twój kumpel ma problem z Vistą (zapewne brak uaktualnień, sp czy spieprzona instalacja któregoś sterownika). Nie oznacza to od razu że gra nie działa na systemach nowszych niż XP.
Zresztą twórcy i sprzedawcy mieli by powód by kłamać w podanych wymaganiach systemowych?
ed: a ten błąd mógł dotyczyć braku płyty w napędzie więc...
Mhm, sprobuje u siebie, skoro twierdzicie, ze bedzie dzialac to dobrze, bo chce mi sprzedac za 2 piwa.
Tak wiem, jestem piratem, bo kupuje z drugiej reki!
Działa. Pograłem chwilę i troszkę obco się czuje, widać różnice pomiędzy czwórką, a pozostałymi odsłonami. Ciągle mam na uwadze, ale jeszcze nie teraz, ponieważ gram w co innego, ale coraz bliżej do zagrania w Krwawą Forsę.
Może się różni, ale zobaczysz że 47 znacząco poszerzył swój wachlarz umiejętności.
http://www.youtube.com/watch?v=vCXgEZx27vU&feature=player_embedded
próbka głosu nowego 47 - tylko jedno zdanie, bo więcej na pokazywanym na E3 fragmencie Agent się nie odzywał:) Niestety nie brzmi to dobrze, kojarzy mi się to bardziej z Batmanem(zresztą nie tylko mi) aniżeli z Batesonem...
Nawet nie mam zamiaru tego tknąć, Square Enix może sobie popatrzeć na moje pieniądze z daleka, bo nigdy ich nie zobaczą.
Tak, przesadzam, ale mam to w dupie.
http://www.youtube.com/watch?v=g957jRPFrhk&feature=fvst
No tutaj to miał fajny głos. Spierniczyli na całego... albo się robi daną grę porządnie, albo w ogóle. Widać, że kasa przyćmiła im oczy i teraz będą pierniczyć serię...
Bez przesady, to jest jedno zdanie, ba, nawet fragment zdania wyrwany z kontekstu. Nawet nie ma jak tego ocenić bo intonacja nie jest nawet pełna.
Też bym nie przesadzał z lamentami. Do czasu releasu dema/ pełnej wersji będę nadal trzymał kciuki. Póki co są to rzeczy drugoplanowe. I właściwie nie wiemy czy mogą się okazać spieprzone. Muzyka może być świetna, tak samo jak podłożony głos pod 47.
Kolejne złe wieści o nowym Hitmanie!
"Jednym z najważniejszych „narzędzi” graczy w kolejnej odsłonie Hitmana będzie tak zwany „tryb instynktu”, porównywalny z filtrem detektywistycznym znanym z Batman: Arkham Asylum. Dzięki temu modyfikatorowi zobaczymy podświetlonych wrogów i ich ścieżki patrolowe. Przyda się to także ze względu na brak ogólnej mapy poziomu – otrzymamy jedynie miniradar"
- Zabraknie dużej mapy...
"Twórcy zapewniają, że zobaczymy poziomy o różnych rozmiarach: zarówno małych, jak i dużych. Część z nich będzie bardziej liniowa i zrealizowana w formie opowieści"
- Część misji będzie bardziej liniowa!
"Zmiany usłyszymy także w obsadzie dubbingowej. Rolę operatorki Diany przejmie Marsha Thomason, znana z serialu Lost. Najprawdopodobniej zabraknie Davida Batesona, czyli odtwórcy głównej roli, który stał się też wzorem dla modelu postaci 47."
- Kilku ważnym postaciom zmieni się głos...
Nie jest dobrze, im więcej wieści tym gorzej. Aż mi się przypomniało wiele innych gier, które z każdym newsem prezentowały się coraz gorzej, a w chwili debiutu - wręcz tragicznie, za przykłady niech posłużą Test Drive Unlimited 2 i Crysis 2.
Link do newsa - https://www.gry-online.pl/newsroom/hitman-absolution-bez-tajemnic-nowe-informacje-o-grze/z2ead8
Wskaźnik zagrożenia zostanie przedstawiony w formie szarego kółka umieszczonego na środku ekranu. Obiekt zacznie mrugać gdy znajdziemy się blisko przeciwników.
Albo mi się zdaje albo tak samo było w Conviction
Albo mi się zdaje albo tak samo było w Conviction
To źle Ci się zdaje.
No ale ja już się nie wtrącam, kontynuujcie marudzenie, wątek czyta się wybornie. :)
Eee no, Crysis 2 był nawet, nawet. Przyjemnie spędziłem czas nad tą grą. Co do Hitmana to ja się w ogóle nie angażuję, zobaczę gameplay, recenzje i wtedy podejmę decyzję. Nie przejmujcie się tak tym Hitmanem, to wam też czas szybciej zleci do premiery ^ ^.
Hitmanio - Ciężko się nie przejmować skoro co chwilę pojawiają się coraz gorsze newsy o kontynuacji.
Crysis 2 faktycznie nie jest zły, jest przyjemny, ale 90% zmian wyszło na minus względem poprzednika, tego się głównie czepiam.
adrem - Wpłaciłeś wpisowe? Bo jak nie to ślij 49.90zł.
Dlatego polecam unikanie informacji na temat gry i poczekać na premierę, recenzje itp. Takie czekanie może tylko zniechęcić całkowicie.
Dobra, być może zabiorę się za Krwawą Forsę, jednak jak zwykle mam kilka pytań.
Czy zbiera się bronie tak jak to miało miejsce w Cichym Zabójcy i Kontraktach?
Czy naprawdę trzeba ukończyć misję, bo w przeciwnym razie trzeba rozpocząć poprzednią od nowa mimo użycia save'ów?
Gdzie jest galeria broni?
Czy ranga Silent Assassin obowiązuje tylko wtedy gdy nie wystrzelimy ani jednego pocisku? Czy są jakieś ułatwienia w stylu, że w niektórych sytuacjach można strzelić?
To chyba tyle.