[11] Kill The Bull cz.1 | Total Overdose poradnik Total Overdose: A Gunslinger's Tale in Mexico
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Na początek wysłuchaj wytycznych odnośnie tego zadania. Będziesz musiał udać się do kryjówki Cesara Moralesa, z którym miałeś już do czynienia w poprzednich etapach, zlikwidować go, a następnie włamać się do jego sejfu (screen 1). Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad główną postacią podbiegnij do wskazywanej przez żółtą strzałkę taksówki (screen 2). Jako cel podróży wybierz Bullring.
Po dotarciu na miejsce zacznij biec w stronę widocznego w oddali stadionu. Wpadniesz tu oczywiście na kilkunastu przeciwników (screen 1). W pierwszej kolejności zniszcz widoczne w oddali beczki, dzięki czemu pozbędziesz się kilku najbliżej rozstawionych gostków. Teraz obróć się w prawo i załatw operatora CKM-u (screen 2). Jeśli chcesz możesz wejść do budki. Odnajdziesz tu ikonę, dzięki której będziesz mógł przedłużyć aktualnie wykonywane combo.
Jeśli chcesz możesz wejść na budkę (drabina jest z boku) i skorzystać ze wspomnianego CKM-u (screen 1), dzięki czemu niemalże bezstresowo pozbędziesz się wszystkich okolicznych wrogów. Pamiętaj o tym, aby w pierwszej kolejności celować w zaparkowane w okolicy pojazdy. Niedaleko wejścia do stadionu powinieneś zauważyć granatnik oraz ikonę (screen 2). Aby dostać się do tych przedmiotów proponowałbym podjechać w to miejsce jedną z furgonetek.
Zwróć uwagę na znajdującą się niedaleko wejścia kamizelkę, którą powinieneś oczywiście podnieść (screen 1). Po chwili załączy się krótki filmik przerywnikowy. Cesar wystawi do walki swoich najlepszych ludzi, z którymi będziesz się musiał jakoś uporać. Ponownie przypominam o sprawach, które powinny być już dla Ciebie czymś oczywistym - strzelaj w wybuchowe obiekty (screen 2), wykonuj efektowne ruchy, a także próbuj utrzymywać odpowiednio wysokie combosy. W okolicy powinieneś odnaleźć apteczkę, możesz również rozglądać się za ikonami Rewind. W sytuacji przypadkowej utraty aktualnego combosa dobrze jest cofnąć czas i poprawić wykonane wcześniej ruchy.
Aby móc odblokować przejście prowadzące do znajdującej się obok klatki schodowej będziesz musiał wejść do niewielkiego pomieszczenia i przełączyć charakterystyczną dźwignię (screen 1). Uważaj jednak, gdyż w okolicy mogą czaić się nowi przeciwnicy. Załatw pozostałych gostków, którzy się tu znajdują. Jeśli chcesz możesz skorzystać z kolejnego CKM-u, aczkolwiek nie jest to konieczne. Po zlikwidowaniu wszystkich bandytów skieruj się w stronę schodów prowadzących na wyższe piętra (screen 2).
Po drodze powinieneś zauważyć savepoint, z którego obowiązkowo radziłbym skorzystać (screen 1). Możesz iść dalej. Co pewien czas będziesz wpadał na nowych wrogów. Uczulam na to, aby próbować utrzymywać odpowiednio wysokie combosy. Dotrzesz w końcu do centralnej części areny. Załączy się krótka scenka przerywnikowa (screen 2). Będziesz musiał przedostać się do stajni dla byków, w tym miejscu odnajdziesz bowiem biuro Cesara oraz sejf, do którego będziesz się musiał włamać.