Jak odzyskać energię w The Sims Mobile? The Sims Mobile poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 19 marca 2018
Każdy Sim, w grze The Sims Mobile, posiada maksymalnie 30 punktów energii. Jest ona potrzebna do wykonywania działań w trakcie wydarzeń. Odnawia się ona samodzielnie - 1 punkt co 2 dwie realne minuty.
Możesz pomagać swoim Simom w zdobywaniu energii. Gdy klikniesz na pasek energii wyświetli ci się lista rzeczy, które możesz zrobić. Każda z nich może być użyta co określoną ilość czasu.
- Łóżko - jest dostępne co 23 godziny, daje 10 punktów energii,
- Toaleta - jest dostępna co 2 godziny, dodaje 2 punkty,
- Prysznic - jest możliwy co 5 godzin, dodaje 5 punktów energii,
- Wanna - jest dostępna dopiero od 17 poziomu doświadczenia. Dodaje 15 punktów energii i jest dostępna co 10 godzin.
Dodatki polepszające
Wraz z kolejnymi poziomami doświadczenia odblokujesz nowe przedmioty. Część z nich nie służy jedynie do dekoracji. Niektóre sprawiają, że dany przedmiot daje jeszcze więcej punktów energii. Tak działa np. lampa Stancke. Sprawia ona, że łóżko uzupełnia nie 10, a 12 punktów energii. Przedmioty te sumują się. W ten sposób działa również ręcznik w łazience albo papier toaletowy.
Babeczki i ciasta
W grze The Sims Mobile występują babeczki i ciasta. Uzupełniają one poziom energii do maksymalnego. Babeczkę możesz kupić wydając 15 stosów simowej gotówki. Ciasto dostaniesz, gdy zorganizujesz imprezę i osiągniesz w niej 4 poziom. Babeczki możesz zdobyć wykonując zadania codzienne albo wydarzenia specjalnie. Są one opłacalne, gdy potrzebujesz szybko skończyć jakieś wydarzenia.
Wbijanie poziomów
Jeśli wbijesz poziom w The Sims Mobile wszyscy twoi simowie dostaną maksymalną ilość punktów energii. Niestety często zdarza się tak, że poziom wbije się, gdy wejdziesz do gry po kilku godzinach, aby potwierdzić jakieś wydarzenie. W ten sposób często tracisz dodatkowe punkty energii. Opłaca się to jednak, gdy zaraz po ukończeniu jakiegoś wydarzenia, w którym wyzbyłeś się całej energii, wbije się poziom. W ten sposób twój sim ma możliwość robienia kolejnych wydarzeń.