[Krzyżowiec] 10. Kraina palm poradnik Twierdza: Krzyżowiec
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
10. Kraina palm
Czas kontynuować nieustanną walkę z wrogiem. Znów powracamy do znanego nam już wcześniej układu 2:2. Co z tego wyniknie? Zobaczymy.
[19] |
[20] |
Jeśli chodzi o tą misję to nasuwają mi się trzy pomysły na jej pozytywne ukończenie. Wszystkie trzy wyjścia wydają się być na jednym poziomie trudności i w zasadzie można wybrać dowolne - wedle własnego uznania. Pierwsze rozwiązanie polega na zastosowaniu znanej nam już metody szybkiego ataku. Budujemy obóz najemników, jak najszybciej wynajmujemy maksymalną ilość asasynów [19] i ruszamy na jednego, a następnie drugiego wroga [20]. Drugie rozwiązanie jest połowicznym połączeniem pomysłu pierwszego i trzeciego. Najpierw wynajmujemy za część złota asasynów, którzy zajmą się jednym z wrogów, a następnie rozbudowujemy twierdzę by później uderzyć zmasowanym atakiem na wroga. Trzecie i ostatnie zarazem wyjście polega na mozolnej rozbudowie bazy i dopiero po osiągnięciu szczytu gospodarczego wyprawie na wrogów. Pomysł ten jak najbardziej realny za sprawą dobrego terenu jaki mamy do dyspozycji. Jeśli wybierzemy tą opcję, to tak naprawdę najlepiej rozpocząć od budowy kopalń i kamieniołomów. Tu wybierajmy tereny pomiędzy naszą bazą a sojusznikiem - to pozwoli na spokojne działanie tych budowli. Duże połacie lasu dostarczą nam wystarczające ilości drewna, a rozległe zielone tereny będą idealnym podłożem pod nasze farmy. Tu w sumie wszystko zależy już tylko i wyłącznie od tego, jak szybko potrafimy stworzyć potężną twierdzę, która zdoła wystawić odpowiednia armię, by zmiażdżyć wroga.