Wizards & Warriors - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Grę zaczynamy od wykreowania możliwie jak najlepszej ekipy. Moim skromnym zdaniem warto mieć w drużynie przynajmniej dwóch wizardów, ponieważ jak wykazują późniejsze statystyki po osiągnięciu przez nich wyższych poziomów magii i nauczeniu się mocnych obszarowych czarów ofensywnych stają się wręcz maszynkami do zabijania. Moi magowie pod koniec gry mieli na swoim koncie około 80% zabitych potworów. I tu jeszcze jedna uwaga - najlepiej na początku rozwijać u każdego tylko jeden z kanonów magii dopóki nie dojdziemy w nim na najwyższy poziom.
Postacią, bez której naprawdę będzie trudno ukończyć grę jest rogue. Trzeba go jak najprędzej wyszkolić w umiejętności traps & locks, tak do 7-8 poziomu. Wystarczy to praktycznie do otworzenia wszystkich skrzynek i rozbrojenia większości pułapek występujących w grze.
Co do pozostałych trzech postaci to zdania są podzielone. Albo jeden kapłan (koniecznie, w końcu ktoś musi leczyć) i dwóch wojowników (ja jestem jednak za taką opcją), albo odwrotnie. W przypadku, gdy będziemy mieć dwóch wojowników warto jednego z nich szybko zrobić paladynem. Może wtedy używać czarów z kanonu spirit i wspomagać w leczeniu. Szkoda, że tak późno, bo dopiero pod koniec gry możemy znaleźć jajka raptora konieczne przy awansie postaci na rangera (jako jedyny oprócz kapłana może używać magii vine).
Gra rozgrywa się na trzech ogromnych mapach połączonych miastami. Wchodząc jedną bramą miasta wychodzimy drugą na teren następnej lokacji. Opis przejścia gry przedstawiony poniżej też podzieliłem na trzy części. W każdej przedstawiam sposób możliwie najszybszego zakończenia etapu. Można oczywiście rozegrać to w inny sposób, ale zależy to już tylko od grającego.
Autor Poradnika
Adam Bilczewski
Informacje o Wizards & Warriors - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016
Poradnik zawiera : strony: 5.
Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.