grałem, fajna, grafika pomysłowa, choć racja szybka i krótka (jak się pospieszymy w 30 min) ale dla mnie fakt ze to innowacja nigdy nie widziałem podobne i tak udanej gry, mam nadzieje ze zrobią SH 2 bardziej rozbudowaną :D
Pare lat temu pisalem dokladnie taka sama gre tylko bez tak rozwinietej opcji zabawy czasem. Stylistyka bardzo podobna, biel i czerwien ale to nie wrogowie mieli byc czerwoni tylko sama krew, przez co kazdy poziom pod koniec byl pokolorowany. Niestety braklo czasu i checi.
Fajnie ze wyszla gra podobna do mojego pomyslu. Jeszcze nie gralem ale na pewno to zrobie, bo wyglada na niezla zabawe :)
Według mnie gra byłaby fajna jakby miała normalną grafike i było widać jak w spowolnieniu krew się rozpryskuje albo się po prostu zwykłe rany postrzałowe pojawiają. Bo takie proste modele 3d jakieś takie... ani Tronowe, ani Matrixowe a już na pewno nie Tarantinowe.
"Grafika"... no tutaj już gratuluje narzekania w tej grze na grafike... Wracaj do wiedźmina.
Kupione za grosze.. (jakieś 35 złotych), więc zaraz pogram i się okaże czy coś więcej niż "tech demo"
Edit: Pograłem i.. nie żałuję, póki co dobrze wydane pieniądze :)
Wracam dalej pykać..
mam gtx 970 i i5 4590. Gra działała gdzieś tak w około 8-25 fps. Ta gra jest tragicznie zoptymalizowana, bez vsynca nie osiągałem nawet kilku fps, a zużycie procesora sięgało 100%. Jak dobrze, że można odzyskać pieniądze od takich bubli.
Mam GTX 970 i i5 4460. Gra chodzi na maksymalnych bez żadnych ścin w 60 klatkach.
Mam laptopa z i5 i GT540M - i gra działa płynnie.. więc chyba masz tragicznie zasyfiony system lub nie do końca oryginalną wersję.
Coś mocno nie tak z Twoim kompem. U mnie na starusieńkim Core 2 Duo 2,8 i Radeonie 4800 śmiga bez najmniejszego problemu.
Taka produkcja powinna mieć w standardzie prosty edytor poziomów, bądź wsparcie dla modów - bez tego jest to jedynie krótka ciekawostka. Twórcy powinny nad tym pomyśleć, jeśli jeszcze tego nie zrobili.
Kilkanaście razy grałem w prototyp SUPERHOT i wiedziałem, że wyjdzie coś wspaniałego. Widzę, że się nie myliłem.
Wielokrotnie widziałem narzekania na tragiczną optymalizację, tymczasem dla testu odpaliłem grę na słabiutkim 5 letnim laptopie (i3 330, 4 gb ram, geforce 310m, czyli ZNACZNIE poniżej wymagań minimalnych) i spodziewałem się, że będzie niegrywalna, a okazało się, że chodzi zupełnie płynnie w natywnej rozdziałce (jedynie cienie ustawiłem na low).