Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2013Najciekawsze zapowiedzi gier

Materiały przepremierowe gier opublikowane w 2013 roku.

Widzieliśmy Murdered: Soul Suspect - duch rozwiązuje sprawę własnego zabójstwa

Widzieliśmy Murdered: Soul Suspect - duch rozwiązuje sprawę własnego zabójstwa

zapowiedź gry15 czerwca 2013

Na E3 wśród wysokobudżetowych tytułów, nie zabrakło bardziej odważnych i oryginalnych gier. Murdered: Soul Suspect to świeże podejście do tematu detektywistycznych przygodówek.

Widzieliśmy Murdered: Soul Suspect - duch rozwiązuje sprawę własnego zabójstwa
Star Citizen -  spełnienie marzeń fanów kosmicznych symulatorów?

Star Citizen - spełnienie marzeń fanów kosmicznych symulatorów?

zapowiedź gry16 listopada 2013

Chris Roberts ma prawie 30 milionów dolarów na wprowadzenie w życie nowoczesnej mieszanki Wing Commandera, Privateera i Freelancera. Rozmach Star Citizena jest ogromny, ale równie wielkie są oczekiwania fanów.

Star Citizen - spełnienie marzeń fanów kosmicznych symulatorów?
Grand Theft Auto V - nadchodzi gra totalna

Grand Theft Auto V - nadchodzi gra totalna

zapowiedź gry5 maja 2013

Nowe informacje o Grand Theft Auto V nie pozostawiają złudzeń. Miłośnicy sandboksów otrzymają we wrześniu grę totalną, pozostawiającą konkurentów daleko w tyle.

Grand Theft Auto V - nadchodzi gra totalna
Dark Souls II – najtrudniejsza gra studia From Software

Dark Souls II – najtrudniejsza gra studia From Software

zapowiedź gry1 stycznia 2013

From Software i Namco Bandai chcą dotrzeć do szerszej widowni. Weterani gier studia pragną natomiast, by pozostały one elitarne. Jak wybrnąć z tej trudnej sytuacji? Odpowiedzią będzie Dark Souls II.

Dark Souls II – najtrudniejsza gra studia From Software
Widzieliśmy GTA V w akcji - nowe Grand Theft Auto największym sandboksem w historii

Widzieliśmy GTA V w akcji - nowe Grand Theft Auto największym sandboksem w historii

zapowiedź gry24 maja 2013

Prezentacja GTA V w akcji zrobiła na nas kolosalne wrażenie. Nie ma przesady w stwierdzeniu, że możemy doczekać się najlepszej gry wszech czasów. Bajka!

Widzieliśmy GTA V w akcji - nowe Grand Theft Auto największym sandboksem w historii
Slender: The Arrival - internetowy fenomen w komercyjnym wydaniu

Slender: The Arrival - internetowy fenomen w komercyjnym wydaniu

zapowiedź gry27 stycznia 2013

Darmowa gra Slender: The Eight Pages podbiła internet, strasząc klimatem i nieprzewidywalnością. Jej twórca pracuje teraz nad kontynuacją, która pokaże pełnię możliwości Slender Mana. Tylko czy uda się mu ponownie nas przestraszyć?

Slender: The Arrival - internetowy fenomen w komercyjnym wydaniu
Rzymianie kontra Germanie w grze Total War: Rome II

Rzymianie kontra Germanie w grze Total War: Rome II

zapowiedź gry28 lutego 2013

Las Teutoburski nie ma przed nami tajemnic - widzieliśmy Total War: Rome II w akcji. Nowe dzieło Creative Assembly zapowiada się wyśmienicie!

Rzymianie kontra Germanie w grze Total War: Rome II
Graliśmy w Beyond: Dwie dusze – nowe dzieło twórców Heavy Rain

Graliśmy w Beyond: Dwie dusze – nowe dzieło twórców Heavy Rain

zapowiedź gry13 września 2013

Najnowszy interaktywny film studia Quantic Dream to jeden z najważniejszych tytułów końca tej generacji konsol. Niestety, mimo doświadczenia autorów i ogromnego rozmachu całego przedsięwzięcia pierwsze godziny Beyond pozostawiają sporo do życzenia.

