Talos Principle 2: Zalesiony płaskowyż - wszystkie zagadki Talos Principle 2 poradnik, zagadki
Macie problemy z zagadkami w Zalesionym płaskowyżu? Nasz poradnik Talos Principle 2 wyjaśnia jak rozwiązać wszystkie zaginione i główne zagadki – Utrzymane połączenia, Tunel, Pętla.
Ostatnia aktualizacja: 30 listopada 2023
W tym poradniku Talos Principle 2 znajdziecie rozwiązania zagadek w Zalesionym płaskowyżu. Dowiecie się jak rozwiązać zagadki Ucho igielne, Duet i Wzajemna pomoc. Nasz video poradnik wskaże wam krok po kroku jak poradzić sobie z nawet najtrudniejszymi zagadkami.
- Wszystkie zagadki
- Główna zagadka #1 - Tunel kwantowy
- Główna zagadka #2 - Wzajemna pomoc
- Główna zagadka #3 - Zapas
- Główna zagadka #4 - Na miejscu
- Główna zagadka #5 - Duet
- Główna zagadka #6 - Tunel
- Główna zagadka #7 - Ucho igielne
- Główna zagadka #8 - Huśtawka
- Zaginiona zagadka #1 - Utrzymane połączenia
- Zaginiona zagadka #2 - Pętla
Wszystkie zagadki
Zalesiony płaskowyż w The Talos Principle 2 składa się z:
- 8 głównych zagadek
- 2 zaginionych zagadek
- 1 złotej zagadki
- 1 zaginionego laboratorium
- 2 gwiazd
Sprawdźcie nasz video poradnik, który pomoże wam rozwiązać główne i zaginione zagadki z regionu Zalesiony płaskowyż. Złota zagadka będzie odblokowana gdy rozwiążecie wszystkie główne i zaginione zagadki w grze.
Główna zagadka #1 - Tunel kwantowy
- Po wejściu do zagadki, skręćcie w prawo i przejdźcie przez fioletową barierę.
- Podnieście świder.
- Ustawcie świder tak, aby wywiercił dziurę przy drugim świdrze.
- Podejdźcie do drugiego świdra.
- Podnieście drugi świder i przełóżcie go przez dziurę.
- Podnieście drugi świder i wywierćcie nim dziurę przy pierwszym świdrze.
- Przejdźcie przez barierę i podnieście pierwszy świder.
- Przełóżcie pierwszy świder przez dziurę.
- Teraz obydwa świdry są poza barierami i będziecie mogli je przenieść do dalszej części zagadki.
- Podnieście pierwszy świder i wywierćcie nim dziurę w ścianie przy barierze do następnego pomieszczenia zagadki.
- Podnieście drugi świder i przełóżcie go przez dziurę.
- Wróćcie do pierwszego świdra i podnieście go.
- Połóżcie go przy ścianie, ale nie aktywujcie go.
- Wróćcie do drugiego świdra i wywierćcie nim dziurę.
- Teraz możecie podnieść pierwszy świder, tak aby znalazł się w następnym pomieszczeniu zagadki.
- Na koniec połóżcie świdra na platformach.
- Aktywujcie terminal.
Główna zagadka #2 - Wzajemna pomoc
- Ustawcie zakłócacz na barierę przy czerwonym guziku.
- Postawcie świder za barierą i wycelujcie nim w ścianę, tak jak jest to pokazane na obrazku powyżej.
- Gdy czerwony laser trafi w czerwony guzik, będziecie mogli zabrać zakłócacz.
- Wywierćcie dziurę świdrem przy ścianie obok kolejnej bariery.
- Ustawcie zakłócacz na barierę i połóżcie go przy dziurze.
- Gdy bariera zniknie, przejdźcie dalej i podnieście zakłócacz przez dziurę.
- Skierujcie zakłócacz na barierę i zabierzcie świder.
- Otwórzcie ostatnią barierę przy pomocy zakłócacza.
- Podnieście świder i postawcie go na platformie przed terminalem.
Główna zagadka #3 - Zapas
- Podnieście świder i wywierćcie nim dziurę w ścianie niedaleko niebieskiego guzika.
- Podnieście przez dziurę pierwsze złącze.
- Zróbcie połączenie między niebieskim laserem i niebieskim guzikiem.
- Gdy bariera opadnie, zabierzcie konwerter RGB.
- Ustawcie świder na przeciwległą ścianę.
- Podnieście pierwsze złącze i zróbcie połączenie między czerwonym laserem i czerwonym guzikiem.
- Gdy bariera opadnie, podnieście drugie złącze.
