Lista Animatroników w Ultimate Custom Night Ultimate Custom Night poradnik, solucja
W Ultimate Custom Night jest wiele zabawek - animatroników - które działają według określonych zasad. Znajdziesz tu porady jak radzić sobie z poszczególnymi animatronikami.
Ostatnia aktualizacja: 13 lipca 2018
Każdy animatronik charakteryzuje się unikalnym wzorcem zachowania, a powstrzymanie go wymaga wykonania określonej czynności. Poniższa tabela zawiera spis wszystkich animatroników w Ultimate Custom Night.
Ikona | Imię | Zasada działania i jak z nim walczyć |
Freddy Fazbear | Pojawia się w korytarzu na lewo od biura. Jest widoczny w czterech fazach. Z każdą kolejną zbliża się on do drzwi. Jest on wrażliwy na temperaturę, więc im jest ona wyższa tym szybciej zbliża się on do drzwi. W momencie, gdy będzie on w ostatniej fazie, zamknij lewe drzwi. | |
Bonnie | W porównaniu do większości animatroników, Bonnie nie chce cię zabić, a jedynie utrudnić twoją rozgrywkę. Znajdziesz go w Pirate's Cove. Jeśli wiesz, że się tam znajduje, pod żadnym pozorem, nie przełączaj się na tą kamerę. Jeśli spojrzysz na Bonnie, tymczasowo uszkodzi ona system monitoringu. Uwaga: Jeśli w grze jest jednocześnie Foxy, to znajdują się w Pirate's Cove oni na zmianę. O tym, kto akurat się tam znajduje informuje figurka na biurku. | |
Chica | Znajduje się ona w kuchni, gdzie bawi się ona pozytywką. Gdy przełączysz widok na kamerę w kuchni i nie będziesz słyszeć żadnych dźwięków to opuściła ona kuchnię. Wówczas musisz uruchomić globalną pozytywkę, by odwrócić jej uwagę. | |
Foxy | Znajdziesz go w Pirate's Cove. Musisz zerkać na niego w miarę często. W innym wypadku zacznie stopniowo tracić elementy swojej konstrukcji, tak by odbudować się w twoim biurze. Uwaga: Jeśli w grze jest jednocześnie Bonnie, to znajdują się w Pirate's Cove oni na zmianę. O tym, kto akurat się tam znajduje informuje figurka na biurku. | |
Toy Freddy | Siedzi w pokoju obsługi i gra w analogiczną grę do Five Nights at Freddy's. Musisz rozegrać za niego tą grę, tak by upewnić się, że nie zakończyła się ona Jumpscarem. Jeśli na jego telewizorze zobaczysz napis Game Over, oznacza to że twoja gra również jest skończona. | |
Toy Bonnie | Nie ważne co zrobisz i tak dostanie się on do biura. Kiedy go w nim zobaczysz, szybko nałóż maskę. To go zmyli i da ci on spokój. | |
Toy Chica | Zachowuje się identycznie jak Toy Bonnie. Kiedy zobaczysz go w biurze, nałóż na siebie maskę. To go zmyli i da ci on spokój. | |
Mangle | Mangle przez całą grę znajduje się w kanale wentylacyjnym. Nie ma możliwości wywabienia go stamtąd. Dlatego musisz co jakiś czas zerkać na mapę wentylacji i zamykać włazy do których będzie zbliżać się Mangle. | |
BB | Kolejny animatronik, który cię nie zabije. Zamiast tego wchodzi do biura, przez boczny właz wentylacyjny. Jeśli nie zamkniesz włazu i BB dostanie się do biura. Chwilowo uniemożliwi ci on korzystanie z latarki | |
JJ | Działa podobnie jak BB. Do biura może się dostać tylko jeśli nie zamkniesz bocznego szybu, którym się przemieszcza. Jeśli wejdzie, to chwilowo stracisz kontrolę na drzwiami. | |
Withered Chica | Przemieszcza się po kanałach wentylacyjnych. Opuszcza je tylko w momencie gdy wchodzi do twojego biura. Powstrzymuje ją zamknięcie włazu w wentylacji. Wówczas zaczyna on drogę od nowa. Jeśli jednak się spóźnisz istnieje szansa, że zablokuje się on w wylocie wentylacji. | |
Withered Bonnie | Zachowuje się identycznie jak Toy Bonnie i Toy Chica. Kiedy zobaczysz go w biurze, nałóż na siebie maskę. To go zmyli i da ci on spokój. | |
Marionette | Siedzi w kuchni i bawi się pozytywką. Musisz ciągle sprawdzać na kamerze stan pozytywki i nakręcać ją ponownie. Jeśli to zaniedbasz to wyjdzie ze swojej kryjówki i cię zabije. | |
Golden Freddy | Pojawia się losowo w twoim biurze. Aby uniknąć śmierci z jego ręki, musisz jak najszybciej założyć maskę Freddyego albo rozłożyć monitor. | |
