19. Gry Logiczne PC Windows
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 19. Najpopularniejsze gry z gatunku logiczne na platformę PC.
Gry logiczne. Gatunek gier, w których nadrzędnym celem jest rozwiązywanie zagadek logicznych. Zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w szczątkowej formie. Rozwiązanie zagadek wymaga logicznego myślenia, strategii, umiejętności rozpoznawania schematów i spostrzegawczości.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Bolek i Lolek: Moje pierwsze studio plastyczne
Logiczne 19 lipca 2007
Bolek i Lolek: Moje pierwsze studio plastyczne to kolejna gra edukacyjna przygotowana przez firmę Aidem Media z myślą o młodych użytkownikach komputerów, w której dzieciom towarzyszą dwaj sympatyczni, dobrze znani, tytułowi bohaterowie.
Gabi Uczy: Literki
Logiczne 23 września 2003
Gabi Uczy: Literki to kolejny program edukacyjny dla dzieci w wieku od 3 do 7 lat, z wesołą mrówką Gabi w roli gospodarza. Dzięki tej produkcji maluchy uczą się liter, całego abecadła, a także poznają brzmienie i zapis głosek oraz prostych słów.
Chris Moneymaker's World Poker Championship
Logiczne 5 kwietnia 2005
Symulacja kilku różnych odmian tytułowego pokera. Gwiazdą programu jest tytułowy zawodnik i zarazem triumfator jednego z prestiżowych turniejów pokerowych z cyklu World Poker Tour.
Kubusiowe Przedszkole Średniaki
Logiczne 19 maja 2004
Druga gra edukacyjna z serii „Kubusiowe przedszkole”, przeznaczona jak sam tytuł wskazuje do „średniaków”, czyli dzieci od 5 lat.
Kubusiowe Przedszkole Starszaki
Logiczne 19 kwietnia 2004
„Kubusiowe przedszkole Starszaki” to trzecia gra z nowej serii gier Dinsney Interactive, przeprowadzającej dziecko przez kolejne etapy rozwoju.
Gdzie jest Nemo: Ucz się z Nemo
Logiczne 5 października 2005
Gdzie jest Nemo: Ucz się Nemo to kolejny produkt nawiązujący bezpośrednio do przebojowego filmu animowanego pt. Finding Nemo (Gdzie jest Nemo), za którego powstanie odpowiada wytwórnia Walt Disney Pictures oraz studio Pixar.
Zabawy z językiem angielskim: Przygody koguta
Logiczne 3 września 2008
Przygody Koguta to drugi program z serii gier edukacyjnych o wspólnym tytule Zabawy z językiem angielskim, przeznaczony dla dzieci w wieku od 3 do 7 lat. Tak jak w pierwszej odsłonie, tak i tutaj maluchy bawiąc się poznają otaczający je świat w języku angielskim.
Myszka Miki: Naukowe potyczki z duchami
Logiczne 18 sierpnia 2006
Myszka Miki: Naukowe potyczki z duchami to kolejny program z serii o nazwie Disney Edukacja, przygotowany z myślą o dzieciach w wieku od 7 lat. Tym razem młodzi użytkownicy komputerów, wraz z Myszką Miki i jego przyjaciółmi (Mini, Donaldem, Goofym, Pluto), trafiają do domu, w którym straszy.
Matematyka na Dzikim Zachodzie
Logiczne 23 grudnia 2004
Matematyka na Dzikim Zachodzie jest programem, kończącym największy koszmar sporej grupy uczniów szkoły podstawowej, jakim jest brak zrozumienia zasad rządzących światem matematyki. Gra przenosi użytkownika w sam środek ostrego konfliktu na linii kowboje i Indianie.
Zwariowany Czarodziej II: Porwanie Harolda
Logiczne 15 września 2000
Druga część przygód Danne'go, który wraz z przyjaciółmi, muchą Florą i myszą Doną, musi powstrzymać swego wuja czarodzieja przed zwariowanym pomysłem transformacji ogrodowych zwierząt.
Bugs Escape 3D
Logiczne 3 czerwca 2004
Bugs Escape 3D to gra logiczna, która jest skierowana do najmłodszych odbiorców. Tytuł oferuje 160 łamigłówek oraz 10 różnorodnych środowisk.
Deal or No Deal: Secret Vault Games
Logiczne 29 listopada 2007
Kolejna gra bazująca na popularnym teleturnieju, w Polsce znanym jako "Grasz czy nie grasz?". Nowością jest zawarcie 20 mini-gier, dzięki którym w alternatywny sposób możemy zawalczyć o zwycięstwo.
