Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier 21

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Platformy
Gatunki
Ubiegłe lata Redakcja poleca
Recenzja dodatku Gaz do dechy! do Mafii III – marne DLC do wciąż marnie działającej gry

Recenzja dodatku Gaz do dechy! do Mafii III – marne DLC do wciąż marnie działającej gry

gramy dalej5 kwietnia 2017

Zamiast rozwiązać problemy techniczne trapiące trzecią Mafię, jej twórcy przygotowali dodatek. Dodatek, który kończy się, zanim na dobre się rozpocznie i niczym nie usprawiedliwia swojej wysokiej ceny.

Recenzja dodatku Gaz do dechy! do Mafii III – marne DLC do wciąż marnie działającej gry
Recenzja gry Yooka-Laylee – platformówka oldskulowa do bólu

Recenzja gry Yooka-Laylee – platformówka oldskulowa do bólu

recenzja gry4 kwietnia 2017

Yooka-Laylee przywołuje czasy świetności firmy Rare i konsoli Nintendo 64. Jednak od tamtej pory minęło kilkanaście lat – czy świat jest gotowy na powrót do tak oldskulowej formuły platformówki 3D?

Recenzja gry Yooka-Laylee – platformówka oldskulowa do bólu
Recenzja gry Snake Pass – myśl jak wąż

Recenzja gry Snake Pass – myśl jak wąż

recenzja gry30 marca 2017

Nieco w cieniu Yooka-Laylee zadebiutował Snake Pass – platformówka z elementami gry logicznej, która nie tylko prezentuje się solidnie, ale też może pochwalić się oryginalnym pomysłem na sterowanie.

Recenzja gry Snake Pass – myśl jak wąż
Recenzja gry Dark Souls III: The Ringed City – ukoronowanie serii Dark Souls

Recenzja gry Dark Souls III: The Ringed City – ukoronowanie serii Dark Souls

recenzja gry30 marca 2017

Przed dodatkiem The Ringed City do Dark Souls III stoi niebywale trudne zadanie – godnie zwieńczyć całą serię gier RPG akcji, które już za życia obrosły kultem. I wiecie co? From Software dało radę. Znowu.

Recenzja gry Dark Souls III: The Ringed City – ukoronowanie serii Dark Souls
Recenzja gry Vikings: Wolves of Midgard – nordycki hack’and’slash na jeden raz

Recenzja gry Vikings: Wolves of Midgard – nordycki hack’and’slash na jeden raz

recenzja gry29 marca 2017

Skreśliliście Diablo, ograliście Grim Dawn, a do Path of Exile jakoś Was nie ciągnie? W tej sytuacji Vikings: Wolves of Midgard może okazać się hack’and’slashem, którego szukacie. Tylko niekoniecznie powinniście sięgnąć po tę grę już teraz...

Recenzja gry Vikings: Wolves of Midgard – nordycki hack’and’slash na jeden raz
Recenzja gry Beat Cop – pieskie życie gliniarza

Recenzja gry Beat Cop – pieskie życie gliniarza

recenzja gry29 marca 2017

Trochę po cichu i w cieniu wielkich premier nadeszła niezależna gra, o której warto pamiętać. Beat Cop to pod pewnymi względami produkcja podobna do cenionego Papers, Please, ale w tym wypadku wcielamy się w rolę dobrego i złego gliny.

Recenzja gry Beat Cop – pieskie życie gliniarza
Mass Effect: Andromeda w 4K – piękny wszechświat i technologiczne niedociągnięcia

Mass Effect: Andromeda w 4K – piękny wszechświat i technologiczne niedociągnięcia

gramy dalej28 marca 2017

O oprawie gry Mass Effect: Andromeda ostatnimi czasy mówiło się głównie w kontekście animacji postaci. Ale dzieło BioWare pomimo licznych niedociągnięć nadal potrafi zachwycić – zarówno na mocnym PC, jak i na PlayStation 4 Pro czy Xboksie One.

Mass Effect: Andromeda w 4K – piękny wszechświat i technologiczne niedociągnięcia
Recenzja gry Narcosis – walka o przetrwanie z oceanem, lękiem i własnym błędnikiem

Recenzja gry Narcosis – walka o przetrwanie z oceanem, lękiem i własnym błędnikiem

recenzja gry28 marca 2017

Narcosis to horror mocno osadzony w rzeczywistości, który w swoich najlepszych momentach potrafi wywołać paranoiczny lęk przed tym, co czai się w głębinach. Niestety, częściej straszy tu kiepskie przystosowanie do technologii VR.

