Rozdział 12 - Grimlock Smash | Opis przejścia | Transformers Upadek Cybertronu Transformers: Upadek Cybertronu poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Rozdział 12 - Grimlock Smash
Audio log #48 (Track down Slug)
Rusz przed siebie. Po chwili dotrzesz do lokacji z wodą. Zeskocz na dół i wejdź do pomieszczenia przed tobą. Z prawej strony znajdziesz zniszczonego robota oraz audio log #48 (obrazek). Wróć na górę i kieruj się w stronę wskaźnika.
Audio log #49 (Track down Slug)
W pewnej chwili zarwie się przed tobą podłoga i trafisz do jaskini insektów. Rusz przed siebie i skręć w prawo. W zaułku znajdziesz audio log #49 (obrazek). Podnieś go i kieruj się w stronę znacznika.
Po chwili czeka cię walka z insektami. Rozpraw się z nimi i kontynuuj marsz swoją podróż. W pewnej chwili natkniesz się na Kickbacka, który zacznie przed tobą uciekać. Podejdź do okolicznego filaru (obrazek), przewróć go i przejdź na drugą stronę.
Podążaj ciągle za Kickbackiem. W końcu dotrzesz do sali, gdzie czeka cię walka z insektami. Jeden z nich będzie większy od pozostałych. Kiedy zacznie szarżę wykonaj unik, po czym zaatakuj go od tyłu (obrazek). Kiedy pojawi się odpowiedni komunikat wciśnij F, a Grimlock przemieni się w dinozaura. W tej formie możesz wyprowadzać potężne ataki (lewy przycisk myszy), ziać ogniem (prawy przycisk myszy) lub wykańczać wrogów, co przywraca życie (środkowy przycisk myszy). Rozpraw się z insektami, które cię zaatakują.
Audio log #50 (Find Snarl)
Po walce podejdź do swojego kompana i wciśnij E. Kiedy wyjdziesz na powierzchnię przewróć filar i przejdź przez przepaść. Kiedy Slug powie ci, abyś podążał za nim nie rób tego, tylko wejdź do jaskini z prawej (obrazek). Znajdziesz tam audio log #50.
Rusz w stronę znacznika i eliminuj napotkanych wrogów. W końcu dotrzesz do drzwi. Zniszcz generator z lewej, a kiedy brama trochę się otworzy, podnieś wybuchową beczkę z prawej i rzuć nią w drugi generator znajdujący się za bramą (obrazek).
Wyjdź na zewnątrz, obejdź teren z lewej strony i zaatakuj latające insekty od tyłu (możesz podskoczyć i użyć miecza lub rzucić w nie beczką). Przewróć filar z lewej (obrazek), a potem zacznij walczyć z atakującymi cię insektami. Latające najlepiej strącaj przy pomocy wybuchowych beczek.
Audio log #51 (Find Snarl)
Po walce skorzystaj z pomocy kompana, aby dostać się na górę. Nie wchodź za nim do jaskini tylko przejdź wąskim przejściem z prawej do końca. Znajdziesz tam ostatni audio log #51 (obrazek). Podnieś go i skieruj się do jaskini.
Po chwili znów trafisz na drzwi z generatorem. Wejdź na półkę skalną z prawej, podnieś beczkę i rzuć nią w generator z lewej. Potem szybko podnieś następną beczkę i rzuć nią w układ zasilający za drzwiami (obrazek).
Ruszaj przed siebie. Kiedy dotrzesz do sali z generatorami przemień się w dinozaura i zniszcz je ogniem (obrazek). Następnie przebij się przez kable blokujące przejście do jaskini.
Kiedy trafisz na arenę z uwięzionym Snarlem zostaniesz zaatakowany przez dużą liczbę insektów. Rozprawiaj się z nimi przy pomocy miecza, a do latających podskakuj i również atakuj je swoją podstawową bronią. W pewnym momencie otrzymasz rozkaz o uwolnieniu Snarla. Przemień się wtedy w dinozaura i ogniem zacznij niszczyć zaznaczone na czerwono generatory (obrazek).
Po walce trafisz do obserwatorium. Poczekaj, aż koledzy podłączą Snarla do aparatury medycznej, po czy podejdź do głównego komputera i użyj go (obrazek). Następnie wejdź na podest i porozmawiaj z Optimusem.
Po animacji zacznij szybko lecieć przed siebie (prawy przycisk myszy), uważając na przeszkody. Nie musisz zabijać przeciwników, wystarczy ich mijać. Kiedy wylecisz na otwartą przestrzeń natkniesz się na statek bojowy Decepticonów (obrazek). Wykonuj uniki i ostrzeliwuj go, aż do zniszczenia. Po uczynieniu tego podleć do źródła energii.
Po wylądowaniu rusz przed siebie i podążaj w stronę znacznika eliminując wrogów. W pewnej chwili dotrzesz do laserowej bramy. Podnieś beczkę i rzuć nią w generator (obrazek). Przed kolejnym przejściem czeka cię walka z Leaperami. Jak zwykle poczekaj na ich szarżę, wykonaj unik i zaatakuj od tyłu. Bramę otwórz identycznie, jak poprzednio, tzn. rzuć beczkami w generatory.
Kiedy dotrzesz do Shockwave'a poczekaj na odpowiedni komunikat, po czym wciśnij klawisz E, aby się uwolnić, a potem uczyń to ponownie, żeby rozprawić się z wrogiem. Na koniec zacznij uciekać. Po prostu biegnij przed siebie sprintem i ziej ogniem na wszystkie strony (obrazek). Po dotarciu do miejsca ewakuacji misja zakończy się.