[11] Kill The Bull cz.1 | Total Overdose poradnik Total Overdose: A Gunslinger's Tale in Mexico
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Na początek wysłuchaj wytycznych odnośnie tego zadania. Będziesz musiał udać się do kryjówki Cesara Moralesa, z którym miałeś już do czynienia w poprzednich etapach, zlikwidować go, a następnie włamać się do jego sejfu (screen 1). Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad główną postacią podbiegnij do wskazywanej przez żółtą strzałkę taksówki (screen 2). Jako cel podróży wybierz Bullring.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce zacznij biec w stronę widocznego w oddali stadionu. Wpadniesz tu oczywiście na kilkunastu przeciwników (screen 1). W pierwszej kolejności zniszcz widoczne w oddali beczki, dzięki czemu pozbędziesz się kilku najbliżej rozstawionych gostków. Teraz obróć się w prawo i załatw operatora CKM-u (screen 2). Jeśli chcesz możesz wejść do budki. Odnajdziesz tu ikonę, dzięki której będziesz mógł przedłużyć aktualnie wykonywane combo.
![]() | ![]() |
Jeśli chcesz możesz wejść na budkę (drabina jest z boku) i skorzystać ze wspomnianego CKM-u (screen 1), dzięki czemu niemalże bezstresowo pozbędziesz się wszystkich okolicznych wrogów. Pamiętaj o tym, aby w pierwszej kolejności celować w zaparkowane w okolicy pojazdy. Niedaleko wejścia do stadionu powinieneś zauważyć granatnik oraz ikonę (screen 2). Aby dostać się do tych przedmiotów proponowałbym podjechać w to miejsce jedną z furgonetek.
![]() | ![]() |
Zwróć uwagę na znajdującą się niedaleko wejścia kamizelkę, którą powinieneś oczywiście podnieść (screen 1). Po chwili załączy się krótki filmik przerywnikowy. Cesar wystawi do walki swoich najlepszych ludzi, z którymi będziesz się musiał jakoś uporać. Ponownie przypominam o sprawach, które powinny być już dla Ciebie czymś oczywistym - strzelaj w wybuchowe obiekty (screen 2), wykonuj efektowne ruchy, a także próbuj utrzymywać odpowiednio wysokie combosy. W okolicy powinieneś odnaleźć apteczkę, możesz również rozglądać się za ikonami Rewind. W sytuacji przypadkowej utraty aktualnego combosa dobrze jest cofnąć czas i poprawić wykonane wcześniej ruchy.
![]() | ![]() |
Aby móc odblokować przejście prowadzące do znajdującej się obok klatki schodowej będziesz musiał wejść do niewielkiego pomieszczenia i przełączyć charakterystyczną dźwignię (screen 1). Uważaj jednak, gdyż w okolicy mogą czaić się nowi przeciwnicy. Załatw pozostałych gostków, którzy się tu znajdują. Jeśli chcesz możesz skorzystać z kolejnego CKM-u, aczkolwiek nie jest to konieczne. Po zlikwidowaniu wszystkich bandytów skieruj się w stronę schodów prowadzących na wyższe piętra (screen 2).
![]() | ![]() |
Po drodze powinieneś zauważyć savepoint, z którego obowiązkowo radziłbym skorzystać (screen 1). Możesz iść dalej. Co pewien czas będziesz wpadał na nowych wrogów. Uczulam na to, aby próbować utrzymywać odpowiednio wysokie combosy. Dotrzesz w końcu do centralnej części areny. Załączy się krótka scenka przerywnikowa (screen 2). Będziesz musiał przedostać się do stajni dla byków, w tym miejscu odnajdziesz bowiem biuro Cesara oraz sejf, do którego będziesz się musiał włamać.
![]() | ![]() |