Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds - poradnik do gry

Two Worlds - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Oberża pod Zardzewiałym Ogrem | Questy w Two Worlds poradnik Two Worlds

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Oberża pod Zardzewiałym Ogrem

Zaginiony patrol

Zleceniodawca: Holi

Reputacja: Bractwo

Młody członek bractwa imieniem Holi chce, byś odnalazł jego brata w kopalni Orna, która jest opanowana przez krasnoludy - Oberża pod Zardzewiałym Ogrem | Questy w Two Worlds - Two Worlds - poradnik do gry

Młody członek bractwa imieniem Holi chce, byś odnalazł jego brata w kopalni Orna, która jest opanowana przez krasnoludy. Ciała patrolu wojowników Bractwa znajdziesz we wschodniej cześci podziemi. Po ich odnalezieniu wróć do Holiego by dostać 540 sztuk złota.

Kopalnia Orna / Niebezpieczni sąsiedzi

Zleceniodawca: Alfron Dekar

Reputacja: Bractwo

Stacjonujący w Oberży pod Zardzewiałym Ogrem Alfron zaproponuje ci misję wyeliminowania przywódcy krasnoludów ze znajdującej się na północny wschód kopalni. Nagrodą ma być 1000 sztuk złota - 300 płacone z góry oraz 700 po wykonaniu zadania. Nie jest to prosta operacja i nie powinieneś przystępować do niej, jeśli nie jesteś dość silny, by walczyć z kilkoma krasnoludami jednocześnie. Przywódcę znajdziesz w centralnej części kopalni - najlepiej postaraj się w pierwszej kolejności wyeliminować jego obstawę, odciągając przeciwników pojedynczo od zgrupowania. Gdy pokonasz wrogiego herszta, wróć do Alfrona po resztę swego wynagrodzenia.

1 - Wejście - Oberża pod Zardzewiałym Ogrem | Questy w Two Worlds - Two Worlds - poradnik do gry

1 - Wejście

2 - Przywódca Krasnoludów

3 - Zaginiony Patrol

Zapomniana mądrość

Zleceniodawca: Elmeir Tanenn

Zrezygnowany najemnik Elmeir da ci klucz do krasnoludzkiego wiru mocy, który znajduje się w krypcie, w której zacząłeś swą przygodę w świecie Two Worlds (na północ od Komorin). Udaj się tam i użyj klucza na zamkniętej dotąd bramie. Wskocz po beczkach na ołtarz i stań w białych płomieniach - otrzymasz 5 dodatkowych punktów umiejętności. Będziesz też musiał pokonać grupę krasnoludzkich duchów.

1 - Oberża pod Zardzewiałym Ogrem | Questy w Two Worlds - Two Worlds - poradnik do gry