Opis broni | The Suffering poradnik The Suffering
Ostatnia aktualizacja: 10 września 2019
Shiv - Pierwsza broń, którą znajdujemy zaraz na początku gry. Szybko przestaniemy z niej korzystać, gdyż mówiąc krótko jest marna. | |
Fire Axe - Potężny topór strażacki. Traktowałem ją bardziej jako ciekawostkę niż coś konkretnego, ale pobawić się można. | |
Revolver - Pierwsza palna broń, której jest nam dane używać. Dobra na początku gry. Potem będziemy używać z niezłym skutkiem lepszej wersji. Maksymalna ilość amunicji to 206 sztuk. | |
Dual Revolvers - Wzmocniona wersja, dwa pistolety, dwie lufy, dwa razy więcej ognia. Całkiem rozsądna do momentu, aż zdobędziemy mocniejsze zabawki. Ogólnie jest niezła na dalsze dystanse i do tego ją polecam. Pojemność magazynków to 212 sztuk. | |
Tommy Gun - Typowa broń mafijna. Duży magazynek, duża szybkostrzelność. Uniwersalna zabawka. Amunicja znika równie szybko jak strzela. Lepiej używać na bliższy dystans, bo to przynosi lepszy efekt. 248 nabojów. | |
Shotgun - Klasyka sama w sobie. Dostępna w wielu grach. Tutaj sieje duży postrach zwłaszcza z bardzo bliska użyta! Na dalsze dystanse bezsensowna, ale to raczej żadna nowość dla Was. 47 naboi ze śrutem możemy nosić. | |
Flamethrower - Znalazłem tę broń w jednym miejscu w całej grze, ale warto było! Efektowna, polecam na większe skupiska wrogów. W solucji macie zaznaczone, gdzie znajdziecie bezpośrednio sam miotacz. |
Każdego z poniższych dodatków można mieć maksymalnie po 8 sztuk.
TNT Stiuk - dynamit, przy odpowiednim i uważnym stosowaniu równie świetny co granat rozrywający. Trochę wprawy ogólnie przy używaniu granatów jest wymagane ale nauczycie się. | |
Molotov Cocktail - klasyczny koktajl Mołotowa. Podpala wroga i spala go, jeśli ma on wystarczająco mało energii. Pięknie wyglądająca żywa pochodnia, którą można dobić z innej broni. | |
Shrapnel Grenade - rozrywkowa zabawa, rzucasz i oglądasz jak wnętrzności przeciwników latają. Najmocniejszy granat. Zalecam bardzo uważne stosowanie, gdyż można sobie wiele szkody wyrządzić. | |
Flesh/Bang Grenade - ogłusza i oślepia wrogów na chwilę, pomaga w ucieczce lub ataku, gdyż gdy potwór stoi oślepiony my możemy spokojnie przełączyć broń i zabić go. |