Springtrap | Porusza się w kanałach wentylacyjnych. Wychodzi zawsze przez górny właz. Aby go powstrzymać musisz zamknąć ten właz. W ten sposób wróci on do swojej lokalizacji startowej i ponowi natarcie. | |
Phantom Mangle | Kolejny animatronik, który nie chce cię zabić. Pojawia się losowo na obrazach kamer. Kiedy go zobaczysz, musisz jak najszybciej wyłączyć monitor, lub przełączyć kamerę. W innym wypadku Phantom Mangle pojawi się w twoim biurze i zacznie hałasować. Zwabi to animatroniki wrażliwe na dźwięk | |
Phantom Freddy | Pojawia się w biurze. Im wyższa temperatura tym większa na to szansa. Aby go przegonić musisz skierować na niego latarkę. Jeśli tego nie zrobisz, ekran na chwilę zrobi się czarny, a ty stracisz w tym momencie kontrolę. | |
Phantom BB | Identycznie jak Phantom Mangle pojawia się na obrazie jednej z kamer. Również w tym przypadku musisz zmienić kamerę lub zamknąć monitor. Jeśli się spóźnisz to Phantom BB zabije cię. | |
Nightmare Freddy | Jego nadejście sygnalizują małe pluszowe wersje tego animatronika. Pojawiają się one na twoim biurku. Aby je przepędzić musisz poświecić na nie latarką. Jeśli się spóźnisz Nightmare Freddy zabije cię. | |
Nightmare Bonnie | Pojawi się ona w jednym z korytarzy prowadzących do biura (kamery 1 i 2). Jedynym sposobem na powstrzymanie jej jest zakup za 10 Faz-Coinów maskotki w Prize Counter i danie go Nightmare Bonnie. | |
Nightmare Freadbear | Można go dotrzeć na kamerach tylko i wyłącznie w momencie, gdy jest on przy lewych drzwiach do biura. Powstrzymanie go wymaga zamknięcia tych drzwi zanim uda mu się przez nie przejść. | |
Nightmare | Zachowuje się on identycznie jak Nightmare Freadbear. Również sposób na jego pokonanie jest identyczny. Jedyną różnicą jest to że Nightmare pojawia się w prawych drzwiach do biura | |
Jack-O-Chica | W omoncie gdy temperatura w biurze zacznie rosnąć, pojawi się ona w obu drzwiach. W tym momencie musisz zamknąć obie pary drzwi. Jeśli temperatura przekroczy 100° nie będziesz w stanie jej zatrzymać. | |
Nightmare Mangle | Podobnie jak w przypadku Nightmare Bonnie, w momencie w którym się pojawi musisz udać się do Prize Counter i kupić mu jego pluszowego odpowiednika. | |
Nightmarionne | Pojawia się na ekranie, gdy nie masz włączonego monitora. Kursor nie może być na twarzy Nightmarionne inaczej się zmaterializuje i zabije cię. | |
Nightmare BB | Cały czas znajduje się w twoim biurze. Wyjściowo znajduje się on w pozycji siedzącej. W momencie, kiedy wstanie musisz zaświecić na niego latarką, wówczas wróci do pozycji siedzącej. Jeśli zrobisz do za wolno Nightmare BB zabije cię. Jeśli natomiast skierujesz latarkę na siedzącego Nightmare BB to również zginiesz. | |
Old Man Consequences | Kiedy będzie się zbliżał, pojawi się minigra w której musisz złapać rybkę, naciskając klawisz C. Jeśli ci się nie uda na chwilę stracisz dostęp do monitora. | |
Circus Baby | Analogicznie jak w przypadku Nightmare Bonnie i Nightmare Mangle, w momencie jej pojawienia się na ekranie monitoringu musisz udać się do Prize Counter i kupić jej pluszowego odpowiednika. | |
Ballora | Nie można dostrzec jej w żadnej kamerze monitoringu. O tym czy się zbliża i z której strony informuje cię odpowiednia melodia. Po ustaleniu z której strony ona pochodzi, zamknij drzwi po tej stronie | |
Funtime Foxy | Znajdziesz go za kurtyną na jednej z kamer monitoringu. Obok niego znajdziesz tabliczkę informującą o godzinie rozpoczęcia występu. Może to być dowolna pełna godzina. Musisz wtedy patrzeć na monitoring inaczej Funtime Foxy, ruszy w kierunku biura i nie będziesz mógł go już zatrzymać. Będziesz to musiał powtarzać co godzinę, od pierwszego występu do końca nocy. | |