- Połączcie drugie złącze z pierwszym złączem i czerwonym laserem ze ściany.
- Teraz możecie podnieść świder.
- Wywierćcie dziurę w ścianie zasłaniającą niebieski laser.
- Podnieście konwerter RGB.
- Zróbcie połączenie między pierwszym złączem, niebieskim laserem i zielonym guzikiem.
- Gdy ostatnia bariera opadnie, będziecie mogli aktywować terminal.
Główna zagadka #4 - Na miejscu
- Włączcie wentylator na podłodze.
- Podnieście świder i wywierćcie nim dziurę w ścianie na końcu pomieszczenia.
- Podnieście złącze przez dziurę.
- Teraz musicie zabrać sześciościan, który znajduje się naprzeciwko wentylatora.
- Podnieście zakłócacz.
- Wywierćcie nim dziurę obok platformy.
- Podnieście złącze i podejdźcie do zakłócacza.
- Połóżcie złącze na platformie przez dziurę w ścianie.
- Podnieście sześciościan.
- Wskoczcie na wentylator.
- Przeskoczcie na filar.
- Odłóżcie sześciościan na filar.
- Podnieście złącze przez dziurę i odłóżcie przy wentylatorze.
- Podnieście zakłócacz i wycelujcie nim w górną ścianę nad terminalem, zasłaniającą niebieski guzik.
- Podnieście złącze i wskoczcie na wentylator.
- Zróbcie połączenie między niebieskim laserem i niebieskim guzikiem.
- Zeskoczcie na filar, na którym stoi sześciościan.
- Połóżcie złącze na sześciościan.
- Gdy bariera zniknie, aktywujcie terminal.
Główna zagadka #5 - Duet
- Podnieście świder.
- Zróbcie dziurę w ścianie po drugiej stronie pomieszczenia zagadki, tak jak jest to pokazane na powyższym obrazku.
- Podejdźcie do dziury i włączcie wentylator.
- Wróćcie do świdra.
- Ustawcie świder tak, jak jest to pokazane na powyższym obrazku.
- Dziura powinna odsłaniać pomieszczenie z drugim świdrem.
- Wskoczcie na platformę przy wentylatorze.
- Podmuch wiatru zaprowadzi was do pomieszczenia z zakłócaczem.
- Dezaktywujcie barierę widoczną przez dziurę.
- Wyjdźcie drabiną.
- Podnieście drugi świder.
- Przełóżcie drugi świder przez dziurę.
- Podnieście pierwszy świder i odłóżcie na bok.
- Podnieście drugi świder i zróbcie nim dziurę w tej samej ścianie, przez którą przed chwilą go przełożyliście.
- Zakłócacz powinien nadal celować w tą samą barierę.
- Podnieście pierwszy świder i przełóżcie go przez dziurę.
- Podnieście drugi świder.
- Zróbcie dziurę przy włączniku na ścianie.
- Wskoczcie na platformę przy wentylatorze.
- Przełóżcie zakłócacz przez dziurę w ścianie.
- Wyjdźcie drabiną.
- Podnieście drugi świder.
- Zróbcie dziurę w ścianie, za którą stoi terminal.
- Podnieście pierwszy świder i połóżcie go na platformie.
- Podnieście zakłócacz.
- Wycelujcie w barierę widoczną przez dziurę.
- Teraz możecie dojść do terminalu.
Główna zagadka #6 - Tunel
- Podnieście wentylator z czerwonej platformy.
- Wskoczcie na drugi wentylator.
- Podmuch powietrza zabierze was do pomieszczenia na górze z trzecim wentylatorem.
- Połóżcie wentylator na platformę.
- Podnieście świder.
- Wejdźcie na platformę obok wentylatora.
- Podmuch wiatru przeniesie was do pomieszczenia z następnym świdrem.
- Zróbcie dziurę w ścianie.
- Podnieście drugi świder i wyrzućcie go przez dziurę.
- Podnieście pierwszy świder i odłóżcie go na bok.
- Zeskoczcie w dół.
- Podnieście drugi świder i zróbcie dziurę w ścianie, za którą stoi pierwszy świder.
- Wejdźcie po drabinie.
- Podnieście pierwszy świder.
- Wyrzućcie go przez dziurę.
- Wróćcie na dół.
- Podnieście pierwszy świder.
- Zróbcie nim dziurę w suficie i postawcie go na platformie przy pierwszym wentylatorze.
- Podnieście drugi świder.
- Stańcie pod pierwszą dziurą i zróbcie następną dziurę w kolejnym suficie tak, aby zakłócacz spadł na dół.