Recenzja gry Narcosis – walka o przetrwanie z oceanem, lękiem i własnym błędnikiem
Recenzja gry Train Mechanic Simulator 2017 – teraz kolej na kolej

Recenzja gry Train Mechanic Simulator 2017 – teraz kolej na kolej

recenzja gry27 marca 2017

Zabawa w wirtualnego mechanika to nie tylko naprawianie samochodów czy maszyn rolniczych – teraz czas na znacznie większe gabaryty. Do naszego warsztatu trafiają bowiem potężne lokomotywy!

Recenzja gry Train Mechanic Simulator 2017 – teraz kolej na kolej
Recenzja gry Kona – kanadyjskie miejskie legendy

Recenzja gry Kona – kanadyjskie miejskie legendy

recenzja gry22 marca 2017

Kanadyjskie, ośnieżone odludzie to idealne miejsce do pochowania kilku trupów w szafie. Przekona się o tym każdy, kto sięgnie po survivalową przygodówkę Kona od studia Parabole.

Recenzja gry Kona – kanadyjskie miejskie legendy
Recenzja gry Toukiden 2 – godne zastępstwo dla Monster Huntera

Recenzja gry Toukiden 2 – godne zastępstwo dla Monster Huntera

recenzja gry21 marca 2017

Choć zaczęła jako klon Monster Huntera na konsole z rodziny PlayStation, w drugiej odsłonie seria Toukiden skręca w swoją własną, quasi-sandboksową stronę. Ale w głębi duszy to wciąż soczysta gra RPG akcji o eksterminowaniu wielkich potworów.

Recenzja gry Toukiden 2 – godne zastępstwo dla Monster Huntera
Recenzja gry Mass Effect: Andromeda – znajoma podróż w nieznane

Recenzja gry Mass Effect: Andromeda – znajoma podróż w nieznane

recenzja gry20 marca 2017

5 lat przyszło nam czekać na kolejną odsłonę sagi Mass Effect. Tym razem bez Sheparda, bez znajomych towarzyszy i w zupełnie nowej galaktyce. Czy najnowsza gra BioWare spełnia oczekiwania fanów i zachęca nowe pokolenie do podróży kosmicznych?

Recenzja gry Mass Effect: Andromeda – znajoma podróż w nieznane
Recenzja gry NieR: Automata – RPG inne niż wszystkie

Recenzja gry NieR: Automata – RPG inne niż wszystkie

recenzja gry19 marca 2017

Na początku marcu serca publiczności skradła nowa Zelda, ale warto pamiętać, że to nie jedyna wybitna produkcja, jaka wyszła w tym czasie. Przed Wami NieR: Automata – dzieło geniuszy (ale i szaleńców) z Platinum Games.

Recenzja gry NieR: Automata – RPG inne niż wszystkie
Recenzja gry FlatOut 4: Total Insanity – są błędy, ale jest i frajda

Recenzja gry FlatOut 4: Total Insanity – są błędy, ale jest i frajda

recenzja gry17 marca 2017

Prawie 10 lat czekaliśmy na godną kontynuację serii FlatOut. Zrobienie czegoś lepszego niż koszmarna „trójka” nie było trudne, ale FlatOut 4 i tak mile zaskakuje... Choć jest tak arcade’owy, że lepiej sprawdziłby się w gruncie rzeczy jako nowy Burnout.

Recenzja gry FlatOut 4: Total Insanity – są błędy, ale jest i frajda
Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft

Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft

recenzja gry16 marca 2017

Klocki LEGO bawią już kilkadziesiąt lat. Od kilkunastu trafiają także do gier wideo i zazwyczaj wychodzą z tego całkiem udane produkcje. Jak więc do tego doszło, że LEGO Worlds zawiodło oczekiwania?

Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft
Recenzja gry The Legend of Zelda: Breath of the Wild – sandboks wymyślony na nowo

Recenzja gry The Legend of Zelda: Breath of the Wild – sandboks wymyślony na nowo

recenzja gry14 marca 2017

Zmiana konwencji przy jednoczesnym pozostawieniu elementów tradycyjnie kojarzonych z serią – oto nowa Zelda. Najlepszy tytuł startowy w historii branży, którego odkrywanie to jedna z największych przygód w życiu gracza.