Ennard | Przemieszcza się kanałami wentylacyjnymi, jednak jego lokalizacja nie jest podawana na ich schemacie. O tym, że Ennard się zbliża poinformuje się skrzypiący dźwięk pochodzący w wentylacji. Po jego usłyszeniu zamknij górny właz. | |
Trash and the Gang | Nie planują cię zabić. Za to skutecznie utrudniają rozgrywkę. Mogą powodować hałas, który zwabi inne animatroniki lub zasłaniać ci widok czy to w biurze czy to na ekranie monitora. | |
Helpy | Okazjonalnie pojawia się na twoim biurku. Musisz na niego kliknąć, w innym wypadku zaatakuje cię. Nie zabije cię, ale hałas sprowokuje do ataku animatroniki wrażliwe na dźwięk. | |
Happy Frog | Siedzi w kanałach powietrznych. Zmierza powoli w twoją stronę. Aby ją odciągnąć musisz użyć dźwięku mylącego. W tym celu kliknij na przewód w okolicy Happy Frog. Automatycznie się do niego uda i przestanie zwracać nia ciebie uwagę. Happy Frog jest niewrażliwa na ogrzewania | |
Mr. Hippo | Zachowuje się niemalże identycznie jak Happy Frog. Z tą różnicą, że oprócz dźwięku mylącego zatrzymuje go także ogrzewanie. | |
Pigpatch | Zachowuje się identycznie jak Mr. Hippo. | |
Nedd Bear | Zachowuje się identycznie jak Mr. Hippo. | |
Orville Elephant | Zachowuje się bardzo podobnie do Happy Frog. Z tą różnicą, że zamiast dźwięku mylącego, musisz użyć ogrzewania, by zatrzymać go w miejscu. | |
Rockstar Freddy | Cały czas stoi w twoim biurze. Co jakiś czas aktywuje się i prosi o 5 Faz-Cionów. Jeśli nie dasz mu ich w odpowiednim czasie to cię zabije. | |
Rockstar Bonnie | Pojawia się w biurze. Aby ją przepędzić musisz wejść do systemu monitoringu. Następnie musisz znaleźć i kliknąć na jej gitarę. Za każdym razem znajduje się ona w innym miejscu. | |
Rockstar Chica | Rockstar Chica atakuje dość często. Musisz ciągle obserwować kamery przy drzwiach do biura. Jeśli pojawi się przy któryś z nich dwukrotnie kliknij na znak mówiący o mokrej podłodze. Jeśli jest on przy drzwiach, przez które zamierza wejść, zrezygnuje z ataku. | |
Rockstar Foxy | Rockstar Foxy z jednej strony jest bardzo przydatny, jednak bywa też zabójczy. W pewnym momencie do biura wleci jego papuga, jeśli na nią klikniesz Rockstar Foxy pojawi się i zaproponuje ci wybór z kilku dostępnych profitów. Po tym wyborze może on spełnić twoją prośbę lub cię zabić. Im wyższa inteligencja animatronika tym wyższa szansa, że cię zabije. | |
Music Man | Najbardziej wrażliwy na dźwięk animatronik. Denerwuje go hałas. Gdy się aktywuje zacznie grać na talerzach. Im szybsze tempo, tym bardziej jest on zły. Jeśli nie zmniejszysz natężenia hałasu zaatakuje cię. | |
El Chip | Animatronik konkurencji. Gdy będzie się zbliżał na ekranie pojawi się reklama. Musisz ją zamknąć odpowiednio szybko, by śmierci z ręki El Chipa. | |
Funtime Chica | Może się pojawić w każdej chwili. Nie zabije cię, ale za to skutecznie rozproszy. Pojawi się w blasku fleszy i na chwilę rozmyje ekran. | |
Molten Freddy | Przemieszcza się kanałami wentylacyjnymi. Aby go zatrzymać musisz zamknąć górny właz wentylacyjny. Możesz go obserwować na schemacie wentylacji. Jeśli jednak tego nie zrobisz wystarczy słuchać. Molten Freddy zaczyna się śmiać, kiedy zbliża się do włazu. | |
Scrap Baby | Pojawia się w twoim biurze. Aby ją przepędzić musisz użyć przycisku do kontrolowanego porażenia, który pojawia się razem z nią. Jeśli się spóźnisz zaatakuje. | |
Afton | Kręci się po kanałach wentylacyjnych, chociaż nie można wykryć jego lokalizacji. Atakuje tylko raz na noc. W tym momencie światła zaczną migać i pojawi się metaliczny dźwięk. Aby uniknąć śmierci zamknij lewy właz wentylacyjny. | |
Lefty | Będzie powoli przemieszczał się w stronę biura. Im głośniej i im większa temperatura tym szybciej będzie się do ciebie zbliżać. Zatrzymać go może tylko uruchomianie globalnej pozytywki. | |
Phone Guy | Może zadzwonić w każdym momencie. Musisz natychmiast wyciszyć rozmowę, klikając na przycisk MUTE, który może pojawić się w każdym miejscu ekranu. |