Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 maja 2006, 11:55

Ghost Recon: Advanced Warfighter w wersji na konsolę Xbox 360 doczeka się dodatku

Koncern Ubisoft kuje żelazo póki gorące. Opublikowana 7 marca bieżącego roku gra Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter w wersji na konsolę Xbox 360, doczeka się oficjalnego rozszerzenia.

Koncern Ubisoft kuje żelazo póki gorące. Opublikowana 7 marca bieżącego roku gra Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter w wersji na konsolę Xbox 360, doczeka się oficjalnego rozszerzenia.

Ghost Recon: Advanced Warfighter w wersji na konsolę Xbox 360 doczeka się dodatku - ilustracja #1

Zgodnie z obowiązującymi trendami, dodatek będzie dostępny wyłącznie za pośrednictwem usługi Xbox Live (oczywiście nie za darmo). Obrazek zapowiadający omawiane rozszerzenie wyraźnie wskazuje, że chodzi tu o kampanię, którą rozegramy wraz z innymi użytkownikami konsoli w trybie kooperacji. Na razie Ubisoft wstrzymuje się z bardziej szczegółowymi informacjami na temat dodatku, obiecując zarazem, że zostaną one ujawnione na rozpoczynających się już w środę targach E3. Entuzjaści Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter nie będą więc długo czekać...

Ghost Recon: Advanced Warfighter w wersji na konsolę Xbox 360 doczeka się dodatku - ilustracja #2

Akcja podstawowej edycji programu rozgrywa się w 2013 roku w Mexico City, podczas trwania szczytu z udziałem przywódców Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Kanady. Wtedy to, zupełnie nieoczekiwanie, grupa meksykańskich rebeliantów dokonuje brawurowego porwania prezydenta pierwszego z wymienionych krajów. Gracz wciela się w członka oddziału „Duchów” i kieruje swe kroki prosto na miejsce zdarzenia, by odbić głowę państwa, a przy okazji zneutralizować meksykańską frakcję terrorystyczną.

Więcej informacji na temat Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter uzyskasz za pośrednictwem materiałów zgromadzonych na naszym serwisie:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej