15. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 15. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Hearts of Iron 2: Doomsday
Strategiczne 7 kwietnia 2006
Samodzielne rozszerzenie do niezwykle udanej gry strategicznej Hearts of Iron 2 od studia Paradox. Produkcja umożliwia objęcie władzy nad wybranym państwem i poprowadzenie go do zwycięstwa na frontach II wojny światowej. Gracz nadzoruje nie tylko sprawy militarne, lecz także politykę, gospodarkę i rozwój technologiczny. Nabywcy Hearts of Iron 2: Doomsday otrzymują całą zawartość podstawowej wersji gry oraz wiele nowości.
Warrior Kings
Strategiczne 4 marca 2002
Warrior Kings to wyprodukowana przez studio Black Cactus strategia czasu rzeczywistego (RTS), której akcja osadzona została w fantastycznej krainie Orbis. Gracz wciela się w przywódcę zniszczonego królestwa, a jego zadaniem jest przywrócić mu dawną świetność i pokonać wszystkich wrogów. Rozgrywka umożliwia toczenie widowiskowych bitew z udziałem setek jednostek.
Real War: Pradawna wojna
Strategiczne 25 września 2001
Jest to gra strategiczna, w której w czasie rzeczywistym dowodzimy wieloma rzeczywistymi jednostkami bojowymi. Naszym celem jest skuteczne przeciwstawienie się stale rosnącej sile międzynarodowych terrorystów.
Empires: Dawn of the Modern World
Strategiczne 21 października 2003
Empires: Dawn of the Modern World to strategia czasu rzeczywistego (RTS), wyprodukowana przez studio deweloperskie Stainless Steel. Akcja gry pozwala graczom przejąć kontrolę nad jedną z nacji i pokierować jej rozwojem na przestrzeni tysiąca lat - od czasów średniowiecznych, aż po współczesne. Twórcy przygotowali kilka wariantów rozgrywki, w tym dynamiczny - dla miłośników otwartej walki i statyczny - dla zwolenników stopniowego, gospodarczego rozwoju wirtualnych imperiów.
Dark Colony
Strategiczne 8 października 1997
Dark Colony to ciekawa strategia czasu rzeczywistego (RTS), opracowana przez specjalistów z zespołu Strategic Simulations Inc. (SSI). Przenosimy się w niej do połowy XXII wieku, w którym to okresie trwają prace nad kolonizacją Marsa.
Battle Mages
Strategiczne 26 marca 2004
Strategia czasu rzeczywistego z elementami cRPG, osadzona w realiach świata fantasy. Gracz staje się świeżo upieczonym absolwentem Imperialnej Szkoły Magów, który odnajdzie zapomniany krasnoludzki artefakt i przy jego pomocy pokonana armię chaosu.
Dragon Throne: Battle of Red Cliffs
Strategiczne 26 marca 2002
Strategia czasu rzeczywistego z rozbudowanymi elementami ekonomicznymi. Akcja przenosi nas do starożytnego Imperium Chińskiego, w czasy, gdy wojna podzieliła państwo na trzy księstwa - Shu, Wei i Wu. Gracz wciela się w rolę jednego z trzech władców księstw, a jego zadaniem jest zjednoczenie Chin.
The Settlers (1993)
Strategiczne 22 marca 1993
The Settlers to pierwsza odsłona niezwykle popularnego cyklu gier strategicznych rozgrywanych w czasie rzeczywistym, która przenosi nas do średniowiecznego królestwa, targanego wojną pomiędzy zwaśnionymi baronami.
Age of Empires III: The WarChiefs
Strategiczne 17 października 2006
Pierwsze oficjalne rozszerzenie do strategii czasu rzeczywistego pod tytułem Age of Empires III, opracowane przez zespół Ensemble Studios. Gracz otrzymuje do dyspozycji trzy nowe nacje (Irokezi, Siuksowie oraz Aztekowie), którym poświęcono fabularną kampanię.
Ghost Master
Strategiczne 23 maja 2003
Oryginalna gra strategiczna czasu rzeczywistego opracowana przez studio Sick Puppies. W trakcie zabawy wcielamy się w tytułowego Mistrza Duchów sprowadzonego do miasteczka Gravenville w celu terroryzowania i straszenia mieszkańców. Do naszej dyspozycji oddano dwadzieścia trzy rodzaje zjaw, duchów i innych bytów astralnych. Każdy z nich posiada energię psychokinetyczną, indywidualną moc i umiejętności, jakie wykorzystuje przeciwko ludziom; ci z kolei są podatni na cztery rodzaje bodźców, tj.
Kozacy: Antologia
Strategiczne 31 października 2003
Cossacks Anthology Collector's Edition to specjalne wydanie gry Cossacks: European Wars, w skład którego poza standardową, podstawową edycją tego tytułu wchodzą także dwa dodatki do niego Cossacks: Back To War oraz Cossacks: The Art of War.