Recenzja gry The Legend of Zelda: Breath of the Wild – sandboks wymyślony na nowo
Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek

Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek

recenzja gry14 marca 2017

Styx znowu zabija, skrada się, robi się niewidzialny i wymyśla kreatywne zastosowania dla swoich klonów. Niespecjalnie interesuje go natomiast nauczenie się czegokolwiek nowego. Słowem, Shards of Darkness to solidny sequel, ale bez efektu „wow”.

Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek
No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy

No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy

gramy dalej13 marca 2017

Po całkowicie zmieniającym podejście do gry Foundation Update twórcy No Man’s Sky, czyli jednej z najgłośniejszych wtop zeszłego roku, kontynuują próbę odkupienia win i odzyskania zaufania graczy.

No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy
Recenzja gry Ghost Recon: Wildlands – kooperacja ponad wszystko

Recenzja gry Ghost Recon: Wildlands – kooperacja ponad wszystko

recenzja gry6 marca 2017

Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands stara się pogodzić zwolenników strzelanin zręcznościowych i taktycznych. Jednak to, co mu chyba najlepiej wyszło, to… symulator wycieczki krajoznawczej do egzotycznego kraju.

Recenzja gry Ghost Recon: Wildlands – kooperacja ponad wszystko
Tom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelanki

Tom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelanki

gramy dalej3 marca 2017

The Division przeszło wyjątkowo ciężką chorobę wieku dziecięcego; kilka miesięcy po premierze gra był wręcz w stanie agonii. Na szczęście sztab doktorów z Ubisoftu i studia Massive wykazał determinację, by uratować pacjenta – i udało im się tego dokonać.

Tom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelanki
Recenzja gry Torment: Tides of Numenera – Planescape XXI wieku

Recenzja gry Torment: Tides of Numenera – Planescape XXI wieku

recenzja gry28 lutego 2017

Po latach niezliczonych przesunięć premiery Torment: Tides of Numenera w końcu trafił na rynek. Czy warto było tyle czekać? Absolutnie tak!

Recenzja gry Torment: Tides of Numenera – Planescape XXI wieku
Recenzja gry 911 Operator –  Operator numeru alarmowego znad Wisły

Recenzja gry 911 Operator – Operator numeru alarmowego znad Wisły

recenzja gry26 lutego 2017

Zawód dyspozytora służb ratunkowych to niezwykle odpowiedzialne zajęcie, co potwierdza produkcja rodzimego studia Jutsu Games. Operator numeru alarmowego zdecydowanie zasługuje na poświęceniu mu czasu, pomimo pewnych problemów.

Recenzja gry 911 Operator – Operator numeru alarmowego znad Wisły
Recenzja gry Night in the Woods – Twin Peaks spotyka Cartoon Network

Recenzja gry Night in the Woods – Twin Peaks spotyka Cartoon Network

recenzja gry25 lutego 2017

Gdy Twin Peaks spotyka Stranger Things, a wszystko ubrane jest w stylistykę rodem z Cartoon Network to rodzi się Night in the Woods, czyli świetny „indyk” z naciskiem na melancholijny klimat i niebanalną historię.

Recenzja gry Night in the Woods – Twin Peaks spotyka Cartoon Network
Recenzja gry Dragon Ball: Fusions – taktyczne RPG, które zepsuła powtarzalność

Recenzja gry Dragon Ball: Fusions – taktyczne RPG, które zepsuła powtarzalność

recenzja gry25 lutego 2017

Nad marką Dragon Ball ciąży fatum – ciągle czekamy na grę wideo godnie reprezentującą mangowo-animowany pierwowzór. Ostatnia próba przełamania klątwy jest dość odważna. Dragon Ball: Fusions to miks bijatyki, taktycznego RPG i… pinballa.

Recenzja gry Dragon Ball: Fusions – taktyczne RPG, które zepsuła powtarzalność

Przygotowaliśmy już ponad 3200 recenzji. Jeżeli szukasz profesjonalnych opinii redaktorów, ocen, wyczerpujących testów, lub nie wiesz, jaką grę komputerową, konsolową czy mobilną kupić – w tym miejscu znajdziesz nasze rekomendacje oraz gry, które zdecydowanie odradzamy. Polecamy zwłaszcza recenzje takich gier jak No Rest for the Wicked, Indika oraz Manor Lords.