[Misja 22] Back to Belmont | Knights of the Temple Infernal Crusade poradnik Knights of the Temple: Infernal Crusade
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Wszystko wygląda tak podobnie, ale jest inne. Biskup musiał otworzyć przejście z piekieł, wypuszczając demony. Kiedy skończy się to zło?
![]() | Ruszaj w głąb jaskini. Jak tylko wejdziesz do tunelu, zobaczysz krotki przerywnik. Idąc dalej, natkniesz się na most. Gdy z niego skorzystasz, konstrukcja zapadnie się i runie do płynącej w dole rzeki. |
![]() | Idąc korytarzem będziesz musiał w końcu skręcić w prawo. Tam spotkasz trójkę nowych oponentów. Uważaj, będzie to bardzo trudna walka. |
![]() | Po niej ruszaj dalej korytarzem, a zobaczysz nowy przerywnik filmowy. Gdy ten dobiegnie końca, pojawi się trójka rycerzy. |
![]() | Zabij ich i idź dalej korytarzem, by odnaleźć znany Ci posąg - punkt zapisu gry. |
![]() | Zabij czterech osiłków, po czym przejdź korytarzem w stronę zamkniętej bramy, widocznej w tle. Znajdziesz na niej nowy klucz (key), jednak sama brama wymaga innego. |
![]() | Ruszaj dalszym korytarzem do miejsca, gdzie natkniesz się na oponentów pilnujących nowej broni. Zabij ich, a zdobędziesz śpiczastą maczugę (spiker mace). |
![]() | Kluczem otworzysz kratową bramę, tylko po to, by przy zwłokach znaleźć kolejny klucz (gate key). Możesz wrócić się teraz do zamkniętej bramy, nieopodal miejsca zapisu gry i odnaleźć niewielką skrzynię, która zwiększy twoje umiejętności magiczne (+ ). |
![]() | Potem kontynuuj zgodnie z planem. W kolejnym pomieszczeniu najpierw zaatakują Cię duchy, a zaraz potem będziesz musiał stawić czoła kilku osiłkom. Jeden pozostawi po sobie klucz (key), którym otworzysz pobliską bramę. |
![]() | Kolejne pomieszczenie i kolejna grupa przeciwników do eliminacji. Gdy wyczyścisz okolicę, skorzystaj z otwartego przejścia, by dostać się do kolejnego poziomu. |