- Podnieście zakłócacz i wejdźcie na drugi wentylator.
- Użyjcie zakłócacza do dezaktywowania bariery, za którą jest terminal.
- Odłóżcie zakłócacz na platformę.
- Podnieście wentylator i wskoczcie na platformę.
- Odłóżcie wentylator.
- Zeskoczcie w dół.
- Podnieście drugi świder i zróbcie dziurę w ścianie.
- Wróćcie po wentylator.
- Przerzućcie wentylator przez dziurę.
- Odłóżcie wentylator na miejsce.
- Wskoczcie na platformę obok wentylatora.
- Podmuch wiatru zaprowadzi was do terminalu.
Główna zagadka #7 - Ucho igielne
- Podnieście świder.
- Połóżcie świder na drugiej platformie, przy złączu.
- Zabierzcie złącze.
- Połóżcie złącze na pierwszej platformie.
- Podnieście świder.
- Zróbcie świdrem dziurę w ścianie, ta jak jest to pokazane na powyższym obrazku.
- Zabierzcie sześciościan przez dziurę.
- Podnieście złącze.
- Połóżcie złącze na drugą platformę.
- Połóżcie sześciościan przy niskim płocie.
- Wskoczcie na sześciościan.
- Przeskoczcie przez płot.
- Podnieście zakłócacz.
- Skierujcie zakłócacz na barierę przy dugiej platformie, ta która jest nieaktywna.
- Wyjdźcie drabiną.
- Podnieście złącze.
- Zróbcie połączenie między niebieskim laserem i niebieskim guzikiem.
- Podnieście świder.
- Przejdźcie do dalszej części pomieszczenia zagadki.
- Wywierćcie dziurę w ścianie pokazanej na obrazku powyżej.
- Podnieście złącze nie przerywając połączenia.
- Połóżcie złącze na platformę.
- Przeskoczcie przez mały płot.
- Skierujcie zakłócacz na barierę widoczną przez dziurę.
- Wyjdźcie drabiną.
- Zabierzcie sześciościan.
- Podnieście złącze z platformy nie przerywając połączenia i odłóżcie je na bok.
- Na platformie połóżcie sześciościan.
- Podnieście złącze nie przerywając połączenia.
- Dołączcie do połączenia niebieski guzik przy terminalu.
- Odłóżcie złącze w miejsce pokazane na powyższym obrazku.
- Wiązka laseru powinna przechodzić przez dziurę.
- Możecie teraz ruchomić terminal.
Główna zagadka #8 - Huśtawka
Jeśli użyjecie tylko jednego złącza do rozwiązania tej zagadki, możecie odblokować bardzo rzadkie trofeum Raz a dobrze. Więcej o tym jak je zdobyć przeczytacie na stronie: Jak rozwiązać zagadkę Huśtawka?
Zaginiona zagadka #1 - Utrzymane połączenia
Ta zagadka jest za główną zagadką #4.
- Podnieście świder.
- Zróbcie dziurę w ścianie po lewej stronie.
- Podnieście złącze.
- Zróbcie połączenie z laserem i odstawcie na razie złącze.
- Podnieście świder.
- Wywierćcie dziurę w ścianie po prawej stronie, tak jak jest to pokazane na powyższym obrazku.
- Dziura powinna odsłaniać czerwony guzik.
- Podnieście złącze nie przerywając połączenia z laserem.
- Dodajcie czerwony guzik do połączenia i odłóżcie złącze w miejsce pokazane na obrazku powyżej.
- Złącze powinno sięgać do laseru po przeciwnej stronie oraz do czerwonego guzika.
- Gdy bariera opadnie, podnieście drugie złącze.
- Zróbcie połączenie między czerwonym laserem na przeciwległej ścianie i czerwonym guzikiem.
- Odłóżcie drugie złącze w miejsce pokazane na powyższym obrazku.
- Podnieście pierwsze złącze zrywając połączenia.
- Zróbcie połączenie między pierwszym i drugim złączem oraz czerwonym guzikiem przy terminalu, na końcu pomieszczenia z zagadką.
- Aktywujcie terminal.
Zaginiona zagadka #2 - Pętla
Ta zagadka znajduje się niedaleko głównej zagadki #8.
- Postawcie złącze na platformie.
- Wywierćcie dziurę świdrem i postawcie je na tej samej platformie, na której stoi złącze.
- Podnieście złącze i przerzućcie je przez dziurę.
- Połóżcie złącze na platformie przed terminalem.
- Połóżcie sześciościan na drugiej platformie.
- Aktywujcie terminal.