Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 31 marca 2004, 12:50

autor: Piotr Siejczuk

World of Warcraft - test przed premierą - Strona 4

Poniżej prezentujemy pierwsze wrażenia z gry w wersję beta World of Warcraft, najnowszego i zarazem najbardziej spektakularnego przedsięwzięcia firmy Blizzard.

Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry

„Beyond the gates of mighty kingdoms, lies a vast unexplored world”

„Powyższymi słowami przedstawiciele firmy Blizzard Entertainment zapowiedzieli rozpoczęcie prac nad nową grą z gatunku MMOcRPG, która, znana jest obecnie pod nazwą World of WarCraft. Zdarzenie to miało miejsce w 2001 roku, kiedy to na początku września odbyły się targi ECTS. Zaś 19 marca bieżącego roku po wielu tygodniach oczekiwań, licznych obietnicach i zmianach terminów oficjalnie rozpoczęły się beta testy gry. Pracownicy firmy postanowili zastosować zupełnie nową metodę dystrybucji beta wersji najnowszego tytułu. Po tym, gdy uprzednio wybrani szczęśliwcy otrzymali odpowiednie wiadomości na swoje skrzynki e-mail nie pozostało im już nic innego, jak tylko rozpocząć pobieranie odpowiednich danych. BitTorrent dla jednych okazał się łaskawy, dla innych trochę mniej (pojawiały się problemy ze ściąganiem). Mi osobiście udało się pobrać betę w niedzielę 21 marca. Po wykonaniu odpowiednich czynności uruchomiłem grę... Moja radość w tym momencie była ogromna, wszakże na dzień ten czekałem z utęsknieniem już od prawie trzech lat. Moim oczom ukazał się poniższy obraz:

Po zalogowaniu się wybrałem opcję stworzenia nowej postaci. Zauważyć tutaj należy fakt, iż na dzień dzisiejszy grać można jedynie przedstawicielami Przymierza, w skład którego wchodzą następujące rasy: Ludzie, Krasnoludy, Gnomy oraz Nocne Elfy. Horda z Orkami na czele oraz Taurenami, Trollami i Nieumarłymi wprowadzona zostanie do świata Azeroth nieco później. Na szczęście rasa, którą obrałem sobie już kilka miesięcy temu udostępniona została już w pierwszej fazie testów. Mówię tu o Nocnych Elfach, niestety, jak się okazuje nie można mieć wszystkiego. Swoje podróże w świecie WarCrafta planowałem przeżywać jako Łowca.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni
Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni

Przed premierą

Yandere Simulator to jedna z najdziwniejszych i najbardziej niepokojących gier, jakie obecnie powstają. Symulator szkolnej morderczyni powstaje w USA, choć wygląda jak kolejne japońskie dziwactwo.