Sztab Trupiej Główki | Sekrety w Wolfenstein The New Order poradnik Wolfenstein: The New Order Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019 6969 Następna Sekrety Szpital Poprzednia Misje Główne Powrót do Sztabu Trupiej Główki Legenda Wolfenstein The New Order - Sztab Trupiej Główki M - Mapa Szyfr Enigmy Ulepszenie energii Złoto List Szyfr Enigmy 1Po wejściu do bunkra północnym wejściem skręć w prawo Jeśli wszedłeś do bunkra poprzez zniszczenie wrót to szyfr znajdziesz na parterze w bocznym pomieszczeniu po prawej. Szyfr 1:1 Mapa bunkraPrzed schodami na tym korytarzu skręć w lewo Przed schodami, w pokoju po lewej, na których będzie stał oficer i żołnierz z działkiem stacjonarnym. Złoto 1Idź prosto między schodami i na końcu skręć w lewo Po walce z oficerem który będzie stał na schodach w bunkrze, będąc na parterze pójdź dalej miedzy schodami, a na końcu wejdź do szybu i przeciśnij się do pokoju ze złotem. Szyfr Enigmy 2W pokoju z trzema wajchami Po unieszkodliwieniu pierwszego działa, w pokoju gdzie będą trzy wajchy. Pociągnij pierw lewą, potem prawą, a na końcu środkową by otworzył się sekretny pokój gdzie znajdziesz drugi szyfr enigmy. Szyfr 1:2 List 1W pokoju o czerwonym świetle Po unieszkodliwieniu pierwszego działa i po walce z następną hordą nazistów przy torach. W czerwonym pokoiku po prawej, przed schodami wyżej. Złoto 2Przy czerwonych, zamkniętych drzwiach Po unieszkodliwieniu drugiego działa i zniszczeniu samolotu blokującego drogę. Przy czerwonych, zamkniętych drzwiach kucnij i zabierz złoty kielich spod płachty po prawej stronie. Szyfr Enigmy 3W tym pokoju za sceną z mechanicznym psem Po scence w której towarzysze ratują cię przed mechanicznym psem nie łap się jeszcze za rękę towarzysza. Pobiegnij przez zwłoki dalej, a na skrzyni w pomieszczeniu znajdziesz Szyfr 1:3. Mapa SztabuProsto, a następnei w prawo, po schodach Tam gdzie będzie się przechadzał patrolujący oficer piętro niżej. Złoto 3W tym pokoju będzie puchar Po otworzeniu bramy zeskocz po łańcuchu niżej, następnie idź cały czas korytarzem prosto, a na rozwidleniu skręć w prawo. Dalej biegnij, aż do pokoju z zastawionym stołem. Tam w pokoju znajdziesz puchar. Szyfr Enigmy 4Na beczce pod kładkami Po otworzeniu bramy zeskocz po łańcuchu niżej, następnie biegnij cały czas korytarzem prosto, a na rozwidleniu skręć w lewo. Dojdziesz do drewnianych kładek. Zeskocz do dziury i tam znajdziesz Szyfr enigmy 1:4. Złoto 4Złoty miecz w sali ze spiralnymi schodami Po otworzeniu bramy zeskocz po łańcuchu niżej, następnie biegnij cały czas korytarzem prosto, a na rozwidleniu skręć w lewo. Przejdź po kładkach, następnie w prawo po schodach. A przy wielkim portrecie, po prawej stronie zabierz rycerzowi złoty (nie stalowy) miecz. Szyfr Enigmy 5Wejdź w interakcję z pomnikiem rycerza po lewej Po otworzeniu bramy zeskocz po łańcuchu niżej, następnie biegnij cały czas korytarzem prosto, a na rozwidleniu skręć w lewo. Przejdź po kładkach, następnie w prawo po schodach. A przy wielkim portrecie wejdź w interakcję z mieczem po lewej stronie obrazu. Obraz się otworzy, a ty przejdź korytarzem na sam koniec. Otwórz kratkę wyjściową, zabij oficera, a ze stołu weź Szyfr 1:5. Złoto 5Sekret w zamkniętej skrzyni Po tym jak usłyszysz przez radio od Fergusa, że twoich przyjaciół przygwoździli na dziedzińcu na korytarzu przed tobą w skrzyni, którą musisz zniszczyć będzie puchar (Po walce z psem). Szyfr Enigmy 6W tej dziurze po prawej, na dziedzińcu Podczas walki na dziedzińcu idź cały czas po prawej stronie ścian, aż nie dotrzesz do dziury, w której będzie leżał Szyfr 1:6. Szyfr Enigmy 7W szafce na wprost, po prawej Po tym jak spadniesz do krematorium. W szafce po prawej od drzwi, do których potrzebujesz klucz znajduje się Szyfr 1:7. Następna Sekrety Szpital Poprzednia Misje Główne Powrót do Sztabu Trupiej Główki