Grymuary w akcie III gry Warhammer Vermintide 2 Warhammer Vermintide 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 20 lipca 2018
- Pod prąd (Againt the Grain)
- Imperium w Płomieniach (Empire in Flames)
- Ropiejąca Ziemia (Festering Ground)
- Obóz wojenny (The War Camp)
- The Skittergate - finałowa misja
Pod prąd (Againt the Grain)
Pierwszy grymuar w misji Pod prąd odnajdziesz w domu widocznym na obrazku. Wejdź do niego.
W środku zabierz beczkę z prochem i zejdź do piwnicy.
W piwnicy znajdziesz miejsce widoczne na obrazku - rzuć tam beczkę z prochem. Beczka wybuchnie i otworzy dostęp do pomieszczenia, w którym znajdziesz grymuar.
Drugi grymuar znajduje się na ruinach wieży pod stodołą, którą musisz otworzyć - grymuar jest zaznaczony na niebiesko na obrazku.
Skorzystaj z drabiny po lewej stronie ruin, a następnie wejdź na dach domu (również po drabinie).
Z dachu skocz na widoczną platformę, a potem na drewniane platformy wokół wieży. Stąd będziesz mógł zebrać drugi grymuar.
Imperium w Płomieniach (Empire in Flames)
Pierwszy grymuar odnajdziesz w miejscu widocznym na obrazku. Zwróć uwagę na schody oraz dwa sztandary Chaosu. Nie wchodź na schody, tylko skręć w prawo.
Wejdź do pierwszego budynku.
Przez okno ujrzysz grymuar, ale stąd nie da się go zabrać. Musisz strzelić w beczkę z prochem, a następnie wyjść z domu i udać się w tamto miejsce.
Wybuch beczki z prochem stworzy małe przejście - musisz kucnąć, aby tam wejść. W środku znajdziesz grymuar.
Drugi grymuar znajduje się w lokacji Cheese Traders Guild na budynku widocznym na obrazku (a na niebiesko został oznaczony grymuar).
Obok budynku znajdziesz wózek oraz skrzynki - najpierw skocz na wózek, a potem na skrzynki.
Ze skrzynek skocz na lampę.
A teraz musisz skakać po wystających belkach budynku - po nich dostaniesz się do ostatniego grymuaru.
Ropiejąca Ziemia (Festering Ground)
Poszukiwania pierwszego grymuaru w misji Ropiejąca Ziemia musisz rozpocząć już na samym początku rozgrywki. Przy mostach widocznych na obrazku zeskocz na dół.
Skieruj się do drogi prowadzącej do góry.
Po drodze trafisz na szkielet, a obok niego będzie leżał klucz - zabierz go (bez klucza nie ma możliwości zdobycia grymuaru).
Kieruj się dalej zgodnie dostępną drogą oraz wyznaczoną misją, aż trafisz na lokacje widoczną na obrazku.
Po kolejnych platformach schodź coraz niżej.
Gdy zejdziesz na sam dół, skręć w prawo w wąskie przejście - odnajdziesz tam skrzynię z grymuarem. Skrzynie otwiera się za pomocą zdobytego wcześniej klucza.
Drugi grymuar odnajdziesz w lokacji Buckhorn Gorge, a właściwie tuż przy wychodzeniu z niej. Stań na ostatniej platformie, tak aby widzieć obóz na obrazku.
Przejdź do lewej krawędzi i zlokalizuj półkę skalną - skocz na nią.
Kieruj się dostępną drogą, aż trafisz do miejsca ze skrzynią - w środku znajdziesz grymuar.
Aby wyjść z tego miejsca, skorzystaj z drabiny znajdującej się na prawo od skrzyni z grymuarem.
Obóz wojenny (The War Camp)
Pierwszy grymuar w misji Obóz wojenny odnajdziesz od razu po wejściu do lokacji Froschdorf - po prawej stronie mapy zlokalizuj ruiny budynku. Następnie wskocz na wystające belki.
Stąd będziesz mógł skoczyć do wnętrza ruin.
W środku skocz do niewielkiej dziury w ziemi.
Na dole odnajdziesz pierwszy grymuar.
Odnalezienie drugiego grymuaru wymaga zapalenia trzech świec w lokacji The Blot Tree.
Pierwszą odnajdziesz od razu po zeskoczeniu do lokacji - po prostu obróć się i zlokalizuj świecę między skałami.
Po zapaleniu pierwszej świecy trzymaj się prawej strony mapy i kieruj do obiektu widocznego na obrazku.
Dotrzesz do małego obozu, a za namiotem odnajdziesz drugą świecę.
Następnie wróć do środkowej części mapy i kieruj się przed siebie, aż trafisz na drogę widoczną na obrazku.
Na jej końcu odnajdziesz półkę skalną - zeskocz tam.
Tutaj znajdziesz trzecią świecę.
Po zapaleniu trzech świec, piedestał z grymuarem wysunie się. Znajdziesz go mniej więcej w środkowej części lokacji. Najlepiej kierować się w stronę miejsca, w którym zapaliłeś pierwszą świecę.
The Skittergate - finałowa misja
Niniejsza strona zawiera lokalizacje wszystkich grymuarów w finałowej misji gry Warhammer: Vermintide 2, czyli The Skittergate. Misja odblokowuje się po przejściu wszystkich trzech aktów.
Pierwszy grymuar znajduje się w lokacji Under-Helmgart - dotrzesz do niej niedługo po rozpoczęciu rozgrywki. Ujrzysz ruiny widoczny na obrazku, a grymuar znajduje się na ich szczycie. Wystarczy skręcić w prawo i wąskim przejściem dostać się na górę.
Niedaleko od lokalizacji pierwszego grymuaru znajduje się drugi grymuar. Gdy ujrzysz miejsce widoczne na obrazku, spójrz w lewo.
Na linie wisi skrzynka - musisz strzelić w linę, aby spuścić skrzynię na dół.
Następnie zeskocz niżej do miejsca rozbicia skrzyni - w środku znajdziesz drugi grymuar.