Marketing w Weedcraft Inc Weedcraft Inc poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 5 czerwca 2019
Z postępem rozgrywki w Weedcraft Inc uzyskasz dostęp do marketingu. Jego umiejętne wykorzystanie może dać Ci znaczą przewagę. Pozwoli on wpłynąć na twój wizerunek oraz skłonić nowe grupy społeczne do zakupu twojego towaru. Możesz go także wykorzystać do antyreklamy konkurencji. Poniższy rozdział zawiera omówienie tej mechaniki oraz porady jak skutecznie ją wykorzystać.
Z marketingiem wiąże się błąd. Możliwe, że po zakończeniu danej kampanii, produkcja przyspieszy czas o kilka miesięcy generując za każdy z nich ujemny przychód. Spowoduje to przegraną przez bankructwo, a sam ekran końca gry będzie się pętlił w nieskończoność. W celu naprawy błędu musisz wczytać ostatni ręczny zapis gry i w czasie trwania kampanii dokonać kolejnego ręcznego zapisu.
Marketing dzieli się na trzy kategorie każda z nich wpływa na rozgrywkę w innym stopniu. Charakterystyka poszczególnych z nich została ukazana w poniższej tabeli:
Nazwa kampani | Na Co wpływa? | Zastosowanie |
Kampania społeczna | Zwiększa poparcie dla marihuany | Cześć grup społecznych jest bardzo konserwatywna, a ich poparcie dla marihuany jest bardzo niskie. Jeśli uda Ci się je zwiększyć zaczną oni kupować towar i pozyskasz kolejne rynki zbytu. |
Reklama odmiany | Zwiększa zadowolenie z danej odmiany u konkretnej grupy społecznej | Jeśli masz miejscówkę, w której ocena twojej odmiany jest niższa niż u konkurencji, to możesz wykorzystać ten rodzaj kampanii, to zmiany takiego stanu rzeczy |
Antyreklama | Pogorszenie opinii o konkurencji | Jeśli chcesz zyskać większą przewagę nad konkurencją to możesz wykorzystać tą formę marketingu to pogorszenia opinii o nich wśród klientów. |
W przypadku każdej kampanii musisz wybrać szereg parametrów, które definiują to w jakim stopniu i do kogo trafi ta reklama. Większość elementów do wyboru jest wspólna. Jest to czas trwania, środek przekazu i tematyka, do której ma się ona odwoływać. Siła działania kampanii zależy od dobranych parametrów. Jeśli dobierzesz je niewłaściwe to cała akcja może skończyć się fiaskiem. Tak więc jeśli chcesz zyskać poparcie, że strony grup skupionych wokół nauki tak jak np. Technokraci, to musisz wykorzystać Internet i odwoływać się do haseł takich jak edukacja czy technologia. Grupy bardziej konserwatywne takie jak emeryci będą preferować gazety i odwołania do rodziny. Do klasy średniej jak radni dotrze natomiast telewizja i hasła związane z pracą i pieniędzmi.
Czas trwania kampanii jest równoznaczny z czasem trwania jej efektów. Im dłużej jednak będziesz chciał ją prowadzić tym większe koszty poniesiesz. Optymalną opcją jest wybranie półroczne kampanii. Masz także ograniczenie co do liczby prowadzonych jednocześnie kampanii. Dlatego musisz dokładnie analizować sytuację i decydować która opcja jest w danym momencie najbardziej opłacalna.