Graliśmy w Beyond: Dwie dusze – nowe dzieło twórców Heavy Rain
Testowaliśmy tryb multiplayer w grze Assassin's Creed IV: Black Flag

Testowaliśmy tryb multiplayer w grze Assassin's Creed IV: Black Flag

zapowiedź gry29 lipca 2013

Ubisoft Annecy stanęło przed ciężkim zadaniem przygotowania trybu wieloosobowego do czwartej z rzędu części Assassin’s Creed. Wybraliśmy się z wizytą do studia, by sprawdzić, co francuska ekipa przyszykowała dla graczy w tym roku.

Testowaliśmy tryb multiplayer w grze Assassin's Creed IV: Black Flag
Graliśmy w Total War: Rome II - test pierwszej minikampanii

Graliśmy w Total War: Rome II - test pierwszej minikampanii

zapowiedź gry1 sierpnia 2013

Najnowsza strategia od Creative Assembly wprowadza wiele usprawnień do wypracowanej przez lata formuły. W kampanii wprowadzającej przetestowaliśmy zarówno warstwę strategiczną jak i dowodzenie legionem w trakcie bitew.

Graliśmy w Total War: Rome II - test pierwszej minikampanii
Lost Planet 3 bliżej Dead Space i The Thing Carpentera - wrażenia z rozgrywki

Lost Planet 3 bliżej Dead Space i The Thing Carpentera - wrażenia z rozgrywki

zapowiedź gry3 sierpnia 2013

Po dwóch częściach serii Lost Planet można by się spodziewać, że kolejna będzie rozwijać poprzednie pomysły. Nic bardziej mylnego. Lost Planet 3 to praktycznie "inna bajka".

Lost Planet 3 bliżej Dead Space i The Thing Carpentera - wrażenia z rozgrywki
Testujemy próbną wersję Splinter Cell: Blacklist - Sam Fisher znów rusza na łowy

Testujemy próbną wersję Splinter Cell: Blacklist - Sam Fisher znów rusza na łowy

zapowiedź gry6 sierpnia 2013

Minęły trzy lata, Fisherowi przybyło siwych włosów, ale umiejętności nadal posiada nieprzeciętne. Tylko czy Splinter Cell: Blacklist spełni wymagania fanów serii?

Testujemy próbną wersję Splinter Cell: Blacklist - Sam Fisher znów rusza na łowy
EverQuest Next - legenda MMORPG wchodzi w nową generację gatunku

EverQuest Next - legenda MMORPG wchodzi w nową generację gatunku

zapowiedź gry8 sierpnia 2013

EverQuest Next to jeden z najbardziej obiecujących MMORPG najbliższych lat. Nowoczesne technologie i masa dobrych pomysłów powinny zaowocować grą z najwyższej półki.

EverQuest Next - legenda MMORPG wchodzi w nową generację gatunku
Dragon Age: Inquisition - popularna seria RPG wraca na dobre tory

Dragon Age: Inquisition - popularna seria RPG wraca na dobre tory

zapowiedź gry12 sierpnia 2013

Studio BioWare po niezbyt udanym Dragon Age II stara się naprawić błędy i szykuje trzecią odsłonę serii. Sprawdzamy, czego można spodziewać się po Dragon Age: Inquisition.

Dragon Age: Inquisition - popularna seria RPG wraca na dobre tory
Twierdza: Krzyżowiec 2 - seria Stronghold podnosi się z kolan

Twierdza: Krzyżowiec 2 - seria Stronghold podnosi się z kolan

zapowiedź gry13 sierpnia 2013

Po ponad dziesięciu latach powraca Twierdza: Krzyżowiec. Czy ekipie Firefly uda się powtórzyć sukces nadal grywalnej części pierwszej i zrehabilitować się po nieudanej trzeciej Twierdzy?

