Poradnik do gry - Statek | Złoto i Chwała Droga do El Dorado poradnik Złoto i Chwała: Droga do El Dorado
Ostatnia aktualizacja: 25 września 2019
1. Weź jabłko leżące na ziemi.
2. Wespnij się po balu do kraty.
3. Daj jabłko Altivo.
W ramach wdzięczności za jabłko Altivo zrzuci Ci hak. Nieszczęśliwie uderzy on Miguela w głowę i spowoduje że straci on przytomność.
4. Weź hak.
5. Użyj haka na drabince sznurowej.
6. Wyjdź po drabince.
7. Podejdź do kraty i weź ciasteczka.
8. Zawołaj małpę i daj jej dwa ciastka biorąc w zamian różowy i zielony klucz.
9. Przejdź po wystających z sufitu hakach na drugą stronę ładowni i użyj kluczy na znajdujących się tam drzwiach z dwoma zamkami.
Gdy zobaczy cię stojący obok armaty marynarz zostaniesz strącony z powrotem do ładowni. Miguel obudzi się i przejmiesz nad nim kontrolę.
10. Spójrz na drabinkę sznurową.
11. Porozmawiaj z Tulio, jego stukanie głową w ścianę spowoduje że drabinka sznurowa spadnie na dół, a on sam straci przytomność.
12. Otwórz kratkę znajdującą sie w podłodze ładowni.
Altivo zrzuci ci kolejny hak.
13. Weź hak.
14. Pójdź do pomieszczenia w którym znajduje się marynarz czyszczący armaty, schylając się przejdź za jedną z armat i weź znajdującą się tam chustę.
Marynarz weźmie Cię za jednego z ludzi Cortez'a i da Ci skarpety.
15. Wyczyść armatę, będziesz mógł wziąć ciastka.
16. Otwórz kratkę znajdującą się w podłodze ładowni i podeprzyj ją hakiem, a następnie wrzuć do środka ciastka. W tak utworzoną pułapkę złapie się szczur.
17. Użyj skarpety na kratce, złapiesz do niej szczura.
18. Pokaż szczura marynarzowi.
Marynarz zemdleje.
19. Użyj skarpety na dzbanie z oliwą.
20. Zapal nasączoną oliwą skarpetę od lampy.
Miquel podpali armatę która wystrzeli i zrobi dużą dziurę w burcie statku. Hałas obudzi Tulio, który dołączy do Miguela.
21. Wyjdź przez powstałą wyrwę na zewnątrz.
Tulio wespnie się na pokład statku i przejmiesz nad nim kontrolę.
22. Weź linę do której przywiązany jest koń.
23. Przywiąż linę do haka wystającego z burty.
Lina pozwoli Miguelowi wspiąć się na pokład.
24. Spróbuj przekręcić korbę spuszczającą szalupę, Tulio jest za słaby więc zrobi to Miguel.
25. Weź jabłko z beczki.
26. Połóż jabłko na desce na którą osunęła się łódź.
Altivo chcąc wziąć jabłko wejdzie na deskę i spowoduje że łódź zostanie opuszczona na wodę.
Koniec części drugiej