Fritz 10
Logiczne 8 listopada 2006
Fritz 10 to kolejna odsłona komputerowej wersji szachów uważanej za jedną z najlepszych – jeśli nie najlepszą – w tym gatunku. Podobnie jak poprzedniczki, produkcja opracowana została przez firmę Chessbase.
Język Polski w ZOO
Logiczne 10 października 2001
Język Polski w ZOO jest pozycją, przygotowaną z myślą o tych użytkownikach, którzy w szkole podstawowej mają problemy z ortografią. Gra pozwala na przećwiczenie kwestii, sprawiających trudności oraz zapoznanie się z zasadami pisowni, opatrzonymi wieloma przykładami.
Graj z nami
Logiczne 10 stycznia 2007
Graj z nami jest zbiorem sześciu zabaw, których adresatami są przede wszystkim dzieci w wieku przedszkolnym lub dopiero co rozpoczynające naukę. Pozycja ta należy do serii programów edukacyjnych, wydawanych przez firmę Aidem Media. Jej integralną częścią są liczne, rozwijające kreatywność oraz ćwiczące pamięć i spostrzegawczość, zadania, zaserwowane pod postacią doskonałej rozrywki.
Alexey's Dwice
Logiczne 22 marca 2006
Alexey's Dwice jest programem, zaprojektowanym przez Aleksieja Pażitnowa, byłego pracownika Akademii Nauk ZSRR i twórcę legendarnej gry Tetris. Nowy produkt, podobnie zresztą jak słynny poprzednik, wymaga szybkiego i logicznego myślenia. Zabawa traktuje natomiast o łączeniu w pary klocków, spadających nieustannie z góry ekranu.
Mapeciątka: Wesoła Lokomotywa
Logiczne 25 lutego 2002
Mapeciątka: Wesoła Lokomotywa to gra dla najmłodszych dzieci, powstała w oparciu o serial animowany z lat osiemdziesiątych XX w., firmowany nazwiskiem Jima Hensona i doskonale znany wszystkim entuzjastom telewizyjnych Wieczorynek. W wirtualnej rzeczywistości można spotkać żabkę Kermita, świnkę Piggy, misia Fozzie, pieska Rowlfa i mnóstwo innych sympatycznych bohaterów.
Penthouse Hot Numbers
Logiczne 23 maja 1992
PeCetowa konwersja doskonale znanej wśród posiadaczy Amigi gry logiczno/erotycznej, przygotowana przez niemieckie studio Eleven Software w 1992 roku.
Save the Lemmings
Logiczne 4 sierpnia 1991
Save the Lemmings to unikalna i niezwykle trudna do zdobycia wersja demonstracyjna kultowej gry, w której autorzy z firmy Psygnosis zaprezentowali osiem niespotykanych nigdzie indziej etapów.
Lemmings: The Official Companion
Logiczne 13 czerwca 1993
The Official Companion to tak naprawdę tytuł świetnego poradnika do gry Lemmings, zawierającego dokładne rozwiązania wszystkich etapów, a który został opublikowany przez firmę Prima Publishing w 1993. W ramach bonusu, do książki dodano specjalną dyskietkę, na której znalazło się kilkanaście unikatowych plansz, przygotowanych specjalnie na tę okazję przez autorów programu.
Twoje Komiksy: Tom & Jerry
Logiczne 30 listopada 2000
Twoje Komiksy: Tom & Jerry to wyprodukowana przez firmę Emme gra edukacyjna skierowana do najmłodszych. Gracze mają okazję ułożyć historyjkę obrazkową ze swoimi ulubionymi bohaterami. Twórcy zadbali o bogatą galerię ilustracji, z których stworzyć można własny komiks oraz opcję wydrukowania go na domowej drukarce.
Mah Jongg III: The Ultimate Quest
Logiczne 25 marca 2001
Trzecia adaptacja klasycznej chińskiej strategicznej gry planszowej, polegającej na wyszukiwaniu bliźniaczych par wśród rozsypanych cegiełek.
Activision Casino
Logiczne 10 maja 2001
Symulacja gier hazardowych, które spotkać można w największych kasynach Las Vegas, wyróżniająca się wieloma wariacjami oraz wzrastającym stopniem trudności.
The $100,000 Pyramid
Logiczne 12 marca 2001
The $100,000 Pyramid to gra logiczna stanowiąca adaptację popularnego teleturnieju "Piramida". Deweloperzy ze studia Sierra przygotowali zestaw 700 kategorii, w których pytania ułożone są w piramidę i opatrzone animowanym wstępem. Zabawie, przeznaczonej dla maksymalnie 4 graczy, towarzyszy muzyka i scenografia rodem z telewizyjnego show.