Misja 8- Ulysses | Opis przejścia | Tom Clancy's H.A.W.X. poradnik Tom Clancy's H.A.W.X.
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Misja 8: Ulysses
Miejsce akcji: Magellan Strait
Sytuacja geopolityczna: Operacja Backfire okazała się dużym sukcesem. Amerykańska flota wraz z lotniskowcem James Lawrence przybyła do wybrzeży Brazylii i jest gotowa wesprzeć działania tego państwa przeciwko Las Trynidadowi. Temu, nie pozostaje nic innego, jak próba zniszczenia jej, co może pozwolić na ponowne przejęcie inicjatywy.
Twoim zadaniem jest patrolowanie wód w pobliżu i atak na zbliżającą się flotę Las Trynidadu.
Przewidywany opór przeciwnika:
Zalecany samolot: Mig-33 SuperFulcrum
Zalecane uzbrojenie: Air Domination I
Nagrody za ukończenie: mapa Stiletto, F-14A
Dodatkowe doświadczenie za poziom trudności: | Normalny +500 |
Trudny +700 | |
Elitarny +1000 |
Flota przeciwnika zbliża się do grupy uderzeniowej lotniskowca James Lawrence. Pierwszy etap misji to niszczenie nacierających jednostek nawodnych i powietrznych. Do namierzania samolotów wykorzystuj rakiety Multi AA, co pozwoli Ci na szybie pozbycie się całej grupy. Chroniona flota dysponuje dużą siłą ognia i będzie dodatkowo pomagać w zestrzeliwaniu, jednak mimo wszystko postaraj się nie dopuścić żadnego z samolotów lub śmigłowców na odległość strzału. Nie oddalaj się też zanadto od floty, bowiem nieco póżniej wróg zaatakuje z flanki i jeżeli będziesz za daleko, możesz nie zdążyć na czas.
Kiedy już zniszczysz siły Las Trynidadu, nagle pojawi się silna flota Artemis. Pomimo początkowej pomocy udzielonej armii Stanów Zjednoczonych, prywatna firma chce odzyskać kontrolę nad regionem i wspomóc niedawnego przeciwnika. Masz osiem minut na zniszczenie flagowego okrętu Artemis. Najlepszą taktyką będzie zignorowanie otaczających go okrętów osłony i wykonywanie bezpośrednio nad Myrmidonem szybkich pętli z wystrzeliwaniem rakiet w chwili, kiedy zaczynasz lecieć w dół. Dzięki temu powinieneś uniknąć ognia z fregat i bez problemu wymanewrować wszystkie wystrzelone w Twoim kierunku rakiety. Po kilku lub kilkunastu pętlach okręt powinien zostać zniszczony.