Imperium Romanum
Strategiczne 22 lutego 2008
Imperium Romanum to strategia pozwalająca graczowi wcielić się w rolę zarządcy rzymskiej prowincji w starożytności i doprowadzić ją do jej jak największego rozkwitu. Autorzy, studio Haemimont Games, włożyli dużo pracy w to, aby tytuł ten jak najstaranniej odzwierciedlał historyczne realia.
Ixion
Strategiczne 7 grudnia 2022
Strategia ekonomiczna typu city builder, w której zarządzamy potężną stacją kosmiczną. W Ixion musimy dbać o infrastrukturę, opracowywać nowe technologie, a także zarządzać populacją i stawiać czoła rozmaitym problemom.
Kingdom Rush Vengeance
Strategiczne 22 listopada 2018
Czwarta odsłona cyklu strategii tower defense Kingdom Rush. Gracze przenoszą się do fantastycznej krainy pełnej magii, potworów i rycerzy. Tym razem głównymi bohaterami są jednak mroczne armie potężnego Vez’nana, który szuka zemsty za upokarzające porażki w przeszłości. Aby mu w tym pomóc, musimy wznosić budynki obronne, rzucać czary oraz wysyłać do walki wyspecjalizowanych żołnierzy – wszystko po to, by powstrzymać atakujących wojowników przeciwnika.
Victory at Sea: Atlantic
Strategiczne 5 kwietnia 2024
Trzecia część zapoczątkowanej w 2014 roku serii drugowojennych RTS-ów, które skupiają się na działaniach na morzu. Jak sugeruje tytuł, w Victory at Sea: Atlantic bierzemy udział w operacjach na Oceanie Atlantyckim.
Europa Universalis IV: King of Kings
Strategiczne 6 listopada 2023
Dodatek do historycznej gry strategicznej Europa Universalis IV z 2013 roku. Rozszerzenie King of Kings wprowadza m.in. nowe wydarzenia, reformy czy jednostki, skupiając się przy tym na Persji, Cesarstwie Bizantyjskim oraz sułtanacie mameluków.
Steel Division 2: Tribute to Normandy '44
Strategiczne 9 kwietnia 2024
Dodatek do drugowojennej gry strategicznej z 2019 roku. Steel Division 2: Tribute to Normandy '44 wprowadza zawartość związaną z kampanią w Normandii z 1944 roku, która obejmuje dywizje z pierwszej części serii, a także nowe grupy bojowe i jednostki.
Imperial Glory
Strategiczne 17 maja 2005
Inspirowana serią Total War gra strategiczna, w której obejmujemy kontrole nad jednym z pięciu dziewiętnastowiecznych imperiów: Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji, Prusów lub Austro-Węgier. Naszym państwem zarządzamy w trybie turowym. Natomiast olbrzymie bitwy rozgrywane są w czasie rzeczywistym.
Mayday: Conflict Earth
Strategiczne 28 kwietnia 2000
Przedstawiciel gatunku strategii czasu rzeczywistego, w którym stajemy sie dowódca wojsk jednego z trzech wielkich ziemskich ugrupowan walczacych ze soba o wladze i dostep do surowców naturalnych.
Myth: Kodeks Absolutu
Strategiczne 18 lutego 2002
Myth: Kodeks Absolutu to pełna kolekcja gier należących do jednej z najlepszych strategicznych serii w historii gier komputerowych.
Earth 2150: The Moon Project
Strategiczne 29 października 2000
The Moon Project jest kontynuacją gry Earth 2150. United Civilized States i Lunar Corporation współzawodniczą ze sobą w zupełnie nowym otoczeniu - całkiem nowe potyczki, nowe jednostki, budynki, utwory muzyczne i wiele więcej. Wbudowana możliwość gry sieciowej przez serwery EarthNet.
Earth 2150: Escape from the Blue Planet
Strategiczne 13 czerwca 2000
Ziemię i jej księżyc czeka kosmiczna katastrofa. Jedyną nadzieją na ocalenie jest ucieczka. Ponieważ do zbudowania jednostek ewakuacyjnych potrzebne są duże ilości surowców przeżyje ten, który przejmie nad nimi kontrolę.
Emergency 2012
Strategiczne 29 października 2010
Następna część strategicznej gry taktycznej o tematyce katastroficznej, wyprodukowana przez studio Quadriga Games. Ponownie wcielamy się w szefa służb ratowniczych, mających uporządkować miejsce każdego wypadku, a w pierwszej kolejności pomóc poszkodowanym. Tym razem fabuła nawiązuje do globalnych katastrof będących przesłankami końca świata. Możemy kontrolować więcej jednostek, grafika uległa poprawieniu, a rozgrywkę solo uzupełnia tryb dla wielu graczy.
Król Artur
Strategiczne 24 listopada 2009
Połączenie strategii turowej z RTS-em, w której dane nam jest wcielić się w samego legendarnego, tytułowego władcę Brytów i na nowo spisać jego historię. Rozgrywka podzielona została na dwie płaszczyzny.