Twierdza: Krzyżowiec 2 - seria Stronghold podnosi się z kolan
Testujemy multiplayer  w Call of Duty: Ghosts - więcej, szybciej, lepiej

Testujemy multiplayer w Call of Duty: Ghosts - więcej, szybciej, lepiej

zapowiedź gry15 sierpnia 2013

Nowe tryby zabawy, poszerzona personalizacja i kilka ciekawych ulepszeń na polu walki – Acitivision i Inifinity Ward odkrywają karty związane z trybem multiplayer w Call of Duty: Ghosts!

Testujemy multiplayer w Call of Duty: Ghosts - więcej, szybciej, lepiej
War Thunder - jak zmienia się darmowa sieciowa strzelanina

War Thunder - jak zmienia się darmowa sieciowa strzelanina

zapowiedź gry16 sierpnia 2013

War Thunder rośnie jak na drożdżach. Każdy patch przybliża grę Gaijin Entertainment do symulatora wielkich bitew z okresu II wojny światowej i wojny w Korei.

War Thunder - jak zmienia się darmowa sieciowa strzelanina
Graliśmy w Battlefield 4 - seria wypływa na szerokie morza

Graliśmy w Battlefield 4 - seria wypływa na szerokie morza

zapowiedź gry21 sierpnia 2013

W ramach targów gamescom udało nam się przetestować nowy tryb Obliteration, ponurkować w odmętach Morza Południowochińskiego, a przy okazji porównać wersję pecetową gry z tą, która ukaże się na konsolę PlayStation 4.

Graliśmy w Battlefield 4 - seria wypływa na szerokie morza
Graliśmy w XCOM: Enemy Within - starcia z UFO w bardziej rozbudowanym wydaniu

Graliśmy w XCOM: Enemy Within - starcia z UFO w bardziej rozbudowanym wydaniu

zapowiedź gry21 sierpnia 2013

Firma 2K Games przywiozła do Kolonii grywalną wersję pierwszego dodatku do gry XCOM: Enemy Unknown. Wprowadzone w nim zmiany zwiększają walory taktyczne pierwowzoru.

Graliśmy w XCOM: Enemy Within - starcia z UFO w bardziej rozbudowanym wydaniu
Graliśmy w Reaper of Souls -  dodatek do Diablo III warty grzechu

Graliśmy w Reaper of Souls - dodatek do Diablo III warty grzechu

zapowiedź gry22 sierpnia 2013

Rozszerzenie do Diablo III wprowadza wystarczającą liczbę nowości, aby mieć na co czekać. Przeciwko upadłemu aniołowi wytoczymy ciężki korbacz Krzyżowca.

Graliśmy w Reaper of Souls - dodatek do Diablo III warty grzechu
Graliśmy w Wasteland 2 - spadkobierca Fallouta w pierwszych testach

Graliśmy w Wasteland 2 - spadkobierca Fallouta w pierwszych testach

zapowiedź gry22 sierpnia 2013

Wasteland 2 może nie będzie najpiękniejszą grą, jaka powstała za pieniądze z Kickstartera, ale na pewno przypomni, jak grało się kiedyś. Na gamescomie 2013 sprawdziliśmy wczesną wersję spadkobiercy Fallouta.

Graliśmy w Wasteland 2 - spadkobierca Fallouta w pierwszych testach
Graliśmy w Assassin's Creed IV! Black Flag chwyta wiatr w żagle

Graliśmy w Assassin's Creed IV! Black Flag chwyta wiatr w żagle

zapowiedź gry22 sierpnia 2013

Po 30 minutach spędzonych z Black Flag wyparowały wszelkie obawy. Assassin's Creed IV ma szansę stać się najlepszą grą w pirackich klimatach. Czas pośpiewać szanty!

Graliśmy w Assassin's Creed IV! Black Flag chwyta wiatr w żagle
Widzieliśmy Enemy Front - powrót strzelanin na fronty II wojny światowej

Widzieliśmy Enemy Front - powrót strzelanin na fronty II wojny światowej

zapowiedź gry22 sierpnia 2013

Enemy Front, gra firmy CI Games, zmieniła styl. Autorzy postanowili zastąpić korytarzową rozgrywkę otwartymi misjami, w których można strzelać lub działać z ukrycia. Czy była to słuszna decyzja?

