Atrybuty | Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 lipca 2018
Każda z klas postaci w Warhammer 40000 Inquisitor Martyr posiada trzy atrybuty, które odzwierciedlają jej indywidualne zdolności. Rozwijane są one za pomocą punków atrybutów. Uzyskanie takiego punktu wiąże się z osiągnięciem odpowiedniego Heroicznego Czynu. Punk ten może być przeznaczony na dowolny atrybut, lub z góry przypisany do konkretnego z nich.
Każdy kolejny punkt podnosi określony atrybut o określoną wartość. Dodatkowo po zebraniu odpowiedniej ilości punktów, będącej wielokrotnością liczby 5, zostanie zaliczony etap rozwoju atrybutu. Wiąże się to z dodatkowymi premiami do zdolności postaci. W tym rozdziale znajdziesz dokładne informacje odnośnie atrybutów każdej z klas postaci.
Zabójczyni
Zabójczyni posiada następujące atrybuty:
Celność - ten atrybut wpływa na siłę ataku postaci oraz przyznaje premie za wykonanie określonych ataków. Każdy następny poziom dodaje 1% premii do obrażeń zadawanych wręcz i na dystans. Wyróżnia się następujące etapy:
- Demontaż - dodaje 10% premii do obrażeń osłabiających. O
- Kontruderzenie - każde trafienie dodaje 5% premii do odporności na osłabienie.
- Oportunizm - ataki z zaskoczenia dają 20% premię do obrażeń.
- Euforia - każde trafienie daje 5% premii do punktów wytrzymałości.
- Nadbieg - każde trafienie daje na 5s 10% premii do obrażeń.
Przetrwanie - wpływa na ilość punktów wytrzymałości oraz zdolności ułatwiające przeżycie postaci. Każdy kolejny poziom daje 20% premii do punktów wytrzymałości oraz odporności na osłabienia. Dodatkowo dodaje też 0,5% szansy na wykonanie uniku. Wyróżnia się następujące etapy:
- Pęd - stan zaskoczenia daje 5% premii do umiejętności uniku.
- Immunofluks - 2% premii do czasu działania inokulatora.
- Przyspieszenie - dodaje 5% premii do szybkości postaci.
- Karnofagia - każdy zabity przeciwnik daje 40 punktów wytrzymałości.
- Płynna Natura - każdy zabity przeciwnik daje na 5s 10% premii do uników.
Żądza krwi - ten atrybut ma wpływ na ilość adrenaliny. Każdy poziom dodaje 2 punkty premii do adrenaliny i zwiększa szanse na trafienie krytyczne o 0,25%. Wyróżnia się następujące etapy:
- Ukryta rezerwa - każdy wykorzystany punt adrenaliny, daje premię 0,5% odporności na osłabienia i punktów wytrzymałości.
- Kaleczenie - zwiększa o 5% siłę trafienia krytycznego.
- Uścisk ciała - każdy wydany punkt adrenaliny daje na czas 5s 1% premię do zadawanych obrażeń.
- Kipiel krwi - stan zaskoczenia daje 200% premii do punktów adrenaliny.
- Święty mord - każdy zabity przeciwnik daje na czas 5s 5% premii do szansy i siły obrażeń krytycznych.
Krzyżowiec
Krzyżowiec posiada następujące atrybuty:
Wojaczka - ten atrybut wpływa na siłę ataku postaci oraz jej prędkości. Każdy następny poziom dodaje 1% premii do obrażeń zadawanych wręcz i na dystans. Wyróżnia się następujące etapy:
- Burzenie - daje 25% premii do obrażeń służącym do niszczenia osłon.
- Odbicie - 5% premii do odbitych obrażeń.
- Mobilność - zwiększa prędkość ruchu postaci o 5%.
- Precyzja - zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 5%.
- Wiedza o bestiach - zwiększa obrażenia zadawane jednostkom elitarnym o 15%.
Niezniszczalność - wpływa na ilość punktów wytrzymałości oraz zdolności ułatwiające przeżycie postaci. Każdy kolejny poziom daje 40 punktów wytrzymałości i odporności na obrażenia.
- Hemofagia - uaktywnienie inokulatora daje 10% premii do uzdrawiania
- Odświeżenie - 30 punktów premii do regeneracji punktów wytrzymałości co sekundę
- Salamandra - dodaje 10% premii do odporności na ogień
- Nieustępliwość - dodaje 10 premii do odporności na obrażenia fizyczne
- Absorbcja - daje 5% premii do zmniejszenia obrażeń
Cnota - ten atrybut ma duży wpływ na ilość punków skupienia oraz na odporności na osłabienie. Każdy następny poziom dodaje 2 punkty premii do skupienia i daje 1% premii do zadawanych obrażeń osłabiających.
- Czystość - odporność na Osnowę jest zwiększona o 10 punktów.
- Nieugiętość - daje 250 punktów premii do odporności na osłabienia
- Wigor - każdy wykorzystany punt skupienia, daje premię 0,5% odporności na osłabienia i punktów wytrzymałości.
- Poświęcenie - daje punkt premii do skupienia na sekundę
- Miażdżyciel - gdy status osłabienia jest zielony, dodawane jest 10% premii do brażeń.
Psionik
Psionik posiada następujące atrybuty:
Moc - wpływa na siłę obrażeń. Każdy kolejny poziom daje 1% premii do obrażeń. Wyróżnia się następujące etapy:
- Demontaż - zwiększa ilość zadawanych obrażeń osłabiających o 10%.
- Drenaż ducha - gdy ciepło Osnowy osiągnie wartość 75% maksimum, siła zadawanych obrażeń zwiększa się o 10%.
- Krew Gwiazd - daje 5% premii do obrażeń zadawanych przez Osnowę.
- Precyzja - zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 0,05%.
- Kanał bólu - daje premię do obrażeń zadawanych zaklęciami psionicznymi, równą połowie wartości procentowej straconych punktów wytrzymałości.
Odporność - wpływa na ilość punktów wytrzymałości oraz odporność na Osnowę. Każdy kolejny poziom daje 30 punktów wytrzymałości i +1 odporności na Osnowę. Wyróżnia się następujące etapy:
- Immunofluks - 1% premii do czasu działania inokulatora.
- Kontruderzenie - każde trafienie dodaje 5% premii do odporności na osłabienie.
- Przyspieszenie - dodaje 5% premii do szybkości postaci.
- Bioodporność - zwiększa wszystkie odporności o 3.
- Wieczność - gdy ciepło Osnowy osiągnie wartość 75% maksimum, Inkwizytor jest odporny na obrażenia podczas rzucania zaklęć.
Psychiczne skupienie - wpływa na ciepło Osnowy i trafienia krytyczne. Każdy kolejny poziom dodaje 2 do puli ciepła Osnowy i 0,5 do siły tafienia krytycznego. Wyróżnia się następujące etapy:
- Przekleństwo demonów - daje 5% premii do obrażeń przeciwko demonom.
- Concordia - zmniejsza 0 10% koszt ciepła Osnowy przy rzucaniu zaklęć.
- Dostrojenie - każde użycie zdolności broni psionika, koszt ciepła osnowy jest zmniejszony o 3.
- Osnowa czasu - skraca czas regeneracji zaklęć o 10%.
- Święta aura - zwiększa szansę na przekształcenie negatywnej anomalni Osłony w pozytywną zwiększa się o 20%.