Data premiery gry akcji Dark Void
Poznaliśmy dokładną datę premiery przesuniętej na przyszły rok dynamicznej gry akcji TPP Dark Void. Z informacji przekazanych przez japońską firmę Capcom wynika, że debiutanckie dzieło studia Airtight Games trafi do sprzedaży w pierwszym miesiącu 2010 roku.
Poznaliśmy dokładną datę premiery przesuniętej na przyszły rok dynamicznej gry akcji TPP Dark Void. Z informacji przekazanych przez japońską firmę Capcom wynika, że debiutanckie dzieło studia Airtight Games trafi do sprzedaży w pierwszym miesiącu 2010 roku.
Produkcja, której deweloping ukończony został jeszcze na przełomie lipca i sierpnia, trafi do Europy 15 stycznia. Trzy dni wcześniej do jej zakupu będą się mogli przymierzać mieszkańcy Stanów Zjednoczonych. Jedynym, stawianym przed nimi wymogiem będzie konieczność posiadania jednej z trzech platform – peceta, Xboksa 360 lub PlayStation 3.
Przypominamy, że premiera Dark Void, planowana pierwotnie na wrzesień bieżącego roku, została przesunięta przede wszystkim z dwóch powodów. Capcom podejrzewał bowiem, że w sprzedaży mogą jej przeszkodzić inne strzelaniny, oferujące podobny styl rozgrywki. Japończycy doszli również do wniosku, że w ciągu kilku kolejnych miesięcy Airtight Games będzie w stanie dopieścić swój projekt, usuwając z niego najdrobniejsze niedoróbki.
Capcom szacuje, że dzięki przesunięciu premiery Dark Void przekona do siebie w pierwszym miesiącu obecności na rynku dwa miliony posiadaczy trzech branych pod uwagę platform. Należy zauważyć, że są to dosyć śmiałe wyliczenia, które mogą nie znaleźć potwierdzenia w rzeczywistości, m.in. z uwagi na fakt, że rok 2010 będzie dosłownie wypchany wyjątkowymi premierami (że wspomnieć choćby Mafię II, BioShock 2, Singularity, Splinter Cell: Conviction, Bayonettę, StarCraft II i wiele innych). Więcej na ten temat przeczytacie w tej wiadomości.
Dark Void faktycznie zapowiada się na ciekawą grę akcji. Wcielimy się w niej w postać pilota Willa, który w wyniku katastrofy lotniczej trafia do innego wymiaru. Aby wywalczyć sobie możliwość powrotu do rzeczywistości, musi podjąć się walki z demonami i innymi bestiami z piekła rodem, a także umiejętnie wykonywać zlecane mu zadania. Akcję obserwować będziemy zza pleców bohatera, przywodząc na myśl wspomniane już wyżej produkcje działające w oparciu o otwarty, sandboksowy świat, ale także standardowe strzelaniny pokroju Gears of War czy też ostatniego, nieudanego Terminatora. Waszej uwadze polecamy lekturę naszej zapowiedzi napisanej na podstawie grywalnej wersji gry.