Widzieliśmy Enemy Front - powrót strzelanin na fronty II wojny światowej
Mroczny Rycerz uderza po raz trzeci - graliśmy w Batman: Arkham Origins

Mroczny Rycerz uderza po raz trzeci - graliśmy w Batman: Arkham Origins

zapowiedź gry22 sierpnia 2013

Twórcy ujawnili kolejnego superprzestępcę, zaprezentowali nowe gadżety oraz pozwolili nam przetestować kultowego Deathstroke'a w nowym trybie gry.

Mroczny Rycerz uderza po raz trzeci - graliśmy w Batman: Arkham Origins
Widzieliśmy w akcji grę Mad Max - samochodowa rozwałka w klimatach postapokaliptycznych

Widzieliśmy w akcji grę Mad Max - samochodowa rozwałka w klimatach postapokaliptycznych

zapowiedź gry23 sierpnia 2013

Pojazdy ze złomu, snajperki samoróbki i wyrzutnie harpunów – Mad Max jest jedną z najciekawszych gier tegorocznych targów gamescom. Nawet bez Mela Gibsona.

Widzieliśmy w akcji grę Mad Max - samochodowa rozwałka w klimatach postapokaliptycznych
Graliśmy w Titanfall - kolosalnie dobry multiplayer na targach gamescom 2013

Graliśmy w Titanfall - kolosalnie dobry multiplayer na targach gamescom 2013

zapowiedź gry23 sierpnia 2013

Pół godziny z nową grą współtwórców sukcesu serii Call of Duty nastroiło nas bardzo pozytywnie. Titanfall to jedna z najciekawszych gier targów. Znowu.

Graliśmy w Titanfall - kolosalnie dobry multiplayer na targach gamescom 2013
Graliśmy w Watch Dogs! Kolejny świetny sandbox na targach gamescom 2013

Graliśmy w Watch Dogs! Kolejny świetny sandbox na targach gamescom 2013

zapowiedź gry24 sierpnia 2013

Watch_Dogs to drugi, obok Assassin's Creed IV, wielki sandbox na targach gamescom 2013. Za nami pierwszy kontakt z otwartym światem Chicago przyszłości, poznaliśmy także szczegóły trybu multiplayer.

Graliśmy w Watch Dogs! Kolejny świetny sandbox na targach gamescom 2013
The Sims 4 na gamescom 2013 - usprawniona powtórka z rozrywki

The Sims 4 na gamescom 2013 - usprawniona powtórka z rozrywki

zapowiedź gry26 sierpnia 2013

Czwarta odsłona cyklu nie wprowadzi żadnych rewolucyjnych zmian, jednak liczne usprawnienia powinny przypaść fanom do gustu. Na gamescomie zobaczyliśmy nowe wersje narzędzi, rozbudowany system emocji, a nawet stworzyliśmy własnego Sima.

The Sims 4 na gamescom 2013 - usprawniona powtórka z rozrywki
Widzieliśmy Lords of the Fallen - polskie RPG śladami Dark Souls

Widzieliśmy Lords of the Fallen - polskie RPG śladami Dark Souls

zapowiedź gry30 sierpnia 2013

Kiedyś porównaliśmy polską grę Lords of the Fallen z Dark Souls. Jednak po jej pokazie na targach gamescom weryfikujemy tę tezę, bo Polacy z CI Games mają sporo autorskich pomysłów, jak rozwinąć formułę wypracowaną przez studio From Software.

Widzieliśmy Lords of the Fallen - polskie RPG śladami Dark Souls
X Rebirth na gamescom 2013 - symulator kosmiczny dla każdego

X Rebirth na gamescom 2013 - symulator kosmiczny dla każdego

zapowiedź gry28 sierpnia 2013

Egosoft szykuje odrodzenie swojej kultowej serii gier kosmicznych. X Rebirth ma być tak łatwe do opanowania jak strzelanka, a jednocześnie oferować dotychczasową złożoność. Na gamescomie sprawdziliśmy, czy to ma szansę się udać.

X Rebirth na gamescom 2013 - symulator kosmiczny dla każdego